Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Чи потрібні людині посередники між нею і Богом крім Ісуса Христа?

<< < (42/49) > >>

Сонечко+:
Як усе ж таки все змінилось у наш час в порівнянні з Біблійними часами:
1. Апостолів у їхні часи ніхто не називав священиками.
2. Апостоли ніколи себе не називали священиками.
3. Священики були лише у старому заповіті.
4. Всі функції священиків перебрав на себе лише один посередник між Богом і людьми - Ісус Христос.
5. Ніде не згадано, щоб апостоли христили немовлят.
6. Хрищення не розглядалось як захисний магічний обряд. Воно розглядалось як обітниця Богові.
7. Умовою хрищення було увірування в Ісуса Христа.
8. Так званих "хресних батьків" не було.
9. Апостоли не називали себе отцями і їх так ніхто не називав.
10. Апостоли не називали себе "всечесними", "преподобними", "всесвятійшими", "вседостойнішими" і т.п. Їм не цілували рук і вони відкидали знаки пошани.
11. Апостоли не "освячували" помешкань ні за гроші ні безплатно.
12. Апостоли не поклонялись іконам.
13. Апостоли в молитвах не звертались ні до людей ні до ангелів.
14. У віровченні апостолів не було місця ні чистилищу ні догмату про те, ніби під час причастя вино і хліб перетворюється у буквальне тіло і кров Ісуса.
15. Апостоли у поклонінні не використовували амулети, статуетки, розп"яття, не шанували знаряддя вбивства Ісуса (хрест).
16. На відміну від старозавітніх священиків апостоли не носили особливого релігійного одягу чи прикрас.
17. Апостоли нікому не встановлювали обов"язковий т.з. целібат.
18. Піст був НЕкалендарним, не пов’язаний з подіями із життя Ісуса і не передбачав дієту (виключення їжі тваринного походження і вживання їжі рослинного походження).
19. Так званий "Онановий гріх" є перекрученням і не має біблійного підґрунтя.
20. Догма про те, що секс для подружжя можливий лише для продовження роду, заборона тілесної насолоди не має біблійних підстав.
21. Заборона різновидів контрацепції (не плутати з абортом як вбивством життя) не має біблійних підстав.
22. У Новому Заповіті церковній будівлі (храму) не надається жодного значення окрім місця збору християн.
23. У Новому Заповіті старозаповітний "господній день" пояснюється як символ майбутнього Царства Божого і апостольське вчення закликає не вважати на дні (субота, неділя чи інший день).
24. Безмежна кількість релігійних свят - вигадка, якої не дотримувались апостоли. Згідно з джерелами, можливо визначити лише день смерті Ісуса, не кажучи про Його день народження, тим більше дні народження Марії, Івана чи когось іншого.
25. Апостоли не брали жодної участі у політичному житті країни.
26. Апостоли не здійснювали обряду хрищення у приміщенні шляхом ПОЛИВАННЯ З КУВШИНУ.
....
Цікаво які обряди виникнуть чи залишаться ще через 1000 років ;)?

yaro my:

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---Апостоли не "освячували" помешкань ні за гроші ні безплатно
--- Кінець цитати ---
транспортні засоби тежhttps://www.youtube.com/watch?v=vFMmBbGYR8sТо бізнес такий просто, нічого персонального.

newroman:

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---1. Апостолів у їхні часи ніхто не називав священиками.
--- Кінець цитати ---
Ну ви ж розумієте, що вони не були простими священниками, а Апостолами які були безпосередніми учениками Христа і через яких постала Церква на Землі. Тому їх називали Апостолами.

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---2. Апостоли ніколи себе не називали священиками
--- Кінець цитати ---
Те ж саме.
--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---3. Священики були лише у старому заповіті
--- Кінець цитати ---
І в Новому завіті приноситься жертва, безкровна жертва, але приноситься і безпосередньо священнослужителем, спочатку Апостолами потім тими кого вони рукопокладали і т.д.

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---4. Всі функції священиків перебрав на себе лише один посередник між Богом і людьми - Ісус Христос.
--- Кінець цитати ---
Христос є Первосвященник, який виповнив обітницю спасіння людського роду. Заповівши Апостолам щоб так чинили для спасіння і життя вічного. Апостоли не є первосвященниками, але є тими хто здійснює волю Первосвященника і здійснює Євхаристію, отже вони священнодіють здійснюючи Євхаристію, рукопокладання ....

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---5. Ніде не згадано, щоб апостоли христили немовлят
--- Кінець цитати ---
Згадано де хрестились цілі доми і сімї, а отже і дітей хрестили.


--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---6. Хрищення не розглядалось як захисний магічний обряд. Воно розглядалось як обітниця Богові.
--- Кінець цитати ---
В християнстві немає магічних обрядів, є Таїнства в яких сходить благодать Божа.

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---7. Умовою хрищення було увірування в Ісуса Христа.
--- Кінець цитати ---
А як же інакше. А також бажання хреститись. (ну дітей же прививають з роддому не чекаючи поки вони виростуть і дадуть свою згоди, бо вони можуть так і  не дожити до зрілості. Ну це таке приблизне порівняння чому дітей також хрестять)

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---8. Так званих "хресних батьків" не було.
--- Кінець цитати ---
Дана традиція існує від часів перших християн і міцно утвердилась аж до наших часів, стала на рівні закону.
Причиною виникнення традиції була необхідність у духовній підтримці християнина-початківця. Пізнати Христа Спасителя, почати жити за заповідями Його, усвідомити своє спасіння і змінити життя, було і є нелегко. Потрібно помічника. Особу, котра би могла допомогти почати жити духовним життям і підтримати у часі труднощів. Таким духовним наставником спочатку був священик. Саме тому апостол Павло себе сміливо називає духовним отцем апостола Тимотея, а його - сином: «Тебе бо я породив через Євангелію». Саме це вказує на духовну спорідненість.
Згодом Церква стала багаточисленною і вділити кожному належну увагу вже не було можливості. Тоді єпископи та пресвітери поручали духовну опіку вибраним і зразковим членам церковної громади, або ж тим особам, які привели до церкви цих неохрещених. З часом виникає традиція, коли батьки дитини або сам новоохрещений самі шукали і пропонували особу, яка би радо виконувала роль духовного наставника.

A.L.V:

--- Цитувати (вибране) ---"З часом виникає традиція, коли батьки дитини або сам новоохрещений самі шукали і пропонували особу, яка би радо виконувала роль духовного наставника."
--- Кінець цитати ---
Чому батьки дитини "не можуть виконувати роль духовного наставника" а шукають третіх осіб ?

"І не звіться наставниками, бо один вам Наставник, Христос."
Матв. 23:10

newroman:

--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---9. Апостоли не називали себе отцями і їх так ніхто не називав.
--- Кінець цитати ---

