Когда закрывались в актовом зале на молитвы, начинали дико кричать (просто такое впечалтение как буд то режут кого то), падать на пол в истерике дёргаясь, ну это просто не передать это нужно увидеть! И какая это извините за слово нахрен молитва!
А Ви не перебільшуєте? Дійсно, в протестантських церквах (п'ятидесятники, харизмати) практикується спільна молитва, коли одна людина говорить молитву зрозумілою мовою, а решта промовляють іншою мовою, тобто незрозумілою. Говоріння іншими мовами визнається як дар Святого Духа і неодноразово описується в Новому Заповіті.
Про дар інших мов дивіться тут http://www.gotquestions.org/Ukrainian/Ukrainian-speaking-tongues.html
Також див. у пошуковиках термін глосолалія (від грец. — вимова незрозумілих слів)
А тебе не дивує чому я "цар і священник"?Це залежить від того, що ти сам мав на увазі, кажучи так. Я не сприйняв це всерьоз. :=)
Це залежить від того, що ти сам мав на увазі, кажучи так. Я не сприйняв це всерьоз.А в сектантів зовсім не так - чим зухваліша поведінка і абсурдніші заяви, тим більше схвалення і захвату це викликає. Це називається "помазанням" і "пророцтвами" =)) Я інколи просто насміхався над ними (прости, Господи! :( ), вони цього не розуміли. Я рахую, що це моя духовна поразка - у спосіб насмішки не зробиш людину кращою. Так само як у спосіб докору. А з любов'ю не получалось :unknow
Говорять на інших мовах поліглоти.Справа в тім, що харизмати і п'ятидесятники "говорять" неіснуючими "мовами", набором фонем, наприклад -
Бо це не схоже дію Духа Святого.
Опишіть дію Святого Духа, опираючись на місця з Біблії, щоб люди могли розрізнити одержимість і дар Духа Святого.Слово Боже свідчить проти вас, сектантів.
Якщо людина не хрещена Духом Святим, їй буде важко описати Його дію. :) Я б сказала - неможливо, адже вона не пережила цього, це їй невідоме.Певно всі покоління християн за 20 століть не знали про дію Святого Духа, а харизмати відкрили щось нове і вважають, коли людина почне реготати чи бурмотіти, це означає хрещення Духом :fool. Якщо людина ще знепритомніє, це викликає у сектантів дикий захват і схвалення 8).
(Матф.12:31-34) – згідно даного місця з Біблії, люди можуть хулити Святого Духа тим, що не приймають Його проявів. Можна не приймати зцілення, дар говоріння мовами, звільнення від бісів і інше – все це буде хулою на Духа Святого! Коли людина ображає Духа Святого і його дари, вона ризикує повернутися до минулого способу життя, залежностей, хвороб і т.д.У цих своїх міркуваннях Ви не оригінальні - це схоже на погрози і залякування. На вразливих людей це діє.
Оскільки, по причині неосвіченості в даному питанні, дана тема не може бути висвітлена паном Доктором, я спробую дещо виправити. Дана тема обширна і потребує вивчення, тому пост буде досить довгим.Забагато тексту, Juli. Краще скажіть, якою "мовою" Ви "говорите" і хто цю "мову" може зрозуміти. Краще вивчайте українську ;), щоб говорити без словника (писати Ви умієте) або іноземну для загального розвитку. Хай Бог помагає
......
А про те чи необхідне хрещення Духом Святим кожному християнину і чи дає воно якісь переваги, я напишу в послідуючих постах.
И исполнились все Духа Святого, и начали говорить на иных языках, как Дух давал им ровещевать.
(Деян.2:4)
Сповнені Духа Святого учні почали говорити на незрозумілих їм мовам, чим викликали немале дивування багатьох людей, які перебували в той час в Єрусалимі.
И изумлялись все и, недоумевая, говорили друг другу: что это значит?
(Деян.2:12)
Так само дивується багато людей і сьогодні, коли почують говоріння іншими мовами. Люди дивуються, сприймаючи хрещених Святим Духом людей за «ненормальних», те саме було і в ті далекі часи:
А иные, насмехаясь, говорили: они напились сладкого вина.
(Деян.2:13)
Коли ж почався день П'ятдесятниці, всі вони однодушно знаходилися вкупі.Ясно сказано: апостоли заговорили існуючими зрозумілими для інших народів мовами, тобто, як справедливо зауважив syddia, стали поліглотами.
І нагло зчинився шум із неба, ніби буря раптова зірвалася, і переповнила ввесь той дім, де сиділи вони.
І з'явилися їм язики поділені, немов би огненні, та й на кожному з них по одному осів.
Усі ж вони сповнились Духом Святим, і почали говорити іншими мовами, як їм Дух промовляти давав.
