Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Баптизм

<< < (9/27) > >>

yurko:
Добре. А де тут говориться, що хрещення має бути звершене над дитиною?
Відповідь від: 19 Лютого 2012, 22:32:00Тобто баптисти якраз теж наголошують на важливості хрещення, правда з поправкою, що то має бути свідомий вибір.
Відповідь від: 19 Лютого 2012, 22:35:30
--- Цитата: newroman від 19 Лютого 2012, 22:24:33 ---Саме щире визнання Христа як Бога і бажання бути Його послідовником породжувало бажання хреститись без всіляких доказів і цитат зі Св. Письма.
--- Кінець цитати ---
Теж згідний. Але хіба вони (християни перших століть християнства) хрестили своїх немовлят?
Відповідь від: 19 Лютого 2012, 22:38:07
--- Цитувати (вибране) ---На початку історії церкви до хрещення йшли підготовлені люди, адже хто вірує і хреститься — буде спасенний. Тому підходимо до питання, чому хрестять немовлят, якщо вони ще не розуміють цього обряду? З історії відомо, що здавна дитяча смертність була дуже високою, і тому, коли діти були під загрозою смерті, батьки несли їх до церкви, аби дитина ввійшла до царства небесного. І перед ними поставало питання, чи готові вони виховати дитину як християнина, передати їй свою віру. Тут і народилася нова функція батьків — хрещених. Вони беруть на себе зобов’язання виховати ту дитину в християнському дусі й повинні усвідомлювати те, що беруть на себе відповідальність за духовне виховання немовляти (адже воно поки що не може відповідати за себе).
--- Кінець цитати ---
На жаль теж не надто переконливо, хоча є вже якийсь "+", а саме

--- Цитувати (вибране) ---батьки несли їх до церкви, аби дитина ввійшла до царства небесного
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 19 Лютого 2012, 22:43:02Завтра ще пошукаю.

newroman:
"Як розуміють хрещення баптисти і адвентисти?
 Вони рахують хрещення тільки простим безблагодатним обрядом, символом, а отже і пустою дією, як би образною дією душевного переродження. Вони кажуть: хрещення показує тільки те, що той хто хоче хреститися вже омитий від гріхів Кровю Христовою; звідси ясно, що по їхньому, хрещення проводиться тільки для виду, образно.
Чи правильне таке розуміння  хрещення баптистів і адвентистів?
  Не правильно, тому що Хрещення є не простий обряд, не безблагодатна дія, як думають баптисти. Господь не започатковував ніяких, схожих на комедіанство дій: все що заповідав Спаситель Церкві, все це здійснюється для одержання віруючими благоданої сили Божої. Так і таїнство хрещення.
Ап. Петро говорить про таїнство хрещення не по баптиськи, не називає його символічним, а навпаки перероджуючою(Ін.3.5) священнодією: хай хреститься , каже він, кожний з вас в імя Ісуса Христа для прощення гріхів.(Діян.2.38).
Баптисти кажуть, що хрещенням тільки вказується те, що Бог вже простив гріхи. А Ап. Петро каже, що хрещення необхідне для прощення гріхів. Не випадково ж  Спаситель називає хрещення народженням від води і Духа (Ін3.5).
Отже, хрещення - не дія образна, не комедія, але народження від води і Духа. Тому і Ап. Ананія казав Ап. Павлу: хрестись і омий гріхи твої (Діян 22.16)
Якщо б Ап. Ананія був би баптистом, то він сказав би: встань і хрестись в знамення того що тобі вже прощені гріхи, що вони вже омиті. Але ні, Ап. Ананія говорив не по баптиськи, але по православному: хрестись і омий гріхи твої."

Відповідь від: 19 Лютого 2012, 23:02:04Тоді поприносили діток до Нього, щоб Він доторкнувся до них, учні ж їм докоряли.
А коли спостеріг це Ісус, то обурився, та й промовив до них: Пустіть діток до Мене приходити, і не бороніть їм, бо таких Царство Боже!
Поправді кажу вам: Хто Божого Царства не прийме, немов те дитя, той у нього не ввійде. (Мк.10.13-15)
Відповідь від: 19 Лютого 2012, 23:07:54Також в Писанні сказано, що хрещення знаменувало собою обрізання.
В Ньому (во Христі), говорить Ап. Павло, ви в Ньому були й обрізані нерукотворним обрізанням, скинувши людське тіло гріховне в Христовім обрізанні. Ви були з Ним поховані у хрещенні. (Кол.2.11-12)
А так як обрізання звершувалось над восьмидневними младенцями (Бут.17.12) то і хрещення, що замінило обрізання також мало здійснюватись над дітьми.

yurko:

--- Цитувати (вибране) ---13 Приносили к Нему детей, чтобы Он прикоснулся к ним; ученики же не допускали приносящих.
14 Увидев то, Иисус вознегодовал и сказал им: пустите детей приходить ко Мне и не препятствуйте им, ибо таковых есть Царствие Божие.
15 Истинно говорю вам: кто не примет Царствия Божия, как дитя, тот не войдет в него.
16 И, обняв их, возложил руки на них и благословил их.
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 19 Лютого 2012, 23:40:36Чи словосполучення "как дитя" означає "в дитинстві" чи "як людина з чистою (не зіпсованою гріхом) вірою".

Відповідь від: 19 Лютого 2012, 23:42:56Англійський переклад тут більш однозначний

--- Цитувати (вибране) ---13 People were bringing little children to Jesus for him to place his hands on them, but the disciples rebuked them. 14 When Jesus saw this, he was indignant. He said to them, “Let the little children come to me, and do not hinder them, for the kingdom of God belongs to such as these. 15 Truly I tell you, anyone who will not receive the kingdom of God like a little child will never enter it.” 16 And he took the children in his arms, placed his hands on them and blessed them.
--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 19 Лютого 2012, 23:46:07Виходить двояко.
 з одного боку тут прямо не підтверджується потрібність хрещення дітей і 15 вірш нічого такого не доводить. з іншого боку 13-й вірш показує нам, що Ісус рукопокладав немовлят і навіть настоював, що неприйнятно їх від цього благословення відсторонювати.
Тобто тут підтверджується, що немовля теж є членом тіла христового (церкви), як є членом родини людської.

newroman:
Ну раз Христос сказав пускати до Нього дітей, то чому ж не робити цього. А без хрещеня дитина не є з Христом. Сказано ж :хто в Христа хрестився той у Христа зодягнувся.

yurko:
Ну так. Я то і мав на увазі. Але треба ще копати  :good
Відповідь від: 19 Лютого 2012, 23:52:31
--- Цитувати (вибране) ---Крещение принимали зачастую в позднем возрасте: Григорий Богослов, сын Назианзского епископа, принял крещение от собственного отца в 30-летнем возрасте[5], Василий Великий и Иоанн Златоуст крестились уже после завершения получения образования. Это объясняется тем, что в этот период (IV—V века) большое значение придавалось сознательному принятию таинства крещения. Однако уже в 124-м правиле Карфагенского Собора (IV в.) содержится анафема в адрес отвергающих необходимость крещения младенцев и новорожденных детей
--- Кінець цитати ---

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії