(https://farm2.staticflickr.com/1624/26310954102_aee78cef5e_h.jpg)
(https://c1.staticflickr.com/9/8300/29633059432_b8ef8f36e2_b.jpg)
У всіх єАвтобуси на Косів та Кути відмінені :(. Без пересадок з Калуша туди не добратися - лише з Франківська. Тому цікавить розклад руху цих автобусів з обласого цетру.
http://kalush.info/page/rozklad-avtobusiv
А понявyurko, ти мене постійно виправляєш, а сам пишеш поняв замість зрозумів. Я-яй :), вчителю таке не пасує ;)
так я вже згідно нового закону=)) :moskali
І розмовляти по мобілці під час руху не по блютусу?Якщо не вистачає відремонтувати бус то куди вже говорити про покупку блютуз гарнітури? Найкращий варіант це протягнути тролейбуси хоча б до Лікарні для початку але мер зайнятий іншими "важливішими" справами які потребують негайного розгляду. Підвищення собі зарплатні для початку
Державним АТП вигідніше вкрасти декілька мільйонів ніж закупити великі і конфортабельні автобуси типу такого МАНаВи знаєте якісь державні АТП?
В Польщі класно, всі водії в костюмах, білих сорочках при краватці, касові апарати, великі автобуси - Краса! А у нас?Скільки коштує одноразовий проїзд в Польщі?
Якщо тролейбус у нас таки і зявиться то самі тролейбуси скоріше всього будуть не новими а викупленимим в інших міст татрами, зіу, чи шкодами(((Для появи тролейбусів немає економічного підгрунтя. Тому їх не буде, імхо.
Скільки коштує одноразовий проїзд в Польщі?Не дуже дорожче ніж у нас в стосунку до їх ЗП.
Скільки коштує одноразовий проїзд в Польщі?Какая минимальная зарплата в Польше ?
Державним АТП вигідніше вкрасти декілька мільйонів :prapor: ніж закупити великі і конфортабельні автобуси типу такого МАНаОчень красивый :)
(http://solcor.ru/bimages/man/A74/man_a74.jpg)
А ще краще замінити весь теперішній рухомий склад тролейбусами ЛАЗ
Середня зарплата у Польщі становить приблизно 1 260 доларів.Я просто написал вопрос ему.просто не люблю таких сильно умных панов.Которые сначала пишут,о ценах в других странах,хоть походу не берут во внимание уровень жизни в той стране например и зарплаты которые в них ...
Ви знаєте якісь державні АТП?Ну так ТзОВ "Автотранспортна асоціація" це ж зборище приватників :=)
Не дуже дорожче ніж у нас в стосунку до їх ЗП.Я скажу точніше - одноразовий проїзд у Варшаві коштує 1.5 злотих, 5.45 грн.
Скажімо у нас 2 грн - у них 2 злоті.
Із врахуванням того, що харчі у нас навіть в перерахунку часто дорожчі ніж у них виходять та їзда не така вже і дорога буде.
Поки наші ЗП не стануть такими як у них - автобусів як у них теж не буде.Співвідношення зарплат у Польщі і Україні практично не має відношення до цього питання. І ціни на харчі теж. Міські автобуси їздять не на ковбасі і сметані...
не люблю таких сильно умных пановА я люблю розумних. Не люблю тупуватих і хамовитих. Але то справа смаку.
Ну так ТзОВ "Автотранспортна асоціація" це ж зборище приватниківТак. Це приватна структура, не державна і не комунальна.
На якомусь тендері львівські нулячі тролейбуси відпукали по мільйон двісті наших деревяних а щоб замінити весь рух.склад тільки на маршруті шестірки можна собі уявити як то прийдеться потратитись міській раді на покупкуВи знаєте, як людина, яка свого часу займалась впритул цією проблемою (було таке, що тепер ховати :) ) можу запевнити, що рухомий склад це лише 20% всіх затрат на організацію тролейбусного сполучення. Все значно складніше насправді.
А я люблю розумних. Не люблю тупуватих і хамовитих. Але то справа смакуперекручу :-[, саме таких водіїв нам і тьреба в міському транспорті. :)
порівнюйте рівнозначні бізнеси для оцінки.а як мета? культура має бути у всьому, хоча порівняння цифр все пояснює і її відсутність в т.ч..
А я люблю розумних. Не люблю тупуватих і хамовитих. Але то справа смаку.Посмеялся.
перекручу , саме таких водіїв нам і тьреба в міському транспорті.Свята правда! І не лише водіїв :)
а як мета? культура має бути у всьому, хоча порівняння цифр все пояснює і її відсутність в т.ч..Це якщо говорити про матеріальну якість надання послуги, нові комфортабельні автобуси і т.д.
Але загальний рівень не в нашу користь. На жаль.То єст правда
Ви знаєте, як людина, яка свого часу займалась впритул цією проблемою (було таке, що тепер ховати Посмішка ) можу запевнити, що рухомий склад це лише 20% всіх затрат на організацію тролейбусного сполучення. Все значно складніше насправді.Так ви товариш займались пасажирськими перевезеннями! А я пішов по чуть іншій парафії - вантажні перевезення хоча нас з коледжу готують логістів-універсалів але вантажні мені ближче до душі :good Наше АТП має взяти якась велика волосата рука з товстим гаманцем і наводити порядок з рухомим складом і шоферами!
Так ви товариш займались пасажирськими перевезеннями!Я чомусь подумав. що ми говоримо саме про пасажирські...
Наше АТП має взяти якась велика волосата рука з товстим гаманцем і наводити порядок з рухомим складом і шоферами!А що, Ваше АТП ще не приватизоване? Комунальна чи державна власність? Не віриться. Нема вже таких.
Одноразовий проїзд в Польщі для поляка коштує дешевше ,ніж одноразовий проїзд в Україні для українця.Погоджуюсь. І барель нафти чи грам золота для українця або папуаса дорожче, ніж для поляка чи америкоса. Отакий світ несправедливий...
Я скажу точніше - одноразовий проїзд у Варшаві коштує 1.5 злотих, 5.45 грн.це якийсь замкнутий круг. Наш пасажир не зможе собі дозволити за 5 грн автобусом кататись, бо зарплата не дозволяє.
Але загальний рівень не в нашу користь. На жаль.я десь давав відео про "ментальність". так от, там оперують поняттям ментальність соціальних груп.
І рівень життя не рівняйте, порівнюйте рівнозначні бізнеси для оцінки.
Тут мені зажмуріть одно око, а тут мене слухайте уважно, а тут не думайте і тут не пишіть...Я жодним чином не заперечую Ваше право думати так, як Вам хочеться.
То не питання, що там прибуток у перевізника більший. То не питання, що там дорожчий проїзд.Я зрозумів питання не так (може не уважно читав?). Як на мене, мова йшла про те, що поляки їздять на гарних великих автобусах з ввічливими пасажирами. а українці на убитих Івеко з бидловодіями (не про всіх мова, але є "кадри").
То питання як має людина оплатити той дорожчий проїзд ТУТ?! З тієї ж мізерної ЗП.
Тому і говориться про рівень життя, але мається на увазі платоспроможність пасажира.
Зрозуміло що місто не має таких горошей що міняти десятки автобусів, але хоча би три-чотири можна. ті ж самі 3 івеко замінити одним, чи ікарус що їде на височанку - пільговий замінити на новий лаз, чи ман)))Цікава думка. Можете це описати детальніше, хоч б схематично? Хто має купити, за які кошти і кому передати?
http://kalush-inform.at.ua/index/rozklad_rukhu_avtobusiv/0-11Станом на 2009 рік, свіжачок
Лазня точно лазня, а Підвальна раз так пише на табличці- значить мабуть так і єЯ не знаю як пише на табличці на Підвальній. Я в Калуші прожив лише 3 роки, назв всіх зупинок не знаю.
Туди автобуси 8а і 6а йдуть лиш у напрямку до проспекту і зупинку роблять просто навпроти Кристалу. Там немає обладнаної зупинки чи навіть знаку. Але автобус завжди зупиняється.Значить 8А і 6А односторонні, від "К.К." таких маршрутів немає, правильно зрозумів? Лише від Лікарні і Височанки? Сорі що перепитую, просто не до кінця зрозумів.
Поясню. 8а і 6А їдуть з КарКем до Лікарні і Цвинтару, як звичайні 8 і 6. А назад коли їдуть, то після зупинки Фуршет, проїхавши 200 м повертають на перехресті ліворуч, стають коло Кристалу,далі їдуть на проспект, повертають праворуч і там мають ще 2 зупинки "Пошта" і "журавлик" (не знаю як правильно називається зараз), а далі від Технікуму до КарКем знов їдуть вже як звичайні 6 і 8.Зрозумів. Дякую. :good
Я на Загір'ї кілька раз колядував :), більше там не бував :(Та Загіря то взагалі той ще лабіринт :D Я раз спеціально на ровері їздив досліджувати і то не всюди був і то блуджу досі :=)
Та Загіря то взагалі той ще лабіринтА ще часто буває що шофер рейсу №3 спішить і на Загір"Ї зрізає (їде прямо а не повертає наліво). Тоді зрозуміти де ти непросто.
Дивлюся карту.О, дякую за підказки. Звісно можна виправляти. Власне я цим і займаюся. На місці Калуша раніше була біла пляма, лише на Новому Калуші були будинки, кимось до мене нанесеними, а коли я взнав про ці карти то почав редагувати, спочатку Брошнів-Осаду і район, тепер до Калуша добрався. Помилок там багато, і з Костельною там зараз поправлю. Там справді не все гуд, але не завжди руки доходять. Можете мені писати де помилки, виправлятиму.
Вулиця Костельна, а не костьольна
Шевченка насправді не повертає попри костел, а виходить на Ковжуна. А заїзд з Франка є лиш до костелу ,попри костел теж є асфальт, але туди нема куда їхати, бо далі сходи :=)
Ще костельна буде продовжена до отого провулочка ліворуч. А провулок з Ковжуна (ззаду будинку пл. Героїв 1) нормально йде до Костельної, а не обривається.
Є ще провулок ззаду церкви Михайла. Та купа ще всього є. Але чи можна у карті правити вулиці? Мабуть ні.
№3Бардзо дзенькую за маршрут. Зараз нанесу на карту. А ви дивіться по карті http://openbusmap.org/ (в полі пошуку вписуєте Калуш і жмете Enter), і якщо щось не так, то пишіть. Наприклад 1Б правильно намалював? (за зупинкою Центр звертає на Українську?) А з Вокзалу як їде 1Б?
(https://pp.vk.me/c636131/v636131801/d4ef/KUk1aPlIodo.jpg)
маршрут 5. там де знак питання невпевнений чи він там ще поякихось вуличках не їдеПо ходу він до Кахелини не доїжджає, а раніше звертає на Царське село по вул. Богуна?
(http://s014.radikal.ru/i327/1606/d8/4f3957027766.jpg)
І маршрут 4 забули, кінцева - кільце на Долинській (коло Укрнафти), в іншому дублює маршрут 1.4й марштрут на вокзал не заїжджає взагалі?
Вовер, а що 5-ка їде від Технікуму?та ні, далі до кераміки
Нині (щойно) з Мирончиком, каталися на номері 5, тому можу точно сказати маршрут в межах від Фуршету до Загіря і назад.
Короче, до Кахелини він їде як 6-ка. Повертає не у асфальтовану вуличку, а швидше, перед зупинкою Кахелина, на вул богуна. Проїздить через міст і звертає на Паркову. Там відразу метрів за 10 від повороту зупинка. Далі їде парковою до Майдану, де роздоріжжя і там теж зупинка. Далі звертає на Руставеллі і там, я так зрозумів хіба як хтось попросить зупиняється. Доїздить до кінця Руставеллі де роздоріжжя і хрест, там розвертається і чекає, бо то кінцева. Назад тією ж дорогою.
Чесно кажучи думав що маршрут цікавіший і він ще поїде кудись Загір'ям.
Автобус був практично порожній. Знаю людей з Загір'я. Вони звикли пішки багато ходити (колись же не було там автобусів) тому і не їздять :=)
Назад вроді теж не заїздить на вокзал, але не певен.мені здається що назад їде через вокзал, хоча хто його зна :)
То попри парк (по Відоняка) 5ка не їде? А по Руставеллі значить?..
Ще по вулицях мого району.Позначив Братів Фільчинських.
Вулиця Братів Фельчинських, не позначена. Йде від Чорновола (ззаду колишнього роддому) вверх і не закунчується тупиком, а має ше вертикальну лінію до Ковжуна, майже навпроти вул Франка.
(http://img-fotki.yandex.ru/get/37849/30784328.48/0_b2932_4e9b5a49_XL.jpg)
Троха с недобре намалював Фельчинських :=):D :D :D поправив))))
Вона від Ковжуна так йде, як я напалював. Рівненько на північ і типу впирається в хату. Там в зимі зверху як на санах летиш - то треба зуміти повернути ліворуч, бо інакше в паркан заїдеш. Той паркан колись був штахетний, то кожен рік на весні - робився ремонт :D А якоїсь зими додумався ґазда перед парканом снігу нагорнути, так високо, як паркан, то камікадзе прямо в хату через паркан перелітали :D
Добре шо там вікон не було ;)
Намалював ще кусок вулички, сходи і там де прямокутник - побудували магазин. Вже відкрили. Там дешеве пиво ;)"С етого мєста по подробнєє" Не зрозумів про «Намалював ще кусок вулички, сходи і там де прямокутник - побудували магазин. Вже відкрили. Там дешеве пиво» - на скріншоті обведи червоним..бо я не зрозумів про що.
(http://img-fotki.yandex.ru/get/141254/30784328.48/0_b2933_718a02c3_XL.jpg)
Як називається - не пригадую.
А ота, що вище - від зупинки м-н Шептицького і вліво - Фегонівка (але проїзд є лие до того місця де закінчується сіренький прямокутник, що ніби межі кварталу показує). Правда вона йде не прямо, а повертає туди до містка через Сівку і за містком то вже вул. Гоголя (ціла проїзна). А той апендицит - що прямо - то заїзд на територію колишнього м'ясокомбінату. Його би добре намалювати іншим кольором. (відтінком)
У москалів ще цікавіше
https://yandex.ua/maps/27768/kalush/?ll=24.367964%2C49.026600&z=17
Але купа вже не так.
Наприклад вул. Стефаника зараз є лише від Європейської, а то що в низ до Фельчинських - забудоване і загороджене.
Та вуличка, що я намалював наз. Нова, але вона далі аж до Фегонівки йде, а Яндекс не захотів намалювати. Зато по сходах - проклав дорогу :=)
Ну і намалювали ту дорогу попри костел - якої як ми вже вияснили - нема. Та і не було ніколи
І площу героїв розпішоходили занадто.
Короче є шо подивитися. але багато помилок
Поправив вул НовуТак ти вже теж редагуєш карту? Через браузер? Чи в JOSM? Я щось не зрозумів))))
(http://img-fotki.yandex.ru/get/96770/30784328.48/0_b2936_fae283bb_XL.jpg)
Додав внутрішньоквартальний проїзд у дворі будинків по Шептицького, від Фегонівки до ДзвонарськоїДодав)))
(http://img-fotki.yandex.ru/get/55918/30784328.48/0_b2937_44e7b94c_XL.jpg)
Отой кусок вулиці, від Бандери до Підвальної - то віднрситься теж до площі Героїв.Додав
І по моїх кварталах усе ;)
Машрут №4 здається повертається назад через вокзал, як і №1. А 1Б по ідеї мав би розвертатися на вокзалі (хоча не знаю чи робить це), далі мав би їхати по Каракая, Українській і далі на Винниченка, але інколи бачив його і коло "Колібрісу", тому поки загадка, треба певно по разу покататися тими маршрутами і все стане ясно :)Ну, тоді 1Б в зворотньому напрямку не додаватиму. Трохи згодом, коли дізнаєтесь докладно.
А 1Б по ідеї мав би розвертатися на вокзалі (хоча не знаю чи робить це), далі мав би їхати по Каракая, Українській і далі на Винниченка, але інколи бачив його і коло "Колібрісу"Він їде по долинській, тоді повертає на об'їзну, звідти на Каракая, тоді на Пекарську, звідти на Українську і з неї на Винниченка.
Тому ти його не бачив коло Колібрісане факт, там є 1а і 1б, і можливо один з них їде назад попри Колібріс. Щось мені так здається, колись давно вроді так їхав раз.
То шо, 1Б, прямо біля зупинки Вокзал розвертається, і в напрямку Долинської (по Козоріса не їде значить?)А 1Б по ідеї мав би розвертатися на вокзалі (хоча не знаю чи робить це), далі мав би їхати по Каракая, Українській і далі на Винниченка, але інколи бачив його і коло "Колібрісу"Він їде по долинській, тоді повертає на об'їзну, звідти на Каракая, тоді на Пекарську, звідти на Українську і з неї на Винниченка.
Тому ти його не бачив коло Колібріса ;)
а залісся вроді тут http://www.openstreetmap.org/#map=17/49.06191/24.41599І це в таку далечінь маршрутка їде??? :o
а залісся вроді тутТак. Саме туди.
І це в таку далечінь маршрутка їде??? :oТут
Нарешті почала відображатися схема громадського транспорту і на nadoloni.com - http://nadoloni.com/c/24.36647,49.03466,13/l/mapnik/o/pt?lang=uk
Там можна переключатись між супутниковими знімками і картою, чого на жаль немає на основному сайті OSM https://www.openstreetmap.org/#map=14/49.0231/24.3640&layers=T
Ще не всі зупинки названі. Якщо хтось знає як та чи інша зупинка називається, яка ще не позначена, пишіть. Дякую.
Наш форумець Тритон запустив петицію:Я пустив петицію з надією що мене почують і створять в місті щось реально важливе що стосується майже всіх жителів. Схожа система запущена в Мінську. І так по пунктам:
А як щодо тролейбусів - екологічного, безшумного, великогабаритного виду транспорту?Звісно ідея файна , але любий проект повинен мати певний термін окуповуваності , ну максимум 5 років . А цей сфактор залежить від того яка кількість людей буде суватись на тому транспорті . От якби запустили і розширили виробництво на хімії , то мож було б зробити під тролейбус (на пробу ) один маршрут від Винниченка до заводоуправління . А так , в селах тролейбуси не пускають ;)
Так от не хочу бути скептиком , але більшість пропозицій веде до подорожання проїзду в загальному мінімум в 2 рази , в сьогоднішніх умовах люди нас заклюють . За якість треба платити , наші люди вдавляться , особливо сьогодні .
А як щодо тролейбусів - екологічного, безшумного, великогабаритного виду транспорту?Економічно не вигідно. Я вже про це писав. В нас на перевезення 1 пасажира вийде більше кВт-год ніж літрів дизеля а тим більше газу. Собівартість цих перевезень зависока і ніхто не платитиме по 7-8 грн. Нам мали віддати австрійські трохи потаскані тролейбуси, лінії і так далі але порахувавши що то гнила ідея бо треба вже мати прокладені лінії аби був ефект. Австріяки повністю відмовились від електротранспорту і перейшли на дизель а в подальшому майбутньому перейдуть на газ бо реально дешевше.
подальшому майбутньому перейдуть на газ бо реально дешевше
Ну Тритон ніби вже розраховувавто дуже добре , і який результат , за який час тося окупить і яка кінцева ціна квитка в його розрахунках ? :unknow
то дуже добре , і який результат , за який час тося окупить і яка кінцева ціна квитка в його розрахунках ? :unknowКажу ж маю ідею, є певні розрахунки і я гарантую що ціна квитка буде відповідно до теперішньої вартості проїзду або максимум на 50 коп дорожче
я гарантуюто не серйозно , давай говорити цифрами .
А пасажирів в нас у Калуші перевозиться близько 12 млн. в рікТи таке писав , множимо на 50 коп , маемо 6 млн гривнiв . Тепер все залежить вiд того що ти там
Кажу ж маю ідею,напридумав , тобто яку АСУ систему ти вибрав , дорогу чи подешевше , сам монтаж системи i блокiв на всi автобуси, аренда радiоканалу або плата оператору , тепер сама фiрма яка буде займатись диспечеризацiею - кiлькiсть людей (не забувай що АСУ систему треба перiодично обслуговувати), електроенергiя для роботи обладнання (там своi кiловати ) , зарплата , офiс, машини обслуговування директора i майстрiв , податки , вартiсть виготовлення самого одноразового квитка , ну i не забувай про iнфляцiю .
то не серйозно , давай говорити цифрамиА на кой мені розкривати цифри роботи служби якшо її ще навіть не існує а всякому першому встрєчному-поперечному хочеться говорити цифрами? Коли буде добро на службу то можна вже говорити. Я показав саму ідею для споживача а ось її втілення і функціонування беру на себе. Канали звязку GSM або через Інтернет благо вже фунциклірує 3Г
А на кой мені розкривати цифри роботи служби якшо її ще навіть не існує а всякому першому встрєчному-поперечному хочеться говорити цифрами? Коли буде добро на службу то можна вже говорити.Ну якщо так , то твоя особиста справа , судячи з твоiх iдей ти досить доросла людина , i якщо я для тебе встречний-поперечний , то ти сам упораешся i без цифр . Але зрозумiй одне , якщо ти збираешся вкладати в свою iдею своi власнi грошi , то твое право , але якщо чужi то бeз цифр з тобою нiхто не буде говорити , навiть встречний- поперечний .
i якщо я для тебе встречний-поперечний , то ти сам упораешся i без цифрВи представляєте якісь органи влади чи являєтесь потенційним інвестором який шукає цікавий інвестпроект з власним рахунком в кілька мільйонів доларів? Якщо ні те ні інше то про що говорити? Я зараз говорив за ідею а не за цифри. Ваше діло підтримати чи не підтримати. Підтримали то йдем далі і рахуємо а як ні то навіщо трясти повітря і жувати нецікавий проект?
Ваше діло підтримати чи не підтримати.То так смiшно виглядае - файних iдей в свiтi море i бiльшисть iх пiдтримуе , наприклад хто в Калушi не пiдтримае iдею безкоштовного проiзду на всiх видах транспорту , чи зниження комунальних платежiв в 10 раз , та всi будуть обома руками ЗА . I що дали ? Всi проекти , iдеi треба прораховувати через призму NPV , тодi стае зрозумiло , що це реальний проект , яким можна займатись чи то просто мрiя . Ви поки що пропонуете просто красиву мрiю , не бiльше .
Ви поки що пропонуете просто красиву мрiю , не бiльше .Ем... Я говорю а мене не чують. Пробуємо ще раз. Я пропоную важливу реальну справу - службу яка збере наші перевезення до купи в кулак і буде раціонально їх випускати та керувати автобусами на лінії. Перевізнику лиш залишається зремонтувати, заправити і помити буса та рахувати дєнюжку або забити болт і увійти в акціонерне товариство і жити припєваючи на дивіденти. Подобається - підтримали петицію і внесли якись поправки в задумку, не подобається - йдем боком й срем на ту службу ібо є діла поважніше типу якогось памятника чи мурала на стіні 9-поверхівки. Я не прошу тут розписувати мені тиради який я хєровий і не маю розрахунку "через призму NPV" бо нахєра мені напрягатись якщо це місту і району не потрібно? Якщо людям пох.. можновладцям тоже пох.. Хоча ця служба приноситиме непогані податки а люди зможуть їздити в хороших автобусах. Якщо так то будьмо здорові і я нікого не буду діставати "мріями"
Якщо так то будьмо здорові і я нікого не буду діставати "мріями"Не треба сi злостити , ми ж обговорюемо , а не ставимо галочки хто "ЗА" , хто "Проти" ;)
не маю розрахунку "через призму NPV" бо нахєра мені напрягатисьВ нашiй мiськiй радi саме так i мислять , навiщо iм напрягатись i так у них усе "НОРМАЛЬНО" :=)
Не треба сi злостити , ми ж обговорюемо , а не ставимо галочки хто "ЗА" , хто "Проти"Для мене головне щоб громада підтримала. Це важливіше бо саме люди їздитимуть і будуть користуватись послугами служби. Громада завжди різношерста і кожен має своє бачення. Я їх хочу об"єднати і народити щось загальнокорисне. Депутати і так підтримають якщо це буде на устах і в головах. Можновладців просто треба жучити час від часу і все піде. Розрахунки будуть якщо пройде рішення. Я думаю не важко зрозуміти рентабельність перевезень на дизелі і метані та податки це ті грошики які можна пильнути або пустити куди треба. Від мера і депутатів вимагається тільки дати добро і все буде представлене.
В нашiй мiськiй радi саме так i мислять , навiщо iм напрягатись i так у них усе "НОРМАЛЬНО"Через систему петицій їх можна трохи туцькати як кота і казати що це добре а то шо зараз це кал а не транспортування пасажирів.
Яким кольором позначаються на карті nadoloni.com маршрути на села (якщо вони наносяться)? (я так зрозумів - чорний - міжміський колір, а синій - внутрішньоміський)На карті nadoloni.com всі автобусні маршрути відображаються синім кольором. Чорним кольором позначаються залізничні маршрути, червоним - тролейбуси, оранжевим - трамваї
Я затупив, не звернув увагу що залізниця дуже звивиста відносно прямої траси до Франківська та й сама траса там окремо позначена. Дякую)))Яким кольором позначаються на карті nadoloni.com маршрути на села (якщо вони наносяться)? (я так зрозумів - чорний - міжміський колір, а синій - внутрішньоміський)На карті nadoloni.com всі автобусні маршрути відображаються синім кольором. Чорним кольором позначаються залізничні маршрути, червоним - тролейбуси, оранжевим - трамваї
Може буде рухРуху не буде. Досить глянути на мою петицію і скільки підписів вона зібрала.
Руху не буде. Досить глянути на мою петицію і скільки підписів вона зібрала.Петицiя то весело , але нiякого впливу на життя i роботу влади воно не мае . Я повнiстю тебе пiдтримую в твоiх бажаннях , тому дiйсно хочу тобi допомогти в реалiзацii твоiх пропозицiй .
Петицiя то весело , але нiякого впливу на життя i роботу влади воно не мае .Та все впирається в рішення депутатів щодо створення служби. Від служби подається план дій на наступні роки. Цю службу наповнити молодими кадрами і знайти стріляних досвідчених транспортників і дійти до консенсусу. Потрібно:
Нарешті наш форумець дослухався моєї поради і виніс в маси розлогий опис своєї ідеї. Зважаючи на те, що на рівні держави замислилися над впровадженням електронного квитка - може щось і вигорить!То не повний опис. Є повніший і найповніший - з розрахунками, але частковими. Я ходив з тою ідеєю як притрушений і мені всі говорили що то нереально і невигідно. 4 роки я тягався з цьою ідеєю і тепер си збуло. Викладу ще в блог відповідь на мої пропозиції. В мене вся теоретична інформація вмістилас на 8 сторінок тексту.
Можеш викласти тут. Хоча б ту другу версію (трохи докладнішу)То багацько. Якщо підготую подання то його можна буде прочитати на сайті міської ради
От видиш...не хочеш громадськість просвітити.Коли буде ближче до подання на розгляд то думаю будуть громадські обговорення і вже в нормальний післяробочий час десь в Мінералі. Там трохи розписано але коротка суть - в мене у блозі.
а люди будуть у виграші і по ціні проїзду і по якості послуг.Юрку , то все дуже просто i легко рахуеться . Просто всi хочуть один одного надурити , перевiзники людей , люди перевiзникiв , а МР всiх ;)
щоб то був не скотовоз, а комфортабльний автобус і щоб приїхав за розкладом і щоб у ньому не було людей, як оселедців і щоб водій був нормальний і нормально їхав, а не говорив по телефону чи курив.Ну тогди всі ці фактори взагалі на ціну квитка не впливають , тут лише виховання
Добре, що хоч ненадовго заморозилиТо ані не добре ані не погано.
Скакали в Европу , провели декомунiзацiю , десовiтiзацiю , маете вiльний економiчний ринок . Ринок все врегулюе .
У тебе явно уже щось там з попугайською хворобою звязано . Ти наскакав на одну хату в гейропці , а шумиш ніби ти уже головний гей гейропи . Якщо не в курсі - то виясни яким чином в гейропці регулюються ціни на громадський транспорт . І коли оголошують конкурси на право перевозити то і обговорюють ціни в тому числі . Так що тут твої 10 гривень повинні були бути прописані завчасно . А не подобається - вози сіно і солому , а хтось інший буде возити людей . Ось це і є гейропкаЯкийсь набiр слiв i виражовувань , нiц конкретного :unknow Що ти тим хтiв сказати ? Те що ти :fool , i так всi знають . Ти краще розкажи скiко ти платиш за бусiк , коли добираешся з свого Гарлему в Сiтi ?
Ти краще розкажи скiко ти платиш за бусiк , коли добираешся з свого Гарлему в Сiтi
тарифи на перевезення дивись на цьому сайті:good Файно , але думаю менше 1 фунта там нема . А це 35 гривень , так що гойра до Европи . 8)
У нас приблизно в двічі дешевше виходитьНу от видиш , маемо до чого прагнути , Европейские майбутне вас чекае ;)
А до чого ті твої рахунки, як вся загвоздка в пільговиках.Ну ти все й так пойняв i на все сам вiдповiв . Хату менi б точно спалили ;) Порядок починаеться з пiдрахункiв .
Маючи прямi затрати перевiзника i його виручку , рахуемо його прибуток. Мiнус податки i тогди дивимось може вiн працювати при таких цiнах чи справдi вiн в мiнусах .
В московії кілько коштує гандобус на 30 км?А в Европi , а в Америцi ? от i рiвнай . Усьо залежить вiд вартостi пального i зарплати водiя
А в Европi , а в Америцi ? от i рiвнай .А шо рівнати? https://www.flixbus.com/bus-routes міжміський автобус з Цюріха до Відня наперед заброньований 29 євро, а уже з Риму до Відня 49. В тойже час квиток куплений в тролейбусі хоч на одну чи пару зупинок йой 3,80! Люди купляють денні квитки, тижневі або місячні проїздні. :dopovid І ти Таде коли остатний раз у Калуши був? ти думаєш що біда там чорна, бруд сміттє в місті як і за совітів ,але машинів повенно, будуют будинки, роблять ремонти в хатах, обдерті неходят, у піццеріі Палермо- стара баvарія столики наперед треба заказувати, у пабі максвел молодь відттєгуєсі з музиков, звичайно то не Станіслав, Львів,Цюріх чи Лондон але не Рогатин,Снятин чи Сколе, ну і тим більше не якись задрипаний Новосиль або Богородіцк ( google в допомогу) :prapor:
Що дивного, що підняли ціну.Ну а я що кажу ? Йде до кращого ;)
на відміну від наших, які лише підвищення вартості проїзду придумали.Юрку,Юрку,Юрку у франківську гроші з перевозчиків виводять з тіні, до нашого хутіра то такой дойде подивишсі як перевозчики будут брикатисі, наші ж фірми прокладки які не мают своїх бусів а "повигравали" "тендери" підоймают плату за рік можеш уявити кілько врут? вни за день мают твою місічну зарплату
Аж 4 штуки!!!https://vikna.if.ua/news/category/all/2020/09/24/114483/view#.X2zLc39TwRE.facebook
я не їздивНу і як то виглядає?
що ніж робити казна що - краще займатися чимось корисним.I чим таким корисним ви тепер заробляете аби мати грошi на казна що ?
То всяко буває.Я тото вже чув в 90х , коли америкоси розказували , що нахера кацапам машини робити , тож лайно , лiтаки , ракети , автобуси . Все у вас лайно , ви добувайте ресурси i продавайте нам , а ми вам все продамо , й супер якостi . Й кредитiв навалимо :facepalm: Вчасно схаменулися , бо тi ж америкоси почали розказувати - а навiщо вам так багато населення , для видобутку потрiбних нам ресурсiв виcтачить 10-15 млн ;)
З цего року вся Москва на таких катаеться
З цего року вся Москва на таких катаетьсяРешта рахи їздит на маршрутках-газелях. :dopovidНу і зараз напиши чи не косоокі поставили двигуни з батарейками? Знаємо вашу імпортозамещаємось. :=)
америкоси розказували
З цего року вся Москва на таких катаетьсяhttp://www.youtube.com/watch?v=QDHYQ9Nd-GU
Я тото вже чув в 90х , коли америкоси розказували , що нахера кацапам машини робити , тож лайно , лiтаки , ракети , автобуси . Все у вас лайно , ви добувайте ресурси i продавайте нам , а ми вам все продамо , й супер якостi .а що зараз змінилось? далі все лайно роблять. добре що є природні ресурси за що купувати все у цивілізованого світу.
А решта животіє.Ти при совiтах тоже голодував як ББА ? :P
Лючший вариянт
один уживаний автобус Solaris коштує 30 тисяч євро
https://zaxid.net/news/
За словами міського голови, загальна вартість автобусів становить 339 тис. євро.тобто один майже 85 тисяч.
Москва на таких катаеться(https://i.ibb.co/bXGyhHp/Auswahl-001.png) (https://ibb.co/w42bHJD)
Треба було ПАЗіки купити у кацапівhttps://vikna.if.ua/news/category/all/2020/11/27/116564/view?fbclid=IwAR1IZKzsp29TSXG9Nvyk62nvtia79M2r8aeUmvszCNZazkoQ98oJ7cvMN4E#.X8ComIenEuU.facebook