УКРАЇНСЬКА ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ
02059, м. Київ, вул Червоноткацька, 27-а офіс 9
тел. 8-067-306-85-07
До засобів масової інформації України та Світу
Вельмишановний Вікторе Андрійовичу!
Неупереджений, повний та об’єктивний конституційно-правовий аналіз засвідчив, що напередодні світової фінансової кризи в Україні поглибилась найжорстокіша за усіх часів незалежності конституційно-правова криза, яка характеризується тотальною неузгодженістю чинного законодавства Основному Закону, вибірковістю в застосуванні закону органами державної влади і так званими «силовиками», нерівно обов’язковістю його вимог для громадянина і державника.
Метастази корупції, цієї злоякісної хвороби суспільства, вразили і головний мозок держави – верховну владу, суди, прокуратуру, МВС і навіть СБУ…
Внаслідок бездіяльності наскрізь корумпованої прокуратури і суцільної продажності судів усіх видів і рівнів, громадянами України геть втрачено їх конституційне право на захист своїх законних прав і інтересів у справедливому, об’єктивному і неупередженому суді.
Прокуратура України замість державного органу по здійсненню нагляду за дотриманням закону державними органами, їх посадовими особами та громадянами, перетворилась на злочинне угрупування, яке зухвало і цинічно порушує Конституцію та«кришує» владу та гроші маючих.
Так, 12 липня 2001 року, у зв’язку із внесенням змін до ст.. 5 Закону України «Про прокуратуру», прокуратура втратила функцію осудового слідства, яка не передбачена і ст. 121 Основного Закону. Але, чіпляючись за владу, корумповані та деградовані прокурори усіх рівнів, поза конституційно-правовим полем держави продовжують «водити» досудове слідство. Разом з тим, прокуратура України жодного разу не представляла в судах, в тому числі, і в Конституційному Суді України, інтереси громадян і держави, навіть Президента України, умисно ухиляючись від виконання своєї безпосередньої, передбаченої Конституцією України і названим вище Законом, функції представництва в судах інтересів громадян і держави в судах.
Скориставшись викладеним, виниклим внаслідок цього громадянським протистоянням на минулих президентських виборах, а також тривалою відсутністю в країні, а потім - значною бездіяльністю Конституційного Суду України, в грудні 2004 року олігархічні клани «поспіхом та у пакеті» із новим виборчім Законом, у антиконституційний спосіб, впровадили антинародну«політичну реформу», якою у завуальованій формі було змінено конституційний лад України, що сприяло стрімкому поширенню та поглибленню конституційно-правової кризи.
Але при цьому, діючи таємно від власного народу та поспіхом, ініціатори «політреформи» припустилися стратегічної помилки і брутально порушили цілу низку норм Основного Закону, що робить нелегітимною не тільки саму реформу, але і новообраний вдруге парламент та сформований ним Уряд.
Так, всупереч категоричних вимог частини 1 статті 156 Конституції України, згідно якої внесення змін до розділів І, ІІІ та ХІІІ Основного Закону, можливе, після прийняття таких змін 2/3 від конституційного складу Верховної Ради, тільки в разі затвердження цих змін всеукраїнським референдумом, який призначається Президентом України.
При цьому, порушені також такі ж категоричні положення частини 2 цієї ж статті Основного Закону, згідно яких:
«Повторне подання законопроекту про внесення змін до Конституції з одного і того самого питання можливе лише до Верховної Ради наступного скликання. Але ж, всім відомо, що законопроект про внесення змін до Конституції України Верховною Радою України 4 скликання розглядався в 2004 році двічі, після попереднього весняного провалу в грудні того ж року.
Більш того, не вносячи формально зміни у зазначені розділи Конституції, олігархи припустилися ще однієї стратегічної помилки, яка робить нелегітимною всю «реформу», у неконституційний спосіб впровадивши, разом із змінами Основного Закону, новий антинародний виборчій Закон.
Загравшись так увірувавши у власну безпокаранність, олігархи брутально порушили категоричні вимоги частини 1 статті 157 Конституції України, згідно яких: «Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав людини і громадянина…».
Разом з тим, з прийняттям Закону України «Про вибори народних депутатів» в редакції 2004 року, мільйони громадян України незаконно позбавлені свого конституційного активного виборчого права, що суперечить вимогам Конституції України. Таким чином, так звана «політреформа» підлягає скасуванню за формальних, тобто безумовних підстав.
Крім того, після призначення у 2005 році на посаду Прем’єр міністра України, пані Ю.В. ТИМОШЕНКО вже самостійно та за власною ініціативою брутально порушила вимоги ст. ст. 1, 3, 8, 19, 21-22, 24, 43 та 48 Конституції України, відповідно до яких кожен посадовець мусить діяти у спосіб передбачений Конституцією і Законами України, усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах, а права людини є невідчужуваними та непорушними, тощо.
При цьому, діючи утаємничено від власного народу, зухвало і цинічно, ТИМОШЕНКО впровадила розробленим нею та спільниками Законом, заробітну платню та пенсії високо посадовцям та народним депутатам у розмірах, що в 100 і більше разів перевищують мінімальні заробітну платню та пенсію. Чим скоїла посадовий злочин.
Навіть за рекомендаціями Євросоюзу для країн – членів цього союзу, різниця між мінімальною та максимальною заробітною платнею не може бути більшою, ніж у 5-6 разів. Який державний бюджет та пенсійний фонд навіть розвинутої світової держави витримає таке навантаження…
З МЕТОЮ ВІДНОВЛЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО ЛАДУ КРАЇНИ, КОНСТИТУЦІЙНИХ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА ТА ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ СВІТОВОЇ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ, ПРОПОНУЮ НЕВІДКЛАДНО ЗДІЙСНИТИ НАСТУПНІ ЗАХОДИ:
1. Внести до Конституційного Суду України подання щодо неконституційності змін до Конституції України 2004 року та до виборчого законодавства України, які не були затверджені всеукраїнським референдумом.
2. Негайно розпустити недієздатний та нелегітимний парламент – Верховну Раду України.
3. Призначити всеукраїнський референдум на якому прийняти рішення про скорочення конституційної чисельності Верховної Ради України до 160 народних депутатів та прийняття нового виборчого Закону про вибори депутатів по мажоритарній виборчій системі.
4. Відправити у відставку нелегітимний та недієздатний Уряд та ввести пряме Президентське правління до проведення виборів Верховної Ради за новим, відповідаючим Конституції України, виборчим Законом. Скасувати дискримінаційний закон про соціальне забезпечення державних службовців, суддів та прокурорів.
5. Оголосити мораторій на проведення президентських виборів до обрання Верховної Ради.
6. Невідкладно реформувати прокуратуру України із зміною всього вищого її керівництва, з метою скорочення чисельності
оперативного складу вдвічі (проект буде наданий по першому запиту).
7. Реформувати судову гілку влади, відновивши прокурорський нагляд за законністю судових рішень, МВС та СБУ, з метою подолання в них корупції та скорочення на третину їх чисельності (пропозиції будуть надані на першу вимогу).
Вжити інших заходів по скороченню витрат державного бюджету на утримання державного апарату та державних службовців та приведення цих витрат у відповідність до Конституції України.
Перераховані заходи, за умови їх негайного, рішучого та послідовного здійснення, будуть сприяти найбільш безболісному та швидкому подоланню фінансової, політичної та соціальних криз в Україні.
При наявності зацікавленості та можливості, прошу прийняти мене на особистому прийомі для надання усних пояснень.
З шануванням і повагою,
Громадянин України,
Генеральний директор компанії,
Адвокат
О.Г. МУСІЄНКО