Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Чи потрібні людині посередники між нею і Богом крім Ісуса Христа?

<< < (2/49) > >>

Сонечко+:

--- Цитата: yurko від 10 Січня 2013, 12:09:28 ---Тим більше, що лінія "не треба посередників" виражена дуже неявно 
--- Кінець цитати ---
Ось ще пост Чака з теми "Про віру":
--- Цитата: chuck від 30 Листопада 2012, 13:02:43 ---"... один у вас вчитель — Христос..." (с) Новий Заповіт
--- Кінець цитати ---
В апостольських посланнях також є пояснення щодо посередників і священників:

--- Цитувати (вибране) ---«12 Коли бо священство зміняється , то з потреби буває переміна й Закону.
13 Бо Той, що про Нього говориться це, належав до іншого племени, з якого ніхто не ставав був до жертівника.
"14 Бож відомо, що Господь наш походить від Юди, а про це плем’я, про священство його, нічого Мойсей не сказав.
15 І ще більше відомо, коли повстає на подобу Мелхиседека Інший Священик,
16 що був не за законом тілесної заповіді, але з сили незнищального життя.
17 Бо свідчить: Ти Священик навіки за чином Мелхиседековим.
18 Попередня бо заповідь відкладається через неміч її та некорисність.
19 Бо не вдосконалив нічого Закон. Запроваджена ж краща надія, що нею ми наближуємось до Бога.
20 І поскільки воно не без клятви,
21 вони бо без клятви були священиками, Цей же з клятвою через Того, Хто говорить до Нього: Клявся Господь і не буде Він каятися: Ти Священик навіки за чином Мелхиседековим,
22 то постільки Ісус став запорукою кращого Заповіту!
23 І багато було їх священиків, бо смерть боронила лишатися їм,
24 але Цей, що навіки лишається, безперестанне Священство Він має.
25 Тому може Він завжди й спасати тих, хто через Нього до Бога приходить , бо Він завжди живий, щоб за них заступитись.
26 Отакий бо потрібний нам Первосвященик: святий, незлобивий, невинний, відлучений від грішників, що вищий над небеса,
27 що потреби не має щодня, як ті первосвященики, перше приносити жертви за власні гріхи, а потому за людські гріхи, бо Він це раз назавжди вчинив, принісши Самого Себе.
28 Закон бо людей ставить первосвящениками, що немочі мають, але слово клятви, що воно за Законом, ставить Сина, Який досконалий навіки! " (Євр.7: 12-28)
«11. І кожний священик щоденно стоїть на служінні і багато разів приносить одні й ті самі пожертви, котрі ніколи не можуть винищити гріхи» .(Євр.10:11,12)
12. Але Він, принісши одну пожертву за гріхи, назавжди сів праворуч Бога,
«Але Сей Першосвященик одержав служіння тим пречудовіше, чим кращого Заповіту Він посередник , котрий утверджений на кращих обітницях» (Євр.8:6)
«13. Кажучи: Новий показав ветхість першого; а те, що стає непридатним і старіє, близьке до зотління. » Євр.8:13
«15. І тому Він є Посередник Нового Заповіту , щоб смертю Його, для покути від злочинів, учинених за першого Заповіту, вони, що прикликані, могли одержати обіцянку вічного спадку. 16. Бо, де є заповіт, там необхідно, щоб настала смерть заповідача.» Євр.9: 15,16
 
--- Кінець цитати ---
(останню фразу я щось не дуже зрозуміла щодо необхідності смерті заповідача. Ще подумаю потім).

Чому все-таки Ісус обирав апостолів не серед священників? І чому не зробив священниками їх? Чи зробив?
З цим можна ще розбиратись. Але точно знаю, що всіх апостолів звали по іменам, а ніхто не звеливував їх серед інших людей і не звертався "отче ...", "ваша святість..." чи ще якось по-особливому і рук їм точно не цілували. Чи справді такого ставлення до священників хотів Ісус Христос і взагалі що Він говорив про священників, про їх необхідність? Хто вони оті, кого звуть чи можна назвати священниками?

DVania:

--- Цитувати (вибране) ---Mat 23:8 А ви вчителями не звіться, бо один вам Учитель, а ви всі брати.

Mat 23:9 І не називайте нікого отцем на землі, бо один вам Отець, що на небі.

Mat 23:10 І не звіться наставниками, бо один вам Наставник, Христос.

Mat 23:11 Хто між вами найбільший, хай слугою вам буде!

Mat 23:12 Хто бо підноситься, буде понижений, хто ж понижується, той піднесеться.

Mat 23:13 Горе ж вам, книжники та фарисеї, лицеміри, що перед людьми зачиняєте Царство Небесне, бо й самі ви не входите, ані тих, хто хоче ввійти, увійти не пускаєте!

Mat 23:14 Горе ж вам, книжники та фарисеї, лицеміри, що вдовині хати поїдаєте, і напоказ молитесь довго, через те осуд тяжчий ви приймете!

Mat 23:15 Горе вам, книжники та фарисеї, лицеміри, що обходите море та землю, щоб придбати нововірця одного; а коли те стається, то робите його сином геєнни, вдвоє гіршим від вас!
--- Кінець цитати ---



--- Цитувати (вибране) ---«Кругом неправда і неволя,
Народ замучений мовчить.
І на апостольськім престолі
Чернець годований сидить
Людською кровію шинкує
І рай у найми оддає!
Небесний царю! суд твій всуе,
І всує царствіє твоє.
Розбойники, людоїди
Правду побороли,
Осміяли твою славу,
І силу, і волю.
Земля плаче у кайданах,
Як за дітьми мати.
Нема кому розкувати,
Одностайне стати
За євангеліє правди,
За темнії люди!
Нема кому! боже! боже!
Чи ж то і не буде?
Ні, настане час великий
Небесної кари.
--- Кінець цитати ---
Вірш Шевченко, Єретик весь текст http://svatovo.ws/shevchenko_verses_eretik.html

Пройшло багато з того часу,але багато що актуальне і в наш час і не тільки для тієї церкви,справедливості ради треба сказати ,що теперішні протестанти нічим не кращі.
Майже всі знайшли собі свого бога ,тільця золотого йому і служать.

doktor-maks:

--- Цитата: Сонечко+ від 10 Січня 2013, 16:38:41 ---Чому все-таки Ісус обирав апостолів не серед священників?
--- Кінець цитати ---
я думаю, що Він засновував новозавітню церкву
хоча один професійний священник був - перший єпископ Єрусалимський Яків
Відповідь від: 10 Січня 2013, 19:37:20
--- Цитата: Сонечко+ від 10 Січня 2013, 16:38:41 ---І чому не зробив священниками їх? Чи зробив?
--- Кінець цитати ---
А якому апостолу Він казав, що збудує Церкву Свою?

newroman:

--- Цитата: DVania від 10 Січня 2013, 12:52:03 ---Але скажу як я думаю.Коли тих посередників море,коли вони ведуть всі в різні сторони не забуваючи при цьому здирати мзду для себе,забуваючи про вдів,сиріт,хворих.Коли в містах чи селах стоїть велика кількість сяючих золотом храмів,і в той же час там вбивства,розпуста і інше не буду вдаватись в подробиці
--- Кінець цитати ---
 Як тільки мова заходить за релігійність і церкву відразу ж йже атака на священників. Навіщо та церква там же такі страшні люди ті ксьондзи, які обдирають бідних людей, а самі розкошують, що там можна навчитись доброго. Так доля правди в цьому є, бо всі ми люди і далеко не вся чоловіки ідуть, як то кажуть на ксьонза відчуваючи поклик служити Богу, але і з корисливих мотивів. І виходять з них такі батюшки через яких багато людей відвертається від Бога. Хоча якщо людина зустріла Христа всередині себе то зовсім іншими очима починає дивитися на всі речі якщо відбуваються навколо і в церкві.
Починає дивитися духовними очима на світ розуміючи той плачевний стан в якому знаходяться людина гріха і себе бачить такою же ураженою гріхом людину розуміючи, що в кожного свої спокуси.
Яким би не був священник - поганим чи добрим, він служить Богу, він пастир і буде відповідати перед Господом за паству. Ми живемо зараз у такий непростий час про який в Писанні написано, що " і вибрані спокусяться". Так є багато пастирів, що спокусилися принадами світу цього, але, як написано, давайте віддамо суд Господу. Священник є служтель Бога от хай і Бог його судить за те як він несе службу. Бо пастир відповідає і за себе і за стадо.  Священники не є посередниками, а служителями Бога яких поставив Христос починаючи з Апостолів, а вони в свою чергу ставили єпископів і священників в тих церквах які вони засновували проповідуючи слово Боже. Є багато цитат в св. Писанні про інститут священства.
І позолочують храми не священники, а прості віруючі і вдячні Богу люди, і традиція ця тягнеться ще із старозавітнього храму Соломона того першого храму Богу. Людина приносить все найкраще Богу виражаючи свою вдячність і любов до Бога.

Сонечко+:

--- Цитата: newroman від 10 Січня 2013, 21:28:34 ---Є багато цитат в св. Писанні про інститут священства.
--- Кінець цитати ---
Наприклад. Поки що там написане протилежне. Дивіться вищі посилання на Біблію (Новий Заповіт).
--- Цитата: newroman від 10 Січня 2013, 21:28:34 ---І позолочують храми не священники, а прості віруючі і вдячні Богу люди, і традиція ця тягнеться ще із старозавітнього храму Соломона того першого храму Богу.
--- Кінець цитати ---
Точно - із старозавітного. А тепер глянемо, що нам сказав Ісус через апостолів.

--- Цитата: DVania від 10 Січня 2013, 17:54:07 ---Майже всі знайшли собі свого бога ,тільця золотого йому і служать.
--- Кінець цитати ---
На жаль. А кому служимо ми, якщо вони служать золотому тельцю і є посередниками між нами і (ким?)?
Церковний бізнес зараз самий прибутковий і не вимагає своїх власних грошових вкладень.
Більше того, мені здається, що наші священники часто користуються саме старим заповітом. Це старозавітні священики кров’ю тварин освячували жертівник. Це була символіка і прообраз жертовної крові Ісуса. Сьогодні подібна практика «освячення» водою помешкань, машин і т.д., яку придумали «отці», стала прибутковим бізнесом. Хіба є щось подібне у Новому Заповіті?А з допомогою якого «духа» і з якою метою\результатом ті «пречесні отці» «освячують» все і вся, і на якій підставі за це беруть гроші? Ні, не вимагають, просто БЕРУТЬ! Апостоли з допомогою Духа Святого СПРАВДІ допомагали людям (уздоровлювали, воскрешали). Але чи брали за це гроші?
«Уздоровляйте недужих, воскрешайте померлих, очищайте прокажених, виганяйте демонів. Ви дармо дістали, дармо й давайте. НЕ БЕРІТЬ ані золота, ані срібла, ані мідяків до своїх поясів, ані торби в дорогу…» Матв. 10: 8-10.

--- Цитата: DVania від 10 Січня 2013, 12:52:03 ---Про посередників я дійсно упустив.Мабуть людині яка невіруюча,не знає нічого про Бога,потрібний посередник,потрібна церква для підтримки духовної,та і в життєвих ситуаціях.
--- Кінець цитати ---
Тут я також згідна. То християнину крім Христа посередника не потрібно. А тому, хто ще на шляху до Бога необхідна підтримка і пояснення. Де їх взяти як не у церкві?
Відповідь від: 10 Січня 2013, 21:41:50
--- Цитата: doktor-maks від 10 Січня 2013, 19:40:25 ---що збудує Церкву Свою?
--- Кінець цитати ---
Збудує у значенні збудує як будинок? Зараз спрбую знайти. Бо я зустрічала про Церкву як Храм Душі.
Відповідь від: 10 Січня 2013, 21:43:54
--- Цитата: newroman від 10 Січня 2013, 21:28:34 ---Є багато цитат в св. Писанні про інститут священства.
--- Кінець цитати ---
Шукаючи таку інформацію натрапила на таке пояснення:

--- Цитувати (вибране) ---У Новому Заповіті кожен християнин, який (на відміну від старозавітніх священиків, що приносили жертовні дари Богові), приносячи ДУХОВНІ дари, автоматично наділюється священством , але вже не у значенні посади, а у духовному значенні як результату духовної святості (1 Пет. 2:5, 9; Об. 1:6; 5:10; 20:6). Серед апостолів були старійшини, яких називали єпископами. Слово означає «наглядач» і тоді не мало поняття як духовного сану. Апостоли себе священиками не називали і інші християни їх так не називали. Апостоли були простими і скромними і не любили почестей. Вони не дозволяли іншим ставитись до них по-особливому.
--- Кінець цитати ---


--- Цитата: newroman від 10 Січня 2013, 21:28:34 ---Яким би не був священник - поганим чи добрим, він служить Богу,
--- Кінець цитати ---
Тобто, яка б не була людина (не обов"язково священник) - добра чи погана - вона все одно служить Богу? І яка б не була грішна вона все одно буде і є з Богом? Чи священників будуть судити інакше ніж всіх інших людей? Тож, хто такі священники?

--- Цитата: newroman від 10 Січня 2013, 21:28:34 ---він пастир і буде відповідати перед Господом за паству.
--- Кінець цитати ---
А як бути з цим:

--- Цитата: Сонечко+ від 10 Січня 2013, 03:19:12 ---Ісус приніс себе у жертву, закінчивши епоху жертвоприношень і став єдиним Посередником між Богом і людьми, замінивши собою обидві функції старозавітних священиків:
Тим.2:5 «Один бо є Бог, і один Посередник між Богом та людьми, людина Христос Ісус».
--- Кінець цитати ---
Я би просила вас прокоментувати пояснення Павла про зміну священства у Євр. (8.9 розділи). Тут про зміну священиків як посадових осіб. А надалі у Біблії використовується значення священників як "служник" Божий, якими ми після приходу Ісуса стали.
Прошу прокоментувати також Євр.(8 і 9 розділи) і відповісти на питання:
1. З якою метою Бог встановив священиків? Які функції вони мали здійснювати? Чи були вони посередниками між Богом і людьми ?
2. Чи змінилось священство у Новому заповіті? Якщо так, то яким чином?
Хто у Новому Заповіті виконує ті функції , які на священиків були покладені Богом? Чи Ісус виконує зараз ті функції? Чи є Ісус посередником між Богом і людьми? Чи замінив Ісус собою священиків як посередників між Богом і людьми? Чи є ще хтось крім Ісуса посередниками?
3. Чи апостоли називали себе священиками? Чи називали їх так інші християни?
І висновок: Чи потребує Новий Заповіт священиків?

Відповідь від: 10 Січня 2013, 22:24:59І ще трішки додам.
Поганий чи хороший священник\слуга Бога\християнин судити не нам. "Не суди і не судим будеш". Річ не у поганий\хороший, а у потрібна така ієрархія\такі посередники чи нам Бог через свого Сина уже надав усе необхідне для того, щоб ми могли бути християнами, слугами Бога?

--- Цитувати (вибране) ---" Терміни пресвітер і священик не слід уважати абсолютними синонімами , у перекладах слід зберігати таку відповідність: πρεσβύτερος, presbyter — пресвітер,
ίερεύς, sacerdos — священик (див. Катехизм Католицької Церкви, 2002, 1536-1568).
--- Кінець цитати ---
і коментар тлумачника Святого Писання:
--- Цитувати (вибране) ---Тобто тут католики намагаються ототожнити зі словом "священик" лише одне слово грецького походження: ієрей, що буквально означає "жрець".
Стосовно сучасної складної піраміди ієрархії (вищий-нижчий духовницький сан), то це придумано вже у позаапостольські часи.
--- Кінець цитати ---
Знайшла ще місце де йдеться про священництво - наприклад про Тимофія. Він, як і інші християни, був служителем\священником (служником, слугою) і приймаючи Тимофія на служіння Ісусу Христу, на нього було покладено руки, з допомогою чого посилався Дух святий (як це робилось і з багатьма іншими християнами): "Як будеш оце подавати братам, то будеш ти добрий служитель Христа Ісуса, годований словами віри та доброї науки, що за нею слідом ти пішов". "Не занедбуй благодатного дара в собі, що був даний тобі за пророцтвом із покладенням рук пресвітерів".
Отже, Тимофій, ставши на шлях християнства, із покладанням рук прийняв благодать святого Духа, а благодать Духа не є ексклюзивною прерогативою лише певної касти. Про священицтво як сан тут не йдеться.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії