Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Баптизм

<< < (20/27) > >>

newroman:

--- Цитата: Skelya від 31 Січня 2013, 20:44:21 ---Чому воно необхідне? Ісус говорив. Що Царс. Небесне. і так належить дітям
Матв.19:14 Ісус же сказав: Пустіть діток, і не бороніть їм приходити до Мене, бо Царство Небесне належить таким
--- Кінець цитати ---
Царство то належить таким як діти,а не дітям.Але дітки то тут, на землі де є багато зла і діє зла сила. А хрещення освячує і оберігає дитину благодаттю Ісуса Христа.

--- Цитата: Skelya від 31 Січня 2013, 20:44:21 ---Що таке первородний гріх?
--- Кінець цитати ---
це дія чи поступок праотців Адама і Єви проти волі Бога, переступ Його заповіді, коли замість покаяння вони почали звинувачувати один одного, а то і Бога у їхньому поступку. Люди перейшли від світла до тьми, від влади Бога попали від вплив сатани.
Хрещення ж є воскресіння людини, перехід:"від тьми до світла, від володіння сатани до Бога" (Діян.26.18) Та це ще не значить, що хрестячись людина вже автоматом попадає Царсвто Боже, потрібно докласти багато зусилля. "Царство Боже береться силою"

Skelya:

--- Цитата: newroman від 31 Січня 2013, 21:13:06 ---
--- Цитата: Skelya від 31 Січня 2013, 20:44:21 ---Чому воно необхідне? Ісус говорив. Що Царс. Небесне. і так належить дітям
Матв.19:14 Ісус же сказав: Пустіть діток, і не бороніть їм приходити до Мене, бо Царство Небесне належить таким
--- Кінець цитати ---
Царство то належить таким як діти,а не дітям.Але дітки то тут, на землі де є багато зла і діє зла сила. А хрещення освячує і оберігає дитину благодаттю Ісуса Христа.
--- Кінець цитати ---
Хрещення - це обіцянка Богу служити у чистій совісті.

Щоб отримати Божа благословіння не потрібне хрещення. Павло вчить що діти освячуються/ отримують благодать через послух Богу батьків дитини 1Кор.7:14
Чоловік бо невіруючий освячується в дружині, а дружина невіруюча освячується в чоловікові. А інакше нечисті були б ваші діти, тепер же святі.


--- Цитата: newroman від 31 Січня 2013, 21:13:06 ---
--- Цитата: Skelya від 31 Січня 2013, 20:44:21 ---Що таке первородний гріх?
--- Кінець цитати ---
це дія чи поступок праотців Адама і Єви проти волі Бога, переступ Його заповіді, коли замість покаяння вони почали звинувачувати один одного, а то і Бога у їхньому поступку. Люди перейшли від світла до тьми, від влади Бога попали від вплив сатани.
Хрещення ж є воскресіння людини, перехід:"від тьми до світла, від володіння сатани до Бога" (Діян.26.18) Та це ще не значить, що хрестячись людина вже автоматом попадає Царсвто Боже, потрібно докласти багато зусилля. "Царство Боже береться силою"

--- Кінець цитати ---

--- Цитата: newroman від 31 Січня 2013, 21:13:06 ---
--- Кінець цитати ---
1.Тоді де береться гріх у наступному поколінні, якщо у батьків які прийняли хрещення змили цей первородний гріх?
2. Чому тоді діти які виростають грішать? Навіть можуть не знати Бога.

ОТ мої слова на КФ
Вислів: "Через Хрещення ми звільняємося від гріха "
Подивився у Писання, написано так:
Iван.8:32 і пізнаєте правду, а правда вас вільними зробить!
Iван.8:36 Коли Син отже зробить вас вільними, то справді ви будете вільні.
Рим.6:14 Бо хай гріх не панує над вами, ви бо не під Законом, а під благодаттю.
Рим.6:7 бо хто вмер, той звільнивсь від гріха!
Рим.6:18 А звільнившися від гріха, стали рабами праведности.
Рим.6:22 А тепер, звільнившися від гріха й ставши рабами Богові, маєте плід ваш на освячення, а кінець життя вічне.

Справді все таки ми звільняємося від гріха. Але як, через:
1. Через І.Х.
2. Через пізнання правди
3. Через благодать
4. Через те щ вмерли для гріха,  і стали рабами праведності і маємо плоди?

yaro my:

--- Цитата: chuck від 18 Березня 2012, 01:51:42 ---Хто не буде їсти плоті моєї, той не буде мати життя вічного.
Звичайно, щоб надати "благодатної пристойності" цим словам прийшлося вигадувати пояснення про хліб та вино (це вже інша "історія").
--- Кінець цитати ---
Є ще таке пояснення:Приховано: ПоказатиИисус знал, что его уже предали и предавшие присутствуют на этой вечере. Поэтому он стал рассказывать своим ученикам, что им надлежит сделать без Него. Но видя, что те опечалились, в том числе и Мария Магдалина, что сидела по правую руку от Него, Иисус сказал: «О чём вы печалитесь, о теле Моём?» И разломив на куски хлеб в своей деревянной миске, Он стал раздавать его своим ученикам со словами: «Ешьте, ибо это есть то же, что и плоть Моя». А затем налил вина в свою деревянную чашу и вновь подал её своим ученикам со словами: «Пейте, ибо скоро в этой чаше будет кровь Моя». И потом произнёс: «Я же буду пребывать с вами, пока в вас живёт вера Моя». Кстати говоря, позже, в интерпретации Павловского учения эти слова излагаются уже совершенно по-иному, с другим подтекстом…»
А якась ніби-то наруга над почуттями віруючих - то не варта уваги фігня. "Какие мы нежные, ой-йо-йой" :dopovid

newroman:

--- Цитата: Skelya від 31 Січня 2013, 21:25:38 ---Щоб отримати Божа благословіння не потрібне хрещення. Павло вчить що діти освячуються/ отримують благодать через послух Богу батьків дитини 1Кор.7:14

--- Кінець цитати ---
Ви скажіть мені чи апостол Павло вже будучи Павлом, а не Савлом повстав проти Христа. Чи щось вчив не так як Христо вчив? Певно що ні скажете. Тоді чого ж ап. Павло мав вчити що не потрібно хрестити а Боже благословіння і так сходить, як ви кажете, ставлячи під сумнів слова Христа: хто не народиться від води і Духа, не може ввійти в Царство Боже.
В тому ж вірші що ви навели йдеться не про те, що брак язичника і християнки автоматично робить з язичника християнина, а значить святого, як тоді казали, без хрещення. Як же він, язичник міг стати християнином без хрещення. Так само і діти.  А йдеться про те що християнська сторона подружжя приведе іншу - язичника до Бога, обовязково охрестивши і його і дітей.

yurko:

--- Цитувати (вибране) ---Ще Карфагенський Собор 252 року обґрунтував необхідність хрещення малят тим, що хоча такі не згрішили індивідуальним чином, проте вже унаслідували від падшого Адама природне тління. «Не повинно забороняти хрещення малятку, яке, лише народившись, ні в чому не згрішило, а лише, походячи по плоті від Адама, прийняло заразу древньої смерті через само народження».

Згідно з християнською доктриною в результаті початкового, перворідного гріха прабатьків — Адама і Єви — жало гріха проникає в кожну людину без винятку. В результаті цього всяка людина з'являється на світ в єстві, вже зараженим тлінням, а воля її з ранньої молодості виявляє зручноприхильність до укоризненого гріха. Таким чином, для всіх нащадків прабатьків перворідний гріх видається на зовнішній погляд не як особистий гріх людини, але як спільна порочність, гріховність, як стан, що характеризується деформованою по відношенню до здорового стану прабатьків — Адама і Єви — духовно-тілесною сферою.

Псалмопівець Давид красномовно говорить про це в покаяльному псалмі: «Ось, я в беззаконні зачатий, і в грісі родила мене мати моя» (Пс. 50, 7). Цими словами Писання підтверджує, що, по суті, вже в момент зачаття людина стає «перворідногрішною».
--- Кінець цитати ---
Пропоную Вам Скеля відкрити тему "Пятидесятництво", бо відчуваю питання будуть.
У мене так точно.
Вірні вашої релігійної течії у моєму "списку неправильних"  :=) йдуть зразу за Сє.
Хоч як Ви правильно відмітили і я Вас у тому підтримую, вони взагалі не протестанти, тому в принципі вони взагалі "поза списком".

Не прийміть мої слова за якусь образу чи спробу зачепити почуття.
То я радше не для Вас написав, а для наших постійних дописувачів, що знають мене особисто.
В дискусії я часто пишу так, що ті хто читають мають повне враження, що я вже апологет тієї теми про яку дискутую  ;)
То ж щоб не бігли витягати мене "з секти" зразу поставив "маячок".
 :drink

Ну і вітаю з почином!
Цікаво хто запросив Вас до нас, якщо не секрет.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії