ділимось досвідом. хто в які ситуації потрапляв зимою і шляхи їх вирішення.На практике трудно что сделать если замёрз центральный замок! Вообще народ спасался двумя спасобами! Просто сильно прижать дверь только что бы вмятину не продавить, с боку так, в основном это не замок замерзает а сам механизм защёлки! Кстати машина не после мойки?
одразу ж запитання. в мене сьогодні замерз центральний замок. як з цим боротись????? хто які методи знає????
И вообще при температуре свыше - 20 при старте двигателя с тру это убийство для движка, всё равно что 500 км. проехать!А це я і сам не поняв!!! :unknow
ага зрозумів. ну про абс я в курсі. хоча на мому муліку і так є абс але на старших авто я робив так як вище описано. на рах морозу, мабуть ти правий але як згадаю громалський транспорт а ще й зимою то просто не хочеться. щодо вижиму зчеплення, яне зрозумів а хіба по іншому мона заводити двигун?????я так в летний период всегда заводил, сейчас только выжимаю сцепление! ну когда жарко какой смысл его выжимать? Как говорили водители с опытом многолетним это должно войти в привычку!
Вот очень неплохая статейка, которая для меня как заметка для запуска авто зимой http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=4821Статейка просто суперова. :) Надибаєш ще щось цікаве, то обовязково кидай ссилки сюди на форум.
угу я теж чув що мякше якраз збираюсь змінити резину о хочу спробувати накачати газом. у нас вроді коштує 6 грн/колесо:o
та сама історія. тільки я ще не купив і не поставив. хто порадить що краще. вибираю між данлоп і фулда.на більше грошей не стаєТОЛЬКО ДАНЛОП Фулду не рекомендовали мне многие люди! Она более жёще, а на зиму нужна мягенькая резина! Не пожалеешь 100%, только я не могу понять что значит на больше не хватает денег, это же резина БОМБА! Ну если не брать GOOD YEAR!
гуд єа ультра гріп це дійсно боvа але коштує 90$ а Данлоп/дюнлоп 60$Данлоп всё же правильно :pardon
з.і. володя а в тебе яка модель сава???Не знаю що конкретно хочеш узнати, :unknow але на моїх зимових шинах пише наступне:
але я в шоці що зроблено в туреччині??? наскільки знаю сава то словенські колеса????:unknow Щодо виробника то я не звертав увагу не це коли купляв минулого року ці шини.
Знайомий валютчик собі тоже такі поставив. Я питаю свого шефа, а чого не Нокіан, а він каже, ну щоб хоч чимось відрізнятися.а на якій машині стоять ті колеса??????
А тут прочитав, бачу дійсно мабуть хороша гума.
сьогодні провів тест драйв на львівській трассі. перше враження позитивне. подивимось як покажуть себе далі.А Ти, bornslippy, взяв одразу 4 зимові шини? А ще напиши який в тебе привід: передній чи задній?
не пам'ятаю. Але то Вася Дракон, якщо знаєш його, то побачиш і машину і колеса. ;)шкода суперб , васю знаю звичайно.
Бо у цьому випадку я як кобіта, можу лише сказати "та якась синя" :-[
Гальмуйте виключно двигуном.А в мене з цим проблема. Просто моє авто на газі і коли я намагаюсь притормозити передачею, то в мене це не зовсім виходить, бо на відміну від бензи газ подається в карбюратор за іншим принципом і відповідно двигун так би мовити сам "тягне" машину, а не тормозить. :(
Було би добре, одразу міняти всі колеса на зимові.Знаю, що добре, бо минулого року мого батю так файно розвернуло на трасі, а в нього були передні зимові, а задні лисі літні. Але, по-перше, на заді в мене стоять ще не зовсім лисі всесезонки, а, по-друге, друга пара зимових коліс у мене лиш один сезон відкатала, тому шаную їх аби при потребі можна було ще ті колеса продати. :)
знаю що прогрівати треба будьяку машину. тільки від типу двигуна залежить скільки часу я свою прогріваю до того часу поки не впадуть обороти. це приблизно 2-5 хв.Моя машина їздить на газу, тому в холодну пору року я обовязково переходжу на бензу, коли лишаю машину на тривалий час. Заводжу на бензі і 2-3 хвилини прогріваю на місці (можу одразу виїхати з гаражу і прогрівати вже на вулиці), далі рушаю :drive: в дорогу і вже по ходу, коли бачу, що темперетура охолоджуючої рідини пішла явно в гору, переходжу на газ.
Маубть то все таки попались мені браковані б/у літні колеса. Ніколи більше не буду купляти беушні шини.Стара істина. Подумайте як кажуть на хлопський розум. В яких випадках ви знімете з машини добрі колеса і продасте їх?
ставити нуляче і те що наполовину.! Криве на запаску! І мабуть нульове на лівий бік. Бо обочина більш сніжна! Щоб не затягувало! А які з переду? Однакові?Спереду чисто такі самі (отримав 5 однаковісіньких коліс), тільки майже нулячі, їздились одну зиму, і то тільки машина їх юзала разів 3-4 за ту зиму (стояла в гаражі). Передньопривідна.
Відповідь від: 13 Грудня 2009, 20:27:20
з.і. По ідеї можна спробувати, перекинути! Хоча мабуть глобальної різниці нема? І взагалі, який привід?
арні став криве на запаску чи в смітник. А нуляче і напів на зад. Впринципі без різниці як! Головне не ганяти!OK ;) . Дякую за пораду.
а я купив омивач -25 а він все одно пирскає як з носаНе в МЕТРО випадково купував, бо чув від одного чувака, що купив там омивач фірми FAIRLAIN, розбавив його по шкалі, а він замерз при перших морозах. Я так само купив літру того гівняного омивача, але не ризикнув розбавляти, а долив до раніше розбавленого дорогого омивача. :)
Пікажіть чим обробити дверні ручки і замки? Ведешка не підходить! Сьогодні замки замерзли і не бажали закриватись. просто защолка не защолкувалась. :helpПомив машину? ;) Як на мене, то краще заїхати в отеплений гараж/бокс, зн6яти карти і змазати :unknow
Помив машину? Підморгую Як на мене, то краще заїхати в отеплений гараж/бокс, зн6яти карти і змазатиНєєєє не мив просто такий мороз на вулиці а в машині спека. Мабуть конденсат десь утворюється. а може просто біля річки вологість більша. короче замерзає все. а карти так лінь знімати в такий холод. :drink
Вчора "злапав" якийсь шурупчик заднім лівим колесом. Побачив ,звичайно ,цю проблемку зранку,коли дууууже поспішав на роботу.Тому попробував підкачати колесо до норми. Вийшло непогано.Коли восени знімав зимові колеса, то так само намацав в одному задньому колесі самонаріз, але як на диво колесо не спускало до поки я не вчіпив той самонаріз плосткогубцями. Як зясував пізніше, той самонаріз до того як продірявити моє колесо тримав захист мотору в моїй же машині. :pardon
Є такий сервіс в Ів.-Фр. - "Тойота-сервіс" на набережній (близько до т.ц."Бізон" та "Велес") . Обслуговування приємно здивувало. Ключик та тех.паспорт -менеджеру та в супроводі довгоногої красуні пішов пити чай(або каву -на вибір). Зручні мягкі фотелі-крісла, великі "Плазм.ящики" - один з останніми новинками автопрому, а по другому можеш наблюдати,як твоє авто експлуатують.Я сам собі пів автосервісу заміняю. Оскільки маю 2 повні набори дисків, то я ще з весни у "дископрава" (це в Калуші на Чорновола біля колишнього роддому) зимові колеса збалансував + те пробите полатав і поставив їх на консервацію в металічний гараж.
За роботу - 34грн (+латка)
При запитанні- скільки коштує "перевзути" авто на зиму - відповідь 130грн (R15)
РЕКОМЕНДУЮ - ЯКІСТЬ для автівки,КОМФОРТ для клієнта.
На власному досвіді переконався, що всесезонні шини то є повне гі..ноа мені про це сказали, і я вирішила повірити. Ну щоб не переконуватися "на власному досвіді"
Якщо дороги без льоду - то цілком пристойні.На власному досвіді переконався, що всесезонні шини то є повне гі..ноа мені про це сказали, і я вирішила повірити. Ну щоб не переконуватися "на власному досвіді"
Якщо дороги без льоду - то цілком пристойніна одній і тій же дорозі можуть бути різні ділянки....
а мені про це сказали, і я вирішила повірити. Ну щоб не переконуватися "на власному досвіді"Та я не спеціально вирішив перевірити дію всесезонок. Мені машину пригнали на всесезонних колесах Debica Navigator. З переду були більш підтерті, а задні ще цілком гідні. Я як і належиться збалансував їх і поміняв місцям (гірші на зад, кращі на перед), але, як бачимо, це мені не допомогло. :(
навіть якщо у вас і спереду і ззаду зимові шини але різні протектори це вже погане зчеплення з дорогою. усі чотири колеса повинні бути однаковими. кажуть що в росії це планують зробити як правило.В нас вже є правилом.
Відповідь від: 18 Лютого 2011, 11:06:34
в мене такі
(http://i025.radikal.ru/1102/e7/38e86ff288f2.jpg) (http://www.radikal.ru)
(http://s59.radikal.ru/i163/1102/c0/e256b4fa85ad.jpg) (http://www.radikal.ru)
В нас вже є правилом.не в курсі а де таке прописано і кого вже оштрафували?
Кого оштрафували не вкурсі. :)В нас вже є правилом.не в курсі а де таке прописано і кого вже оштрафували?
навіть якщо у вас і спереду і ззаду зимові шини але різні протектори це вже погане зчеплення з дорогою. усі чотири колеса повинні бути однаковими. кажуть що в росії це планують зробити як правило.прикольно) сам дивлюсь на данлоп...
Відповідь від: 18 Лютого 2011, 11:06:34
в мене такі
(http://i025.radikal.ru/1102/e7/38e86ff288f2.jpg) (http://www.radikal.ru)
(http://s59.radikal.ru/i163/1102/c0/e256b4fa85ad.jpg) (http://www.radikal.ru)
Після того як перейшов на типорозмір 195/70 R14 я взагалі прицінююсь тільки до РОСАВИ. :(а що мені казати - в мене 215\65 R16... а перед цим було 175\70 R13... я в шоці від різниці в ціні... але росаву купляти не буду точно - резину куплю не на один сезон - краще заплатити більше - і їздити не переживаючи...