Коментарі пишемо конкретні і суто по темі, а не ганяємо понти хто, коли і в який спосіб "забив" на працівників ДАІ, закон і всіх оточуючих загалом.Гадаю варто почати нову тему про розводи ДАІ, іх види і як діяти простому автомобілісту щоб захистити себе і свій гаманець.
Ні для кого не секрет те, що основною задачею організованої злочинної групи яка офіційно називається Державтоінспекція - ДАІ і її підрозділів у всіх регіонах України є не забезпечення ПДР, безпеки і т.д. як записано в законах, наказах і інших нормативно правових актах а незаконний збір коштів у вигляді хабарів отриманих від водіїв, від кришування бізнесу, і т.д. і передача їх наверх по вертикалі. Фіксація порушень ПДР, складання протоколів, забезпечення безпеки дорожнього руху, і інші благі цілі роботи ДАІ залишаються на папері. Кожен підрозділ ДАІ фактично повинен здати план за певний період. План протоколів та план грошей. Попитайте знайомих, пошукайте в неті - підтверджень багато. Тобто гаєць, вийшовши на дорогу ззнає наперед скільки порушників він виявить. За 8 годин зміни він повинен здати 10-15 протоколів. Виникає питання, - а якщо за цей час ніхто не буде порушувати ПДР, тобто порушників небуде? Як сказав знайомий гаєць - це нікого не цікавить план мусиш виконати. Іншими словами невинного зробити винним.
Аргументовуючи вищенаведене наведу декілька прикладів, і, гадаю форумчани доповнять.
1. РОЗВОД НА ПОРУШЕННЯ ШВИДКІСНОГО РЕЖИМУ.
Недавно їду бусом з двома друзями в Чернівці. Година так 7-8 ранку. Якраз пора гайцям косити капусту. Проїхавши пост в Снятині і декілька сіл Чернівецької області стостерігаємо інтенсивне блимання фарами зустрічного транспорту. Ага, десь пасуться гаїшники. Тут раз за разом починає спрацьовувати радар-детектор нагадуючи що вони не сплять. Дорога на цій ділянці пряма, А збільшення інтенсивності пікання радара-детектора вказує що ось-ось наведеть фару і на нас. Швидкість тримаю 76-79. Раптом при виїзді з села по інтенсивності пікання радара зрозумів, що ловлять мене. І дійсно, за поворотом, за кущами, сховавшись неначе щурі стоять два гайці коло патрільної машини і один мене зупиняє. Підійшов, приклав руку до кашкета, промурчав щось, і показує мені фен на екрані якого блимає "84". Наш діалог був приблизно таким-
Гаєць - Добрий ранок інспектор бла-бла-бла-бла
Я - Доборий ранок, чим можу вам допомогти, чому ви мене спинили?
Гаєць - Ви перевищили швидкість в населеному пункті, ось показує радар "Беркут" 84, Ваша швидкість.
Я - А з показів цього приладу видно, що це саме моя швидкість?
Гаєць - Ну, я наводив на вас, бус великий, і пристрій показав вашу швидкість.
Я - Наведу вам три аргументи щодо моєї невинуватості -\
1. Коли ви мене зупинили зворотній відлік часу на табло під швидкість показував півтори хвилини, тоді, як я зупинився і пи
показали мені дані фена максимум за секунд 30 після того як спрацював мій радар-детектор.
2. Ваш фен, тобто радар "Беркут" функції фото - кіно - відеозйомки немає, а тому відповідно до ст.251 КУпАП його покази
доказом не будуть.
3. В мене в басі сидять два свідка які підуть на суд та підтвердять що я не перевищував швидкість.
Після цього гаєць претензій до мене не висував.
Вся справа в тому, що я дійсно не їхав швидше 79 км за год. Спідометер в мене вмонтований в тахограф, і відкалібрований у Львові. Тобто похибки на ньому немає, про що маю сертифікат. Отже цей пі....с свідомо хотів безпідставно зробити мене порушником. І як після цього ставитись до них?
Гаєць розраховує на те, що в машині водія непрацює спідометр або його підсвітка, водій не слідкував за швидкістю свого авто, або невпевнений в точності його показів.
Як захищатись. ЯКЩО ви дійсно не порушували швидкісного режиму Вивчіть ст. 251 КУпАП - доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які дані, що встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративној відповідальності, та показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Люди які їдуть з вами в авто,що би не казав гаєць, є свідками і їхні покази будуть важливим аргументом на суді. Позовну заяву скласти неважко самому. В неті є багато зразків, і на цьому сайті також.
2. РОЗВОД НА ПЯНКУ.Їду в машині з кумом та його товаришем Віталієм. Машина товариша - старенький Орел кадет. За кермом Віталік. Їдемо зі сторони Добрівлян в Калуш. Всі тверезі. Кажу так, бо ми троє цілий день були на автосервісі в Новиці, і ніхто нічого не пив. На перехресті з обїзною дорогою бачимо франківський пасат і три гайдони коло нього. Пиняють всіх підряд. Ну, все, думаю, ми їдемо з села значить нас точно зупинять. Так і є. Пиняє нас чудо. Підходить - ні добоидень, ні надобраніч, зразу пхає Віталіку під ніс якись брелок і каже дихніть. Звичайно всі обурені наглістю цього гайця, але трохи поспішаєм, і щоб швидше розїхатись кажу Віталіку мовляв, - дихни і їдем. Я ке ж було здивування, коли брелок показав 0,23 проміле. Тут вже ми не витримали.
Гаєць розраховує на те , що водій недавно вживав алкогольні напої, і сумнівається в тому чи чути від нього. Наприклад випиши вчора півлітри пива водій думатиме, що від нього ще чути алкоголем. Цю думку і підтвердить лівий алкотестер.
ЯК захищатись Покази будь-якого алкотестера в руках гайдона НЕ Є ДОКАЗОМ вашого спяніння. Тільки медосвідування обовязково в медичній установі може підтвердити факт наявності-відсутності спяніння і дані якого будуть доказом. Тому дихати в алкотестер гайдона чи не дихати вирішувати вам. Ви можете і відмовитись, проте відмовлятись від медосвідування неварто - це автоматично протокол і великий штраф. Навпаки, якщо ви НЕ ВЖИВАЛИ алкогольних напоїв і алкотестер показав більше 0,2 проміле скажіть гайцю, що невизнаєте показів цього тестера і запропонуйте пройти медосвідування в лікарні. Памятайте, що алкотестер, який пхає вам під ніс гайдон повинен бути сертифікований в Україні та перевірений наприклад в центрі стандартизації, метрології та сертифікації з підтверджуючими документами.
Відповідь від: 31 Березня 2012, 17:58:49
Пропоную форумчанам викладати свої приклади розводу даї, та способи вберегтись.
Відповідь від: 31 Березня 2012, 18:00:18
Хочу додати, що працівник ДАІ це не друг, і товариш. Гарно колись писало на пості в Підгірках - "Пост надання допомоги учасникам дорожнього руху" Хотілось дописати - "виключно з полегшення гаманців".
Зрозумійте Даішник - це підлий і підступний ворог народу №1. Він прийшов в органи, склав присягу на вірність народу України, а насправді що робить.