Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Чи потрібні людині посередники між нею і Богом крім Ісуса Христа?

<< < (15/49) > >>

newroman:

--- Цитата: Сонечко+ від 15 Січня 2013, 20:21:08 ---наприклад, причастя мають проводити саме священники у церкві....Апостол Павло пояснював, що то відбувається у серці християнина. Чи я не так розумію? Є з цього приводу цитати з Нового Заповіту?
--- Кінець цитати ---
Ну по-перше, таїнство Євхаристії чи ламання Хліба заповів Христос своїм Апостолам. Не десь наприклад, на горі Єлеонській чи в синагозі, при великому скупченні народу, а в тісному колі Апостолів і для Апостолів які мали стати будівничими Церкви. І заповів це їм щоб це творили на спомин про Нього. Отже таїнство ламання Хліба чи Причастя це є священнодія яку здійснюють священнослужителі. Це таїнство не обовязково може здіснюватися в храмі, воно творилося і в будинках перших християн і в катакомбній церкві в Римі під час гонінь християн. Але коли немає небезпеки і християнська община вільно і відкрито сповідує Христа то природньо, що такі великі таїнства Церква здійснює в храмі Божому.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 20:40:23
--- Цитата: Сонечко+ від 15 Січня 2013, 20:21:08 ---.Апостол Павло пояснював, що то відбувається у серці християнина.
--- Кінець цитати ---
"Прийміть, споживайте: це є тіло Моє, що за вас ламається"
"Пийте з неї всі: це є кров Моя Нового Завіту, що за вас і за багатьох проливається на відпущення гріхів"
"Це чиніть на спомин про Мене" (див. Мф.26.26-28;Лк22.19;1Кор11.24)
"Я є хліб життя. Батьки ваші їли манну в пустелі - й померли.
Це ж є хліб, який сходить з небес, той, хто його їсть, не помре.
Я - хліб живий, який зійшов з небес; хто їсть цей хліб, житиме вічно;
хліб же, який Я дам, є Плоть Моя, яку Я віддам за життя світу.

"Ісус же сказав їм: істинно, істинно кажу вам: якщо не будете
споживати Плоті Сина Людського і не питимете Його Крові, то не
будете мати життя в собі.
Хто їсть Мою Плоть і пє Мою Кров, має життя вічне, і Я воскрешу його
в останній день.
Бо Плоть Моя є істинногю їжею, і Кров МОя є істинним питтям.
Хто їсть Мою Плоть і пє Мою Кров, в Мені перебуває, і Я в ньому.
Як послав Мене Живий Отець, - і Я живу Отцем, - так і той, хто
їсть Мене, житиме через Мене.
Цей і є хліб, який зійшов з небес. Не так, як батьки ваші їли манну
і померли; хто їсть хліб цей, житиме повік" (Ін.6.49-58)
Після цих слів Христа чітко видно, що Він саме говорив про фізичне споживання Його Тіла і Крові тобто жертви за весь світ.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 20:53:50 Процес покаяння повинен супроводжувати християнина від початку його свідомого духовного життя і аж до смерті. Без перестанку. Людина все життя повинна знаходитися в стані покаяння, каятися за гріхи, постійно пильнувати себе, свої поступки, свій язик. Це спосіб життя, який веде до очищення до святості. Покаяння -як процес - Сповідь, Таїнство, як константація факту визнання своїх гріхів перед Богом, як завершальний акт покаяння, в якому Господь через молитву священника прощає нам наші гріхи. І Святе Причастя Тіла і Крові Господа нашого Ісуса Христа, Таїнство,  - без якого нема життя вічного в Царстві Небесному. Людина сама спастися неможе. Тому самого покаяння мало. Як частіше необхідно іти до Сповіді і Причастя - це св. Таїнства через які Бог дає людині силу боротися з гріхом, протистояти злу, дає благодать Свою, в котру ми одягаємся і "... і вже не я живу а Христос у мені живе"..., і стаємо направду храмом Духа Святого.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 21:04:36
--- Цитата: Сонечко+ від 15 Січня 2013, 20:21:08 ---Пишу "символи", бо справжнє причастя, як писав Павло відбувається у нерукотворному храмі.
--- Кінець цитати ---
20Далее, вы собираетесь, [так, что это] не значит вкушать вечерю Господню;
   21ибо всякий поспешает прежде [других] есть свою пищу, [так] [что] иной бывает голоден, а иной упивается.
   22Разве у вас нет домов на то, чтобы есть и пить? Или пренебрегаете церковь Божию и унижаете неимущих? Что сказать вам? похвалить ли вас за это? Не похвалю.
   23Ибо я от [Самого] Господа принял то, что и вам передал, что Господь Иисус в ту ночь, в которую предан был, взял хлеб
   24и, возблагодарив, преломил и сказал: приимите, ядите, сие есть Тело Мое, за вас ломимое; сие творите в Мое воспоминание.
   25Также и чашу после вечери, и сказал: сия чаша есть новый завет в Моей Крови; сие творите, когда только будете пить, в Мое воспоминание.
   26Ибо всякий раз, когда вы едите хлеб сей и пьете чашу сию, смерть Господню возвещаете, доколе Он придет.
   27Посему, кто будет есть хлеб сей или пить чашу Господню недостойно, виновен будет против Тела и Крови Господней.
   28Да испытывает же себя человек, и таким образом пусть ест от хлеба сего и пьет из чаши сей.
1Кор.11.27
Отже, Причастя не символ, а реальна безкровна жертва, яку творили апостоли.

yurko:
Чесно кажучи, якщо не приймати (не вірити у) те, що під час Євхаристії вино і хліб змінюються на тіло і кров Ісуса, важко інтерпретувати слова з Євангелія.

Чесно кажучи досі не замислювався, як інтерпретують свідки, адвентисти і баптисти. Вони вроді мусять мати інший погляд
Відповідь від: 15 Січня 2013, 21:38:14А, ні. баптисти здійснюють

--- Цитувати (вибране) ---Окрім Хрещення Баптисти приймають Євхаристію – Вечерю Господню – яку однак сприймають чисто символічно, як сповнення наказу Божого та пригадування жертви Христа. Через споживання хліба та вина, в серцях причасників оживають спогади про Сина Божого і Він знову являється в їхніх душах.
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 15 Січня 2013, 21:48:21і з суботниками не вгадав

--- Цитувати (вибране) --- Обряд Євхаристії або Причастя прісним хлібом і прісним вином (виноградним соком), в який включено також і обряд попереднього ногоомовенія, званий «Вечеря Господня», доступний усім бажаючим (т.зв. відкрите хліболамання), проте адвентисти іноді можуть відмовити у причасті тим особам , які заперечують Триєдність Бога – Святу Трійцю (Отця, Сина і Святого Духа). Питання про Трійцю в середовищі АСД є дуже важливим і серйозним.
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 15 Січня 2013, 21:53:14коротше виявилося, що всі практикують, але лише як на спомин...

Сонечко+:
Так, вони п"ють сік виноградний. Мені пояснювали, що у Біблії написано - пийте не переброджене вино. А непереброджене вино - то є сік, а переброджене - то уже алкоголь.

newroman:
"... І вино веселить серце людини, і єлей намащує лице її, і хліб - підкріпляє серце людини." (Пс.103)
З цього псалму Давида ми бачимо, що вино мало місце в традиціях єресйсього народу. І саме вино, яке - веселить серце людини. Веселити серце людини притаманне вину, і аж ніяк не соку. Отже, під час різного роду святкових заходів, щоб звеселитися євреї вживали, саме, вино.
Природньо, що і на весіллі вживалося вино. Бо весілля це є радість. І саме слово весілля говорить, що люди на цьому заході радіють і веселяться, вживаючи вино, яке веселить людину.
А тепер Христос приходить на весілля в Кані, котре вже тривало декілька днів. У жениха закінчується вино. Христос чудесно перетворює воду на сік, як каже джулі. Люди, котрі сидять і веселяться куштують цей "сік" і кажуть - яке чудове вино. Щось незрозуміло. Люди або вже такі пяні що неможуть сік від вина відрізнити, або Христос перетворив воду на, дійсно вино, а не сік, або досі вони пили тільки сік і ой як веселилися соком. Напевно, все таки на весіллі пили, пють і будуть пити, саме, вино( у нас горілку, а потім запивають вином  :)  ). І Христос створив чудове вино, за яке староста похвалив жениха, і всі гості продовжували радіти.
Відповідь від: 15 Січня 2013, 23:12:05Традиція виготовлення вина у євреїв сягає часів Ноя, котрий перший виготовив вино.

yurko:
Так-так. Теж чув ті ...  :censore про сік від свідків.

Договорилися були вже до того, що хебреї винайшли пастеризацію  :=) :o
і тому у них сочок не скисав.

Ще було про то, що Ісус родився у літку, бо не могли пастушки ягнят пасти в зимі. 

То вони все з секретної літератури почерпнули  :)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії