Вільний форум міста Калушa

Різне => Авто-Мото => Тема розпочата: bornslippy від 06 Листопада 2007, 09:16:05

Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 06 Листопада 2007, 09:16:05
Цікаво хто на якій резині їздить!!!??? хто що вибирає на зиму????!!!!
Відповідь від: 05 Листопада 2007, 18:22:11
ділимось досвідом. хто в які ситуації потрапляв зимою і шляхи їх вирішення.
одразу ж запитання. в мене сьогодні замерз центральний замок. як з цим боротись????? хто які методи знає????
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 06 Листопада 2007, 09:32:48
ділимось досвідом. хто в які ситуації потрапляв зимою і шляхи їх вирішення.
одразу ж запитання. в мене сьогодні замерз центральний замок. як з цим боротись????? хто які методи знає????
На практике трудно что сделать если замёрз центральный замок! Вообще народ спасался двумя спасобами! Просто сильно прижать дверь только что бы вмятину не продавить, с боку так, в основном это не замок замерзает а сам механизм защёлки! Кстати машина не после мойки?

Был случай когда я не мог завести с утра машину при температуре близко - 24 -27 в позапрошлом году! И так и сяк, акамулятор новый тоесть причина не в нём! Мне потом подсказали на стоянке, (небыло такой практики ещё) просто выжать сцепление так как масло в коробке загустело не хватает мощности всё это дело прокрутить!

Дальше, так как у меня нет АБС приходится создавать искуственно, тоесть это тоже не мало важно знать новичкам!

И вообще при температуре свыше - 20 при старте двигателя с тру это убийство для движка, всё равно что 500 км. проехать!

Но это всё вы знаете наверное! Кто что ещё раскажет?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 06 Листопада 2007, 09:43:09
ще раз детальніше про абс і про старт двигла при -20 . будь ласка
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 06 Листопада 2007, 11:46:53
З метою запобігання розплодження тем-двійників я обєнав дві суміжні теми.
Надіюсь bornslippy не образиться. ;)
Щодо централки, то в мене хіба руки замерзнуть і я не зможу попасти ключем в щілину. :D
Щодо вижимання щеплення, то я завжди так роблю і навіть літом. Так легше заводиться мотор і менша нагрузка на акуму та стартер.
Щодо імпровізованого АБС, то це означає тормозіння на голольоді ривками: нажимаєш на педаль тормозу, коли машину трохи починає нести - відпускаєш, і починаєш все заново. ;)
И вообще при температуре свыше - 20 при старте двигателя с тру это убийство для движка, всё равно что 500 км. проехать!
А це я і сам не поняв!!! :unknow

Щодо зимової резини і рідини омивача скла напишу іншим разом.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 06 Листопада 2007, 11:50:25
Про АБС всё что интересует найдёшь здесь http://www.krasland.ru/lib/index.php?id=show&aid=475&ses=3c97635e07c32edcdddd16672af24d14   и   http://www.streetracing.by/driving/emergencybraking.html

Так как у меня отсутсвует такая система приходится спасаться вручную! Сегодня например перед светофором остановился грузовик и сзади него дорога была во льду! Нажав на тормоз машина просто пошла юзом, оценив ситуацию что и при дальнейшем скольжении я просто могу догнать грузовик пускай даже не при высокой скорости! Что я сделал, нажимая натормоз с определённой амплитудой нажатия, тоесть нажимая на тормоз если колёса схватывало полностью я немного отжимал тормоз и опять надавлива, всё это очень бысто делается и оценивается скорость торможения, тоесть дать колёсам находить опору на льду для более резкого торможения!

По поводу запуска двигателя в мороз, это обычная физика! Очень быстрый перепад температуры, что негативно влияет на движок. Об этом можно почитать где угодно в инете! А как спасаться тоже самое, наьираем в поисковике "запуск двигателя в мороз" и перестраховываемся!

Специалисты напомнили, что один холодный пуск двигателя в сильный мороз по степени причиненного автомобилю вреда равен 300-500 км пробега. И если поездка не срочная, то лучше воспользоваться общественным транспортом.

Вот очень неплохая статейка, которая для меня как заметка для запуска авто зимой http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=4821
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 06 Листопада 2007, 13:06:51
ага зрозумів. ну про абс я в курсі. хоча на мому муліку і так є абс але на старших авто я робив так як вище описано. на рах морозу, мабуть ти правий але як згадаю громалський транспорт а ще й зимою то просто не хочеться. щодо вижиму зчеплення, яне зрозумів а хіба по іншому мона заводити двигун?????
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 06 Листопада 2007, 13:40:28
ага зрозумів. ну про абс я в курсі. хоча на мому муліку і так є абс але на старших авто я робив так як вище описано. на рах морозу, мабуть ти правий але як згадаю громалський транспорт а ще й зимою то просто не хочеться. щодо вижиму зчеплення, яне зрозумів а хіба по іншому мона заводити двигун?????
я так в летний период всегда заводил, сейчас только выжимаю сцепление! ну когда жарко какой смысл его выжимать? Как говорили водители с опытом многолетним это должно войти в привычку!
Відповідь від: 06 Листопада 2007, 13:38:21
Вот ещё одна феничка! Хочу подьехать закачать газом резину, она мягче (что для зимы очень хорошо) и безшумнее! Если я не ошибаюсь возле стоянки у меня одно колесо закачать стоит 5 грн. Как вы к такому относитесь?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 06 Листопада 2007, 13:56:22
угу я теж чув що мякше якраз збираюсь змінити резину о хочу спробувати накачати газом. у нас вроді коштує 6 грн/колесо
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 06 Листопада 2007, 14:37:47
Вот очень неплохая статейка, которая для меня как заметка для запуска авто зимой http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=4821
Статейка просто суперова. :) Надибаєш ще щось цікаве, то обовязково кидай ссилки сюди на форум.

угу я теж чув що мякше якраз збираюсь змінити резину о хочу спробувати накачати газом. у нас вроді коштує 6 грн/колесо
  :o
А я чомусь думав, що таке задоволення коштує набагато дорожче! :unknow
А де саме, bornslippy, у нас (тобто в Калуші або Франіку) можна накачати колеса газом? Якщо то дійсно так дешево, то я обовязково собі на зиму накачаю.
Одразу ж питання - якщо доведеться накачати одне колесо повітрям, то як буде відбиватиьс на їзді різнобій в накачці коліс? :help
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 06 Листопада 2007, 15:03:51
в калуші у гордія біля с/г техніки. а також біля великого базару, як їхати на гаражі з боку малицької.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 12 Листопада 2007, 23:42:34
Хтось ще їздить на літній резині?
 Я сьогодні як камікадзе добирався на роботу на старих всесезонках, тож після роботи в терміновому поряку кинув на перед завчасно підготовлені зимові колеса фірми SAVA
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 13 Листопада 2007, 09:55:51
та сама історія. тільки я на нових літніх шинах а зиму ще не купив і не поставив. хто порадить що краще. вибираю між данлоп і фулда.на більше грошей не стає :pardon
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 13 Листопада 2007, 10:03:23
та сама історія. тільки я ще не купив і не поставив. хто порадить що краще. вибираю між данлоп і фулда.на більше грошей не стає

ТОЛЬКО ДАНЛОП Фулду не рекомендовали мне многие люди! Она более жёще, а на зиму нужна мягенькая резина! Не пожалеешь 100%, только я не могу понять что значит на больше не хватает денег, это же резина БОМБА! Ну если не брать GOOD YEAR!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 13 Листопада 2007, 10:08:15
гуд єа ультра гріп це дійсно бомба але коштує 90$ а Данлоп/дюнлоп 60$
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 13 Листопада 2007, 10:17:17
гуд єа ультра гріп це дійсно боvа але коштує 90$ а Данлоп/дюнлоп 60$
Данлоп всё же правильно  :pardon

60у.е ??  :o :o :o Это где такие цены блин  :censore :censore :censore Бери я тебе рекомендую эту марку!!! Прошлую зиму на служебной откатал, на данлопе! Мягенькая резина вообще, а зная ситуацию с дорогами в Калуше это именно то что нужно!

Кстати у тебя же новая машина, стаховка КАСКО есть? ты не затягивай особо так как в Договорчике я больше чем уверен сказано что в случае ДТП в зимний период года (там указано когда начинается заканчивается) страховка при летней резине не возмещается!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 13 Листопада 2007, 10:26:36
угу каско є і там дійсно є такий пугкт. та сьогодні вже збираюсь міняти. а резина дійсно мягенька. а ще дивився тойо. ціна трохи нижча від гуд єа а от цікаво які в неї характеристики.
з.і. володя а в тебе яка модель сава???
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 13 Листопада 2007, 11:25:43
з.і. володя а в тебе яка модель сава???
Не знаю що конкретно хочеш узнати,  :unknow але на моїх зимових шинах пише наступне:
SAVA ESKIMO ICE
Made in Turkey
M+S 175/70 R 13 82T
E13 029425 J04
COFH 2WVR 2706 S-3

Я на них відкатався цілу минулу зиму. Гребуть конкретно. Пру на них шо на танку.  :-D
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 13 Листопада 2007, 11:34:16
мене цікавила модель ескімо айс. але я в шоці що зроблено в туреччині??? наскільки знаю сава то словенські колеса???? теж хотів ескімо айс але нема 14 тільки 13 :( доречі одного разу врятували мені життя.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 13 Листопада 2007, 16:36:08
але я в шоці що зроблено в туреччині??? наскільки знаю сава то словенські колеса????
  :unknow Щодо виробника то я не звертав увагу не це коли купляв минулого року ці шини.
До речі, ось який в мене протектор
(http://i002.radikal.ru/0711/87/d4aa31a80f56t.jpg) (http://radikal.ru/F/i002.radikal.ru/0711/87/d4aa31a80f56.jpg.html)
Короче коласами я задоволений на всі сто,  :) ще б мати можливість такі і на зад купити. :(

____________________________________

А ось як такі шини виглядають із шипами
(http://i020.radikal.ru/0711/7c/e0e944ec71act.jpg) (http://radikal.ru/F/i020.radikal.ru/0711/7c/e0e944ec71ac.jpg.html)
Качественные радиальные зимние шины. Обеспечивают хорошее сцепление в зимних условиях. Тип автомобиля, для которого предназначены покрышки: легковой. Изготавливаются на заводах Sava с использованием электронного контроля качества готовой продукции.
Тип протектора шины: Зимний, шипуемый. Дорожный. Направленный
Новая зимняя шина словенской шинной компании SAVA, входящей в корпорацию Goodyear. Оптимальное расположение шипов дает превосходные результаты при торможении на льду, направленный рисунок протектора хорошо выводит грязную снежную жижу из пятна контакта, а специальная геометрия протектора превосходно справляется с заснеженной дорогой.

Приховано: Основная информация о компании Sava Tyres • Показати
   SAVA - известная европейская марка автошин, предлагающая широкий ассортимент продукции для легковых и грузовых автомобилей, а также легких грузовиков. Уже 80 лет успешно ведется производство шин этой марки в Словении (Kranj). Компания Sava была приобретена корпорацией Goodyear Tire and Rubber в 1998 году. С этого времени благодаря широко разветвленной дистрибьюторской сети и технологиям корпорации Goodyear Sava стремительно завоевывает рынок.
   SAVA - это одна из самых больших и наиболее успешных компаний в Словении, которая занимает приблизительно 65% внутреннего рынка и большую часть рынка Югославии. Также она хорошо известна по всему миру: в Восточной и Западной Европе, Южной Америке, на Ближнем Востоке и в Азии.
   Ежегодный объем выпускаемой продукции превышает 6 миллионов шин для легковых, грузовых автомобилей и для микроавтобусов. Сертификаты качества ISO 9001, ISO 9002, а также сертификат экологической безопасности ISO 14001 подтверждают, что Sava-компания, которая соответствует всем современным требованиям. В июле 2001 года Sava получила сертификат ISO TS 16949, который выдается лучшим поставщикам автомобильной промышленности. Этот сертификат ISO TS 16949 является важным конкурентным преимуществом при выборе производителем автомобилей поставщика шин и предоставляет компании Sava множество новых возможностей в будущем. Процесс производства шин марки Sava отвечает требованиям международного стандарта EAQF. Как все было...
  1 июля 1998. Мировой лидер в производстве шин компания Goodyear совместно со словенской компанией Sava d.d., основанной более 80 лет назад, создает предприятие Sava Tires. Дистрибуторская сеть Sava Tires охватывает все страны бывшей Югославии.
  1 декабря 1999 года. Sava Tires становится обладателем экологического сертификата ISO 14001. С этого момента начинается производство крупногабаритных шин и шин для спецтехники.
2000. Общий объем продаж Sava достигает 6,5 миллионов шин в год.
2001. Sava Tires награждается сертификатом качества ISO 9002, что становится доказательством того, что Sava производит шины, соответствующие высочайшим мировым требованиям. В этом же году компания получает престижнейшую награду в индустрии - ISO/TS 16949. С этого момента Sava становится полноправным членом Goodyear's European Truck Force, которая предоставляет свои услуги круглосуточно.
  2002. Goodyear увеличивает свою долю акций в компании с 60% до 80% и становится одним из главных инвесторов в Словении.
  2004. Goodyear стал стопроцентным владельцем марки шин Sava Tires и одноименного производства.
   В настоящее время в компании работает около полутора тысяч человек, а ежегодные объемы производства достигают 6 миллионов шин в год, причем 90% производимой продукции идет на экспорт.
   Много внимания компания уделяет разработкам новых моделей. Исследовательские центры Goodyear работают в Люксембурге и Акроне (США), а тесты проводятся на полигонах Goodyear, расположенных по всему миру.
                 


Детальніше тут
[snapshot]http://sava.intershina.ru/[/snapshot]
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 13 Листопада 2007, 18:02:28
ню колеса класні. одного разу врятували мене як мінімум від канкретної аварії.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 17 Листопада 2007, 00:50:14
нарешті взяв собі зимову резину

(http://www.ityre.com/i/tyre/3707.jpg)

Dunlop Graspic DS-2
шина, виготовлена за технологією Digityre-II
Технологія Digityre включає у себе кілька компонентів: робоча поверхня шини є більш безперервною і має 10-ступінчастий профіль. Це забезпечує більшу область контакту шини з дорогою і рівномірний розподіл тиску на великих швидкостях. Форма і жорсткість бічних блоків шини сприяють рівномірному розподілу енергії тертя при обертанні, що зменшує зношуваність.
Шини виробляються з унікальної ґумової суміші з додаванням кремніємістких компонентів, що розроблялась для збільшення зчеплення з вологим покриттям, а також з використанням компонентів вуглецю, що поліпшує зчеплення с сухою поверхнею. У комплексі цей композит зводить до мінімуму різницю у зчепленні з поверхнею на сухому і на мокрому покритті.
Результатом комп`ютерного моделювання стала здатність розсіювати шум.
Специфічна будова сайпів із застосуванням внутрішнього каучукового "мікрошипа" дає неперевершений ефект гальмування на зимовій дорозі.

сьогодні провів тест драйв на львівській трассі. перше враження позитивне. подивимось як покажуть себе далі.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: yurko від 17 Листопада 2007, 08:54:18
Знайомий валютчик собі тоже такі поставив. Я питаю свого шефа, а чого не Нокіан, а він каже, ну щоб хоч чимось відрізнятися.
А тут прочитав, бачу дійсно мабуть хороша гума.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 17 Листопада 2007, 11:24:50
ну як мені сказали міцний середнячок. провірені часом.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 28 Листопада 2007, 09:22:38
Вчора я купив собі ще парочку зимових коліс NordMaster за 392 грн. 8) Кину їх собі на зад. Вирішив, що тільки самі передні зимові не дадуть того ефектку, що всі чотири. Спершу хотів купити собі такі самі як в мене вже стоять спереду - SAVA ESKIMO ICE, але таких не знайшов тай ціна на них дуже підскочила. :(

___________________________________________________________

(http://i037.radikal.ru/0711/7f/8f9a234452bd.jpg)
Описание Amtel-Воронеж Nordmaster
Nordmaster cозданы специально для надежного и безопасного вождения на сухом, мокром и обледенелом дорожных покрытиях благодаря применению нового состава резиновой смеси и конфигурации шины.
Безопасность Nordmaster
Безопасное вождение по заснеженной и ледяной дороге обеспечивает большое количество z-образных ламелей, а также оптимизированный состав резины протектора и наличие шипов противоскольжения в десяти плоскостях по ширине беговой дорожки.
Долговечность Nordmaster
Применение новой конструкции двухслойного протектора со значительным содержанием натурального каучука, сохраняющего первоначальную эластичность на протяжении всего срока службы шины, гарантирует повышенную износостойкость.
Отличные сцепные свойства Nordmaster
Включение в состав резины кремнекислоты и высокодисперсного техуглерода увеличивает коэффициент сцепления в условиях заснеженной и ледяной дороги.
Управляемость Nordmaster
Обеспечивается широкими и мощными элементами плечевых зон, дополненными двумя средними продольными сильно расчлененными ребрами.

Конкретно в мене:
Производитель              Amtel-Воронеж
Модель                         Nordmaster
Сезонность                   зима
Шипы                             -
Тип автомобиля            легковой
 
Ширина профиля, мм     175.00
Высота профиля, %       70
Диаметр обода, дюйм    13
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 28 Листопада 2007, 13:24:20
Знайомий валютчик собі тоже такі поставив. Я питаю свого шефа, а чого не Нокіан, а він каже, ну щоб хоч чимось відрізнятися.
А тут прочитав, бачу дійсно мабуть хороша гума.
а на якій машині стоять ті колеса??????
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: yurko від 14 Грудня 2007, 09:26:49
не пам'ятаю. Але то Вася Дракон, якщо знаєш його, то побачиш і машину і колеса. ;)
Бо у цьому випадку я як кобіта, можу лише сказати "та якась синя"  :-[
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 14 Грудня 2007, 11:25:38
сьогодні провів тест драйв на львівській трассі. перше враження позитивне. подивимось як покажуть себе далі.
А Ти, bornslippy, взяв одразу 4 зимові шини? А ще напиши який в тебе привід: передній чи задній?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 14 Грудня 2007, 14:47:58
не пам'ятаю. Але то Вася Дракон, якщо знаєш його, то побачиш і машину і колеса. ;)
Бо у цьому випадку я як кобіта, можу лише сказати "та якась синя"  :-[
шкода суперб , васю знаю звичайно.
володя
всі 4 привід передній. не економлю на власному житті. :-[
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 14 Грудня 2007, 22:46:57
Хто використовує зимою якісь розморозувачі для скла? :)

Мені ще в магазині впарювали замість такого розморожувача накидку на лобове скло за 40 грн., щоб воно не замерзало.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Гаваєць від 16 Грудня 2007, 21:10:42
Розморожувач скла не використовую. Запустив двигун, прогрів, пустив тепле повітря на лобове, розтануло, поїхав. На непрогрітому двигуні не їду і іншим не рекомендую. А коли прогрів, то розморожувач не потрібен. Що обовязково треба, то це
1)півсинтетика або синтетика в двигун (при низьких температурах зберігає густину, не гусне як мінералка, і вдповідно набагато краще змащує,особливо при холодному пуску)
2) Відповідні рідини в КПП і редуктор (на задньопривідних). Гадаю автолюбителі знайомі з ситуацією коли при -20 ще не завівши двигун важко виключити передачу, чи авто глохне при рушанні.
3) Добре змастити дверні замки.
4) Особлива увага акумулятору.
5) Незамерзаюча рідина в бачок омивача.
6) Обовязково зимова резина. До вибору до кольору. Забудьте про всесезонку.
7) Забудьте про їзду на нейтральній.
8) Гальмуйте виключно двигуном.
9) Дуже обережно на перехрестях, зупинках (перед ними всі пригальмовують і сніг перетворюється на лід) і мостах (підмерзають знизу).
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 17 Грудня 2007, 11:27:57
3) Добре змастити дверні замки. дуже важливо бо після мойки повний піпец.
5) Незамерзаюча рідина в бачок омивача. в метро продається 3л бана концентрат -70 С за 23 чи 24 гривні хто буває у львові і має картку метро то  купуйте самй вигідний варіант.
7) Забудьте про їзду на нейтральній.
 Гальмуйте виключно двигуном.
з цими позиціями не згідний . сучасні машини  мають купу систем пасивної безпеки. і на сьогоднішній день рекомендують в аварійних ситуаціях тиснути щосили на тормоз  тому що в автомобілі зразу актиивуються всі системи безпеки. цей варіант для машин з абеес іеспі ібеде.  хоча в звичайній ситуації краще гальмувати двигуном.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 17 Грудня 2007, 23:20:11
Гальмуйте виключно двигуном.
А в мене з цим проблема. Просто моє авто на газі і коли я намагаюсь притормозити передачею, то в мене це не зовсім виходить, бо на відміну від бензи газ подається в карбюратор за іншим принципом і відповідно двигун так би мовити сам "тягне" машину, а не тормозить. :(
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Zubik від 26 Грудня 2007, 08:43:58
Хлопаки, будьте обережні на виїзді з "Європейської" біля старого цвинтара, пару раз мене чуть не розвернуло при повороті на Височанку, таке саме було, коли повертав на ту дорогу з Височанки :o
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 18 Листопада 2008, 15:46:11
Дану тему розблоковано, оскільки зима на носі і варто подбати про свою безпеку на дорозі.

  Особисто я вже кинув на перд зимові колеса. Мені це коштувало 34 грн., в цю суму ввійшло перекидання минулорічної резин з одного боку на другий (протектор в мене направлений і треба було зробити так щоб ліве колесо стало правим, а праве лівим), балансування і закидання готових коліс на машину. Після цього я ще поїхав і зробив розвал-сходження аби не їло резину - це + 60 грн. Ще маю в гаражі готові кольосіка на зад, які при сильному снігу закину сам на машину.  :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: korp від 18 Листопада 2008, 18:53:15
Було би добре, одразу міняти всі колеса на зимові.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 18 Листопада 2008, 18:59:08
я буду кидати всі але ще не спішу бо сніг ще не скоро буде!!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: korp від 18 Листопада 2008, 19:01:54
Температура повітря впала, літня гума стає дуже твердою, погіршується зчеплення з асфальтом, можуть бути клопоти.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 18 Листопада 2008, 19:27:44
однозначно!!! але це вже залежить від того на скільки ти оцінюєш дорожнє покриття і своє вміння їздити.
Відповідь від: 18 Листопада 2008, 19:05:17
йойойой перепрошую переглянув щойно прогноз погоди !!!..... одним словом завтра їду міняти резину!!!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 18 Листопада 2008, 23:39:43
Зимняя эксплуатация: прогревать или не прогревать? (http://auto.ria.ua/news/135589)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: korp від 19 Листопада 2008, 17:50:14
В мене в інструкції до автомобіля пише прогрівати на місці.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 20 Листопада 2008, 12:08:04
знаю що прогрівати треба будьяку машину. тільки від типу двигуна залежить скільки часу я свою прогріваю до того часу поки не впадуть обороти. це приблизно 2-5 хв.
з.і. вчора був на биковелі і офігів. така ожеледа і сніг що прийшлось на літній гумі їхати максимум 60км/год. одним словом пора міняти гуму!!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: korp від 21 Листопада 2008, 17:26:34
також прогріваю до падіння обертів, після їду.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Zubik від 21 Листопада 2008, 21:31:47
Я свою не прогріваю взагалі, поки доїзжаю на роботу, обороти якраз падають  ;), знаю, що масло з такою їздою треба міняти частіше - ніц не поробиш, машина стоїть під вікнами, не хочу сусідів дуже тривожити...  :(
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 22 Листопада 2008, 22:21:30
Було би добре, одразу міняти всі колеса на зимові.
Знаю, що добре, бо минулого року мого батю так файно розвернуло на трасі, а в нього були передні зимові, а задні лисі літні. Але, по-перше, на заді в мене стоять ще не зовсім лисі всесезонки, а, по-друге, друга пара зимових коліс у мене лиш один сезон відкатала, тому шаную їх аби при потребі можна було ще ті колеса продати. :)

знаю що прогрівати треба будьяку машину. тільки від типу двигуна залежить скільки часу я свою прогріваю до того часу поки не впадуть обороти. це приблизно 2-5 хв.
Моя машина їздить на газу, тому в холодну пору року я обовязково переходжу на бензу, коли лишаю машину на тривалий час. Заводжу на бензі і 2-3 хвилини прогріваю на місці (можу одразу виїхати з гаражу і прогрівати вже на вулиці), далі рушаю  :drive: в дорогу і вже по ходу, коли бачу, що темперетура охолоджуючої рідини пішла явно в гору, переходжу на газ.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 03 Грудня 2008, 11:51:10
На вихідних поміняв тосол на зиму у своїй машинці. До того міняв останній раз 3 роки назад, а після того тільки долива. Хоч доливав тосол, але поміняти вирішив через забруднення самої охолоджувальної системи, бо як замітив там багато срані набралось. Ще замітив по ходу, що в мене з радіатора просочується охолоджувальна рідина. Тому докупив спеціальний герметік. Знаю що то недобре пічкати машину всякою такою хімією, але у випадку зі старою машиною виходу нема. :(
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 03 Грудня 2008, 13:51:21
підкажіть через який інтервал треба доливати охолоджуючу рідину??? ну тобто мене цікавить як випаровується охолоджуюча рідина і чи мінусова температура впливає на частоту доливання тої рідини???
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 03 Грудня 2008, 14:55:25
bornslippy, а шо хіба у Твоїй машинці не можна наочно простежити за рівнем тосолу? :o
Я час від часу звертаю увагу на рівень рідин в моїй машині, в тому числі дивлюсь і на розширювальний бачок. Бачу, шо там менше рівня і доливаю. :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 03 Грудня 2008, 19:50:21
так але мене цікавить чи впливають якісь фактори на розхід охолоджуючої рідини!!!??? просто в мене шось почав швидко рівень рідини падати от мені і цікаво чи то радіатор тече чи просто вона так має випаровуватись!!!???
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: romashkin від 03 Грудня 2008, 20:31:18
не повинна. принаймі у мене за останній рік приблизно на тому ж самому рівні і я ще не доливав.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: korp від 04 Грудня 2008, 08:36:09
За три місяці долив десь 1,5 літри, протікань немає 100%
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 04 Грудня 2008, 11:05:02
ага значить так ма бути бо я за рік долив десь 2 л і сьогодні ще пів літри залив.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: romashkin від 04 Грудня 2008, 11:34:36
мабуть то залежить від стилю їзди.  :unknow
але за 3 міс 1,5 л - я б не був впевнений, що немає підтікань. хоча за три місяці можна наїздити більше ніж дехто за рік. краще рахувати не за час, а за пробіг.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: korp від 04 Грудня 2008, 11:51:57
15 тис за 3 міс. не підтікає точно :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 04 Грудня 2008, 12:03:40
ну в мене вже 55 тк
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Bob від 22 Грудня 2008, 13:41:26
Я поставив Pirelli Winter Carving. Чому вибір впав іменно на неї - тому що багато форумів почитав, тестів, і тд. Вона дуже мягка, не шумна, є можливість при бажанні шипувати. Крім цієї резини дивився ще на Nokian W i Fulda Cristal Monterro. Першу не взяв, тому що чув думки, що вони виробляються в Росії і не дуже гарної якості. А другу не взяв, тому що вона була хітом сезону по ціна\якість і не було в наявності :pardon
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 22 Грудня 2008, 20:23:26
Bob, такі в Тебе?
(http://avitech.com.ua/pics/Pirelli/Winter%20Carving.jpg)
Шина Pirelli Winter Carving (http://avitech.com.ua/ru/catalog/tyres/Pirelli/Winter_Carving/)

Який розмір брав, де і по скіко?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Bob від 23 Грудня 2008, 09:18:55
Так, такі. Брав в інтернет магазині, ще по старій ціні (~ 50 бак.). Зараз не знаю скіко :pardon
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 25 Грудня 2008, 09:32:47
Хто що роскаже про шиповку на резині, от думаю з такими погодніми умовами сьогодні повставляти шипи! Я погодні умови на Прикарпатті? Бо тут навалило снігу ОГОГО!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: yurko від 25 Грудня 2008, 10:32:50
Сипле дрібний сніжок. На наступні дні передають таку ж погоду, але трохи більше морозу. Зараз на дорозі каша. З врахуванням того, що дорогу ще посиплять думаю вона буде краща для їзди, але трохи шипів не завадить.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 25 Грудня 2008, 10:36:33
Ошиповка відміняється оскільки вона практична по льду по снігу вона не досить велику роль грає, тай ошиповка сама дуже дорого коштуе по моїм підрахункам не менше 200 грн. http://www.euroshina.com.ua/docs/euroshina_oshipovka_price.xls
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: yurko від 25 Грудня 2008, 10:50:24
Логічно. Тому якшо гума у тебе ГУД то їдь так.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 25 Грудня 2008, 11:00:22
Гума БОМБА!  :D
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Bob від 25 Грудня 2008, 11:51:10
Немає смислу у нас шипувати, не ті зими у нас... Тільки гірше зробиш - повириває шипи, на слід зиму знов прийдеться шипувати, ще й резину підпортиш...
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 25 Грудня 2008, 13:48:52
угу точно. в мене просто нормальна зимова гума !!! шипи якщо і не повириваєш то постираєш гарантія!!!! такщо толку від них буде ноль. шипи корисні в горах і то якщо замете то врятують тільки ланцюги!!!
Відповідь від: 25 Грудня 2008, 13:18:22
так чи інакше їздити треба дуже акуратно навіть на шипованій гумі!!!
Самые шокирующие ДТП 2008 года (http://kiyany.obozrevatel.com/news/2008/12/24/50839.htm)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 14 Жовтня 2009, 12:00:58
Цього року зима і справді застала автомобілістів зненацька. На вихідні планую збалансувати зимові шини і закинути на машину. Хто підкаже, де цього року найдешевше збалансувати колеса? Весною за балансування двох літніх коліс біля Будівельника заплатив 20 грн. :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: yurko від 14 Жовтня 2009, 12:22:23
Я не поняв, ти що ще дешевше місце шукаєш???
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 14 Жовтня 2009, 13:51:40
А шо, такого вже гіпотетично не існує? :o
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 15 Жовтня 2009, 22:39:51
Сьогодні вже збалансував пару коліс за таку ж суму - 20 грн. Тай закинув на перед зимові кольосіка. :) Другу пару ще чуть побережу, бо не вірю, що скоріше ніж середина листопада підуть сильні снігопади.
Після заміни коліс навіть перестало машину в ліво тягнути. Маубть то все таки попались мені браковані б/у літні колеса. Ніколи більше не буду купляти беушні шини. :(
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Hawaets від 25 Жовтня 2009, 11:13:20
Маубть то все таки попались мені браковані б/у літні колеса. Ніколи більше не буду купляти беушні шини.
Стара істина. Подумайте як кажуть на хлопський розум. В яких випадках ви знімете з машини добрі колеса і продасте їх?
Немає сенсу. От чоловік і попався. До речі нове колесо від 0% до 30% зносу протектора проходить коло 50% свого ресурсу. Тобто 50% протектора означає що колесо ходитиме ще не 50% свого ресурса а коло 30%. Іншими словами чим вищий протектор, тим довше ходитиме колесо.
Я знімаю колеса з протектором 3-4 мм. і продаю по 200 грн тим базарникам, що продають беушку, а вони ще знаходять людей, що купують їх за 800-900 грн-пара.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 25 Жовтня 2009, 23:31:52
і беушку легше пробити! Хоча якщо у вас 16 розмір то комплект нової гуми коштує як старі жигулі. В мене вже 2 тижня стоїть зимова шипована гума. Тому що рекомендують змінити гуму коли температура нижча 10 градусів, бо літня дубіє і погане зчеплення з дорогою(в Петербурзі на даний момент в середньому 4-5 градусів). По друге сніг випадає як завжди зненацька. І на шиномонтажах аврал. Тому краще не економити пів міліметра гуми і замінити заздалегіть. В мене зимова гума данлоп катає вже 3 сезон, а на робочій машині шиповані амтел 2ий і практично нові. Тобто зношується зимова гума не сильно.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: ARNI від 11 Листопада 2009, 14:36:34
ДАІ Прикарпаття закликає підготувати автомобілі до зими

Зі зниженням температури повітря їздити на автомобілі стає дедалі складніше. Умови погіршуються як для водія, так і для автомобіля. Тож Державтоінспекція області  радить підготувати автомобіль до зими заздалегідь. Будь-який погожий день в середині осені можна присвятити комплексній підготовці і не розраховувати на прихильність природи, яка, як відомо, любить підносити різні сюрпризи.

Мороз, короткий світловий день, сніг, ожеледь, вода, а також засоби що використовуються дорожніми і комунальними службами, такі як, наприклад, сіль і пісок, впливають на стан авто украй негативно, піддаючи його передчасній корозії і виходу з ладу систем і механізмів. Всім негативним наслідкам необхідно запобігти. Крім того, слід поклопотатися про робочі рідини, які істотно відрізняються від тих, що ми використовуємо влітку. Але про все по порядку.

Через короткий день і довшу ніч взимку більше часу доводиться проводити за кермом. Тому для безпеки руху є важливим стан лобового скла. Від опадів, брудних ганчірок і навіть паління в салоні на склі утворюються плями та наліт. Вони непомітні вдень, але спотворюють зображення при увімкнених фарах уночі. Тому за станом вікон треба стежити постійно.

У нормі повинно бути і стан акумуляторної батареї, адже не секрет, що при низьких температурах ємкість акумулятора знижується, а взимку характерний утруднений запуск двигуна. Отже, потрібно перевірити акумулятор, переконатися в його працездатності і в тому, що він достатньо заряджений, а при необхідності - зарядити його. Ще необхідно упевнитися в тому, що рідина, що охолоджує, не замерзне взимку при дуже низьких температурах, для цього проводять перевірку її щільності.

Кожен огляд автомобіля має включати перевірку стану гальм. Тому слід оглянути гальмівні колодки чи диски (не лише зношеність, а й можливу деформацію), рівень рідини та інше.

Про заміну літньої гуми на зимову сказано вже так багато, що нагадувати про те, що на літній гумі взимку елементарно слизько, - справа порожня. Кожен автомобіліст, що хоч раз опинився на ожеледі, розуміє всю важливість своєчасної заміни шин. При установці змінної гуми в обов'язковому порядку потрібно перевіряти розвал-сходження коліс на відповідність нормі, щоб уникнути передчасного зносу шин і нестійкої поведінки авто на дорозі.   

Також важливо переконатися, що ходова автомобіля на 100% готова до важких погодних умов. Корисною на зиму буде заміна двірників. Від опадів і перепадів температури вони можуть примерзнути до скла. Спеціальні зимові з пластмасовими накладками дозволять уникнути цієї неприємності.

Знаючи такі достатньо прості правила і слідуючи рекомендаціям фахівців, зима наступить, триватиме і закінчиться абсолютно непомітно для автовласника, а управління автомобілем і далі доставлятиме тільки радість і задоволення.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 09 Грудня 2009, 09:27:46
Вже моя машина повністю у зимовій гумі. Погода обіцяє сніжок найближчими днями і я до нього готовий. :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 10 Грудня 2009, 10:41:08
Я в зимовій резині вже від тоді коли бахнув перший сніг, не пам"ятаю на яке свято! Місяця півтора напевно!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 10 Грудня 2009, 17:52:48
і бажано що б усі 4 колеса були однакові. Бо навіть якщо у вас 2 колеса шиповані, а 2 просто зимові, зчеплення з дорогою буде гірше ніж при чотирьох просто зимових.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: ARNI від 11 Грудня 2009, 20:34:40
Сьогодні і я закинув на перед зимові колеса. :) (подивився прогноз в неті на ближчу пору).
Закинув десь в обід, а десь біля 5-ї години почала сипати сніжна крупа.  8)
Маю ще 3 таких самих колеса (попались мені на халяву), 1-ше нуляче, 2-ге стерте наполовину, а 3-тє з одного боку трошки стерте, а з другого боку затерте майже до мітки обмеженої експлуатації (певно експлуатувалось без розвалу-сходження). Порекомендуйте як краще ставити? знаю що висота протектора має бути більш-менш однакова, то що ставити ті потерті?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: yurko від 11 Грудня 2009, 21:05:55
Ой щось мені здається, що у такому випадку різниці нема.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 13 Грудня 2009, 20:30:00
ставити нуляче і те що наполовину.! Криве на запаску! І мабуть нульове на лівий бік. Бо обочина більш сніжна! Щоб не затягувало! А які з переду? Однакові?
Відповідь від: 13 Грудня 2009, 20:27:20
з.і. По ідеї можна спробувати, перекинути! Хоча мабуть глобальної різниці нема? І взагалі, який привід?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: vins від 13 Грудня 2009, 21:29:25
Чи портять ланцюги резину?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 13 Грудня 2009, 21:54:49
відносно. Ви ж не їздите з ланцюгами 180 км щодня . Ланцюги використовують там де сніг по коліна чи лід, що б проїхати складну ділянку. Тобто в довгостроковому періоді, але однозначно псує.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: ARNI від 14 Грудня 2009, 12:51:35
ставити нуляче і те що наполовину.! Криве на запаску! І мабуть нульове на лівий бік. Бо обочина більш сніжна! Щоб не затягувало! А які з переду? Однакові?
Відповідь від: 13 Грудня 2009, 20:27:20
з.і. По ідеї можна спробувати, перекинути! Хоча мабуть глобальної різниці нема? І взагалі, який привід?
Спереду чисто такі самі (отримав 5 однаковісіньких коліс), тільки майже нулячі, їздились одну зиму, і то тільки машина їх юзала разів 3-4 за ту зиму (стояла в гаражі). Передньопривідна.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 14 Грудня 2009, 18:36:13
Шипи на асфальті аналогічно, металом по юзу, дорого та не вигідно! Голольод коли - тоді питань нема, а так це ще більш небезпечно чим просто гумою по асфальту! Ланц - це взагалі "Извращение" для тяжкої техніки яка в замет розчищає дороги тоді так, але на легкову машину ставити ...... вибачте мене! :pardon
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 14 Грудня 2009, 22:17:05
арні став криве на запаску чи в смітник. А нуляче і напів на зад. Впринципі без різниці як! Головне не ганяти!
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: ARNI від 15 Грудня 2009, 07:57:05
арні став криве на запаску чи в смітник. А нуляче і напів на зад. Впринципі без різниці як! Головне не ганяти!
OK  ;) . Дякую за пораду.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: WikTor від 17 Грудня 2009, 12:22:01
Тягнув до останнього, не злив воду з бачка омивателя лобового шкла! Тепер пипка, треба шукати теплий гараж годинки на 3 думаю!  :(
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 21 Грудня 2009, 19:32:25
а я купив омивач -25 а він все одно пирскає як з носа :(
Відповідь від: 21 Грудня 2009, 19:27:19
і доречі мені казали, що на заправці вог краще тосоли і антифризи не купувати. бо замерзають.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 22 Грудня 2009, 08:46:15
а я купив омивач -25 а він все одно пирскає як з носа
Не в МЕТРО випадково купував, бо чув від одного чувака, що купив там омивач фірми FAIRLAIN, розбавив його по шкалі, а він замерз при перших морозах. Я так само купив літру того гівняного омивача, але не ризикнув розбавляти, а долив до раніше розбавленого дорогого омивача. :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 22 Грудня 2009, 17:24:22
ннєєє на тому ж вог. а ферлейн я купував і нічьо не замерзав.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Bob від 28 Грудня 2009, 15:51:49
ИМХО не треба робити такі дурниці - тільки на перед чи зад ставити зимові, чи браковані чи ще якісь... треба ставити одинакову гуму на всі колеса... а поводу за 20 грн. балансування пари коліс - так це жир, я міняю з балансуванням мін. по 25 грн. за колесо...
Омивач, щоб розбавляти, треба брати не -20, -25 а -80
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 25 Січня 2010, 13:38:07
Как ездить в гололед и туман и не попадать в ДТП  (http://www.domik.net/mod/main/news/id192173733/)
Особисто для себе почерпнув багато корисного. :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 25 Січня 2010, 19:01:46
Пікажіть чим обробити дверні ручки і замки? Ведешка не підходить! Сьогодні замки замерзли і не бажали закриватись. просто защолка не защолкувалась. :help
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Bob від 26 Січня 2010, 09:15:49
Пікажіть чим обробити дверні ручки і замки? Ведешка не підходить! Сьогодні замки замерзли і не бажали закриватись. просто защолка не защолкувалась. :help
Помив машину?  ;) Як на мене, то краще заїхати в отеплений гараж/бокс, зн6яти карти і змазати :unknow
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 27 Січня 2010, 11:41:42
Помив машину?  Підморгую Як на мене, то краще заїхати в отеплений гараж/бокс, зн6яти карти і змазати
Нєєєє не мив просто такий мороз на вулиці а в машині спека. Мабуть конденсат десь утворюється. а може просто біля річки вологість більша. короче замерзає все. а карти так лінь знімати в такий холод.  :drink
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 31 Січня 2010, 13:53:31
Тим аерометром, що я купив для вимірювання плотності електроліту, можна вимірювати і плотність тосолу. Таким чином можна визначити при якій температурі йомовірно тосол може замерзнути. Так от, мій тосол в машині витримує температуру приблизно до -25 градусів, хоча на упаковці писало, що тосол розрахований на температуру до -40 градусів. Роблю висновок, що не варто купляти дешевий тосол.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: yurko від 02 Березня 2010, 09:16:05
http://rutube.ru/tracks/2969890.html
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 20 Жовтня 2010, 12:38:04
Вже хтось закину зимову резину?
Особисто я пильно стежу за прогнозом погоди в інтернеті і гадаю, що нині чи завтра таки варто закинути зимові колеса, бо найближчими ночами очікуються заморозки, а оскільки на вулиці висока вологість, то утворення ожеледиці в ранішні часи не уникнути. Хоча з другої сторони хотілось би потягнути із заміною коліс хоча б до листопада, бо на наступний тиждень знову чуть потепліє.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: РЕАЛ від 20 Жовтня 2010, 23:00:54
Вчора "злапав" якийсь шурупчик заднім лівим колесом. Побачив ,звичайно ,цю проблемку зранку,коли дууууже поспішав на роботу.Тому попробував підкачати колесо до норми. Вийшло непогано. Тому трошки невпевнено поїхав до Ів._Фр. з невеличкими зупинками на огляд колеса.Був змушений поїхати,бо домовлявся з людьми на годинку.
Є такий сервіс в Ів.-Фр. - "Тойота-сервіс" на набережній (близько до т.ц."Бізон" та "Велес") . Обслуговування приємно здивувало. Ключик та тех.паспорт -менеджеру та в супроводі довгоногої красуні пішов пити чай(або каву -на вибір). Зручні мягкі фотелі-крісла, великі "Плазм.ящики" - один з останніми новинками автопрому, а по другому можеш наблюдати,як твоє авто експлуатують.
За роботу - 34грн (+латка)
При запитанні- скільки коштує "перевзути" авто на зиму - відповідь 130грн (R15)
РЕКОМЕНДУЮ - ЯКІСТЬ для автівки,КОМФОРТ для клієнта.

Мийка авта теж по середнім цінам.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 21 Жовтня 2010, 08:59:06
Вчора "злапав" якийсь шурупчик заднім лівим колесом. Побачив ,звичайно ,цю проблемку зранку,коли дууууже поспішав на роботу.Тому попробував підкачати колесо до норми. Вийшло непогано.
Коли восени знімав зимові колеса, то так само намацав в одному задньому колесі самонаріз, але як на диво колесо не спускало до поки я не вчіпив той самонаріз плосткогубцями. Як зясував пізніше, той самонаріз до того як продірявити моє колесо тримав захист мотору в моїй же машині. :pardon

Є такий сервіс в Ів.-Фр. - "Тойота-сервіс" на набережній (близько до т.ц."Бізон" та "Велес") . Обслуговування приємно здивувало. Ключик та тех.паспорт -менеджеру та в супроводі довгоногої красуні пішов пити чай(або каву -на вибір). Зручні мягкі фотелі-крісла, великі "Плазм.ящики" - один з останніми новинками автопрому, а по другому можеш наблюдати,як твоє авто експлуатують.
За роботу - 34грн (+латка)
При запитанні- скільки коштує "перевзути" авто на зиму - відповідь 130грн (R15)
РЕКОМЕНДУЮ - ЯКІСТЬ для автівки,КОМФОРТ для клієнта.
Я сам собі пів автосервісу заміняю. Оскільки маю 2 повні набори дисків, то я ще з весни у "дископрава" (це в Калуші на Чорновола біля колишнього роддому) зимові колеса збалансував + те пробите полатав і поставив їх на консервацію в металічний гараж.
Вчора ввечі мав трохи вільного часу і в гаражі вже на зад закинув готову пару зимових коліс. Кинути зимові на перед планую десь на вихідних, або на наступному тижні.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 17 Лютого 2011, 11:11:00
На власному досвіді переконався, що всесезонні шини то є повне гі..но :evil
Маленька ожеледиця і мене на мінімальній швидкості понесло як голу дупу. Добре, що втиснувся в бордюру, а не в якусь машину. Одразу поїхав балансувати колесо, бо почало бити рулем. :(
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Люся від 17 Лютого 2011, 12:45:11
На власному досвіді переконався, що всесезонні шини то є повне гі..но
а мені про це сказали, і я вирішила повірити. Ну щоб не переконуватися "на власному досвіді"
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: ARNI від 17 Лютого 2011, 13:33:35
На власному досвіді переконався, що всесезонні шини то є повне гі..но
а мені про це сказали, і я вирішила повірити. Ну щоб не переконуватися "на власному досвіді"
Якщо дороги без льоду - то цілком пристойні.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Люся від 17 Лютого 2011, 13:43:59
Якщо дороги без льоду - то цілком пристойні
на одній і тій же дорозі можуть бути різні ділянки....
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 17 Лютого 2011, 13:47:16
а мені про це сказали, і я вирішила повірити. Ну щоб не переконуватися "на власному досвіді"
Та я не спеціально вирішив перевірити дію всесезонок. Мені машину пригнали на всесезонних колесах Debica Navigator. З переду були більш підтерті, а задні ще цілком гідні. Я як і належиться збалансував їх і поміняв місцям (гірші на зад, кращі на перед), але, як бачимо, це мені не допомогло. :(
Добиватиму ці колеса влітку, а на зиму кулю собі гідні зимові. :)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 18 Лютого 2011, 11:16:07
навіть якщо у вас і спереду і ззаду зимові шини але різні протектори це вже погане зчеплення з дорогою. усі чотири колеса повинні бути однаковими. кажуть що в росії це планують зробити як правило.
Відповідь від: 18 Лютого 2011, 11:06:34
в мене такі
(http://i025.radikal.ru/1102/e7/38e86ff288f2.jpg) (http://www.radikal.ru)
(http://s59.radikal.ru/i163/1102/c0/e256b4fa85ad.jpg) (http://www.radikal.ru)
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: ARNI від 18 Лютого 2011, 11:32:30
навіть якщо у вас і спереду і ззаду зимові шини але різні протектори це вже погане зчеплення з дорогою. усі чотири колеса повинні бути однаковими. кажуть що в росії це планують зробити як правило.
Відповідь від: 18 Лютого 2011, 11:06:34
в мене такі
(http://i025.radikal.ru/1102/e7/38e86ff288f2.jpg) (http://www.radikal.ru)
(http://s59.radikal.ru/i163/1102/c0/e256b4fa85ad.jpg) (http://www.radikal.ru)
В нас вже є правилом.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: bornslippy від 19 Лютого 2011, 12:00:44
В нас вже є правилом.
не в курсі а де таке прописано і кого вже оштрафували?
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: ARNI від 19 Лютого 2011, 14:49:39
В нас вже є правилом.
не в курсі а де таке прописано і кого вже оштрафували?
Кого оштрафували не вкурсі.  :)
Кажуть що є поправка на рахунок цього.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Bob від 11 Серпня 2011, 14:47:33
навіть якщо у вас і спереду і ззаду зимові шини але різні протектори це вже погане зчеплення з дорогою. усі чотири колеса повинні бути однаковими. кажуть що в росії це планують зробити як правило.
Відповідь від: 18 Лютого 2011, 11:06:34
в мене такі
(http://i025.radikal.ru/1102/e7/38e86ff288f2.jpg) (http://www.radikal.ru)
(http://s59.radikal.ru/i163/1102/c0/e256b4fa85ad.jpg) (http://www.radikal.ru)
прикольно) сам дивлюсь на данлоп...
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 13 Серпня 2011, 23:41:15
Після того як перейшов на типорозмір 195/70 R14 я взагалі прицінююсь тільки до РОСАВИ. :(
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: Bob від 15 Серпня 2011, 09:53:49
Після того як перейшов на типорозмір 195/70 R14 я взагалі прицінююсь тільки до РОСАВИ. :(
а що мені казати - в мене 215\65 R16... а перед  цим було 175\70 R13... я в шоці від різниці в ціні... але росаву купляти не буду точно - резину куплю не на один сезон - краще заплатити більше - і їздити не переживаючи...
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: syddia від 30 Серпня 2011, 12:39:46
я б також ставився до росави з пересторогою, але один знайомий таксист сказав, що бере на свого мінівенчика принципово зимову росаву і як на такі гроші то добра резина. Росаву 195/70 R14 можна взяти за 495 грн., колеса більш іменитих брендів будуть коштувати від 700 грн. і далі.
Назва: Експлуатація автомобіля в зимовий період
Відправлено: РЕАЛ від 09 Листопада 2012, 18:32:42
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Початок листопада. Дуже довга черга на шиномонтаж. У черзі залізна дисципліна. Іноді ДУУУУУЖЕ круті машини проїжджають повз чергу до боксів. Там вони розвертаються, дуже швидко повертаються і встають в кінець черги. Їх жене не совість, не злість інших водіїв і не монтажники. У кінець черги їх жене оголошення на листі формату А4 :
- Особи нетрадиційної сексуальної орієнтації обслуговуються Поза чергою. Адміністрація.
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D