іноді коли є важливіші справи,(встановлення та заміна обладнання,підключення нових клієнтів)-провайдер займається ними, ніж коли в клієнта невелика швидкість чи якісь проблеми,-та звязок є.
Я маю на увазі коли з штату працівників-сам керівник та його помічник-монтер-то це іноді напряжно кожному приділити час.
то вже провайдери які мають певний штат людей-можуть дозволити собі перевіряти кожну таку інформацію.
Так й повинно бути...в нас з 10к провайдерів й в деяких районах міста(до речі поділених між собою провайдерами),можна змінювати провайдера хоч кожного місяця й мати за це непогані бонуси
Не прийшли 1-2-3й раз-підписую угоду з іншими....
Мені якось товариш по іншій справі відповів що 1н клієнт для нього-то не показник.
А коли від нього пішло 40 клієнтів-то він зашкрібався.
А я чекаю коли прийде білайн....тоді зашкрібаються всі.
хоча Калуш-то як в нас кажуть-велике село,а ринок-то є ринок,а не монополізація його кількома людьми які давно товаришують.
Хоча й повага їм за те що взялися за таку роботу й продовжують її робити.
Тут в цій темі чоловік описав як постали інтернет-провайдери в Калуші,
в книжці як стати підриємцем мова йде про те що це люди які вирішили ризикнути(свої капіталом,часом і т.д.) і стати надавачами послуг а не споживачами ,таких людей повинно бути більше.
Бачив підпис в інтернеті"Не бійся ніколи щось робити нове...,Ной не вмів,а ковчег в нього получився"