текст повністю
"Єврокомісія у співпраці з найбільшими світовими ІТ-компаніями починає боротьбу з поширенням в інтернеті національної та релігійної ненависті. Безпрецедентну акцію підтримали Facebook, Twitter, YouTube і Microsoft."
Про це повідомляє Delfi.lv з посиланням на прес-службу Єврокомісії.
Так, 31 травня провідні гравці світового ІТ-ринку підписали особливий кодекс дій, взявши на себе зобов'язання запобігати поширенню «мови ворожнечі». Угода передбачає, що компанії повинні будуть розробити внутрішні процедури і провести навчання працівників, щоб ті могли оперативно відслідковувати появу в соцмережах висловлювань, що розпалюють ненависть, і протягом 24 годин реагувати на них (вилучати зміст і блокувати доступ до них).
Також ІТ-компанії обіцяють зміцнити співпрацю з цивільними громадськими організаціями, що будуть допомагати ідентифікувати агресивний словесний контент. Надалі ці компанії ділитимуться своїм досвідом з іншими підприємствами, платформами і операторами засобів соціальних мереж.
«Інтернет - це простір для свободи слова, а не для розпалювання ненависті. Кодекс поведінки проти незаконної риторики ненависті в інтернеті, який узгоджений сьогодні з ІТ-компаніями, забезпечить, щоб в інтернеті не було місця публічним закликам до насильства і ненависті», - заявила комісар ЄС з питань юстиції, прав споживачів і гендерної рівності Віра Юрова.
Використання «мови ворожнечі» в російських та українських теле- і радіоефірах, інтернет-виданнях і друкованих ЗМІ є одним з факторів розпалювання збройного конфлікту на Сході України. До такої спільної думки дійшли українські та російські журналісти - учасники семінару «Роль засобів масової інформації у запобіганні та боротьбі з пропагандою національної, расової та релігійної ненависті, що представляє собою підбурювання до дискримінації, ворожнечі і насильства», що відбувся 20 жовтня 2015 року в Женеві під егідою Верховного комісара ООН з прав людини.