Петрович, все толково написано.
Але що значить ця стаття, ця капля в океані інформаційного простору, яким володіють олігархи?
Всі українські ЗМІї, телеканали - у власності олігархів. Тележурналісти продажні - як собаки, гавкають на того, на кого господар покаже.
Всі відео порізали, звуковий ряд наклали з коментарями, а "піпл хаває".
Безкінечне шоу з повторенням НЛП-шних майданних мантр: "Україна це Європа" і т.д. формує відповідні рефлекси у натовпу.
Давно ці явища пояснив Гюстав Ле Бон "Психология народов и масс".
Такі зазомбовані один в один подібні на сектантів Свідків Єгови. Ви пробували з такими говорити?
Вони просто тупо не сприймають нічого, крім завчених команд своїх лідерів.
Це вже така євромайданна секта.
Максимум, на що вони реагують - то на картинки і однозначні прості словесні конструкції.
Джордж Оруелл показав таку публіку в "Звірофермі" в образі овець.
часть населения со слабыми умственными способностями, не способная критически рассматривать события на ферме. Легко манипулируема Наполеоном и Визгуном, потому выполняет любой приказ и поддерживает любые провозглашённые идеи. При малейшем поводе твердили девиз «Четыре ноги — хорошо, две — плохо». Когда свиньи стали ходить на двух ногах, они переучили овец говорить «Четыре ноги — хорошо, две — лучше».
[/cut]
Пропоную подивитись
два документальні фільми на цю тему.
На початку фільму 1971-го року випуску - цікавий дослід, як змінюється враження від події під впливом
коментарів. Люди починають сумніватись навіть в тому, що самі бачили.
А далі про те, чому люди на чорне говорять біле, якщо перед ними це скажуть інші.
Такі ефекти неодноразово спостерігались в забаві: "Хто не скаче - той москаль".