Але Апостоли називали своїх духовних чад дітьми. І взагалі слово отець не є гріховним, хіба що людина починає вихвалятися цим як робили це раввіни до яких і звернуті були слова Христа про "отців"
  Приховано: Показати У Христа ми не знаходимо заперечення і проти духовних отців. Звернімось до Біблії: «Діти мої, це пишу вам» (І Іоан. 2, 1), — говориться в Посланні Іоанна Богослова. Іоаннові вторить і апостол Павел, коли пише галатам: «Діти мої!» (Гал. 4,19). Якщо галатів апостол Павел називає своїми духовними дітьми, то з цього витікає, що він їм не брат і не дядько, а духовний отець, котрих він «в муках родив». В іншому місці це й же Апостол пише: «У нас небагато отців: я породив вас у Христі благовіствуванням» (І Кор. 4, 15). Чи посміє хто сказати, що Апостоли не знали Євангелія або що вони порушували заповідь Господню, називаючи себе духовними отцями?
А як нам читати п'яту заповідь Мойсея, котру йому Бог дав на Синаї? Адже сказано: «Шануй отця свого і матір свою". Чи можемо ми тут «отець» замінити словом «брат»? У Біблії говориться, що Бог одного разу, звертаючись до праведного Авраама, сказав: «Ти будеш отцем багатьох народів» (Бут. 17,4). Ісав, звертаючись до Ісаака, каже: «Отче мій, благослови мене» (Бут. 27, 34); Іосиф праведний під час перебування в Єгипті питає синів Якова, що прибули туди, чи «живий ще отець ваш?» (Бут. 43, 7). Одного разу Господь говорить:
«Якове, Якове... Я Бог отця твого» (Бут. 46, 3). Мойсею Бог наказує таке: «Скажи синам ізраїля: Господь, Бог отців ваших... послав мене до вас» (Вих. З, 15). Пророк Захарія пише: «Прогнівався Господь на отців ваших» (Зах. 1, 2). Взагалі, у Старому Заповіті слово «отець» зустрічається сотні й сотні разів, значить воно не є гріховним. Та й у Новому Заповіті ми бачимо те ж саме. Згадайте притчу про блудного сина, коли він каже: «Отче, дай мені належну частину маєтку» (Лк. 15, 12). Тут слово «отець» вживає Сам Ісус Христос, а не хтось інший. Говорячи про кінець світу, Христос каже: «І повстане отець на сина, а син на отця» (Лк. 12,53). Самарянка питає в Ісуса: «Невже ти більший отця нашого Іакова?» (Іоан. 4, 12). Іоанн Богослов у своєму Посланні каже: «Пишу вам, отці, бо ви пізнали того, хто від початку» (І Іоан. 2, 13). Ще можна було б навести, безліч прикладів вживання слова «отець» у Новому Заповіті, та думаю, що досить і цього.
Сектанти обманюють себе і людей, коли велять нікого на землі не називати отцем. Вони не знають значення Христових слів. Учитель, Наставник, отець по-єврейськи звучить — «раввін» (Іоан'. 1, 28). «Раввіни» — це саме ті люди, які любили величатися, любили сидіти на чолі різних сонмищ, які хвалилися своєю праведністю і святістю, які любили щоб їх звали «учителю, учителю" (Мф. 23, 7), які весь час переслідували Спасителя, завдаючи йому різних прикрощів; поки аж не розіп'яли Його. Ось проти таких наставників, вчителів і отців і виступав Христос.
Відповідь від: 01 Березня 2013, 22:24:54
--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---10. Апостоли не називали себе "всечесними", "преподобними", "всесвятійшими", "вседостойнішими" і т.п. Їм не цілували рук і вони відкидали знаки пошани.
--- Кінець цитати ---
Ніхто з людей, що носив це звання достойно сам себе так ніколи не називав.
Відповідь від: 01 Березня 2013, 22:28:16
--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---11. Апостоли не "освячували" помешкань ні за гроші ні безплатно.
--- Кінець цитати ---
Взагалі Апостоли несли Апостольське служіння, одня їхня присутність освячувала простір навколо них і навіть речі
"так что на больных возлагали платки и опоясания с тела его, и у них прекращались болезни, и злые духи выходили из них."

Відповідь від: 01 Березня 2013, 22:32:24
--- Цитата: Сонечко+ від 25 Лютого 2013, 00:20:58 ---12. Апостоли не поклонялись іконам.
13. Апостоли в молитвах не звертались ні до людей ні до ангелів.
14. У віровченні апостолів не було місця ні чистилищу ні догмату про те, ніби під час причастя вино і хліб перетворюється у буквальне тіло і кров Ісуса.
--- Кінець цитати ---
ці  пункти трошки неправельні бо за часів Апостолів Церква тільки починала існувати і проповіддю Апостолів люди тільки починали пізнавати Христа. Часи догматів і соборів починаються трошки пізніше.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії