Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Чи потрібні людині посередники між нею і Богом крім Ісуса Христа?

<< < (35/49) > >>

yurko:
Ісус не сказав: збирайтеся в пам'ять про мене, читайте священні книги, співайте гімни, читайте псалми, думайте як я і робіть як я.

От чомусь Він сказав так, як сказав. Ні додати ні відняти.
Тому щонайменше, якщо не визнавати Євхаристію тайною, то принаймні МУСИШ здійснювати ритуал. Хоч як свідки, раз на рік  ;)
Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:05:10
--- Цитата: DVania від 30 Січня 2013, 16:04:55 ---Я не ставлю виконання ритуалів на перше місце
--- Кінець цитати ---

Згідний.
І все булоб добре, якби не:

--- Цитувати (вибране) ---„Сказав же їм Ісус: «Я — хліб живий, що з неба зійшов. Коли хто їсть цей хліб, житиме повік, а хліб, що я дам, це — тіло моє, що я дам за життя світу». Змагалися тоді учні між собою, говорячи: Як може він дати нам тіло їсти? Сказав же їм Ісус: «Істино, істино кажу вам: Як не їсте тіла Сина чоловічого і не п'єте Його крові, не маєте життя в собі… Тіло моє — справді їжа, а кров моя справді напиток. Хто їсть тіло моє і п'є кров мою, в мені пробуває, і я в ньому…»“ (Ів. 6:51-56)
--- Кінець цитати ---
Як то пояснити?
Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:08:04Перед тим Ісус говорить, що
--- Цитувати (вибране) ---хліб, що я дам, це — тіло моє, що я дам за життя світу
--- Кінець цитати ---
і ніби тут ясно, що то не в прямому сенсі, але
--- Цитувати (вибране) ---Тіло моє — справді їжа, а кров моя справді напиток
--- Кінець цитати ---
тут вже не ясно.

DVania:
Юра вище де я про жінку писав,Він сказав дам,але ж буквально не дав.Бо про іншу воду говорив.Коли Він сказав їжте тіло Моє ,то і Сам там був ,але ж ніхто не почав Його буквально кусати(Господи прости за порівняння)

yurko:
Ти щойно сказав те, що і апостоли

--- Цитувати (вибране) ---Змагалися тоді учні між собою, говорячи: Як може він дати нам тіло їсти? Сказав же їм Ісус: «Істино, істино кажу вам: Як не їсте тіла Сина чоловічого і не п'єте Його крові, не маєте життя в собі… Тіло моє — справді їжа, а кров моя справді напиток. Хто їсть тіло моє і п'є кров мою, в мені пробуває, і я в ньому…»“ (Ів. 6:51-56)
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:16:10А пізніше на Вечері Він доповнив

--- Цитувати (вибране) ---Матв. 26:26—29 (Хом.): «Якже вони їли, Ісус узяв хліб, поблагословив, розламав і дав учням, кажучи: «Беріть, їжте: це моє тіло». Потім узяв чашу, воздав хвалу і подав їм, кажучи: «Пийте з неї всі, бо це кров моя (Нового) Завіту, яка за багатьох проливається на відпущення гріхів. Кажу вам: Не питиму віднині з цього виноградного плоду [«не буду пити вина», «Єрусалимська Біблія», англ.] аж до дня того, як питиму його новим з вами в Царстві Отця мого».
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:19:02Ну от як не крути, а от ніяк не в'яжеться Твоя теорія.

Ну от щонайменше Ісус заповів послідовникам здійснювати такий обряд.

І тоді дивує інше. Чому стільки уваги до деталей?
Чому Він не сказав, щоразу як будете їсти і пити - згадуйте мене?
Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:21:55Ось тлумачення УГКЦ
Приховано: Показати
--- Цитувати (вибране) ---Щоб правильно зрозуміти Його (ми знову наголошуємо на прочитанні євангельського уривку вказаного на початку), подивімося на реакцію тих, хто тоді слухав Ісуса. Спочатку вони стали «сперечатися між собою, кажучи: Як отой може нам своє тіло дати їсти» (Ів. 6.52). Це свідчить про те, що вони зрозуміли Христа буквально, інакше вони не здивувалися б так. Потім, коли Ісус ніяк не вказав на те, що його слова треба розуміти символічно, а навпаки ще більш конкретно сказав про необхідність споживати його Тіло і Кров – слухачі його ще більше знітились: «Жорстока ця мова! Хто може її слухати?» (Ів. 6.60). Тобто, вони і далі розуміли Його буквально. В результаті все закінчилось дуже драматично: «Від того часу численні з-поміж його учнів відступилися від нього і більше з ним не ходили» (Ів. 6.66). І знову ж таки, Ісус ніяким чином не дав зрозуміти, що слова його – символічно сказані. Тобто Ісуса залишили учні саме тоді, коли він висловив вчення про Євхаристію (!) яке завжди є найбільш таємниче та незрозуміле для невіруючих і тих, хто живе за тілесним розумом.

Слід обов’язково задуматись, якщо б Христос говорив образно (символічно), то як слухачі могли так спокуситись Його словами та відійти від Нього? Адже коли Ісус говорив про себе образно (порівнював себе до чогось) наприклад казав: Я виноградна лоза (Ів. 15.1), Я двері (Ів. 10.7), Я дорога (Мт. 7.13) і т.д., то ніхто із Його слухачів не спокушався його словами і не відходив від Нього кажучи «хто може це слухати…?», бо всі тоді розуміли в якому значенні Він говорить.

А коли Його символічну мову не розуміли, то Ісус, зазвичай, пояснював про що Він говорить. Так, коли Никодим зрозумів буквально символічні Христові слова про народження згори, то Ісус Йому пояснив, що не потрібно знову входити в утробу матері і народжуватись знову, а мається наувазі народження від води і Духа (Ів. 3.3-5). Коли ж Ісус образно назвав юдеїв рабами, а вони зрозуміли Його буквально, то Він також пояснив, що мав на увазі не звичайне рабство, а рабство гріха (Ів. 8.32-34). Або коли Ісус сказав учням про поживу образно, а Його зрозуміли прямо, то Він, знову ж таки, виправи їхнє неправильне розуміння: «Моя їжа є творити волю того, хто послав мене і завершити діло його» (Ів. 4.31-34). Також є й інші місця Писання, де Його розуміють буквально, але Ісус вказує на символічність своїх слів: Мт. 16.6-12; Ів. 11.11-14. Тут же (у гл. 6), незважаючи на те, що Його все більше і більше не розуміють, Ісус нічого не говорить про символічність своїх слів. Навпаки, усіма силами підтверджує, що говорить буквально, а не символічно. Тобто, після непорозуміння, він не говорить що Його неправильно зрозуміли, а навпаки – стверджує буквальність: «Істинно, істинно говорю вам, як не споживатимете тіло Чоловічого Сина і не питимете його кров, не матимете життя в собі» (6.53). Тут Ісус застосовує вислів «Істинно, істинно говорю вам», який Він використовував лише у найважливіших випадках для ствердження основних істин  віри.http://www.dyhdzvin.org/index.php/chomu-my-tak-virymo/85-khlib-i-vyno-symvoly-chy-diisne-tilo-i-krov-khrysta
--- Кінець цитати ---
[/cut]
Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:30:00Вертаючись до питання "де є Церква?", подаю погляд українських лютеран


--- Цитувати (вибране) ---Українська Лютеранська Церква належить до так званої консервативної гілки – не підтримує новацій у релігійному житті, зокрема, висвячення жінок. До інших християнських Церков ставиться толерантно, окрім таких релігійних організацій як: Свідків Єгови, мормонів, Адвентистів Сьомого Дня. «Там, де є віра в Христа, у Триєдиного Бога, у спасаючу жертву Христа, – там присутня Церква Христова», – говорить священнослужитель.
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:37:48Ось що ще вони говорять про інші церкви

--- Цитувати (вибране) ---Приховано: ПоказатиСтосовно відношення до інших Церков, то, як говорить пастор Микола Бендус, – «один Бог і одне Хрещення – так каже апостол Павло», і цього треба триматись. Не сприймають, за його словами, лише Свідків Єгови, харизматів.

«Нещодавно ми молились разом із греко-католиками на Янівському цвинтарі, де поховані жертви радянської і німецької влади», – розповідає священнослужитель.

Ця гілка лютеран не сприймає жіночого священства. Як говорить пастор М. Бендус, «жінки можуть вести тільки недільні школи, але не проповідувати».
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:47:15Знайшов тут http://risu.org.ua/ua/index/exclusive/kaleidoscope/37138/
Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:48:09От як то роблять Баптисти
Приховано: Показати
--- Цитувати (вибране) ---В неділю 19 серпня понад 3 тисячі християн з усієї України разом звершили святе причастя. Це стало кульмінацією фінального четвертого дня IV Конгресу євангельських християн-баптистів України.

Перед звершенням хліболамання президент Українського Біблійного Товариства Григорій Комендант доносив Слово Боже. У проповіді він говорив про сім благословінь дорогою на Голгофу, наштовхуючи кожного на думки про значення смерті Ісуса Христа і бажаючи «зростаючи вірою, палати, молитись, брати приклад з Ісуса Христа».
Конгрес баптистів України закінчився масовим причастям і проголошенням головних пріоритетів служіння

Голова ВСЦ ЄХБ єпископ В’ячеслав Нестерук назвав хліболамання кульмінацією служіння: «Ось тут ми можемо відчути Царство Боже, згадати смерть і страждання Ісуса Христа через видимі знаки». Зачитавши Матвія 26:26, він звершив молитву над хлібом, а Григорій Комендант – над чашею. Після цього всі члени Церкви взяли участь у святині.   тут треба дати зрозуміти, що ті чоловіки на фото то їхні священники. Просто багато людей причащалося ;) http://www.religion.in.ua/news/vazhlivo/17924-kongres-baptistiv-ukrayini-zakinchivsya-masovim-prichastyam-i-progoloshennyam-golovnix-prioritetiv-sluzhinnya-foto.html
--- Кінець цитати ---
[/cut]
Відповідь від: 30 Січня 2013, 16:51:56Під Ванині погляди підходить Баптизм
 
--- Цитувати (вибране) ---Визнаючи загальнохристиянські догмати, зокрема Символ віри, баптисти заперечують роль церкви як посередника між Богом і людьми й проповідують принцип «Спасіння особистою вірою». Визнають можливість безпосереднього спілкування віруючих із Богом через молитву
--- Кінець цитати ---
Нікого нікуди не посилаю  :-D

DVania:
Я так особливо в цю тему багато не писав.бо для мене то немає аж такого значення.Мені в принципі все одно до якого "изму"(конфесії,церкви)належить людина .Головне щоби пам'ятала і старалась дотримуватися цього:

--- Цитувати (вибране) ---“І спитався один із них [із фарисеїв], учитель Закону, Його [Ісуса] випробовуючи й кажучи: «Учителю, котра заповідь найбільша в Законі?» Він же промовив йому:«Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією своєю думкою». Це найбільша і найперша заповідь. А друга однакова з нею: «Люби свого ближнього, як самого себе». На двох оцих заповідях увесь Закон і Пророки стоять...” (Мф. 22.35-46).
--- Кінець цитати ---
А посередником вважаю одного Того про якого так і сказано,що Він є тим посередником.

Відповідь від: 30 Січня 2013, 17:25:44
--- Цитата: yurko від 30 Січня 2013, 16:55:16 ---Чому Він не сказав, щоразу як будете їсти і пити - згадуйте мене?
--- Кінець цитати ---
Ще на рахунок цього ,бо ця подія сталася не "щоразу".
А взагалі я так думаю що і щоразу при тому "як будете їсти і пити"треба Господа згадувати і дякувати Йому ,але то вже інша причина.

Сонечко+:

--- Цитата: yurko від 30 Січня 2013, 15:30:38 ---Як Ти здіснюєш Євхаристію? Як часто за яких обставин?
--- Кінець цитати ---
Читаючи Біблію, ДДК часто повторює - "так у ній описані всі магічні обряди, які виконували колись жреці", "Біблію потрібно читати "підготовленим", бо там описані серйозні обряди і дається ключ до таїнств"...Приховано: ПоказатиНавіть вважає,що не всі священники правильно проводять той обряд. Ой, як важко з людиною, яка пам"ятає свої минулі життя :=) :)

--- Цитата: yurko від 30 Січня 2013, 13:25:11 --- Вам з ДДК в Лютеранство
--- Кінець цитати ---
У ДДК зі мною також є розходження суттєві :). Певно нас з ним потрібно "відсилати" у різні конфесії. Це я віджартовуюсь. Чому питання не коректне? Мене цікавило саме посередництво і функції священників. Тобто, я розглядала священників як помічників, а не посередників. Тому більше цікавили саме функції та істинне призначення тих, кого Ісус поставив пасти отару, а не їх потрібність ВЗАГАЛІ.  А зараз, можливо започаткую іще одну тему.

--- Цитата: DVania від 30 Січня 2013, 15:49:43 ---е здалося Юра я тобі скажу як я розумію,це символічне дійство і воно повинно спонукати пам'ятати що і якою ціною Господь зробив для нас,повинно спонукати перебувати в Його науці,Духу і спонукає нас бути "причасними" до Нього ,Його справ.Тобто перебувати з ним у молитвенному зв'язку,думати як Він би думав,робити як Він би зробив,так щоб Його було твоїм,щоби ти робив добрі справи і не робив злих не тому що Бога боїшся,а тому ,що любиш ЙОГО і тоді та ноша не важка.Це і має бути справжнім причастям,до якого ритуал повинен навернути.
--- Кінець цитати ---
 :good

--- Цитата: yurko від 30 Січня 2013, 16:09:34 ---От чомусь Він сказав так, як сказав. Ні додати ні відняти.
--- Кінець цитати ---
Чим наші ортодоксальні церкви успішно займаються - додають і віднімають. А Ісус казав: "Будьте уважні..."
Моя думка більш схиляється до того - у конфесії чи поза нею - досягнути Царства Небесного можливо. Тільки треба знати "методику" ( :pardon за таке слово). Якою для нас і є Біблія (повна, без від"єднання канонічного від не канонічного).

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії