ВЧИТЕЛІ ІСНУЮТЬ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ СПРЯМУВАТИ ЇЇ ПОШУКИ В ПРАВИЛЬНОМУ НАПРЯМІ.золоті слова. але наші вчителі мабуть не знають про це. ;)
і, повірте, не від батьків-двійочників.Просто батькам двійочникам, як правило байдуже. Бо діти двійочники, це як правило діти батьків, які зовсім своїми дітьми не цікавляться. А є батьки, які цікавляться тільки оцінками, а не справжнім станом знань своєї дитини. Саме вони якраз і розповідають той весь "негатив" як Ви кажете. У мене синуля як пішов у перший клас у тій школді, де я працювала, був такий випадок. Він щось дуже поггано написав контрольну з математики. І у нього не виходило за семестр гарної, такої як би я хотіла оцінки. Вчителька мені каже - "дивись - погано написав. Неуважний. Ти не ображаєшся, бо мушу йому поставити гіршу оцінку?". я сказала - "а чому я маю ображатися. Я ж не мамаша, яка тільки хоче ходити і вихвалятися табелем свої дитини." (Хоч його грамоти я і вбрала в рамочку і повісила на стінку, але це більше для нього. Це стимулює його, бо він знає, що мама ним гордиться) Але ту погану оцінку ми використали, щоб дати йому зрозуміти, що не треба ніколи розслаблятися. Не треба думати, що ти вже всього досягнув, як тебе одного разу похвалили. І це не значить, що за одне досягнення до тебе вже мають бути завжди поблажки. Нажаль, майже всі батьки чомусь так думають. Як дитина одного разу знала щось добре, то вже має бути автоматично відмінником. завжди. Ну вона ж була відмінником у молодших класах! Ну і що? Мій син був переможцем міської олімпіади з математики. А в цьому семестрі отримав з геометрії "5". Бо не допрацював. А я недоконтролювала. Розслабились. Вчитель тут абсолютно ні при чому. Вчитель свою роботу виконав бездоганно.
За словами колишнього психолога школи,то вона згідна з тим,що є вчителі в школі,які навіть не намагаються щось змінити,а тільки пишуть записки класному кервнику,якого потім викликають на "килимок".Так в чому тут проблема-в дітях,батьках чи у вчителях?КАТРІН, ти сама собі відповіла. Є ще вчитель, який зайшов у клас і з порга гримнув палицею по столі. (У мене такий колись був - носив з собою здоровенну палицю замість указки) Всі і затихли. А от уяви собі мене. Я заходжу в 11 клас. Там добра половина на 2 голови вища мене. Вони і не помітили відразу, що я вже зайшла. Мені треба кілька разів крикнути, щоб вони мене помітили. Правда, з 11 класом легше. У них є мотивація у всіх. Всі вже знають, кому, чого треба. А от з 5 .... Там може бути одне .... най не кажу що. Його батьки в Іспанії. Його виховує бабуся. У нього телефон дорожчий, ніж моя зарплата в 5 разів і батьки йому вже розказали, що він геній, що всі вчителі тільки грошей хочуть, що вчись - не вчись - все одно буде погано. Все одно треба їхати на заробітки і т.д. І от ти йому починаєш щось говорити, а він тобі у відповідь - 10 слів на твоє одне. Що ти йому скажеш? Виставиш за двері, щоб не заважав? Не можеш, бо колись один вчитель вистава одного за двері, той заліз в трансформаторну будку. І вчитель сів в тюрму і дитини не стало. Відведеш до директора? Він не боїться. І директору то саме скаже. Викличеш батьків? Або не прийдуть, бо і так знають, що вчителька дурна і з їх чадом справитись не годна, або прийде бабуся і пожаліється, що і сама йому ради дати не може. Ну які засоби впливу у вчителя? Вчитель попросив батьків повпливати якось, поговорити з дітьми, так батьки самі - "що то за вчитель, що з дітьми справитись не може?" А хіба нема таких батьків, які самі зі своїми дітьми раду не можуть дати? Хіба нема у нас наркоманів, хуліганів у дуже навіть порядних сімях? То вчителі винні? А у батьків така дитина одна. А у вчителя цілий клас. Йому і хулігана треба невідомо якими засобами на місце поставити і урок провести. Не треба багто. Досить одного такого в класі. Він себе героєм почуває, його клас підтримає, бо він зірвав урок. А дома батьки підтримають. "Що то за вчителька така?" А порадьте які методи та вчителька має до такого не побоюсь цього слова , виродка застосувати? Стукне його чимось - в суд подадуть. Що на нього подіє? Оцінка? Йому до задниція твоя оцінка. Його мама дома до пори до часу підтримає. Вчителька ж погана. Поки він колотись не почне. Тоді: - "Звідки таке взялося?" Які дисциплінарні засоби має вчитель на сьгогодні? Не може ж він кожного разу як клоун у клас заскакувати, щоб привернути їх увагу і зацікавити навчанням. Діти вийшли з початкової школи. Вони ще не дорослі, але вже не діти. І самі не знають, що робити зі своєю свободою. В цьому їм мають допомогти перш за все батьки. Бо мають дати, я повторююсь, МОТИВАЦІЮ. Без мотивації - ні один вчитель хоч би він щодня колоуном наряжався не допоможєе.
А є батьки, які цікавляться тільки оцінками, а не справжнім станом знань своєї дитини.оцінки відображають справжній стан знань, чи я не правий?
А щодо оцінок, то ви ж стверджуєте, що їх учителі "занижуть, бо хочуть щоб їм доплачували за вищий бал"я такого не говорив. ;) або у мене амнезія. і не чув такого від своїх знайомих.
І присутній той факт, що з одним класом ти встигаєш за програмою, контрольні і письмові вчасно. А інший клас не встигає, довго здає модулі і т.д. А вчитель то один.але ж і є вчитель, у якого діти сидять нормально, а у іншого, як у нашій ВР. ;)
а у іншого, як у нашій ВР.:D :D
проблема не у заниженні оцінок, а у небажанні вчителів робити свою роботу з тих чи інших причин. Думаю вчителю немає змісту занижувати оцінки. На його гаманець стане і справжніх двієчників.От! Тому батькам треба не переживати, що хтось там "упереджений" до дитини. А ЦІКАВИТИСЬ. В тому числі і якістю роботи вчителя. Тому ходити до шкодли треба не тільки на батьківські збори, але і в проміжку. Треба цікавитись поведінко., оцінками. Цікавитись ЗА ЩО така оцінка. Розмовляти з іншими батьками, вчителями, дітьми. Повірте, вчителя, який не працює, легко "вирахувати". Тоді вже вам вирішувати, що з цим робити.
але ж і є вчитель, у якого діти сидять нормально, а у іншого, як у нашій ВР.Так вчитель же один. Але один клас встигає, а інший н, бо там сидить один виродок, який кожного разу в тебе по півуроку забирає, а мамі то до одного місця, бо вона вважає, що вона дитину віддала до школи і її там мають і вчити і виховувати. І інші батьки з класу також не можуть зрозуміти, що та дитина забирає у вчителя час, який може бути посвячений їх дітям і замість того, щзоб поцікавитись, що і хто заважає вчителю нормально працювати знову ж таки звинувачують вчителя.
тоді вже вам вирішувати, що з цим робити.І що робити? питаю на майбутнє, дай Бог, щоб непотрібно було
Мабуть є певна різниця, раз про одного викладача відгуки хороші, а про іншого не зовсім.Є мабуть різниця, але вже на початковому рівні йде відбір. ;)
Відбір батьків.відбір іде на основі досвіду попередніх поколінь. Отже перший посил має все ж іти від учителя. Батьки вибирають вчителя не за макіяж та стильний одяг. ;)
Я читаю дописи вчителів, як я розумію, і можу зробити висновки, що ви апріорі налаштовані вороже проти дітей і батьків.Це ви апріорі налаштовані, так, що ви віддали дитину до школи і маєте мати спокій. Я з ніяких дописів не бачу, що вчителі до когось налаштовані вороже. Вам просто намагаються пояснити, що НЕ ВСЕ, так як Ви собі думаєте, залежить від вчителя. І школа сьогодні не налаштована і не зобовязана когось няньчити. Хто хоче вчитися - вчиться, не зважаючи ні на що, хто не хоче - видумує всілякі причини чому НІ. Не заперечую, що є різні вчителі. Вони, як і всі люди - різні. Хтось, як то кажуть, педагог від Бога. Хтось не на своєму місці. Але всі вони люди, як і Ви. Зарплата маленька? Я не жаліюся. Я просто пішла зі школи. Чи шкодую? Шкодую і ні. Бо як послухаю, що розповідають колеги, то дякую Богу, що не принижуюсь в школі сьогодні. А те, що діти тепер інші, то це правда. Всі ми інші. Згадайте себе - ви собі уявляли, що можете нахамити вчителю, щоб це було без наслідків? На вас були засоби впливу - оцінка, характеристика..... І ви хоч трошки вважали на це. Тепер звісно всі ми стали більш демократичними. Тільки демократію дехто розуміє як вседозволеність. А найбільше діти. І ще одне: у наших батьків було трошки більше часу для нас. Вони не мусили від ранку до вечора турбуватись про хліб насущний. А для поганих батьків також були засоби впливу - могли повідомити на роботу зі школи. За погану поведінку дитини могли наказати батьків. А тепер? Я не кажу, що це погано. Просто реалії змінилися. І відповідно до них усім треба по новому пристосуватися. А найперша істина, яку мають знати батьки, які бачать у свому чаді велике майбутнє - школа не може і не зобовязана няньчити Вашу дитину. Відповідальність за Вашу дитину несете Ви разом зі школою. Ви маєте вибір - ви можете вибирати школу, ви можете навіть вчителя вибирати. Ви можете заявити про профнепридатність вчителя (обгрунтовано, звичайно) і, якщо Ваші претензії будуть визнані обгрунтованими - буде прийняте рішення щодо Вашої претензії. Але це все тільки тоді, коли Ви і справді будете цікавитись своїм чадом і його життям, і усвідомлюєте, що головна відповідальність лежить на Вас, а не на вчительці, яка має таких ще 30.
Ви можете заявити про профнепридатність вчителя (обгрунтовано, звичайно) і, якщо Ваші претензії будуть визнані обгрунтованими - буде прийняте рішення щодо Вашої претензії.
А хто що може сказати про початкову 10-ту школу?romashkin
але завдяки її суворості і дисципліні я і знаю і памятаю практично все, що коли не будь вчив з англійської. Не кожен вчитель може так розташувати до себе учнів, аби всі його любили та ще й вчилися. Наприклад я згадую зараз про уроки англійської лише із вдячністю.От, Юра каже - вчительку не любили, але він їй вдячний. Але я знаю таких, які через цю вчительку міняли школу. Це була моя однокласниця, тому я знаю, що знання у неї були слабенькі. Оцінку їй ставили таку, як вона заслуговує. Але мама її вважала інакше. Вона ( мама) була впевнена, що її дитина знає відмінно, але до неї просто вчителька придирається.
Карма: +2/-0
[додати] [відняти]
Offline
Стать:
Повідомлень: 8
Останні відвідини:
17 Лютого 2010, 19:20:53
Звідки: Калуш
Проблеми освіти у нашому місті.
« Відповідь #27 : 16 Лютого 2010, 21:07:42 » Цитувати виділене Цитувати
Шановна Софіє.В гімназії,звичайно,дають глибокі знання,але і ваші діти,напевне,дуже хотіли їх здобути?І ви,безперечно,теж.Так з цього потрібно і починати!Якщо дитина захоче отримати знання,то ніякий вчитель їй не завадить...
Шановна Софіє.В гімназії,звичайно,дають глибокі знання,але і ваші діти,напевне,дуже хотіли їх здобути?І ви,безперечно,теж.Так з цього потрібно і починати!Якщо дитина захоче отримати знання,то ніякий вчитель їй не завадить...Малі діти зазвичай ще не знають чого вони хочуть,і нащо їм ті знання(це батьки знають все за дітей),і їх в ранньому віці треба підштовхувати і направляти.Гімназія якраз допомагає зрозуміти як важливо добре вчитись.Не на відмінно,а саме здобути знання.А відносно заважати-ще й як заважають!Не вчителі,яким треба памятники ставити за їхню роботу в таких умовах.Заважають діти,які ходять в школу аби ходити,і зривають уроки.І завдяки таким ловбурякам вчитись стає дедалі більше "немодно".Друга моя дитина закінчувала звичайну школу,і я могла спостерігати що зробилося з чемними в перших класах дітками,більша частина класу прекрасно вчилася,виховані такі були.До 11 класу дійшли одиниці,всім решта навчання було зовсім байдуже.Про поведінку й не говорю.І що зробилося з тими діточками!?А чого коштувало тим кільком дітям закінчити школу нормально?! Їх затюкували,і обзивали ботаніками!А купа грошей на репетиторів!Бо ж на уроці нещасна вчителька немала часу пояснити матеріал,поки заспокоювала "продвинуту"більшістьМоя дитина в їх числі не була,стала як усі,і я дуже шкодую,що свого часу не наполягла на вступі до гімназії.Так що можу зрівнювати.Я була активною мамочкою,і не з чуток знаю що робиться в школах,і чим краща гімназія.А ви кажете ніхто не заважає.
Відповідь від: 16 Лютого 2010, 20:29:28
Тут Люся згадала Надію Данилівну. Та її практично ніхто не любив, крім може учнів класів у яких вона була керівничкою, але завдяки її суворості і дисципліні я і знаю і памятаю практично все, що коли не будь вчив з англійської. Не кожен вчитель може так розташувати до себе учнів, аби всі його любили та ще й вчилися. Наприклад я згадую зараз про уроки англійської лише із вдячністю.Колись я буда сусідкою Надії Данилівної, потім так склалося, що перейшла в 1 школу і стала її ученицею. Вона була одна із самих доброзичливих сусідок, а потім одна із самих вимогливих вчителів. І що дуже запам"яталося, це те, що вона була справедливою, і все розуміла.
Малі діти зазвичай ще не знають чого вони хочуть,і нащо їм ті знання(це батьки знають все за дітей),і їх в ранньому віці треба підштовхувати і направляти.Гімназія якраз допомагає зрозуміти як важливо добре вчитись.Не на відмінно,а саме здобути знання.Так, ви праві, підштовхувати і допомагати своїй дитині розвиватися обов"язково треба, і дуже добре коли дитина "встигає" за тим матеріалом, який надають. А тут вже є проблемка. Взяти хоча б англ.мову - ви бачили що діти вчать зараз у 5 класі? я займалась репетиторством з п"ятикласником, так матеріалу настільки багато, і настільки воно все якось непродумано викладено, що якщо ти не відносишся до вундерів, то без розжовування репетитором важкувато буде..... а помилки в підручників бачили? їх там теж не мало)))) а вага підручників, яких треба брати разом із портфелем до школи?! це взагалі ноу комментс.
одна із самих вимогливих вчителів.
Як на мене має мати зміст профільне навчання( вибачте, не знаю, може гімназія саме така), програма повинна бути полегшена, а предметів менше.От Ви ризикнули таке сказати, і на Вас зараз посипляться звинувачення . Мовляв - у нас колись була найдосконаліша система освіти. Наші діти після школи все знали і де знаходиться Буркіна-Фасо, і яка її столиця.... А й справді - хтось памятає? А хтось щось памятає з ядерної фізики, основи якої ми вчили в 11 класі (крім тих, хто пішов по цьому профілю далі) А з органічної хімії? Я була відмінницие - памятаю назви речовин і ще памятаю що малювали пятикутні формули з відгалуженнями. Більше нічого. Скажіть, нащо мені було витрачати на то стільки часу і нервів? Може, в 10- 11 класі, мені краще було вчити профільні предмети? Нажаль, такого нема ще і зараз. У нас і зараз діти вчать у школі всього по трошку і нічого конкретно. Тільки зі знанням шкільної програми по іноземній не можливо не те, що поступити на іняз, але і навіть говорити на побутовому рівні. В гімназії дітей розділили на профілі зараз з 8 класу. Але це означає - додали профільних годин. Але не профільних не зменшили. Тобто діти з гуманітарним профілем будуть все одно вповні вчити ядерну фізику. І навпаки.
... діти після школи все знали і де знаходиться Буркіна-Фасо, і яка її столиця....А й справді - хтось памятає?
У мене в Литві живуть знайомі. Їхня дочка вчиться в Парижі в Університеті. Там їм сказали, чому так мало дітей вчиться з держав колишнього союзу - "Тому, що у вас немає профільного навчагння і діти приходять з поверховими знаннями, недостатніми для вибраного профілю"Згіден з Вами вважаю, що в останніх класах має бути спеціалізація. Щоб дитина могла сконцентруватись на тих предметах, які їй дійсно цікаві чи будуть потрібні в подальшому, чи для поступання в ВУЗ.
А зараз немає про що говорити-більшість бюджетників за межею бідності,а тут ще й всі,кому не ліньки,їм кістки обмивають.пишемо про те, що знаємо. і те, що хочемо дізнатись. а за межею бідності 90 відсотків населення, тому це не аргумент. До того люди на виробництві працюють по 8 годин 5 днів на тиждень(в кращому випадку) за таку ж зарплату. Мені здається, що питання "бідних викладачів" ми уже обговорювали.
як на мене, рівень знань що дають там на ПТУ не тягне
Не знаю як зараз, але коли я вчився (1991-1995 р.р.) технікум давав класні знання.чуть не так висловився. я теж свого часу вчився. знання давали і мабуть зараз дають відповідні, тим хто хоче вчитись. інша справа, що на стадії набору студентів слабенький контроль. І відповідно дуже багато людей прийшли за дипломом, а не за знаннями.
але коли чую як деякі особи кажуть маю освіту юристяка різниця що юрист працює токарем чи продавцем ??? адже людина все таки уже юридично "підкована" і напевне не дасть собі у тарілку наплювати . те що освіта знівельована - то можливо інший погляд але те що людина хоче все таки мати нехай і погану але освіту - то є добре .
яка різниця що юрист працює токарем чи продавцем ???Поняття :самооцінка і реалізованість вам говорять щось?
яка різниця що юрист працює токарем чи продавцем ??? адже людина все таки уже юридично "підкованабіда в тому, що такі "спеціалісти" в результаті не можуть працювати ні токакрем, ні продавцем, і є занадто слабенько "юридично підкованими", щоб працювати юристом. Такому юристу свою справу довірить хіба що вже закінчений невдаха, якому справді нічого втрачати. Я знаю одну "економістку" , яка вчилася в одному з приватних ВУЗів Івано-Франківська, яка не могла по памяті навіть сформулювати тему контрольної роботи, яку вона хотіла, щоб хтось їй написав. Не какжучи вже про те, щоб знайти щось в інтернеті по цій темі і переробити, щоб підходило їй. Їй треба було б щоб заголовок був слово в слово так, як у неї "написано" Хто цій людині довірить свою бухгалтерію? Щоб вона довела його до тюрми? А вона ж тепер претендує на посаду головного бугалтера, не менше. У неї ж "вища освіта"! :D Насправді така легка доступність вищої освіти - це біда. Була б вона важко доступна - багато з тих, що мяко кажучи "не тягне" і не намагалися б . Здобули б собі якусь нормальну робітничу спеціальність і жили б собі щасливо. А така доступність дозволила їм ровивати нічим не підкріплені високі амбіції. В результаті така людина не є спеціалістом в обраній галузі, бо мяко кажучи є неуком і іншої спецільності - а відповідно і роботи також не має. І є нещасливою. Я знаю зараз багато таких молодих людей у яких батьки поїхали за кордон в надії дати своїй дитині "краще життя" ніж було у них. Я не кажу, що всі стали "неуками" з дипломом, але бато з них стали. Батьки і дальше за кордоном, бо їхня дипломована дитина тепер не може знайти роботи.... А ще багато хто з такими дипломами працюють на будовах у Європі.... І по-моєму, було б краще для них і для всіх, якби вони того диплома все-таки не мали. Принаймні це вберегло б їх від почування себе нещасливими від неможливості реалізувати свої завищені амбіції.
тим більше на психологічний стан дітей.бо вони вважають це роботою шкільних психологів, а шкільний психолог не бачить кожного окремого учня, тому вважає, що до нього має направити вчитель - отаке собі коло
Зараз в школах вчителі здебільшого не звертають увагу на дітей взагалі
та ніфіга ввони не витримують. тобто витримують якраз ті що займаються дітьми. а в основному викладачі займаються тупим зароблянням грошей. і до дітей як до сировиниТак, так дуже легко говорити... Але які зараз діти, ви напевно незнаєте. Все починається з виховування батьками. А коли батьки не звертають уваги на дітей, не показують прикладу, нема ніякого духовного виховання... А що може після цього зробити вчитель? Викликати тих же батьків, яким начхати на дітей? Чи може відвести до директора, на якого учневі також наплювати? Робота звичайного вчителя заключається у викладенні свого матеріалу і навчанні цього учнів. А вихованням мають займатись батьки, можливо частково класний керівник, і ще багато думаю залежить від першої вчительки.
А скільки зараз щей жаліються на вчителів, щоб вони недай Бог навіть підняли голос на любу доцю чи синочка...Підняття голосу - це дурниця. А коли вчитель приходить на урок після сильного бодуна? Це приклад? А по мінералку посилає учня?
Так, так дуже легко говорити...моя мама вчителька.
А скільки зараз щей жаліються на вчителів, щоб вони недай Бог навіть підняли голос на любу доцю чи синочка...І я проти підняття голосу. Якщо ви не вмієте доступно пояснити дитині якповодитись , без крику і рукоприкладства. То проблема в вас а не в дитині.
Підняття голосу - це дурниця. А коли вчитель приходить на урок після сильного бодуна? Це приклад? А по мінералку посилає учня?О, або на перерві обговорюють з іншими вчителями скільки вчора випили. Повторюю є вчителі хороші їм важко але основна масса це випадкові люди .котрі ні в професійному ні в моральному плані не мають права працювати вчителями.Ім долампочки діти і їх психологічний стан і тим більше інтелектуальний розвиток.
Відповідь bornslippy.Ви або ніколи не спілкувались із своєю мамою-вчителькою,або вона така вчителька,яких ви описуєте з гіршого боку.Інакше звідки ви хоч десяту частку знаєте про роботу добросовісного вчителя?Сергій Вікторович вас я вважаю добросовісним вчителем . шкода що ви вже не працуєте в школі. А кажу я так бо часто буваю в першій школі. і інколи спостерігаю за викладачами. Повторюю є нормальні вчителі і їм дісно важко. але основна масса на сьогоднішній день це люди котрі просто відбувають роботу.
Тому і шукають способи ПІДРОБИТИ,а не вкрасти або обдурити!Ми говоримо про щоденні занняття про роботу а не підробіток. якщо вчитель може надавати послуги репетитора. це йому ще один плюс.
Повідомлення для Azazello:З ваших слів одиничний факт вчительського "бодуна" піднесений до вселенського злочину вчительства проти людства!Не подобається вчитель "з бодуна"?"Стуканіть" тихенько директору!Розумний керівник такий "подарунок" на роботі тримати не буде!Для чого зайвий геморой?З ваших слів всі вчителі бухають і приходять на роботу з похмілля!Супер!Коли ви останній раз були в школі?!Зайдіть,не полінуйтесь,а не слухайте чиїсь пльотки!ви сприймаєте все радикально. звичайно що не всі але якщо про це говорять то це вже вийшло мабуть за рамки. От дійсно зайдіть в першу школу на перерві в столовку. і подивіться на тих вчителів і як вони поводяться з дітьми. Якби цього не було ніхто би тут не говорив публічно про такі речі.
перепрошу, що перебеваю Вас у обговоренні педагогічних проблем та дозволю собі Вамсзауважити, що тут має місце підліткова жорстокістьПригадую собі директора першої школи Личука В.І. . Він коли йшов по коридору всі шикувались під стінку. Правдо в нього були перегиби але І результат був. В школі був порядок.
з якою "боротися" практично неможливо, бо вона або є або її немає (у певного підлітка) - і її наявність залежить перш завсе від якості виховання цієї дитини, звісно є й інші фактори, що впливають на прояви та форми тієї жорстоксті - та підліткова жорстокість то прояв недоброго виховання, що проявляється під час гормонального "всплеска" підлітків.
Пригадую собі директора першої школи Личука В.І. . Він коли йшов по коридору всі шикувались під стінку. Правдо в нього були перегиби але І результат був. В школі був порядок.А от тіки вчора писав про підвищення голосу... Та на деяких якщо не підвищиш, то вони навіть не почують, а будуть робити те саме
Повідомлення для Azazello:З ваших слів одиничний факт вчительського "бодуна" піднесений до вселенського злочину вчительства проти людства!Не подобається вчитель "з бодуна"?"Стуканіть" тихенько директору!Розумний керівник такий "подарунок" на роботі тримати не буде!Для чого зайвий геморой?З ваших слів всі вчителі бухають і приходять на роботу з похмілля!Супер!Коли ви останній раз були в школі?!Зайдіть,не полінуйтесь,а не слухайте чиїсь пльотки!В школі буваю майже щодня. Плітки не маю звички збирати. Пишу про ті речі, які бачила сама. І вчителя після бодуна також. Коли прийшла до сина на урок, а мені вчитель відповідає, що послав його за мінералкою. А стояти біля вчителя було складно, відразу хотілося закусити. А директору скаржитися марно. Кожен керівник буде захищати свого підлеглого перед батьками, навіть якщо той не правий. І таких випадків чимало.
slippi, щоб Ви знали - початкова школа - і середня ланка - це як кажуть в одесі - "две большіє разніци". В початковій школі дітки маленькі - вчителька для них і мама і авторитет і все на світі. Крім того, ця вчителька дітей бачить увесь день, і їх у неї 25. І їй легше поміти ситуацію коли вона ще тільки зароджується. В старшій школі навіть класний керівник, який бачить дітей лишень на своєму уроці і ще десь на перерві, як зарветься, не має змоги оцінити і відповідно впливати на всі навчальні і поведінкові процеси. А не кажемо про інших вчителів. У вчителя одночасно можуть бути 7-8 класів учнів. Ви хочете щоб в таких умовах цей вчитель ще й виробив окремий особливий підхід до всіх невихованих підлітків, до яких навіть батьки не мають підходу? На якій підставі Ви судите про право працювати вчителем? На підставі досвіду вашої мами - вчителя початкових класів?Якщо всі викладачі або хочаб більшість будуть відноситись до дітей з повагою і приділяти їм увагу. То і результат буде . не залежно чи це початкові класи чи старші. А суджу з власного досвіду. поганих дітей не буває є дорослі котрі не вміють спілкуватись з дітьми. А відповідно вони і з дорослими так само спілкуються. Вчитель повинен бути прикладом у всьому. У спілкуванні поведінці і відношенні до інших людей.
Дуже цікаво хто буде брати приклад з такого Вчителя можливо до 5% учнів, багатьом це непотрібно у них приклад друзі, інтернет, телевізор... Чимало часу мав для спілкування з підлітками працюючи в сфері компютерих послуг...slippi, щоб Ви знали - початкова школа - і середня ланка - це як кажуть в одесі - "две большіє разніци". В початковій школі дітки маленькі - вчителька для них і мама і авторитет і все на світі. Крім того, ця вчителька дітей бачить увесь день, і їх у неї 25. І їй легше поміти ситуацію коли вона ще тільки зароджується. В старшій школі навіть класний керівник, який бачить дітей лишень на своєму уроці і ще десь на перерві, як зарветься, не має змоги оцінити і відповідно впливати на всі навчальні і поведінкові процеси. А не кажемо про інших вчителів. У вчителя одночасно можуть бути 7-8 класів учнів. Ви хочете щоб в таких умовах цей вчитель ще й виробив окремий особливий підхід до всіх невихованих підлітків, до яких навіть батьки не мають підходу? На якій підставі Ви судите про право працювати вчителем? На підставі досвіду вашої мами - вчителя початкових класів?Якщо всі викладачі або хочаб більшість будуть відноситись до дітей з повагою і приділяти їм увагу. То і результат буде . не залежно чи це початкові класи чи старші. А суджу з власного досвіду. поганих дітей не буває є дорослі котрі не вміють спілкуватись з дітьми. А відповідно вони і з дорослими так само спілкуються. Вчитель повинен бути прикладом у всьому. У спілкуванні поведінці і відношенні до інших людей.
Поганих дітей не буває!Ті що в колоніях перебувають, теж не погані :=) Та правильно, вони не погані, вони просто погано виховані батьками)
з.і. виходить сироти взагалі не мають шансу на гарне виховання?біда в тому, що сироти чи не сироти, але є певна кількість дітей які взагалі не отримують ніякого виховання в малому віці, а у старшому уже й не піддаються. Звичайно - всі діти це ангелятка і їм усім треба давати тільки пряники. Але нажаль є деякі, до яких важко достукатись навіть батогом, та ще й вчитель батога не має. Він має право застосовувати тільки пряник. А вони с :censoreали на його пряник. Тому, що знають, що батога не буде. Тому я впевнена, що є певний прошарок дітей, які цілеспрямовано, не зважаючи ні на які вмовляння прямують до колоній і тюрем. Це і є їхній дім. Деякі, звісно, є затяті, на яких нічого не вплине, а деякі є просто втрачені, які піддалися впливу через недогляд. Але так само єяк є генії, є і злодії. Може це також генетично закладено - схильність до зла?
біда в тому, що сироти чи не сироти, але є певна кількість дітей які взагалі не отримують ніякого виховання в малому віці, а у старшому уже й не піддаються.Не вони винні. Знову ж таки це вина дорослих.
Звичайно - всі діти це ангелятка і їм усім треба давати тільки пряники. Але нажаль є деякі, до яких важко достукатись навіть батогом, та ще й вчитель батога не має. Він має право застосовувати тільки пряник. А вони с Цензураали на його пряник.не треба ні до кого достукуватись батогом. Є розум, розмова і переконання.
Тому я впевнена, що є певний прошарок дітей, які цілеспрямовано, не зважаючи ні на які вмовляння прямують до колоній і тюрем.Ви що? :o не знаю жодної дити та навіть не дитини котра цілеспрямовано бажає за грати.
Це і є їхній дім.Домом вязниця може бути тільки для урки котрий просидів вже не один десяток років.
Деякі, звісно, є затяті, на яких нічого не вплине, а деякі є просто втрачені, які піддалися впливу через недогляд.А я вважаю що є люди яким не показали справжні життєві цінності.
Але так само єяк є генії, є і злодії. Може це також генетично закладено - схильність до зла?Ні, всі діти добрі.
серед чимало підлітків це було модно і цікаво.Почитайте Макаренка "Педагогічну поему" так було завжди у всі віки .
Почитайте Макаренка "Педагогічну поему" так було завжди у всі віки .це ясно, як 1 + 1 = 2.
А один психолог на декілька сотень дітейЦей психолог напевно все таки має працювати з вчителями, а не дітьми. Бо на всіх дітей його точно не вистачить
І часто, прийшовши в школу, вчитель залишається непідготовленим, один на один, з "важкими" підлітками.У нас в університеті була психологія семестр чи два, і то оглядово. (ПЕД. ВУЗ) :unknow
Звертаюся до борнсліппі - Що Ви йому скажете? (Припустимо учню вже 12-13 років і в його лексиконі дуже навіть густо присутня навіть ненормативна лексика, і все, що Ви скажете йому по барабану)все дуже банально. Мотивація. За погане слово чогось позбавити за хорошу поведінку чимось заохотити. Головне вловити що для дитини цікаво і важливо.
Мотивація. За погане слово чогось позбавитиЄ діти які не переймаються, що їм поставлять 1 бал. Чого ще можна позбавити на вашу думку? ;)
Є діти які не переймаються, що їм поставлять 1 бал. Чого ще можна позбавити на вашу думку?я ж кажу до кожної дитини свій підхід. і в кожної дитини свої інтереси. все дуже індивідуально.
вчителі не уміють поводитись з дітьми, як я писав. їх цьому просто не вчать. Добре, хто має природній талант підходу до дітей, а решта? .....от, головне відноситись до дитини як до особистості. і це не заважає навчальному процесу.
Тому і "вигоряння".
У мене є ще менше дитя, яке незабаром збирається у садок. В перших числах травня буде проводитись формування нових груп у дитсадки. Проте "завбачливі батьки" уже купляють місця для своїх діток. 100 грн і завідуюча садочка бронює місце ще до початку набору. Підморгую Я вирішив місце не "бронювати", чекаю чемно дня Х. Про свої успіхи розкажу тут...а який садок? бо я теж в цьому році збираюсь . і теж не дам нікому нічого.
я ж кажу до кожної дитини свій підхід. і в кожної дитини свої інтереси. все дуже індивідуально.:-D
Якими зусиллями має найти вчитель підхід за 45хвилин уроку до 30 учнів класу?ніякими. зібрати речі і на базар торгувати, якщо не знає, що робити. ;)
А я наполягаю - не вчитель повинен іти на базар торгувати, а батьки з базару повернутися і виховувати своє чадо.Крiм того що чадо треба виховувати, його ще i годувати треба.
Вчитель має вчити предмета, не виховувати.Педагог, це також i психолог, свого роду.
Педагогика — одна из социальных наук, которая исследует процесс воспитания человека, то есть ее предметом является воспитание, процесс целенаправленного формирования личности: как из ребёнка, существа почти исключительно биологического, формируется личность - существо социальное, сознательно относящееся к окружающему миру и преобразующее этот мир. Этот процесс протекает по свойственным ему законам, то есть в нём проявляются устойчивые, неизбежные связи между отдельными частями, определенные изменения влекут за собой соответствующие результаты. Эти закономерности выявляет и изучает педагогика. Одно из практических направлений современной педагогики - неформальное образование.
Як на мене - нерозумноНе переживайте - на другий рік знов поміняють !
Невже нічого вже не можна зробити?!
А наразі у всіх дітей які зараз вчаться в школі від першого по 9 клас - відібрали можливість отримати визнаний диплом.
от якраз диплом престижного вузу який працює в болонській системі не треба думати куди пристроїти.
єдиний який я знаю - це науковці природничих наук які можуть відносно легко виїхати наприклад в німечину в аспірантуру.власне тому, що вони не визнають наших дипломів. Ці науковці змушені вчитися ще раз, щоб підтвердити свій диплом. І це стипендія, а не зарплата. Зарплата науковця насправді набагато вища. Для порівняння - у нас стипендія аспіранта - 800 грн. А моя подружка - кандидат філософськи наук на повному навантаженні і на посаді доцента кафедри має 2000 грн. Це грубо 200 ЄВРО БЕЗ ВИРАХУВАННЯ ВИТРАТ. Так що різниця є навіть тут. Проблема в тому, що її диплом НЕ ВИЗНАЮТЬ, тому вона не може поїхати і працювати там, де більше платять. А як би могла, то і у нас змушені були б платити більше. Бо більше б не мали "монополії" як роботодавці.
при цьому вони будуть мати 1000 євро, з яких десь 300 буде йти на оренду житла, ще 400 на скромне проживання (продукти одяг, транспорт) ну десь 300 залишиться
росто в тій же німечині неохоче йдуть в аспірантуру через низьку зарплату, а професорам потрібні робочі руки от і беруть іноземцівВи помиляєтесь. Просто їм потрібні розумні люди. А таких небагато.
а не тому що у нас болонська система..а ми тому і дешеві, до у НАС НЕМА БОЛОНСЬЕКОЇ СИСТЕМИ. У нас нема якісної освіти. Ми не вчимо розумних людей, ми видаємо лохторату дипломи. І чим раніше він отримає такий бажаний "диплом, тим скоріше піде задешево працювати. Тому ми не зупинимось на скороченні шкільної освіти до 11 років - ми дійдемо до 5 класів. З програми літератури вилучимо не тільки сучасних письменників - ми скоротимо до навчання читати і писати. Математику - до лічби до 100. Навіщо більше - хто нам більше платити збирається? Нам останні роки втовкмачують в голови, що вчитись не треба, але своїх дітей у той час вчать у Кембріджі і у Гарварді. А навіщо? Чому тоді нам не треба вчитися? Тому що нам треба ПРАЦЮВАТИ. А коли ми будемо надто вчені - тоді ми не захочемо задешево працювати. Більше того, ми почнемо роздумувати - про побудову всіляких там громадянських суспільств, і іншого небезпечного крамолу. Ще чого доброго і справедливості захочемо. Тому, поки не пізно, нам треба втовкмачити в голову, що 12 років у школі - то небезпечно для наших дітей, бо вони всі переженяться. Це єдиний аргумент. Інших нема. Його нам втовкмачують, що б ми забули НАВІЩО БУЛО ЗПРОВАДЖУВАТИ оту 12 школу. А для того, щоб потупово перейти до виконання вимого болонського протоколу. Бо це не за тиждень робиться, і навіть не за рік. За тиждень можна все тільки за :censore рати. Що вони і зробили, бо зрозуміли, що лохторат може потихеньку перетворитися на освічений ЕЛЕКТОРАТ, який заявить, що він має право ВИБОРУ.
Ви помиляєтесь.
Тому і не визнають наших наукових ступенів, а вчать наново.
а ми тому і дешеві, до у НАС НЕМА БОЛОНСЬЕКОЇ СИСТЕМИ. У нас нема якісної освіти. Ми не вчимо розумних людей, ми видаємо лохторату дипломи.
З програми літератури вилучимо не тільки сучасних письменників - ми скоротимо до навчання читати і писати.
Нам останні роки втовкмачують в голови, що вчитись не треба, але своїх дітей у той час вчать у Кембріджі і у Гарварді. А навіщо?
а там тільки кандидат,там нема ніякого кандидата, тільки доктор, я також трішки знайома з цією системою Там вчиться зараз моя сестра :). І не три статті треба опублікувати. А більше. Та й не проблема - це заплатив - і маєш тобі і напишуть і опублікують. В Німеччині - треба не статті невідомо ким написані опублікувати - а показати наукову роботу і захистити її, ще доказати її наукову або практичну цінність.
правда у нас більшість ступенів куплені, але це вже не залежить від того чи болонська система чи ніот була б болонська система - не було б куплених степенів. А так - і на цьому можна бізнес робити. От і маємо "проффессора" Януковича і іже з ними, а ще купа ВУЗів, які видають нікому не потрібні бамажки
там нема ніякого кандидата, тільки доктор, я також трішки знайома з цією системою
от була б болонська система - не було б куплених степенів.
о болонська система тут ні до чого. швидше це втовкмачували в голови що вона корисна, щоб показати який минулий міністр хороший міністр.ні, тому, що попередній міністр справді хотів, щоб у нас стала якісна освіта, а не фабрика по видачі бамажок. А новій владі цього не потрібно. Бо так вона і з нею Росія може втратити дешеву робочу силу.
ні, ви не знайомі.а власне хто таке сказав? Хто визначає чому вона відповідає, може той, хто хоче применшити значення закордонної освіти? Тоді всі підуть там захищатися, і гроші як то кажуть попливуть "мімо каси". Будуть приїжджати сюди докторами наук а нашій ВАК нічого з цього не перепаде? Тому вона і не визнає, бо їй невигідно визнавати. Значить в закордонних ВУЗах ті, хто не у нас здобули докторську степінь - недоуки? Тільки вони бідні про це не знають, думають, що вони доктори, а вони насправді тільки кандидати. Так і помирають біднесенькі недовченими і невизнаними нашою високоповажною ВАК. :=)
він називається доктор, а відповідає нашому кандидатові
поясніть, чим болонська система завадила б продавати дипломи??? яким чином???без коментарів.....
тільки задля понтів, не більше. Ви думаєте ті хто мають гроші на навчання в кембріджі мають потебу працювати?ну на заводі працювати вони точно не мають потреби. Вони в 23 роки відразу заступниками міністра працюють... І навіщо їм це? Хто б сказав?
правильно, смисл з цих пісьменників? Вам вони в житті пригодились? мені ні. а от те що мені пригодилось мені прийшлось вивчати самому, і після школи/інституту, тому що в школі замість корисних знань я вивчав сучасних письменниківтому, що освічена людина - має бути освічена людина. Вона не мусить декламувати напамять Шекспіра в оригіналі, але мала б знати різницю між карданом і Карденом, чи Бебелем і Бабелем. Просто тому, що вона вважає себе освіченою людиною. Ще раз повторюю, ми з Вами по різному розуміємо освіту. Практичні навички для виживання і освіта - це різні речі. Вища освіта повинна бути не у всіх, і навіть не у 50 % населення, а у 10% максимум. Але ці люди мали б біти справді освіченими, а не просто з дипломами. Така людина може звільнитися від рабської психологіх, вміти протистояти навязуванню їй мислення. Це має бути еліта суспільства. І доступ до цього мають мати люди за здібностями, а не за розміром гаманця. Звичайно - в практичному житті Вам не пригодилася сучасна література. А Ви хотіли, щоб Вас у школі навчили тільки практичних речей? Читати і писати в Ваш список необхідних практичних умінь входить?. Чи треба було відразу вчити кого на слюсарну справу, кого не кухарську і тд?
Тільки наша ВАК знає, що для того, щоб стати докторм наук - треба пройти степінь кандидата. Від того наші вчені - найвченіші вчені в сіті, тільки ось ми в розвитку чогось відстаємо, може тому, що їхні вчені не знають, що вони недовчилися?
без коментарів.....
оясніть, чим болонська система завадила б продавати дипломи??? яким чиномвсе таки прокоментую... Ви чомусь зводите все до назви. Нема питань систему освіти можна назвати як завгодно. Хоч пекінська, хоч марсіанська. Питання в тому, що як би і справді вдалося завершити реформу освіти за болонською системою - купляти диплом було б невигідно в принципі. Його б ніхто і не продавав , бо це було б дуже важко в умовах контролю за якістю знань як того вимагає система, і купляти було б невигідно, бо куди з тим дипломом підеш, коли не можеш його знаннями підтвердити. Тому на заході і не має місця практика списування на екзамені... Бо вони за знаннями ідуть, а ми за дипломом. Це різні речі. Поки ми не викорінемо цю психологію, доти нашу систему освіти можна як хочеш називати. Суть її все одно лишиться совкова, як і наша психологія.
та це не міняє того факту що іхній доктор відповідає нашому кандидатуні, це зовсім не факт, просто твердження нашої ВАК. Те, що вони їхніх докторів наук прирівнюють до наших кандидатів зовсім не означає, що їхні вчені дурніші за наших докторів наук. По яких таких цікаво критеріях вони це прирівняння здійснюють?
А Ви хотіли, щоб Вас у школі навчили тільки практичних речей?
Така людина може звільнитися від рабської психологіх, вміти протистояти навязуванню їй мислення..
Звичайно - в практичному житті Вам не пригодилася сучасна література. А Ви хотіли, щоб Вас у школі навчили тільки практичних речей? Читати і писати в Ваш список необхідних практичних умінь входить?. Чи треба було відразу вчити кого на слюсарну справу, кого не кухарську і тд?
Питання в тому, що як би і справді вдалося завершити реформу освіти за болонською системою - купляти диплом було б невигідно в принципі.
що їхні вчені дурніші за наших докторів наук.
Люся! Мене дивує Ваше відстоювання 12-річної освіти як панацеї від усіх нашіх суспільних хвороб.Я розумію, я "слішкам многа букав" написала.... Бо я не сказала, що 12-річна освіта - це панацея. Я навіть не сказала - що саме 12 років чи 15, чи 5 років треба вчитися. Я сказала, що реформа освіти яку були почали це було спрямування на приєднання до болонської системи. І не панацея навіть болонська система, і її навіть не всі країни також підтримують. Але як би нас хоч би до болонської системи прийняли, то це б хоч трошки гарантувало якість і відповідність нашої освіти хоч якимось світовим стандартам. А з відміною реформи, яка тривала 9 років ми відкотилися назад на принаймні 9 років. Тепер будуть все спочатку починати. Ви тут мені заперечуєте виставляючи недоліки нашої освіти. А я що кажу, що наша освіта хороша? Власне тому і потрібна була реформа. Докорінна. Вона не могла булти проведена ніі за рік ні за два. Бо треба було проводити у відповідність сучасним стандартам від програми дошкільної освіти до вищої школи. Нова влада побачила навіть у цьому помаранчеву заразу, хоч реформа була почата задовго до помаранчевої влади і просто все відмінила не запропонувавши натомість НІЧОГО. Ми просто відкотилися до стандартів совка. І знову будемо чекати доки щось придумають. Проте, я не хочу повторюватись що я вже сказала...
ті діти, що вчились "з надією на 12 рік навчання" мали практично ту саму програму, що і їх попередникиІ програма і підручники - не ті самі - нові.
Мій однокласник після школи закінчив юридичний факультет Будапештського університету і зараз веде дуже гучні міжнародні справиА я не казала, що це неможливо.... Я казала, що це проблематично для більшості...
Так зі своїм "нікому не потрібним" дипломом він після серйозної співбесіди отримав місце лікаря в угорській клініці.І це не неможливо, але набагато важче, ніж, як би був диплом міжнародного стандарту. І, хоч у європі і бракує і лікарів і особливо медсестер, чомусь ніхто не їде до нас вербувати на роботу наших "спеціалістів" . Є, і ті, які влаштовуються, але в якійсь країні треба пройти як Ви сказали "серйозну співбесіду" а в якійсь треба кілька років повчитися, щоб підтвердити свій диплом...
держава насамперед повинна дбати про навчання спеціалістів для власних потребСпеціалісти це одне, це вища і неповна вища, і училища з технікумами. А ми зараз говоримо про середню освіту. А це грамотність нації. 12 років це все таки напевно був перебор. Я взагалі незнаю наприклад навіщо дітей в школі на математиці вчать всяких там функцій, матриць і т.д. Якщо вони знадобляться тільки якимось програмістам і ученим і т.д. І так практично по кожному предмету. Це все можна було б просто перенести вже у виші, і там студентам яким це справді потрібно, морочити голову
Я взагалі незнаю наприклад навіщо дітей в школі на математиці вчать всяких там функцій, матриць і т.д. Якщо вони знадобляться тільки якимось програмістам і ученим і т.д.+100
Я в школі знав математику на відмінно, як і фізику. Більше того, продовжив вчити математику далі... Але в "звичайному" житті мені так і не не довелося скористатися знанням інтегрального числення чи хоча би взяти похідну. Питання - нащо було мені забивати цим голову?Ігор,нічо нікуда не дівається,може якрас твоє мислення і є наслідком математичних знань :)
Ігор,нічо нікуда не дівається,може якрас твоє мислення і є наслідком математичних знань:) Але в цьому "винен" університет і спеціальність "прикладна математика", яку я закінчував. До того ж, інтеграли в школі вчили всі, а математичне мислення дісталось одиницям... :)
держава насамперед повинна дбати про навчання спеціалістів для власних потреб.Я таки дійсно забато написала. Треба було меншими порціями. Мене не зрозуміли. Я не "нагострила лижі" своїй дитині за кордон. Я ХОЧУ, ЩОБ НАШІ ДІТИ МАЛИ ТАКИЙ ДИПЛОМ, ЯКИЙ МОЖЕ СКЛАДАТИ КОНКУРЕНЦІЮ. ТОДІ У НИХ БУДЕ ВИБІР. І ТОДІ НАШІ РОБОТОДАВЦІ НЕ ЗМОЖУТЬ БІЛЬШЕ ПЛАТИТИ СПЕЦІАЛІСТУ 1500 грн, бо будуть боятися, що він не буде працювати за такі гроші . Зараз він працює, бо у нього нема вибору. Інші держави ж не бояться приводити свою систему освіти до міжнародних стандартів. Все одно, хто хоче за кордон, - той піде з будь - яким дипломом, чи без, але більшість прагне бути там, де вони народилися. Тому не треба переживати, що як наша освіта буде відповідати стандартам, то всі повтікають. Просто система цінностей зміниться. Просто інженеру більше не будуть платити менше, ніж простому робутникові.
хто не бачить перспективи своїм дітям у цій державі може зразу пробувати вчити дітей закордоном...
Але в "звичайному" житті мені так і не не довелося скористатися знанням інтегрального числення чи хоча би взяти похідну. Питання - нащо було мені забивати цим голову?Може, для того, щоб розвинути ваші можливості до аналітичного, логічного мислення, просто розширити Ваш кругозір, що дозволило Вам стати тим, ким Ви є.
Я ХОЧУ, ЩОБ НАШІ ДІТИ МАЛИ ТАКИЙ ДИПЛОМ, ЯКИЙ МОЖЕ СКЛАДАТИ КОНКУРЕНЦІЮ. ТОДІ У НИХ БУДЕ ВИБІР. І ТОДІ НАШІ РОБОТОДАВЦІ НЕ ЗМОЖУТЬ БІЛЬШЕ ПЛАТИТИ СПЕЦІАЛІСТУ 1500 грнА я хочу, що мої діти мали знання, а не диплом. Тоді у них справді буде вибір. І в Україні, і за кордоном... А зарплата, повірте, зараз в Україні залежить далеко не від диплому і кількості років, проведених за партою.
Може, для того, щоб розвинути ваші можливості до аналітичного, логічного мислення, просто розширити Ваш кругозір, що дозволило Вам стати тим, ким Ви є.Похідна і первісна кругозір не розширюють...
Ми ж також не користуємося в житті сценами з "Війни і Миру", не декламуємо на кожному кроці "Каменярі", але нащось того вчать у школі....Справді, "нащось"...
А ще вчать граматики української мови. Багато хто і цим не користується... І живе непогано...І навіть дуже непогано.
Якщо цього не треба, то 3 класів цілком достатньо...Один мій колега так оцінив навчання в канадській хайскул: щоб знали номер автобуса, як доїхати з роботи і на роботу. Все решта - вчать у коледжі і за гроші.
як було Вас вичислити в школі, згодиться Вам це матиматичне мислення, чи ні.Ну яке мислення, можна визначити ну значно раніше. Воно в людини від народження, і закладено в генах. Для цього дитині після 4 класу думаю досить пройти декілька тестів
Де б Ви були, як би Вам так,як тут закликають, лише практичні навички лічби дали в школі?Цей нахил, я думаю, виявився б якось інакше. Наприклад, десь з 5-го класу я почав цікавитись радіоелектронікою - почав складати простенькі радейка і майструвати "світломузики". А ще читав багато, ходив навіть на літературний гурток (російської літератури, доречі :=) ) Є можливість "добрати" щось додатково поза школою, було б бажання... А грузити всіх підряд бо "може знадобиться" - я не бачу великого сенсу. Так, треба давати якісь знання з і з математики, і з фізики, і з хімії, і літератури... Але ж в розумних межах! Знання таких речей, як функція, рівняння, графік функції, атом-молекула, протон-нейтрон-електрон, закони Ньютона, "лупайте сю скалу!" і ін. - речі потрібні, і для кругозору, і для життя... Але інтеграл-похідна-первісна-валентність-"страждання Катерини" - ну нащо цього?! Люся, Ви пам'ятаєте чому дорівню добуток синуса "альфа" на косинус "бета"? Не пам'ятаєте? А знали ж колись... І як Ви без цього живете?... :=)
Нам в універі казали " не той мудрий, хто знає книжку на пам'ять, а той хто знає що і де в ній знайти, і як це використати"
а тот мудр - кто знает где искатьзнає де шукати і як взяти, то їсть скористатися ним. Нам також деякі викладачі дозволяли списувати. Бо казали, що неуку формула не допоможе, бо не знатиме, що з нею робити далі. Тому
і як це використати"важливий момент.
Це все повна фігня! Починати підготовку до школи потрібно з пологових будинків! Чого там дитина лежить, ніц не робить і щось там собі смокче. Хай вчиться, хочаб іноземну мову вивчає! Тоді вже у програму 1-го класу можна буде ввести філософію, квантову фізику і основи попередження небажаної вагітності. Будемо мати країну вундеркіндів і проффесорів!
інтеграли в школі вчили всі, а математичне мислення дісталось одиницям... ПосмішкаАбсолютна правда!
Нащо було вчити те, що непотрібне?А багато у нас дописувачів навіть на форумі пишуть грамотно? В принципі невміння грамотно писати жити не заважає... 3 класів досить. Хтось хоче знання, але тільки практичні, тоді інженеру - механіку треба кликати електрика, чи сантехніка (ми колись сміялися з анекдотів про американців на цю тему), хтось хоче диплома (в принципі диплом мав би віджображати знання, дипломи без знань у нас в переході метро можна купити). Значить висновок - краще вчитися 3 класи - решту кожен сам собі - кому що до вподоби. Тільки я колись читала таке фантастичне оповідання - де простим людям забороняли вчитися читати. По телевізору показувати тільки розважальні програми. Але читати було заборонено. Читати дозводялося тільки касті обраних. Дуже цікаве оповідання. Мене особисто наштовхнуло на роздуми...
Нам в універі казали " не той мудрий, хто знає книжку на пам'ять, а той хто знає що і де в ній знайти, і як це використати"І нам приблизно те саме казали в "Львівській політехніці". Абсолютно правильний підхід. В Києві в інституті вже зовсім інший підхід був.
Я ХОЧУ, ЩОБ НАШІ ДІТИ МАЛИ ТАКИЙ ДИПЛОМ, ЯКИЙ МОЖЕ СКЛАДАТИ КОНКУРЕНЦІЮ. ТОДІ У НИХ БУДЕ ВИБІР. І ТОДІ НАШІ РОБОТОДАВЦІ НЕ ЗМОЖУТЬ БІЛЬШЕ ПЛАТИТИ СПЕЦІАЛІСТУ 1500 грн, бо будуть боятися, що він не буде працювати за такі гроші . Зараз він працює, бо у нього нема вибору.Я бачу проблему в нашій психології, а не в дипломі. Тут десь була тема про втрачені можливості. Особисто я можу нарахувати декілька випадків з свого життя, коли я просто побоялась змін, не пішла на мінімальний ризик, щоб щось змінити. Починаючи з того, як побоялась вступати на економічний, хоча мріяла бути підприємцем і мати своє виробництво, як відмовилась від аспірантури в Києві, бо побоялась все життя провести в аспірантському гуртожитку. І скільки років відбувала каторгу "на державній роботі" тут в Калуші, тому що боялась щось змінити в своєму житті. Зараз мені смішно про це згадувати, але плакати хочу, коли говорю з своїми колишніми співробітницями, які далі там працюють, бо навіть мій приклад не мотивує їх щось змінити.
сидять потім економісти з вищими освітами касирами в банках...у кращому випадку...
А тепер навпаки, одиниці не йдуть у ВУЗи! І сидять потім економісти з вищими освітами касирами в банках...А я про що? :) Про те, що наша вища освіта ЗНІВЕЛЬОВАНА її легкою доступністю. Не може бути така кількість "спеціалістів" тим більше в 21-22 роки! Це неприродно!Навіть в 10 клас мали б брати тільки з певною успішністю. А ЗНО мало зробити освіту доступною тільки тим, хто заслуговує. А у нас як завжди вийшло. Спочатку применшили роль ЗНО, при чому, в кінці навчального року, потім відмінили взагалі, хоч і невеликі, але все ж якісь, досягнення реформи, яка тривала 9 років! Тепер чекаємо, що ще зроблять... А тим часом діти ростуть, і що чекає тих, хто сьогодні вже школяр, ніхто не знає... Одне ясно - моєму синові закінчувати щколу через 3 роки. Хоч як мені не хотілося, але бачу, що треба готуватися на навчання на якусь "заграницю", бо тут діла не буде, принаймні ми не дочекаємось. Але я хоч маю в запасі 3 роки, а діти, які на другий рік закінчують школу?....
Абсолютно згідна з Лалією, що мудра дитина і без болонської системи може дуже багато досягнути, а немудрій і диплом європейського зразка не допоможе.кортотше, як завжди - кожен сам за себе... держава сама по собі, ми самі по собі.... а вимагати від держави виконувати свої функці - забезпечувати нам якісну освіту, медицину, охорону порядку, і т.д. ми вимагати не будемо, бо то і так безперспективно, мудрий сам за себе подбає, а дурному і то не поможе....
Про те, що наша вища освіта ЗНІВЕЛЬОВАНА її легкою доступністю.не все так запущено,Люся :)
як завжди - кожен сам за себе...А готуватись на навчання та роботу за границю - бо "тільки там, світ в віконці", це дуже за державу :=)
Якщо за кордоном, то там, щоб отримати диплом - треба таку дрібницю, як вчитися...У нас теж треба вчитися, принаймі в мене такий досвід :P ;)
Держава наразі освіту віддала на "відкуп"в всьму світі приватники дають кращу освіту,ніж держава
мала дитина має, як то кажуть, в садику перехворіти дитячими хворобамиА знаєте, моя дитина в садочок не ходила і жодною дитячою хворобою не хворів. І, Ви знаєте, я щось із цього питання не переймаюся. Не думаю, що так вже обовязково перехворіти дитячими хворобами. Я он тако живу, хоч і не всіма хворобами хворіла... ;)
Він озвучує програму ООНТак
.....[/cut]
9.9. При визначенні доцільності, характеру, змісту та обсягу домашніх завдань слід враховувати індивідуальні особливості учнів та педагогічні вимоги. У 1-му класі домашні завдання не задаються. Обсяг домашніх завдань має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували у 2-му класі 45 хв.; у 3 класі - 1 години 10 хв.; 4 класі - 1 год. 30 хв.; у 5-6-му класах - 2,5 години; у 7-9 класах - 3 години; у 10-12 класах - 4 години. У 2-4 класах домашні завдання не рекомендується задавати на вихідні і святкові дні.
......
9.19. У групах продовженого дня прогулянка для школярів повинна бути не меншою ніж 1,5 години протягом дня.
Для першокласників, які відвідують групи продовженого дня, необхідно організувати щоденний 1,5-годинний денний відпочинок (сон).
Самопідготовку учнів слід розпочинати із 16 години. Тривалість самопідготовки визначається класом навчання відповідно до пункту 9.9.
......
Я вас прошу, Роман, чого ви дивуєтесь ?ну по перше мене здивувало, що не потрібно домашніх завдань. з тією програмою і вимогами без завдань дитина просто не встигне засвоїти матеріал тільки на уроках.
не розумію в чому проблема.Ну підете в школу, тоді зрозумієш ;)
Тепер до першого класу треба вміти читати, рахувати і писати. Бо в вересні першокласники вже розв"язують приклади.та це і я вмів коли йшов до школи. Але мою дитину насильно не будуть вчити.
Домашнє завдання в школі не будете виконувати?Мова про те що якщо будуть давати тупі завдання як наприклад однокласнику вивчити гімн на завтра, то я свою дитину ні заставляти ні наказувати не буду.
Чи мова про те, щоб наперед не вчити.
Що до школи. В 3-ій школі відкрився клас для п"ятирічок. Навчання три години з 13год до 16год.це правильно. і цікаво.
Ми туди ходимо кожен день. Домашні завдання не задають.
Тепер до першого класу треба вміти читати, рахувати і писати. Бо в вересні першокласники вже розв"язують приклади.У мене був шок, коли я відкрила перший раз підручник з англійської. Перший урок, завдання 3: полічіть англійською до 10 і назад.
Навіщо такі шкільні програми і сама школа, якщо потрібно додатково наймати репетиторів?!!В даному випадку проблема була в тому, що вчителька вибрала програму за підручником Плахотника (за ним вчать у 2 школі). Але ця програма розрахована на дітей, що мають мінімальний багаж знань з англійської мови. При тому, що наші знання (і малої і мої) були не на мінімальному рівні, ми перші три місяці просиджували над англійською по 1,5 - 2 години. Але потім все внормувалось і тепер я до англійської практично не дивлюсь. Сам підручник мені дуже сподобався. Там оптимально викладений матеріал. Так, що будь-який учень, якщо йде за цією програмою, може засвоїти максимальний об"єм інформації при середніх витратах часу. Дітей віддавали до репетитора батьки, які англійської не вчили і не могли допомогти дітям на початку.
Великий плюс завчасного навчання у тому, що з дитиною можна навчатись, коли ВОНА має бажання. А коли щось не виходить і дитина дратується, то можна припинита на день-два (тиждень) поки бажання не з"явиться. У школі так вже не виходить, бо є домашнє завдання і треба його зробити.
Великий плюс завчасного навчання у тому, що з дитиною можна навчатись, коли ВОНА має бажання. А коли щось не виходить і дитина дратується, то можна припинита на день-два (тиждень) поки бажання не з"явиться.Так я також з цим згідна і підтримую. Але чи не привикне дитина до того, що, як не хочеш, то до школи можна і не йти? По пораді Лалії (величезне їй за це спасиБі) ми також ходили у кімнату школяра. Нам там дуже сподобалось, єдине, що довго ходити платно ми не змогли. А вчителі там дійсно такі, що прививають любов до навчання, а не зупиняють навантаженнями. У них навіть була змога знаходити підхід і програму під кожного малюка окремо. Бо, нам, як новачкам, давали легші завдання.
ми також ходили у кімнату школяра.І ми ходили. Дуже корисно.
Перший, що малій буде легко і вона далі (у 2-3 класі) розслабиться і не так старатиметься.У нас відбулось трохи інакше. Десь в кінці першого півріччя вчителька сказала, що моя дитина почала проявляти цікавість до навчання, бо клас дійшов до тем, які мала ще не знала. Далі, у 2-3 класі багато нового матеріалу і "розслабитись" не вийде. Дуже важливо, щоб клас був сильний і були діти, які "створять конкуренцію" за "звання кращого учня класу". Я найбільше боялась фраз на зразок: "Навіщо мені читати, якщо я і так найкраще читаю в класі?". І хоча моя дитина показово спокійно ставиться до оцінок, проте вона дуже зреагувала, коли хтось кращу оцінку отримав. І вони в класі часто підраховують кількість "12".
Тепер до першого класу треба вміти читати, рахувати і писати.Тоді дивно чому у нульовому класі (для 5річок) не мають права не те, що вчити читати, а навіть букв не навчають. НЕ МАЮТЬ ПРАВА. Бо програма дитсадка. А у садочках такого не навчають - лише звуки. І рахувати лише до 10. І писати не мають права вчити, бо не передбачено програмою.
А ще у теперішніх школах в туалетах немає унітазів (замість них - дири), умивальників ні одного!Не все так погано! Принаймні у 7 школі справи набагато кращі. :dopovid
Виходить - що як раз не треба вміти читати і писатиНавіть деякі вчителі так кажуть. Але в школі у малої букви як такі не вивчали. І не вчили читати по складам. І на математиці діти повинні читати умови задач самостійно. Як дитина може розв"язати задачу, якщо не може її прочитати?
То чому ж вчителі дошкшкільнят "Не мають права їх цьому вчити"?Не можу сказати точно, що роблять у підготовчій групі, бо ми ще у середній, але вихователь казала, що будуть вчити звуки (глухі, дзвінкі, тверді, м"які, шиплячі) разом з буквами.
Чому не дозволено ненавязливо діток цього вчити?У нас країна маразму. Дошкільна програма з шкільною не стикується. Як можна при поступленні в школу перевіряти рівень знання іноземної мови? Це навіть не читання рідною мовою. Вихід один - якщо Вам не все одно як буде вчитись дитина, то сідайте і займайтесь з нею у ненав"язливій формі. :hot
А ще у теперішніх школах в туалетах немає унітазів (замість них - дири), умивальників ні одного! (оце чудова санітарія для школярів!) і туалетний папір також турбота самих школярів.Моя донечка боїться тих туалетів. :( А умивальників не було коли я вчилась, так нема і тепер. Санепідемстанція мабуть таким не цікавиться. А ще маленькі душні кабінети. :unknow
От виникає питання, для чого вчителі тиждень мають ходити на роботу? І в чому полягатиме їхня робота?Є таке в вчительській практиці. Якщо чесно сама довго допитувалась нащо ходити коли дітей нема(і під час канікулів вчителям треба ходити на роботу, хоч зарплата йде від кількості годин-уроків).
Діти сидять вдома, а вчителі продовжуватимуть ходити на роботу!!!Так влітку те саме. У вчителів відпустка - 45 днів, а канікули майже 90. Весь час вчителі повинні ходити в школу і відсиджувати кількість годин, що відповідає їх "урочній" нормі. Вважається, що в цей час вчителі підвищують свою кваліфікацію, пишуть сценарії відкритих уроків, працюють в бібліотеці.
Це і справді зараз так швидко вчать чи та дівчинка казала не зовсім правду?Я зробила висновок, що тепер програма більш насичена, але мудрий вчитель так сплановує навчальний план, що перед серйозними контрольними один урок виділяє для повторення матеріалу. А самостійні часто використовуються для виявлення прогалин у знаннях учнів, щоб їх можна було усунути до контрольних.
Не кожен учень здатний до самостійної роботи.Ще коли я вчилась, то наша вчителька батькам прямо говорила, що програма і робота на уроці розрахована на "середніх" учнів, а слабшим і сильнішим варто ходити до репетиторів. Думаю, з того часу нічого не змінилось.
слабшим і сильнішим варто ходити до репетиторівТо типу 80% можуть до школи не ходити :=)
То типу 80% можуть до школи не ходитиНе так все запущено! :=)
Для досягнення максимального результату потрібно ЩЕ ходити до репетитора (крім школи).Не вважаю це правильним, хоч бачу таку практику в багатьох випадках.Розумію коли це 11клас і репетиторство з предметів, які будуть при всупі у ВУЗ. Але коли діти 2-3класу ходять до репетитора, то це така безплатна освіта як і медицина. :=) Самі ж вчителі якомога більше розкручують цю тему.
То типу 80% можуть до школи не ходити КрейзіДо того й ведеться мабуть. :unknow Репетиторство не дешева річ. ;)
А програма насичена, купу тем, які а мою думку могли б не вивчатись Краще б більше часу на меншу кількість тем, але щоб вивчити досконало.Це точно. А ще б це враховували при вступі у ВНЗ. А то в нас виходить так, що поступив абітурієнт так-сяк, прийшов на перший курс, а там така програма, що ого-го, а йому й кажуть, що той пробіл у знаннях від школи до ВНЗ самому треба заповнювати, бо у ВНЗ цього пояснювати не зобов"язані, це мали ще в школі вивчити. А в школі то, вчили, але так "біг пес через овес", бо то був карантин, чи ще якісь причини, а матеріал то треба вичитати. Я з таким стикаюсь кожного року, коли приходить перший курс. Ну, ж не всім у ліцеях і гімназіях вчитись. А в мене, як у викладача вже своя програма, в якій не передбачені теми за 9-11 клас і отаке виходить. Тому, цілком погоджуюсь з Лалією, краще менше, але ефективніше, з засвоєнням матеріалу, практичним опрацюванням, повторенням, причому, як у школі так і у ВНЗ. Бо, хоч студент і вважається вже самостійною особистістю, але по своєму досвіду знаю, що їх теж потрібно заставляти вчитись (особливо на перших курсах) і домашнє перевіряти і 2 ставити, бо, якщо цього не робити, більшість і вчитись не буде, якщо буде знати, що в того викладача, чи вчителя можна схалявити, мовляв, ітак не перевіряє. І не потрібно тестів таких складних при вступі, що шкільній програмі мало відповідають, ну, хіба, тій, що на папері (в міністерстві). Тоді б і прогалини такої між школою і ВНЗ не було. Нехай було б і менше матеріалу, але він би запам"ятовувався, а в процесі роботи по своїй спеціальності ми всі вдосконалюємся, завжди дізнаємось і вчимо щось нове.
Вважається, що в цей час вчителі підвищують свою кваліфікацію, пишуть сценарії відкритих уроків, працюють в бібліотеці.вважається - влучно сказано. ;)
А програма насичена, купу тем, які а мою думку могли б не вивчатисьУ мене склалось враження, що міністерство ставить перед собою мету заповнити чимось певну кількість годин. От і заповнюють...
Розумію коли це 11клас
Але коли діти 2-3класу ходять до репетитораЯ поки що справляюсь без репетиторства, але буває, що при виконанні домашніх завдань звертаюсь по допомогу до нашої бабусі - колишньої вчительки. Іноді доводиться лазити по інтернету. Я колись на одному форумі виставила завдання з самостійної роботи з математики (3 клас), то люди з вищими освітами розв"язували протягом години. Моя мала в класі його зробила сама.
Не лякайте мене так. Нам цього року в перший клас.Тут ще залежить від того, до якої школи та якого вчителя підете.
Йдем в 11школу. Вчитель ДрагомирецькаУ мене сусідка закінчує 4 клас 11 школи. Можу спитати конкретніше. Єдине, що чула від різних людей, викладання англійської там слабеньке.
викладання англійської там слабеньке.А Ігор_О колись навпаки сказав мені, що його син вступив (до речі, на відділення де навчання іде на англ мові) тільки зі знаннями, здобутими в школі. я спеціально перепитувала, чи ходив він до репетитора.
Не ви повинні вирішувати за неї як, в якому порядку, коли треба вчити уроки, і т. д.Ну, в старших класах, може й так, а в першому все-таки треба дитині допомогти розприділити правильно час.
Ну чому ви так хїочете, щоб Ваші діти обовязково були відмінниками по всіх предметах. Ну чому обовязково треба їй знати ВСЕ?.Люся, не знаю до кого це звертання, бо ніхто тут поки що не виявляв бажання зробити з дитини цілковитого відмінника. Для мене, як для мами, стоїть завдання зробити все, щоб дитина мала бажання ходити до школи (це завдання №1). Бо все, що вона робить з бажанням, вона робить відмінно. Тому я не ведуча, а, швидше, відома, бо "ведусь" на усілякі її захцянки, які підсилюють бажання вчитись і сприяють всебічному розвитку.
для мами не повинно бути трагедією невисока оцінкатреба
зробити висновки - де і що було зроблено не так, що треба допрацюватиАбсолютно згідна.
Ну дайте собі врешті решт спокій з вчителями, "упередженим" оцінюванням, репетиторством від першого класу і т.дЯ писала не про те, що репетиторство необхідне, а про те, що з розумінням поставилась до такого явища, коли сама стикнулась з тим, що інколи ні я, ні наша бабуся (вчителька з 35-річним стажем) не можемо пояснити дитині в початковій школі як зробити домашнє завдання. І це не проблема дитини чи моя. Це проблема організації освіти.
Не ви повинні вирішувати за неї як, в якому порядку, коли треба вчити уроки,Я ставлю необхідну умову, щоб уроки були зроблені до того як я прийду з роботи (20-00). Інакше я не встигну перевірити. Якщо дозволити моїй дитині займатись тільки улюбленим предметом, то крім читання книжок більше ніякі уроки її обходити не будуть. Можливо, Ваша дитина більш свідома. ;)
Йдем в 11школу. Вчитель Драгомирецька. (На жаль, ім"я не пам"ятаю).Вчителька СШ3 постійно наголошує на батьківських зборах, що шкодує про те, що Алла не вчитиметься в їхній школі. І розповідає, що в 11 школі дуже агресивна обстановка. І відчутний поділ на дітей впливових батьків і простих.
В 11 школу треба також здавати екзамени? Чи моодші класи - то не гімназія?То звичайна школа як і всі інші. Правда там навчаються лише молодші школярі. А далі по різних школах. :)
" Навіщо мені вчитися, якщо я поїду до тата в Іспанію і буду заробляти нормальні гроші."
розтягуєте не рік те що за тиждень можна вивчити на раз два.Я б сказала навпаки, надто складна і насичена програма. Треба менше, але досконаліше.
розтягуєте не рік те що за тиждень можна вивчити на раз два.правильно Лалія написала, до чого тут вчителі, не вони ту програму складають, а люди у відповідному міністерстві, які реальної школи і в очі не бачили.
правильно сказав. ваші шкільні знання реально непотрібні ні разу. тільки кращі роки гають діти за партою.не давайте своєї дитини до школи, навчіть її самі дома всьому на вашу думку потрібному. вчителі ж погані нічому не навчать :)
чому ви в школі вчите - так це вбивати час.
розтягуєте не рік те що за тиждень можна вивчити на раз два.
не давайте своєї дитини до школи, навчіть її самі дома всьому на вашу думку потрібному. вчителі ж погані нічому не навчать
правильно Лалія написала, до чого тут вчителі, не вони ту програму складають, а люди у відповідному міністерстві, які реальної школи і в очі не бачили.
в мене інший підхід. хоче дитини ходити в школу - будь-ласка. не хоче - теж будь-ласка.О, ну то ви дуже толерантний татусь є чи будете ;)
в мене інший підхід. хоче дитина ходити в школу - будь-ласка. не хоче - теж будь-ласка.Є така народна приказка "Не кажи гоп, поки не перескочиш" ;). Практика з теорією переважно розходиться. :unknow
Була мова про те, як можна судити про вплив наркотиків, коли сам не пробував.
Можу провести аналогію- буде дитя шкільного віку, спробуєте дати дитині такий вибір.
для Вас мабуть головне щоб не було гірше ніж у іншихВам певно видніше, що для мене головне. ;)
в мене інший підхід. хоче дитина ходити в школу - будь-ласка. не хоче - теж будь-ласка.Ну та дитина в дитинстві не хоче їсти кашу геркулес, або овочі - а хоче цукерок ! То шо за твоєю логікою - нехай вмре від цукрового діабету ? Бо вона так хоче ? Дивно... Вирішувати дитина може за себе сама, коли вона стане особистістю, і шось буде розуміти, шо погано, а шо добре - в років так 18.
перевірти чи Ваша дитина виконала домашнє завдання з української мови і знає що так підмет а що таке присудок - без цих знань нікуди - ні в кут ні в дверіЦе для розвитку.
Вирішувати дитина може за себе сама, коли вона стане особистістю
В мене знайомі тоже колись не хотіли в школу ходити, не ходили, робили, шо хотіли - і половина з них зараз або відсиділи, або сидять.
Вам певно видніше, що для мене головне.
та при чому тут я. словосполучення піраміда маслоу Вам про щось говорить?Хочете поговорити про потреби? :-D
багато з тих хто відсидів мають те, що ті хто не відсидів ніколи не одержать.Мають - життєвий досвід ! Може, тоді всі давайте туда, бо там - "школа жызни" ? Та кожен вам скаже з тих шо відсидів, шо краще б він ходив до школи. Не скаже так хіба шо рецидивіст.
та при чому тут я.Бо беретесь визначати, що для мене головне. :=)
Бо беретесь визначати, що для мене головне
ще раз напишу - це визначив не я, а розумні люди приблизно такі ж розумні або розумніші як ті які придумали те, чому учать у школі.А хто сказав, що вони розумні? :unknow Може для ВАс розумні а для мене ні? :P
Ті розумні люди, також неодноразово писали, що людина дуже індивідуальна, і робити якісь загальні висновки, щодо певної людини голослівно, є малопродуктивним
А хто сказав, що вони розумні? не знаю Може для ВАс розумні а для мене ні?
Чим не життя-мрія
Обучение в школе в большей мере направлено не на получение действительно необходимых знаний, а на процесс самоуничтожения. Системы образования и воспитания должны развивать лучшее, что у нас есть, формировать лучшие качества личности. Вместо этого, период обучения направлен на подавление личности, стимулирует к жестокой межличностной конкуренции.
Таким образом, большинство выпускников покидают школьные стены искалеченными личностями, абсолютно не подготовленными к испытаниям с именем «жизнь», вместо того, чтобы обрести уверенность в своем будущем.
Автор книги «Если хочешь быть богатым, не ходи в школу», Роберт Киосаки поднимает вопрос судьбы будущих поколений в попытке изменить сегодняшнее положение вещей в системе образования и принятую модель поведения.
Роберт КийосакиВ нього ціла серія є таких книг. Читала якось. Там багато порад які для нашого пострадянського простору "не в тему" ;)
потрібен дитині у 4 класі університетський рівень знань української мови?, бачать, під ніс собі буркотять і викладають далі, те що їм спускають з верху.
Тому мабуть всім разом треба протестувати. Записувати всі зауваження по пунктах, пропонувати своє бачення вирішення проблеми і протестувати.Ключове слово ту ВСІМ РАЗОМ. І не просто між собою ьалакати, а протестувати... А у нас за пошуками відповіді на питання "кто віноват?" - не доходять руки до питання "что дєлать?". Хоча всі розуміють що і якраз на перше питання віповідь ніколи не буде однозначна і її дати куди складніше, ніж на друге. Я маю на увазі цю конкретну тему - освіта.
Химия, например, до сих пор вспоминается, как сплошной кошмарВиключно провина вчителя!!!
Про біологію згідний. Упор мав би бути на людину.Згідна - краще більше годин анатомії. Бо таке завжди корисно знати, куди б не поступав - для себе самого.
Так, що реклама моя неупереджена і покликана виключно тільки для того, аби ще хтось зміг відчути ту радість від навчання дитини в школі, яку відчула я.Згідна з тобою. Може я і упереджена, бо моя дитина вчиться в гімназії, але...
Мій синочок - випускник! Середній бал атестата 10,6Вітаю! У такої розумної мамочки не дивно, що і синочок такий! Молодчинка! Нехай набуті знання будуть для нього міцною базою в його подальшому житті та навчанні!(http://s17.rimg.info/185fa26485123eb41f0377054b62125b.gif) (http://smayliki.ru/smilie-969908871.html)
було 2 ПТУ 6 і 7 ;)А зараз? Жодного?
Створив сторінку з навчальними закладами м. Калуша. Пишіть, що ще докинутиВсе файно , але маю таке питання - яка школа у нас правоприемниця "червоноi" i " бiлоi" школи , бо таке враження , що до "совiтiв" в Калушi освiти не було ? За моi памятi "бiла" школа була №1 , а червона школа була №3 та №2. Я то все до того , що "Рік заснування" у якоiсь школи мав би бути набагато ранiше нiж 1942 та 1972 роки .
https://uk.wikipedia.org/wiki/Навчальні_заклади_міста_Калуш
Створив сторінку з навчальними закладами м. Калуша. Пишіть, що ще докинутиВсе файно , але маю таке питання - яка школа у нас правоприемниця "червоноi" i " бiлоi" школи , бо таке враження , що до "совiтiв" в Калушi освiти не було ? За моi памятi "бiла" школа була №1 , а червона школа була №3 та №2. Я то все до того , що "Рік заснування" у якоiсь школи мав би бути набагато ранiше нiж 1942 та 1972 роки .
https://uk.wikipedia.org/wiki/Навчальні_заклади_міста_Калуш
а червона була для "дітей москалів" і здається вона тоді була №3.я ж писав , "червона " була подiлена на маскальську №2 i №3 , а потiм ми розiхались ми в №3 бiля базару , а маскалi в №2 бiля почти . А в "червону" школу заселили №1 .