Давайте обговорювати тут хто що про це думає.Ну , давай . Яка твоя думка ?
Українці з купленим за кордоном авто не хочуть опинитися поза законом і не хочуть втратити ні машину на "євробляхах"мені просто цікаво, ті всі хто купляв ці машини на євробляхах вони що незнали що це напівлегальне авто?
в нас знову вийде що хто купляв по закону той дурак, а хто хитріший і обдурив закон той молодецьЯкби купив з бляхою - може б не погодився, але то реально так і є. ;)
Програють ті, хто досі заробляв на тих нелегальних машинах.Думаю швидше ті, хто заробляє на продажі нових китайсько-корейських "автомобілів". А їх не так багато.Та й на розмитнення в 1-2 тис. зелених АЄС не погоджується. Їм вже це пропонували. Максимум 500 Євро. Без обмежень в році випуску авто і в екологічних стандартах. На даний момент ввіз обмежений стандартом. Євро 5 і 2010 роком. Враховуючи рівень української економіки, зарплат, і середньостатисничної покупівельної спроможності так виглядає, ніби стоїть жебрак, йому дають гривню, чи пять, а він каже, - ні, візьму тільки 500. На рахунок кидання машин після ДТП. Встановити власника не є проблемою. більше того ніде на відео не сказано але відміна космічних сум в розмитненні зніме черги на кордоні. Людям з прикордонних областей простіше буде легалізувати авто ніж їздити що пять днів в Польшу. Ну, крім човників. До речі обмеження 2010 роком та євро 5 діють і на ввіз автобусів. Кому це вигідно самі знаєте.
А оті ввезені машини, вони не за один день сюди попали.А я так i не пойняв в чому праблема :unknow Iснуе закон , давно , про ввезення машин . Зараз тих евроблях понад 60 тис , а що вони не знали що порушують закон ? Тепер закон треба повернути пiд них ? Ну з таким принципом , активiсти - понад усе , ви далеко дiйдете ;)
що має бути розмитнення за невеликим митом і фіг з тим порушенням:facepalm: Бля , я ж забув , що евроасоцiацiя вступила в дiю. Тепер всi европейськi товари мають бути без мита :good
І ото пільгове розмитнення то взагалі -то мало б на мою думку бути більше для тих, хто зараз хоче купити машину, аніж для "хитровиграних".:good і я про те ж
Так, але вони відстоюють інтерес не тільки свій. Вимога зняти розмитнення не тільки на раніше ввезені авто а й на майбутнє.В першу чергу вони відстоюють свій інтерес. Чому вони не відстоювали інтереси до ввезення?
стоїть трейлер готовий з машинами до ЛитвиТи також собi у литовцiв евробляху купив ? Чи дешевше ровером iздити ?
У яких литовців, він ж у Лондоні?Литовцi знають де дешевше ;) А про ровер помятаю , але не розказував чому не купив авто за 200 дол , а купив ровер за 210 дол ? :P
А про ровер він вже казав, що йому там не треба машини.
при бажанні я міг би мати дешеве авто в любому випадкуДля тебе купити любу лушпайку це одне , а от утримувати ii то вже в копiечку . Порахуемо ? Парковка , податок , страхiвка , ТО , пальне . Краще ровер :P
Для тебе купити любу лушпайку це одне
В першу чергу вони відстоюють свій інтерес. Чому вони не відстоювали інтереси до ввезення?Ну, звичайно. в першу чергу свій інтерес. Я наприклад не маю авто на єврономерах, але ідеї хлопців підтримую.
Мабуть правильно було бIснують правила поведiнки - закон . Спочатку порушуемо правила , а потiм вимагаемо змiнити iх пiд порушення. Так може треба дiяти навпаки ? Черговий раз домовитись про правила , а потiм iх
тим більше в країні де влада показала, що вона не абсолют.Файна влада , погана влада , але то е влада , то е поредок . А зараз не влада , а якийсь бардак . Нiхто не хоче до люстерка глянути , всi шукають крайнього :(
ЄС добазарилися (на рахунок Євро 5)на рахунок євро 5 то всьо фігня, показували сюжет як перегнали з України в Польшу запорожець і там поставили на облік :=)
У нас нема податків. У нас є акциз на пальне.
асфальт якраз добрий) до дачі чи маєтку певного олігарха - і одразу видно на що пішли податкиВисновок - треба будуватись бiля олiгархiв ;)
на рахунок євро 5 то всьо фігня, показували сюжет як перегнали з України в Польшу запорожець і там поставили на облікЗапорожець якого року випуску? автомобілі старші 30 років переходять в категорію Oldtimer. Їх при техогляді перевіряють дуже прискіпливо, але на регістрацію і експлуатацію в країнах європи обмежень для таких раритетів немає, -головне оригінальний стан і технічно безпечний. Не путати з шпакльованими і вареними гратами які дозволяє експлуатувати влада України.
Таки мабуть не буде ніяких попусків, просто прикриють дірку.Шкода,могли б 2000-2009 на пару років відкрити.Зараз їх і так не розмитнити...Але те що на кордоні буде легше то супер :)Приховано: Показати
і нічого, все нормальноТам баба на Кадилаку iздила два роки , і нічого, все нормально , заплатить пару мiльйонiв . В краiнi не працюють закони , і нічого, все нормально :P