Перебували ж в Єрусалимі юдеї, люди побожні, від усякого народу під небом.
А коли оцей гомін зчинився, зібралася безліч народу, та й диву далися, бо кожен із них тут почув, що вони розмовляли їхньою власною мовою!...
Усі ж побентежилися та дивувалися, та й казали один до одного: Хіба ж не галілеяни всі ці, що говорять?
Як же кожен із нас чує свою власну мову, що ми в ній народились?
Парфяни та мідяни та еламіти, також мешканці Месопотамії, Юдеї та Каппадокії, Понту та Азії,
і Фрігії та Памфілії, Єгипту й лівійських земель край Кірени, і захожі римляни,
юдеї й нововірці, крітяни й араби, усі чуємо ми, що говорять вони про великі діла Божі мовами нашими!
(Дії Апостолів 2:1-11)
Не бажаючи чути про ще одне хрещення, вони свідомо відкидають Духа Святого, Який посланий, щоб підкріпити їх і допомогти їмЩо значить "ще одне хрещення"? Як це відкидають Духа Святого. Адже хрестяться во імя Отця, і Сина, і Духа Святого. :duvno
Хрещення Духом Святим – це привілеї християн, які дані їм для того, щоб отримати силу свідчити про Ісуса Христа.Які ще привілеї християн. Хрестять якраз не християн, а нехрещених, які при хрещенні мають прийняти Духа Святого якого послав Христос і стати християнами.Христос прийшов щоб спасти усіх. Інша справа, що не всі цього бажають.
От Макс, наприклад, коли молиться іншими мовами (або робить вигляд, що молиться) це схоже на італійськуBuon giorno, signora! Venerdi giorno di lavoro? :)
Ваше "говоріння мовами" нічого спільного з дарами Святого Духа немає. Психічно здорова людина не стане видавати беззмістовні звуки, вважаючи що говорить якоюсь мовою через дар Святого Духа. Це плід сектантської хворобливої уяви. Спаси Вас Христос
Говоріння іншими мовами – це спосіб заряджатися силою Божою від Духа СвятогоА я думав, що цей дар дав Бог апостолам для проповідування іншим народам благої вістки, а то оказується апостоли так заряджалися перед народом. :=)
бо Дух Святий, що говорить через нас, використовує не земний, а небесний лексикон.Ого, навіть так. Сильно сказано, на рівні риторики М.С. Горбачова :-D
Втім, "говоріння мовами" діє на кожного по-різному. Люди улюлюкають, танцюють, регочуть, кричать, шепочуть, посміхаються, плачуть, червоніють, напружуються, розслабляються - хто як. Одна фаза може переходити в іншу, якщо "молитва" достатньо тривала
Щоб (не дай, Боже) не возвести хулу на Духа Святого
Я прийняв позицію Православної Церкви, яка вважає дар мов (ґлясолялію) хворобливим явищем.
Ти вже похулив Духа СвятогоТим що стверджую, що говоріння іншими мовами - шаманізм? Говоріння буває різне, оскільки різні його джерела. Як відрізнити істинний дар Святого Духа від фальшивих ознак і чудес, що від диявола? Чи можете Ви стверджувати, що я похулив Духа Святого? Ви володієте даром тлумачення мов? А даром розпізнавання духів? Дар говоріння - ознака не для віруючих, а для невіруючих. Вийдіть на автобусну зупинку і заговоріть мовами, тоді це буде об'єктивним підтвердженням, що Ваш дар від Святого Духа
Якщо ми не знаємо, як і про що молитися, є можливість молитися іншими мовами, і Дух Святий Сам буде молитися через нас.Як і про що молитися розказав Христос в Нагірній проповіді. І чим "Отче Наш" на українській мові відрізняється від "Отче Наш" на німецькій?
Світський образ мислення, який ще діє в нашому розумі, оновлюється в результаті молитви іншими мовами.Вивчити латину для молитов.
Біблія говорить, що мова, якою ми спілкуємося з людьми, забруднена нашим минулим життям без Бога. Цією мовою ми проклинали, сварили, осуджували. Більшість з нас спаплюжили свою мову. Тепер використовуємо її, щоб молитися до Бога.То що, людина очищається хрещенням вашим, а її мова- ні?
Ні про що не задумуючись, забажайте всім серцем прославити Бога, відкрийте свої уста для молитви Духа Святого – і починайте молитися мовами.Мовами чи звуками, які виходять з рота ?
Не дивлячись на те, що мова кожного народу багата, душа хоче сказати Богу так багато, що словарного запасу явно не вистачає.Так-так. Бог розуміє тільки слова. І тільки на одній мові- сектантській. :=) А що душа людська хоче сказати - йому невідомо. :duvno
А потому, говорящий на [незнакомом] языке, молись о даре истолкования.Як же з тлумаченням? "ум мой остается без плода."
Ибо когда я молюсь на [незнакомом] языке, то хотя дух мой и молится, но ум мой остается без плода.
Что же делать? Стану молиться духом, стану молиться и умом; буду петь духом, буду петь и умом.
(1Кор.14:13-15)
Якщо так, то апостоли вам могли б позаздрити.
То що, людина очищається хрещенням вашим, а її мова- ні?Ви читали Біблію? Знаєте чому люди розмовляють різними мовами? Як думаєте, згідно Біблії, мова (російська, українська, польська, німецька і інші) це благословіння чи прокляття?
думаю їм би не помішало з'їздити у м.Коломию в Миколаєво-Успенський собор або в Почаївську Лавру на вичитку, там би не тільки говоріння різними мовами проявилось
А потому, говорящий на [незнакомом] языке, молись о даре истолкования.
Ибо когда я молюсь на [незнакомом] языке, то хотя дух мой и молится, но ум мой остается без плода.
Что же делать? Стану молиться духом, стану молиться и умом; буду петь духом, буду петь и умом.
(1Кор.14:13-15)
Як же з тлумаченням? "ум мой остается без плода."
То під час молитви ви говорите з Богом? Він вам відповідає?... Тлумачить?... Якщо так, то апостоли вам могли б позаздрити.
Апостоли були хрещені Духом Святим, тому немає чому заздрити.Хіба не апостолові слова наведені Вами вище?
Ви читали Біблію? Знаєте чому люди розмовляють різними мовами?Добре, що всі не розмовляють іншими мовами, оце дійсно був би балаган :=) :)
Як думаєте, згідно Біблії, мова (російська, українська, польська, німецька і інші) це благословіння чи прокляття?За часів Вавілонського стовпотворіння ані російської, ані німецької мови не було. Чи в духовній "академії" ;) цього не вчать? :D А чи змішення мов є прокляттям або благословенням - це залежить з якого боку дивитись...
Існує значне різноманіття позицій щодо питання говоріння на інших мовах. Усі ці позиції можна розділити на наступні категорії:
1. Говоріння на інших мовах не є доказом хрещення Духом Святим;
2. Хрещення Духом Святим іноді супроводжується говорінням на інших мовах;
3. Хрещення Духом Святим завжди супроводжується первісним свідченням говоріння на
мовах.
1. Першу позицію, послідовники якої заявляють, що говоріння на інших мовах не можна вважати свідченням хрещення Духом Святим, розділяють традиційні протестанти.
По-перше, вони говорять, що така позиція знаходить підтримку в таких вірних християнських послідовників минулого, як Лютер, Кальвін, Нокс, Веслі, Уайтфілд, Едвард, Кэри, Джадсон і інших.
По-друге, вони стверджують, що віра, виражена у визнанні „Ісуса Господом”, є єдиним свідченням приходу і поселення Духа Святого в людині.
По-третє, один богослов, що притримується цього погляду сказав: „У книзі Діянь приводиться дев'ять випадків, коли описується, що люди виповнювалися Духом Святим, і разом з тим там не вказується, що вони говорили мовами”. З цієї причини він доходить висновку про те, що говоріння на мовах не є доказом прийняття хрещення Духом Святим .
Саме віра, а не говоріння на інших мовах означає як засіб, так і свідчення хрещення Духом.
2. Відповідно до другої позиції щодо питання говоріння на мовах, мови іноді слугують доказом прийняття хрещення Духом Святим. Така позиція є типовою для деяких різновидів харизматичного руху.
Більшість харизматів пов’язують хрещення Духом Святим із проявом дарів Духа, що звичайно містить у собі і говоріння на інших мовах... Деякі харизмати погоджуються з тим, що говоріння на інших мовах є умовою для хрещення Духом Святим, однак вони відкидають навчання про те, що говоріння на мовах є винятковим свідченням хрещення Духом. Вони вважають, що цьому вченню не вистачає «ясного або переконливого обґрунтування» у Писанні.
„Ніде в Новому Завіті не приводиться жодного твердження про те, що цей прояв (говоріння на мовах) є єдиним свідченням” .
3. Третя позиція щодо говоріння на мовах і свідчення хрещення Духом Святим є традиційною п’ятидесятницькою думкою. У своїй більшості п'ятидесятники стверджують, що говоріння на інших мовах завжди є первісним фізичним свідченням цього особливого переживання.
Наприклад, в "Заяві” Асамблей Божих: „Хрещення віруючих Духом Святим засвідчується первісним фізичним знаменням говоріння на інших мовах у міру того, як їм Дух промовляти дає (Дії.2:4)”.
П'ятидесятники вважають, що їхній висновок про те, що говоріння на інших мовах є первісним фізичним свідченням хрещення Духом Святим, основане на Писанні, особливо на книзі Дії Апостолів. Говоріння на мовах очевидно в трьох випадках, що були детально описані Лукою, коли люди приймали хрещення.
ШАНОВНІ ЗНАТАКИ БІБЛІЇ ПРОШУ МЕНІ ПОЯСНИТИ 1Кор.14:2
1. А щодо духовних дарів, то не хочу я, браття, щоб не відали ви.
2. Знаєте, що коли ви поганами були, то ходили до німих ідолів, ніби воджено вас.
3. Тому то кажу вам, що ніхто, хто говорить Духом Божим, не скаже: Нехай анатема буде на Ісуса, і не може сказати ніхто: Ісус то Господь, як тільки Духом Святим.
4. Є різниця між дарами милости, Дух же той Самий.
5. Є й різниця між служіннями, та Господь той же Самий.
6. Є різниця й між діями, але Бог той же Самий, що в усіх робить усе.
7. І кожному дається виявлення Духа на користь.
8. Одному бо Духом дається слово мудрости, а другому слово знання тим же Духом,
9. а іншому віра тим же Духом, а іншому дари вздоровлення тим же Духом,
10. а іншому роблення чуд, а іншому пророкування, а іншому розпізнавання духів, а тому різні мови, а іншому вияснення мов.
11. А все оце чинить один і той Самий Дух, уділяючи кожному осібно, як Він хоче.
12. Бо як тіло одне, але має членів багато, усі ж члени тіла, хоч їх багато, то тіло одне, так і Христос.
13. Бо ми всі одним Духом охрищені в тіло одне, чи то юдеї, чи геллени, чи раби, чи то вільні, і всі ми напоєні Духом одним.
14. Бо тіло не є один член, а багато.
15. Коли скаже нога, що я не від тіла, бо я не рука, то хіба через це не від тіла вона?
16. І коли скаже вухо, що я не від тіла, бо я не око, то хіба через це не від тіла воно?
17. Коли б оком було ціле тіло, то де був би слух? А коли б усе слух, то де був би нюх?
18. Та нині Бог розклав члени в тілі, кожного з них, як хотів.
19. Якби всі одним членом були, то де тіло було б?
20. Отож, тепер членів багато, та тіло одне.
21. Бо око не може сказати руці: Ти мені непотрібна; або голова знов ногам: Ви мені непотрібні.
22. Але члени тіла, що здаються слабіші, значно більше потрібні.
23. А тим, що вважаємо їх за зовсім нешановані в тілі, таким честь найбільшу приносимо, і бридкі наші члени отримують пристойність найбільшу,
24. а нашим пристойним того не потрібно. Та Бог змішав тіло, і честь більшу дав нижчому членові,
25. щоб поділення в тілі не було, а щоб члени однаково дбали один про одного.
26. І коли терпить один член, то всі члени з ним терплять; і коли один член пошанований, то всі члени з ним тішаться.
27. І ви тіло Христове, а зосібна ви члени!
28. А інших поставив Бог у Церкві поперше апостолами, подруге пророками, потретє учителями, потім дав сили, також дари вздоровлення, допомоги, управління, різні мови.
29. Чи ж усі апостоли? Чи ж усі пророки? Чи ж усі вчителі? Чи ж усі сили чудодійні?
30. Чи ж усі мають дари вздоровлення? Чи ж мовами всі розмовляють? Чи ж усі виясняють?
31. Тож дбайте ревно про ліпші дари, а я вам покажу путь іще кращу!
ШАНОВНІ ЗНАТАКИ БІБЛІЇ ПРОШУ МЕНІ ПОЯСНИТИ 1Кор.14:2 Як говорить хто чужою мовою, той не людям говорить, а Богові, бо ніхто його не розуміє, і він духом говорить таємне.Дальше по тексту від цієї цитати апостол і пояснює все сам. А ви вириваєте вже навіть не цитати з контексту, а самі слова чи сполучення слів із самої цитати щоб виправдати ваші гласолалія, які згідно зі свідченнями перших століть вже перестали існувати і щезли до ІІІст. взагалі. Чому? мабуть тому, що проповідь Євангелія до того часу вже здійснювалася на різних мовах багатьом народам і гласолалії вже втратили свою необхідність.
22. Отож, мови існують на знак не для віруючих, але для невіруючих, а пророцтво для віруючих, а не для невіруючих.
(1 до Коринтян 14:22)
По-третє, один богослов, що притримується цього погляду сказав: „У книзі Діянь приводиться дев'ять випадків, коли описується, що люди виповнювалися Духом Святим, і разом з тим там не вказується, що вони говорили мовами”. З цієї причини він доходить висновку про те, що говоріння на мовах не є доказом прийняття хрещення Духом Святим .Прошу цитати
Ось те місце що пише НьюроманІ що ви хочете тим сказати?Цитувати (вибране)22. Отож, мови існують на знак не для віруючих, але для невіруючих, а пророцтво для віруючих, а не для невіруючих.
(1 до Коринтян 14:22)
Це лише ваші балачки. Ви покажіть що я вириваю. Наоборот увесь 14 розділ говорить що дар іншим мов існує.ШАНОВНІ ЗНАТАКИ БІБЛІЇ ПРОШУ МЕНІ ПОЯСНИТИ 1Кор.14:2 Як говорить хто чужою мовою, той не людям говорить, а Богові, бо ніхто його не розуміє, і він духом говорить таємне.Дальше по тексту від цієї цитати апостол і пояснює все сам. А ви вириваєте вже навіть не цитати з контексту, а самі слова чи сполучення слів із самої цитати щоб виправдати ваші гласолалія, які згідно зі свідченнями перших століть вже перестали існувати і щезли до ІІІст. взагалі. Чому? мабуть тому, що проповідь Євангелія до того часу вже здійснювалася на різних мовах багатьом народам і гласолалії вже втратили свою необхідність.
Якщо ап. Павло говорить що це молитваА Христос говорить:
Якщо ап. Павло говорить що це молитваА Христос говорить:
И, когда молишься, не будь, как лицемеры, которые любят в синагогах и на углах улиц, останавливаясь, молиться, чтобы показаться перед людьми. Истинно говорю вам, что они уже получают награду свою.
6 Ты же, когда молишься, войди в комнату твою и, затворив дверь твою, помолись Отцу твоему, Который втайне; и Отец твой, видящий тайное, воздаст тебе явно.
це молитва, а не проповідування.Церковну молитву яку говорять усією церквою усі розуміють і моляться разом соборно. А тут ніхто не розуміє, навіщо таке гласолалія, навіщо така молитва яку і так ніхто не розуміє, але робиться це напоказ ??? і якщо це молитва, а не проповідь то навіщо її тлумачити тим хто має цей дар. Хіба молитву треба тлумачити(перекладати)? Молитва звернена до Бога, а не до людей.
А до того Церква жила ці півтора тисячі років і не знала, що без гласолалія не можна молитись і отримувати дари С.Д.Інші мови були, тільки на у такій мірі, бо ті 1 500 років ортодоксальна Церква дуже далеко відійшла від Писання, переплелася із язичника так і зберігає це відступлення і до сіх пір. Правда спілкуючись із католиками бачу вони навертаються до Писання.
Інші мови були, тільки на у такій мірі, бо ті 1 500 років ортодоксальна Церква дуже далеко відійшла від Писання, переплелася із язичника так і зберігає це відступлення і до сіх пір. Правда спілкуючись із католиками бачу вони навертаються до Писання.а коли саме то сталася така біда з Церквою, коли "відхід" відбувся?
а коли саме то сталася така біда з Церквою, коли "відхід" відбувся?В даному випадку пишеться без лапок, бо відхід від чистої Євангелії відбувся. Приивик дотримуватися теми, можемо про це поговорити у відповідній темі. Підкажіть чи є така, якщо ні то створимо.
Звідки ви взяли що дар іншим мов потрібно було для проповідування.
Дiї.19:6 А коли Павло руки на них поклав, то зійшов на них Дух Святий, і різними мовами стали вони промовляти та пророкувати!
То ви якраз підкреслили що вони почали говорити на інших мовах, але як це стосується що вони почали проповідувати?Звідки ви взяли що дар іншим мов потрібно було для проповідування.Цитувати (вибране)Дiї.19:6 А коли Павло руки на них поклав, то зійшов на них Дух Святий, і різними мовами стали вони промовляти та пророкувати!
З цієї причини він доходить висновку про те, що говоріння на мовах не є доказом прийняття хрещення Духом Святим .
Прошу цитати
38. А Петро до них каже: Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів, і дара Духа Святого ви приймете!
39. Бо для вас ця обітниця, і для ваших дітей, і для всіх, що далеко знаходяться, кого б тільки покликав Господь, Бог наш.
40. І іншими багатьома словами він засвідчував та вмовляв їх, говорячи: Рятуйтесь від цього лукавого роду!
41. Отож ті, хто прийняв його слово, охристилися. І пристало до них того дня душ тисяч зо три!
42. І вони перебували в науці апостольській, та в спільноті братерській, і в ламанні хліба, та в молитвах.
43. І був острах у кожній душі, бо багато чинили апостоли чуд та знамен.
44. А всі віруючі були вкупі, і мали все спільним.
(Дії Апостолів 2:38-44)
12. Та коли йняли віри Пилипові, що благовістив про Боже Царство й Ім'я Ісуса Христа, чоловіки й жінки охристилися.
13. Увірував навіть сам Симон, і, охристившись, тримався Пилипа; а бачивши чуда й знамена великі, він дуже дивувався.
14. Як зачули ж апостоли, які в Єрусалимі були, що Боже Слово прийняла Самарія, то послали до них Петра та Івана.
15. А вони, як прийшли, помолились за них, щоб Духа Святого вони прийняли,
16. бо ще ні на одного з них Він не сходив, а були вони тільки охрищені в Ім'я Господа Ісуса.
17. Тоді на них руки поклали, і прийняли вони Духа Святого!
(Дії Апостолів 8:12-17)
13. У Ньому й ви, як почули були слово істини, Євангелію спасіння свого, та в Нього й увірували, запечатані стали Святим Духом обітниці…
(До Ефесян 1:13)
27. І ви тіло Христове, а зосібна ви члени!А краща як видно далі - Любов!
28. А інших поставив Бог у Церкві поперше апостолами, подруге пророками, потретє учителями, потім дав сили, також дари вздоровлення, допомоги, управління, різні мови.
29. Чи ж усі апостоли? Чи ж усі пророки? Чи ж усі вчителі? Чи ж усі сили чудодійні?
30. Чи ж усі мають дари вздоровлення? Чи ж мовами всі розмовляють? Чи ж усі виясняють?
31. Тож дбайте ревно про ліпші дари, а я вам покажу путь іще кращу!
(1 до Коринтян 12:27-31)
Пишу сходження, а не хрещення,А чим по вашому ці слова відрізняються, може ми про те саме говоримо?
З цієї причини він доходить висновку про те, що говоріння на мовах не є доказом прийняття хрещення Духом Святим .А що є доказам?
38. А Петро до них каже: Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів, і дара Духа Святого ви приймете!Це місце лише говорить про обіцянку. І спростовує слова newroman що ця обіцянка була лише до 3 століття.
39. Бо для вас ця обітниця, і для ваших дітей, і для всіх, що далеко знаходяться, кого б тільки покликав Господь, Бог наш.
40. І іншими багатьома словами він засвідчував та вмовляв їх, говорячи: Рятуйтесь від цього лукавого роду!
41. Отож ті, хто прийняв його слово, охристилися. І пристало до них того дня душ тисяч зо три!
42. І вони перебували в науці апостольській, та в спільноті братерській, і в ламанні хліба, та в молитвах.
43. І був острах у кожній душі, бо багато чинили апостоли чуд та знамен.
44. А всі віруючі були вкупі, і мали все спільним.
(Дії Апостолів 2:38-44)
12. Та коли йняли віри Пилипові, що благовістив про Боже Царство й Ім'я Ісуса Христа, чоловіки й жінки охристилися.Ви навмисне далі не цитували, чи у баптистів вичитали? Читаємо далі:
13. Увірував навіть сам Симон, і, охристившись, тримався Пилипа; а бачивши чуда й знамена великі, він дуже дивувався.
14. Як зачули ж апостоли, які в Єрусалимі були, що Боже Слово прийняла Самарія, то послали до них Петра та Івана.
15. А вони, як прийшли, помолились за них, щоб Духа Святого вони прийняли,
16. бо ще ні на одного з них Він не сходив, а були вони тільки охрищені в Ім'я Господа Ісуса.
17. Тоді на них руки поклали, і прийняли вони Духа Святого!
(Дії Апостолів 8:12-17)
17. І Ананій пішов, і до дому ввійшов, і руки поклавши на нього, промовив: Савле брате, Господь Ісус, що з'явився тобі на дорозі, якою ти йшов, послав ось мене, щоб став ти видющий, і наповнився Духа Святого!Знову бачимо що спочатку він отримав Д.С, а потім охрестився.
18. І хвилі тієї відпала з очей йому ніби луска, і зараз видющий він став… І, вставши, охристився,
19. і, прийнявши поживу, на силах зміцнів.
20. І він зараз зачав у синагогах звіщати про Ісуса, що Він Божий Син…
(Дії Апостолів 9:17-20)
27. І ви тіло Христове, а зосібна ви члени!Якщо ви хочете підкреслити що не всіх дано інші мови, то ви праві, у нас не всі мають
28. А інших поставив Бог у Церкві поперше апостолами, подруге пророками, потретє учителями, потім дав сили, також дари вздоровлення, допомоги, управління, різні мови.
29. Чи ж усі апостоли? Чи ж усі пророки? Чи ж усі вчителі? Чи ж усі сили чудодійні?
30. Чи ж усі мають дари вздоровлення? Чи ж мовами всі розмовляють? Чи ж усі виясняють?
31. Тож дбайте ревно про ліпші дари, а я вам покажу путь іще кращу!
(1 до Коринтян 12:27-31)
До Римлян 8, 9. Згадується Святий Дух, не згадується дар мов. Та й взагалі потім більше не згадується.Тут смисл зовсім інший. Та й не може завжди згадуватися про інші мови.
Відповідь від: 04 Лютого 2013, 10:43:35
Цитувати
13. У Ньому й ви, як почули були слово істини, Євангелію спасіння свого, та в Нього й увірували, запечатані стали Святим Духом обітниці…
(До Ефесян 1:13)
Якщо ви хочете підкреслити що не всіх дано інші мови, то ви праві, у нас не всі маютьВи хочете сказати, що може бути і так, що хрещення СД відбулося але дар мов не проявився?
А чим по вашому ці слова відрізняються, може ми про те саме говоримо?Слова звісно відрізняються, якщо трактувати хрещення СД так
Хрещення Святим Духом вважається одним із семи християнських таїнств і називається миропомазанням. Православні церкви здійснюють миропомазання одразу після хрещення, католицькі як правило після семи років.
Що таке міг побачити Симон? Думає як вони почали говорити іншими мовами? Чи є інший варіант?Однозначно щось, з чого міг би мати вигоду, рукопокладаючи інших людей.
13. Увірував навіть сам Симон, і, охристившись, тримався Пилипа; а бачивши чуда й знамена великі, він дуже дивувався.
(Дії Апостолів 8:13)
Щоб ви мене не мучила змушуючи відповідати на питання, приймаємо що я погодився з усіма вашими доказами.Ні, такого не може бути.Якщо ви хочете підкреслити що не всіх дано інші мови, то ви праві, у нас не всі маютьВи хочете сказати, що може бути і так, що хрещення СД відбулося але дар мов не проявився?
Тоді ми про різне говоримо.
Відповідь від: 04 Лютого 2013, 21:39:48А чим по вашому ці слова відрізняються, може ми про те саме говоримо?Слова звісно відрізняються, якщо трактувати хрещення СД такЦитувати (вибране)Хрещення Святим Духом вважається одним із семи християнських таїнств і називається миропомазанням. Православні церкви здійснюють миропомазання одразу після хрещення, католицькі як правило після семи років.
Відповідь від: 04 Лютого 2013, 21:44:57Що таке міг побачити Симон? Думає як вони почали говорити іншими мовами? Чи є інший варіант?Однозначно щось, з чого міг би мати вигоду, рукопокладаючи інших людей.
Чи хтось заплатив би йому за те, щоб почати говорити незрозумілою навіть самому собі мовою?
Я б не заплатив.
Значить то були інші прояви СД.Цитувати (вибране)13. Увірував навіть сам Симон, і, охристившись, тримався Пилипа; а бачивши чуда й знамена великі, він дуже дивувався.Ну, якщо так, думати значить тоді має бути якись дар Д.С., а не просто поклали руки і сказали що отримали ви уже Д.С.
(Дії Апостолів 8:13)
Хрещення Святим Духом вважається одним із семи християнських таїнств і називається миропомазанням. Православні церкви здійснюють миропомазання одразу після хрещення, католицькі як правило після семи років.Саме про одне і те ж.
Тоді ми про різне говоримо
Саме про одне і те ж.А яка тоді є ознака?
А яка тоді є ознака?я мав на увазі, що хрещення це одне, а отримання дарів Духа Святого то трохи інше, хоча і здійснюється відразу після хрещення.
Ну, якщо так, думати значить тоді має бути якись дар Д.С., а не просто поклали руки і сказали що отримали ви уже Д.С.Тоді був. Зараз нема. Бо маємо Євангелію у записаному вигляді, бо маємо церкву Божу. І не треба вже чуд, щоб увірувати.
Або, чи не потрібно ознака?Саме так. непотрібна.
я мав на увазі, що хрещення це одне, а отримання дарів Духа Святого то трохи інше, хоча і здійснюється відразу після хрещення.Але були випадки у діях коли спочатку отримували хрещення, а потім хрестилися у воді.
Ви не праві. Я не про чуда говорю, а про дари Церкві потрібні дари Д.С. (їх девять) - для збудування Церкви.Ну, якщо так, думати значить тоді має бути якись дар Д.С., а не просто поклали руки і сказали що отримали ви уже Д.С.Тоді був. Зараз нема. Бо маємо Євангелію у записаному вигляді, бо маємо церкву Божу. І не треба вже чуд, щоб увірувати.
Якраз навпаки.
Тобто, Симон побачив діла?
Відповідь від: 04 Лютого 2013, 22:47:18Або, чи не потрібно ознака?Саме так. непотрібна.
По ділах їх судіть...
Ви подали цитату де сказано що спочатку прийняли ЄВАНГЕЛІЮ, а потім хрестили їх, чому ви так не робити? діти не можуть прийняти Євангелію.Слова в цьому вірші та інших віршах про хрещення відносяться не до дітей, а до дорослих людей, від яких можна вимагати свідомої віри і згоди на хрещення. Якщо ж прикласти ці слова до дітей, то виходить, що всі діти обовязково будуть засуджені, так як сказано: хто не буде вірувати, осуджений буде(Мк.16.16)
Бо для вас ця обітниця, і для ваших дітей, і для всіх, що далеко знаходяться Получається що неправда написана.Кожен собі читає і кожен собі розуміє так як вважає за правильне.
34. Не зійшов бо на небо Давид, але сам він говорить: Промовив Господь Господеві моєму: Сядь праворуч Мене,
35. доки не покладу Я Твоїх ворогів підніжком ногам Твоїм!
36. Ото ж, нехай ввесь Ізраїлів дім твердо знає, що і Господом, і Христом учинив Бог Його, Того Ісуса, що Його розп'яли ви!
37. Як почули ж оце, вони серцем розжалобились, та й сказали Петрові та іншим апостолам: Що ж ми маємо робити, мужі-браття?
38. А Петро до них каже: Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів, і дара Духа Святого ви приймете!
39. Бо для вас ця обітниця, і для ваших дітей, і для всіх, що далеко знаходяться, кого б тільки покликав Господь, Бог наш.
(Дії Апостолів 2:34-39)
Не вириваючи з контексту добре видно про яку обітницю говорилося і чиїм дітям вона давалася
Сім дарів Духа Святого, якими духовно квітне і благоприкрашається Христова Церква:
1. Страх Божий — дух страху Божого (синівське благоговіння перед Богом).
2. Знання — дух пізнання (дар пророчий і пастирський).
3. Мужність — дух сили (дар сили духовної, кріпость душі і сила волі).
4. Рада — дух поради (дар духовного водительства, наставництва).
5. Розум — дух розуміння (чуйність душі до всього доброго й святого).
6. Мудрість — дух мудрості (уміння жити за заповідями Божими).
7. Побожність — Дух Господній (дар благочестя й праведності).
Дари Духа Святого здобуваються молитвою, вірою та добрими ділами.
Слова в цьому вірші та інших віршах про хрещення відносяться не до дітей, а до дорослих людей, від яких можна вимагати свідомої віри і згоди на хрещення. Якщо ж прикласти ці слова до дітей, то виходить, що всі діти обовязково будуть засуджені, так як сказано: хто не буде вірувати, осуджений буде(Мк.16.16)Не правильно думає. Матв.19:14 Ісус же сказав: Пустіть діток, і не бороніть їм приходити до Мене, бо Царство Небесне належить таким.
Сім дарів Духа Святого, якими духовно квітне і благоприкрашається Христова Церква:
1. Страх Божий — дух страху Божого (синівське благоговіння перед Богом).
2. Знання — дух пізнання (дар пророчий і пастирський).
3. Мужність — дух сили (дар сили духовної, кріпость душі і сила волі).
4. Рада — дух поради (дар духовного водительства, наставництва).
5. Розум — дух розуміння (чуйність душі до всього доброго й святого).
6. Мудрість — дух мудрості (уміння жити за заповідями Божими).
7. Побожність — Дух Господній (дар благочестя й праведності).
Дари Духа Святого здобуваються молитвою, вірою та добрими ділами.
Дари Духа Святого здобуваються молитвою, вірою та добрими ділами.Дуже помиляєтеся дар Д.С. не здобувається. Дари даються для збудування Церкви, і це аж ніяк не стосується людини щоб потім хвалилася.
Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів, і дара Духа Святого ви приймете!Так і тут - народжені - охрещуються, а дорослі - свідомо того прагнучи - каються і охрещууться.
39. Бо для вас ця обітниця, і для ваших дітей
В Старому Завіті обрізували немовлят? чи свідомих євреїв? Свідомо дорослі обрізувалися хіба що чужі, що цього бажали. А дітей згідно завіту обрізали самі знаєте коли.Читаючи Н.З. Павло говорить що обрізання є віра.
В Новому Завіті чуємо таке
Але в Римлян Павло говорить про оправдання вірою, а апостол Яків пише, що віра без діл - мертва.Ті два місця про різне говорять.