Різне > Людська поведінка

Повторний шлюб

<< < (2/5) > >>

doktor-maks:

--- Цитата: лалія від 12 Березня 2009, 00:29:06 ---Церква також дає розвід
--- Кінець цитати ---
Церква в особі правлячого ієрарха вивчає обставини розлучення і дає або не дає благословіння на повторний шлюб.
Дозвіл на розлучення Церква ніколи не дає, Вона тільки змушена визнати факт неіснування попередьного шлюбу.
2 Kotik
Поговоріть з настоятелем храму, де ви збираєтесь повінчатись, він подасть від вашої особи прохання на ім'я свого правлячого ієрарха
Відповідь від: 11 Березня 2009, 23:49:33
--- Цитата: Kotik від 11 Березня 2009, 23:44:09 --- На жаль мені ВЖЕ потрібно вагітніти за мед.показаннями.

--- Кінець цитати ---
Сарра завагітніла від Авраама у віці 90 років. Якщо Ви дійсно вірите, що Бог Благий і Чоловіколюбець, то можна зачекати
Відповідь від: 11 Березня 2009, 23:55:24
--- Цитата: Kotik від 12 Березня 2009, 00:44:09 ---На жаль мені ВЖЕ потрібно вагітніти за мед.показаннями
--- Кінець цитати ---
Крім прокреативної мети християнський шлюб має іншу мету - духовне єднання люблячих споріднених сердець в образ Нареченого Христа і Його Небесної Нареченої - Церкви

Лалія:

--- Цитата: doktor-maks від 12 Березня 2009, 00:55:24 ---Цитата: Kotik від Сьогодні в 23:44:09
На жаль мені ВЖЕ потрібно вагітніти за мед.показаннями.
Сарра завагітніла від Авраама у віці 90 років. Якщо Ви дійсно вірите, що Бог Благий і Чоловіколюбець, то можна зачекати
--- Кінець цитати ---
Ага, особливо з теперішнім станом здоров"я жінок.  :P
Робіть як підказує серце! Материнство - це велике щастя, і в такій справі краще рано ніж ніколи.  :)

doktor-maks:

--- Цитата: doktor-maks від 12 Березня 2009, 00:59:29 ---Крім прокреативної мети християнський шлюб має іншу мету - духовне єднання люблячих споріднених сердець в образ Нареченого Христа і Його Небесної Нареченої - Церкви
--- Кінець цитати ---


--- Цитата: doktor-maks від 26 Вересня 2008, 15:25:16 ---Найвища мета шлюбу

Не лише задоволення природного потягу плоті та народження дітей є метою шлюбу у людини, що створена «за образом і подобою самого Бога» (Бут. 1, 26). У шлюбі є ще третя, найвища мета. В. Соловйов розрізняє три складових взаємовідносин у шлюбі:
1) Фізичний потяг, обумовлений природою організму;
2) Процес зачаття і народження дітей, який визначає доцільність потягу.
Ці дві складові є спільними у людей із тваринами. А от третьої у тварин немає. Це - взаємна ідеалізація закоханих, що створює екзальтацію душевного почуття - пафос любові.

В. Соловйов пише, що чоловік бачить в обраній ним жінці «своє природне доповнення, своє матеріальне інше - бачить тут не так, як сторонній спостерігач, ...а прозріває в її істинне єство або ідею, і те, чим від початку призначена бути, чим споконвіку бачив Бог і чим вона остаточно має стати. Тут і за матеріальною природою в її вищому індивідуальному виявленні - жінці - визнається безумовне значення, і вона стверджується як моральна особа, як самоціль або як істота, здатна до одухотворення і «обоження». З такого визнання витікає моральний обов'язок діяти в сенсі реалізації в цій справжній жінці і її житті того, чим вона повинна бути. Цьому відповідає особливий характер найвищого любовного почуття і у жінки, яка бачить у своєму обранці справжнього рятівника, який повинен відкрити їй та здійснити сенс її життя». На особливе духовне значення шлюбу вказує і професор Троїцький у своїй праці «Християнська філософія шлюбу». У шлюбі «любов має таємничий характер. Вона є таїнством вже й тому, що ... об'єктивно об'єднує нас з Богом, який Сам і є Любов і має благодатний характер, бо Господь присутній там, де люди об'єднані взаємною любов'ю».

Отже, взаємний потяг чоловіка і жінки має на меті не тільки заснування сім'ї та народження дітей, але і взаємне духовне піднесення - відновлення в людині її початкової краси - первообразу сотворіння «за образом і подобою».

Ось чому Церква засуджує усі види блуду, перелюбу, подружньої невірності, проституцію і проповідь так званого «вільного кохання», «пробні» шлюби, які відділяють тілесну близькість від особистісної та духовної спільності, від жертовної і цілковитої відповідальності одне за другого, які здійснюються лише у довічній подружній вірності» (Осн. соц. конц., Х, 6). Тобто у православній традиції шлюб сприймається як пожиттєвий союз подружжя, скріплений не лише фізичною, а й духовною близькістю.

Православна Церква обстоює унікальність та принципову неможливість розірвання шлюбу, засуджуючи розлучення як гріх (хоча з цього правила є низка виключень). Вона наголошує, що головою сім'ї, за вченням св. апостола Павла, є чоловік: він повинен любити дружину, як Христос любить Свою Церкву, а та повинна коритися йому, як Церква кориться Христові (Єф. 5, 22-23; Кол. 3, 18). «В цих словах мова йде, звичайно, не про деспотизм чоловіка і закріпачення жінки, але про першість у відповідальності, турботі і любові; не слід також забувати, що всі християни закликані до взаємного «послуху одне одному у страсі Божому» (Єф. 5, 21). Тому «ні чоловік без жінки, ні жінка без чоловіка, в Господі. Бо, як жінка від чоловіка, так і чоловік через жінку; все ж - від Бога» (1 Кор. 11, 11-12)» (Основи концепц. РПЦ, Х, 6 ).

Тільки в такій сім'ї, особистим прикладом батьків можливо досягти найпершої мети шлюбу - виховати дітей-християн, нових синів і дочок Божих. І ось на це повинні бути націлені від самого створення сім'ї молоді чоловік та жінка, які не повинні забувати про те, що вони отримали благословення стати співробітниками Бога у появі нової особистості. Вони зобов'язані розуміти свої інтимні відносини не лише як здійснення повноти фізичного життя особи, а і як участь (хоч би й потенційну) у появі нової істоти, призначеної для життя вічного. Духовне життя - найцінніше, що ми можемо дати нашим дітям у спадок.

З виступу архієпископа Львівського і Галицького Августина (УПЦ) на конференції Форуму Богословів-Моралістів Центральної Європи «Відповідальність за передавання людського життя: 40 років енцикліки Humanae Vitae» (26-29 серпня 2008 рік, м. Львів)  

--- Кінець цитати ---

Відповідь від: 12 Березня 2009, 00:05:30
--- Цитата: лалія від 12 Березня 2009, 00:29:06 ---це довга процедура
--- Кінець цитати ---
1 місяць - це довго?  :o

Kotik:
 Дякую вам усім за поради! Насправді мій чоловік дуже прекрасна людина.Саме він направив мене до Бога,він підтримує мене у всьому.Я вважаю, що у нас повна гармонія душ.Пославши його мені Бог показав свою милість і любов.Але скажіть, будь ласка,офіційний шлюб не є гріхом?Щоб отримати дозвіл на вінчання потрібно їхнати на Західну Україну, а зараз це трішки незручно і займе деякий час(можливо й до року).

Лалія:

--- Цитата: doktor-maks від 12 Березня 2009, 01:17:45 ---Цитата: лалія від Сьогодні в 00:29:06
це довга процедура
1 місяць - це довго?
--- Кінець цитати ---
Ну я рада, що так швидко. :P Мені розповідали ті хто мали таку мороку, що там є трохи ходінь. Залучали свідків, відповідали на багато запитань  і т.д.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії