Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Молимось за померлих

<< < (20/30) > >>

doktor-maks:
Роль молитви за померлих у житті Православної Церкви, каже священик Свято-Феодосіївської церкви, що в Луцьку, протоієрей Богдан Гринів, – це велика рятівна сила для людини, яка померла, для її душі, яка відійшла у вічність. Тому що за гробом людина не може каятися. Бо ще псалмоспівець Давид говорив, що після смерті немає каяття. Православна Церква вчить, що через молитву Господь воскрешав і оздоровлював людей. І тому бере своє вчення зі Святого Письма, щоб за молитвами інших люди ставали здоровими, закликає своїх вірних молитися за померлих, щоб їх душі були очищені від гріхів.

Поки людство в очікуванні Другого Пришестя Христа, всі душі, які після свого земного шляху перебувають далеко від Бога, ще можуть сподіватись на спасіння, якщо в цьому світі є хоч одна людина, яка здатна палко молитися за їх спасіння. Самі ж ті, хто відійшли в інший світ, не здатні молитись за себе. Лише святі можуть просити в Бога потурбуватися про інших.

– Святі угодники Божі, найперше, моляться не тільки за живих, але вони моляться і за померлих, – продовжує отець, – тому що в Об’явленні Йоана Богослова читаємо, що біля Престолу Божого стояли старці, які день і ніч підносили свій голос, – значить, вони підносили молитву за всіх, як живих, так і померлих, тому що молитва єднає Церкву Небесну і земну.

– Але ж вони теж свого часу були померлими?

– Але Сам Господь сказав: «Де Я, там буде слуга Мій», який у своєму житті наслідував життя Ісуса Христа і йшов Його дорогою. Навіть апостоли задавали питання Ісусові Христу про те, що вони покинули свої домівки й пішли за Ним. Ісус Христос сказав: «Ви посядете на престолах колін 12-ти Ізраїлевих, і будете там, де Я».

Тому так важливо, аби батьки змалку привчали своїх дітей до Церкви, до віри як майбутніх молитовників за них після смерті. Однак така ситуація, згідно з ученням Церкви, зберігатиметься лише до Страшного Суду, допоки місце перебування душ визначене тимчасово. Після нього доля кожної душі вирішиться назавжди. І не солодко буде тій, яка потрапить у пекло. Тоді вже станеться остаточна духовна загибель людини. Але душа житиме, бо нестиме довічні покарання за скоєні гріхи. Якби вона померла, то марне було б Воскресіння Христове. І рівноправними були б ті, хто чинили добро, і ті, хто чинили зло. Але це неможливо. Господь хоче спасіння кожного, але до Його обителі не можуть потрапити нерозкаяні.

Повний текст http://www.pravoslavja.lutsk.ua/vev/stattja?newsid=216

yurko:
  Наведена Джулі притча, на мій погляд, аж ніяк не говорить про те, що молитви живих не можуть допомогти душам померлих. Там лише сказано, що не можна з пекла перейти у Рай і навпаки. Але це якщо сприймати буквально. А якщо до тієї цитати додати "...І в друге прийде зі славою, судити живих і мертвих...". А для чого судити мертвих, якщо вони вже і так на віки у пеклі.

А друге питання ще цікавіше. намічається неувязка, бо Джулі наводить вірші з 19 по 26 -й, а якраз перед тим у віршах з 13 по 18 наводяться слова Ісуса про те, що не можна одночасно служити і богові і мамоні. А на насмішки фарисеїв відповідає "Ви себе видаєте за праведних перед людьми, але ваші серця знає Бог. Що бо високе у людей, те перед Богом гидота".
Та й навіть Авраам говорить багачеві, що той вже мав розкоші за життя, то й досить з нього.
Дивним виглядає те, що Ісус не говорить тут про те, чи був багач побожним і чи був побожним бідний, але якраз протиставляє багатство можливості мати життя вічне у раю. І там же далі у 18-й главі йдеться про багатого юнака і "верблюда, що має пройти крізь вушко голки".

Чому Ісус не говорить, що лише будучи багатими і успішними ми можемо піти за ним, але навпаки стверджує, що матеріальні блага віддаляють нас від Нього? Адже Він жодного слова на просто так не вимовив!

Та простий приклад. Я був у Німеччині і там у одному селі жили поряд люди направду багаті, мільйонери і прості , а навіть бідні люди. Я бував у гостях і у одних і у других. І  от якось один чоловік з тих що ледво кінці з кінцями зводив запитав мене чим мене Антон (так звали місцевого багатія) пригощав, а я відповів, що нічим, але пропонував, а я ввічливо відмовлявся. А він і каже, а от бачиш, а ми бідно живемо, але завжди поділимося тим що маємо.
І хоч він не був надто доброю і щирою людиною, але сказав дуже мудру річ. Справжні меценати і добродійники то не багатії, а бідняки бо віддають не крихту з барського столу, а частку із власної неповної тарілки.

romashkin:

--- Цитата: yurko від 21 Квітня 2009, 00:20:00 ---Адже Він жодного слова на просто так не вимовив!
--- Кінець цитати ---
прошу пояснити, не конче Юрка.
http://www.sscn.com/bible/chapter.cgi?2761021+ukrbible

--- Цитувати (вибране) ---34Не думайте, що Я прийшов, щоб мир на землю принести, Я не мир принести прийшов, а меча.
35 Я ж прийшов порізнити чоловіка з батьком його, дочку з її матір'ю, і невістку з свекрухою її.
36 І: вороги чоловікові домашні його!
--- Кінець цитати ---

Juli:

--- Цитата: yurko від 21 Квітня 2009, 00:20:00 ---і мертвих...
--- Кінець цитати ---
Мається на увазі мертві духовно. Людина, яка не народилася від Духа Божого - мертва духовно.
Є ще таке місце: "Но Иисус сказал ему: иди за Мною, и предоставь мертвым погребать своих мертвецов."
(Матф.8:22) Як мертві можуть ховати мертвих?
Біблія пише, що Христос ожив нас, які були мертві. "Бог, богатый милостью, по Своей великой любви, которою возлюбил нас,
и нас, мертвых по преступлениям, оживотворил со Христом, - благодатью вы спасены, - и воскресил с Ним, и посадил на небесах во Христе Иисусе..."(Еф.2:4-6)


--- Цитата: yurko від 21 Квітня 2009, 00:20:00 ---не можна одночасно служити і богові і мамоні
--- Кінець цитати ---
Служіння мамоні - це гроші заради грошей. Коли гроші стають самоціллю, вони оволодівають серцем людини. Так, багатому важче увійти в Царство Боже, бо він робить своє багатсьво опорою, але Ісус не сказав, що це не можливо. Можливо, але прийдеться себе ламати, змінювати себе, своє відношення. Як часто люди озираються назад, і кажуть: "Як добре було жити при комунізмі..." Ці люди були багаті, тобто, було в їхньому житті щось цінне. А Ісус говорить, що такі люди ненадійні для Царства Божого. Отже, кожен, незалежно від матеріального статку, може мати свій "скарб", щось дуже цінне, що важко лишити, щоб слідувати за Христом. Є велика різниця в тому, як служать Богу ті, кому нічого було втрачати, і ті, хто вважав себе достатньо порядною людиною. Щоб іти за Христом, все має врешті решт втрати цінність, щоб справжнім скарбом став Христос. "Но что для меня было преимуществом, то ради Христа я почел тщетою."(Фил.3:7) От саме цим "преимуществом", "скарбом", яке є в житті кожного знас, і варто знехтувати, щоб слідувати за Христом.

yurko:

--- Цитата: romashkin від 21 Квітня 2009, 18:41:17 ---рошу пояснити, не конче Юрка.
http://www.sscn.com/bible/chapter.cgi?2761021+ukrbible
--- Кінець цитати ---

Вибач, але не знаю що саме тебе у тих словах здивувало, тим більше, що ти, на відміну від тих кому то говорилося, добре знаєш історію гонінь перших християн.

А на рахунок того, що родичі твої вороги, теж просто пояснити. От уяви, що все що вчить православна (наприклад) церква - дійсно правда, уяви жахи вічності у пеклі. А вся твоя сім'я - служителі ПБ і вони з тебе сміються і стараються навернути у свою "правильну" віру. Ти ж не в змозі врятувати їх душі, то хіба треба згубити свою, за компанію?
Відповідь від: 21 Квітня 2009, 21:33:27До Джулі. Питання. Чому ви постійно робите наступне: коли вам вигідно трактувати Біблію буквально - трактуєте буквально. Коли ж вам щось не підходить під вашу доктрину, ви просто говорите людям, що насправді малося на увазі зовсім інше.

Дійсно вираз хай мерці самі ховають своїх мертвих не є буквальним. Навіть у сучасному світі часто так говориться. Наприклад коли люди у Хіросімі хоронили рідних.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії