А тепер давайте рахувати.
1-й варіант. Купуємо нову машину в кредит. Можна багато дискутувати щодо переваг і недоліків кредиту. Очевидним є те, що насправді умови банку відрізняються від тих, що в рекламі. Слова "реальна переплата" уже для всіх є відомі. Та це ще не критично, якщо брати холодильник, чи пралку. А що стосується авто, брати в кредит - лише для багатих людей, або для тих, хто свою працю (і зароблені гроші) не цінує. IMHO.
2-й варіант. Купуємо нову машину без кредиту. Прийшов я в салон, заплатив $12 тон за машину, ще $300-400 за номера. Виїхав за паркан салону - і моя машина вже коштує $11,5. Хочете поспорити? Тобто, я ще не проїхав на ній і 10км, а вже "попав" на пів-штуки! Причина - бо виїхавши з салону моя машина з розряду нових вже перейшла в клас беушних. І якщо я її стану продавати тут же під салоном, ціна буде -$500. Ок. Купив, катаюсь 2,5 роки, наїздив 70тис.км. Скільки коштує моя машина на базарі? $9,5-10 тон! І це у кращому випадку! Чуючи відгуки про якість зборки китайців, можна припустити, що через 2,5 роки і продавати не буде що. Отже, висновки - за 2,5 роки експлуатації я "попав" на $2,3-2,8 тисяч. Тобто, приблизно по 1 тисячі у.о. в рік за задоволення їздити за кермом.
3-й варіант. Купуємо авто б\в. Ідеальний варіант - пригнати. Я всі свої машини останні 10 років приганяв собі сам. Але перегон - це справа важка і небезпечна, тому підемо на базар. На базарі (якщо рано встати
) за $12 тис. можна взяти Опель Астру 2003-2004рр, Рено Меган чи Лагуну 2003, можна знайти непоганого японця чи корейця. Цими роками машини вже з пристойною комплектацією. Задача - знайти машину в доброму стані, не биту (або не дуже биту), не фарбовану, не споліровану, зі стійкою роботою двигуна і без підтьоків масла. Салон - дурниці. Більшість людей на базарі кажуть, що машина в хорошому стані, судячи по чистенькому салону. А на коліно біля машини щоб на піддон глянути не стануть. "Хімія" салону до ідеалу коштує до 500грн.! Друга задача - ціна! Це не салон, тут торгуватись можна. Значить, нам треба купити авто в доброму стані - щоб за 2 роки "доїздити" його до стану середнього. І нам треба купити за ціною, що хоч трошки нижча за середню на ринку. Два роки їздимо, потім виганяєм на базар перед Паскою і продаєм. Наші втрати - максимум $700! А дехто продає за ті гроші, що купив! От і виходить, що за рік експлуатації нормальної "брендової" машини я заплатив $300-350.
Я саме так і роблю. Свою БМВ я пригнав у травні минулого року. На наступний рік буду з нею прощатись. Хоч і шкода, але так треба. Висновки за вами.