А бухгалтерську документацію (якої на підприємстві, що працює на загальних підставах ой як багато) їм хтось буде беплатно робити. І навіть податкова, за неправильно оформлені чи з помилками звіти карати звісно теж не буде.
Скільки треба заплатити за послуги бухгалтеру, який буде ходити щомісяця в податкову, в пенсійний фонд і ін фонди, в управління статистики і т.д? Чи нам дозволять не подавати туди звіти щомісяця? А як я не маю чим заплатити бухгалтеру, то коли я працювати буду, як я цими паперами займатися буду? А ви бачили які черги в податковій, щоб звіт по єдиному податку здати? А там всього одна строчка. А що буде, як всі будуть зджавати звіти, де не одна лінійка?
А щодо того, що я плачу менше, як вчитель в школі. А вчитель в школі має гарантовану роботу, оплачувану відпустку, і хай невелику, але гарантовану щомісяця зарплату. А я не маю жодних гарантій. Тільки надіїї, на те, що зароблю іноді більше, ніж вчитель в школі. Вчитель в школі не платить. З його зарплати просто відраховують щось там нараховане на папері. Ці гроші держава просто з кишені в кишеню перекладає. Більше вчителю вона все одно не дасть. А я плачу РЕАЛЬНІ гроші. Тобто мої гроші варті більшого. Я не жаліюся, я сама собі вибрала цей шлях і задоволена, бо я маю НАДІЇЇ і плани, а вчитель в школі тільки залежність від своєї зарплати і робочого місця. Але борщ від мух я тут чітко розділяю. Я НЕ ВЧИТЕЛЬ в школі, порівнювати нас тут НЕДОРЕЧНО. Це абсолютно різні категорії.
І плати на загальній системі я буду ОДНОЗНАЧНО більше. Податку самого, може і менше, але витрат у мене стане більше. Хоча б на те, щоб мені хтось правильно звіт оформив, щоб у мене його прийняли з першого разу і т ін. Чи не так?