Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Молимось за померлих

<< < (5/30) > >>

Juli:


--- Цитата: tywkanchuk від 18 Квітня 2008, 14:47:54 ---Але я не розумію надмірної пишності надгробних памятників.  Дійсно потрібно вшановувати память про померлих, треба тримати їх могили у належному стані, приходити молитись над ними, але який сесн у дорогих памятника? То хіба так щоб живі родичі могли повипендрюватись перед знайомими. Як на мене то, що тому тілу під землею, що душі на небі всерівно який там задорогий мрамур стоїть.

Ще таке запитаю тих хто знає, а що дає паління свічок біля могил і не тільки?
--- Кінець цитати ---

То люди хочуть компенсувати всою неуважність до особи померлого за часів життя, якось виправдатися перед самим собою, та й перед людьми також.

newroman:

--- Цитувати (вибране) --- Я знаю Бога Живого і не плачу за померлими, бо нічого вже змінити не можу, бо усвідомлюю, що вони живі
--- Кінець цитати ---
 А чому ж тоді Ісус Христос - Сам Господь Всевишній заплакав біля померлого Лазаря, хоча й знав, що зараз його воскресить.

newroman:

--- Цитувати (вибране) ---У царя Давида захворів син, а згодом помер.
22 И сказал Давид: доколе дитя было живо, я постился и плакал, ибо думал: кто знает, не помилует ли меня Господь, и дитя останется живо?
23 А теперь оно умерло; зачем же мне поститься? Разве я могу возвратить его? Я пойду к нему, а оно не возвратится ко мне.
(2Цар.12:22,23) Коли ми читаємо Біблію, то можемо бачити, як потрібно реагувати нам. Після смерті, вже нічого не можливо зробити. Заблудженням є думки про те, що після смерті можна відмолити людину і вона піде в рай. Це омана, в яку диявол вводить людей, щоб вони не боялися гріха. Якби у такий спосіб отримувалося б спасіння, то для чого тоді Христос помер?  Виходить тоді Його жертва марна. Це не логічно і суперечить Слову Божому. Спасіння приходить тільки через віру в Христа.
--- Кінець цитати ---
Все дуже просто: ви привели цитату із Старого Завіту. А в Ст. З. дійсно вже нічого не можна було зробити для помершого бо тоді всі ішли до пекла і вибору не було. Та все одно і прості люди, і пророки молилися за померлих, як наприклад Іуда Маккавей , пророк Варух.
Перша Літургія Апостола Якова містить в собі молитви за померлих.

newroman:

--- Цитувати (вибране) ---Чи є це справедливим просити Бога помилувати померлу людину, грішника? І взагалі, чи це в нашій владі переконати Бога? Чи не є це безглуздою і марною справою?
--- Кінець цитати ---
У Бога немає померлих, у Бога всі живі. Апостол Павло говорить: Ніхто з нас не живе для себе .Чи живемо ми - для Господа живемо, чи помираємо ми - для Господа помираємо; і тому, живемо чи помираємо - завжди Господні. Бо Христос  для того і помер, і воскрес, і ожив, щоб панувати і над мертвими, і над живими. (Рим.14,7-9)
Бог не є Бог мертвих, а Бог живих, бо у Нього всі живі. (Лк.20.38)
А якщо у Нього всі живі то це означає що між мертвими і живими немає прірви, вони можуть спілкуватися між собою і молитися один за одного за апостолом Яковом (Як.5.16)
..."всякою молитвою и прошением молитесь во всякое время...о всех святих"(Еф.6.18)

--- Цитувати (вибране) ---Чи є це справедливим просити Бога помилувати померлу людину, грішника? І взагалі, чи це в нашій владі переконати Бога?
--- Кінець цитати ---

..."если прибудете во Мне, и слова Мои в вас пребудут, то, чего ни пожелаете, просите, и будет вам  (Ін.15.7)
Відповідь від: 18 Квітня 2008, 19:28:53За святими отцями у православї душа проходить не чистилще, а митарства.

yurko:

--- Цитата: Juli від 18 Квітня 2008, 11:24:41 ---хоча б раз ви особисто переживали Божу присутність, страх Божий, благоговіння на роботі або в туалеті, на кухні або в транспорті?
--- Кінець цитати ---

Відповім дуже чесно, як лише можу.
У туалеті я поки що ні страху Божого і його присутності не відчував. Присутність то я усвідомлював, але от щоб відчуття було - то нє. Чесно. Навіть якби я свій туалет обвішав іконами, то єдиний результат із того був би той, що я би просто частіше згадував про Господа. Але я все ж від такого методу підвищення власної релігійності, з вашого дозволу, утримаюся.
Що ж  до кухні, транспорту і місця, то скажу однозначно ТАК. Навіть якщо оцінювати по абсолютній кількості разів, то у вищеперелічених місцях я переживав  Божу присутність, страх Божий і благоговіння набагато частіше ніж у храмах чи перед іконами.
Найбільші переживання і благоговіння я відчуваю коли "природні" дива і красу людську красу. Бо милуючись і дивуючість досконалості творіння розумієш Хто це все створив. А храми і ікони для мене є лиш намаганням людей привідкрити віконце досконалості, створити щось хоч трохи рівно красиве з творінням Творця. Тому, коли я їх спостерігаю, у мене теж виникають подібні переживання. І нічого у тому поганого не бачу, бо вважаю Бога опосередкованим творцем цих шедеврів людської культури.

P.S.  Не переконуйте мене будь ласка у необхідності чи доцільності молитов у вбиральні, бо для мене вона так, як і для Макса анус, призначена в основному для дефекації і інших подібних ритуалів прикладного характеру.

Відповідь від: 18 Квітня 2008, 19:34:31
--- Цитата: newroman від 18 Квітня 2008, 20:32:04 ---За святими отцями у православї душа проходить не чистилще, а митарства.
--- Кінець цитати ---

Різні назви одного і того ж. Приємно, що хитрий підкол Доктора на рахунок відмінності між православними і католиками у питанні чистилища цього разу пройшов повз.  ;)

Цікаво було б почути пропозиції можливих ходів для вироблення спільної доктрини щодо Духа Святого (точніше того, від кого все ж таки він ісходить).

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії