Колись мені порадили звернути увагу на Форди і на той час то була дійсно гарна порада Величезна кількість "розбірок" фордового напрямку та скромна порівняно з іншими іномарками ціна на нові запчастини робили експлуатацію стареньких Фордів не набагато дорожчою за Тазикі. До того ж певний період це були досить надійні машини, що не сипалися одразу по закінченні гарантійного терміну.
А зараз, мабуть, якщо не хочешь "влітати" на ремонтах, треба міняти машину одразу як гарантія закінчиться Мабуть, тільки про Ролс-ройси не чув неприємних історій від знайомих. І то, певно, тому, що ні в кого із знайомих жодного Ролса немає
О, то мабуть ваші знайомі вам розказували про Майбахи, Ламборджині, Порше, Ферарі, Бугатті?
Скажу так - ідеальної машини нама і бути не може. Всі машини ламаються і всі ремонтуються. Правда, одні ламаються і ремонтуються рідко але не дешево а інші ремонтуються дешево але перебувають в стані постійної поломки.
Купувати нову іномарку з салону на мою думку - дурня. Поясню - машини не дешеві в салонах, і перебуваючи на гарантійному терміні постійно тягнуть з вас гроші ні за що. Потрібно поміняти масло тільки те що на станції кажуть, фільтра, колодки, крочше розхідні частини, ціна на які в два-три, а то і в п"ять раз вища за ринкову таку саму деталь. Не поміняєш - знімуть з гарантії. А поломку усунути на деяких станціях по гарантії це легше Світову війну виграти. От і виходить що за 3 роки гарантійного сервісу у вас висмокчуть не малу суму грошей, просто так. А Машинка за ці три роки втратить в ціні 30%
Купувати в салоні китайську машину двічі дурня. За три роки машина втратить більше 50% своєї ціни і не факт що вона доживе.
Купавати в салоні російську машину це не дурня, це клініка.
Хтось може жити в гаражі і постійно ремонтувати нікому непотрібний мотлох, за те своїми руками і розказувати як відпадають колеса в іномарок, при цьому важно надувати щоки і свято вірити в свою байку, а хтось їздить на Тойотах роками і знає тільки де отвір для бензину і масла.
Говорю все це виключно з позиції власного досвіду. Мав не одну і не дві машини. Навіть не два десятка. І зараз у мене 5 машин, одна з яких грузовик. Остання жигулі покинула мене ще в далекому 94 році. Пересівши на дизельну ФВ Джету я прозрів.