Я "типу" й так з тобою уже не спілкуюсь. Який сенс вияснювати хто кому і що винен? Посмішка
що ти був продемонстрував під ТВК - непривітавшись
але згодом звинувативши мене в тім, що наче ЯЯ з тобою непривіталася
Відповідь від: 24 Листопада 2010, 00:33:09
ТАК не хотілося повторюватися
, аже усе це ЯЯ оприлюднювала раніше
але під "пімпочками"
одже,
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів
Розділ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Поняття і терміни
комунальний засіб масової інформації - аудіовізуальний чи
друкований засіб масової інформації, створений органом місцевого
самоврядування або органом місцевого самоврядування спільно з
місцевою державною адміністрацією як засновником (співзасновником)
на базі чи за участю комунальної власності та відповідного (А НЕ ПОВНОГО ком. ЯЯ)
фінансування з місцевого бюджету і
статутом (програмними цілями,
програмною концепцією)
редакції (юридичної особи)
якого
передбачається, зокрема, інформування громадян про діяльність
цього органу та вищих органів державної влади;Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади
та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової
інформації
Р о з д і л I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 5. Порядок фінансування засобів масової інформації по
висвітленню діяльності органів державної влади та
органів місцевого самоврядування
Порядок фінансування засобів масової інформації по
висвітленню діяльності органів державної влади та органів
місцевого самоврядування, засновниками чи співзасновниками яких є
ці органи, визначається в договорах між органами державної влади
та органами місцевого самоврядування і редакціями засобів масової
інформації, а також у статутах редакцій цих засобів масової
інформації. Недержавні засоби масової інформації висвітлюють діяльність
органів державної влади та органів місцевого самоврядування на
умовах, передбачених в укладеній між цими органами і редакціями
засобів масової інформації угоді. Якщо така угода не укладена, то
редакція недержавного засобу масової інформації має право
самостійно, відповідно до законодавства України, висвітлювати
діяльність органів державної влади та органів місцевого
самоврядування, визначаючи у своєму статуті джерела фінансування
витрат на це висвітлення.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування в
межах коштів, передбачених у державному або місцевих бюджетах на
висвітлення їх діяльності (А НЕ НА УТРИМАННЯ ЗАСОБІВ МАССОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ),
формують замовлення засобам масової
інформації на:
створення спеціальних звітів і репортажів про важливі події,
що відбуваються в державі, про діяльність органів державної влади
та органів місцевого самоврядування;
проведення прямих теле- і радіотрансляцій про їх діяльність;
організацію систематичних (проблемних, тематичних) теле- і
радіопередач та сторінок (рубрик) у друкованих засобах масової
інформації;
створення та поширення інформації, авторських матеріалів про
діяльність органів державної влади та органів місцевого
самоврядування роз'яснювального характеру;
запис і зберігання відео- і аудіоматеріалів про висвітлення
діяльності органів державної влади та органів місцевого
самоврядування.
Видатки на фінансування засобів масової інформації щодо
висвітлення діяльності органів державної влади та органів
місцевого самоврядування передбачаються у Державному бюджеті
України та в місцевих бюджетах окремо.
Органи державної влади та
органи місцевого самоврядування у
своїх кошторисах зобов'язані передбачати витрати на висвітлення
своєї діяльності засобами масової інформації.
Закон України “Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів”.
Стаття 7.
Додаткова державна економічна підтримка районних, міських та міськрайонних газет,
районного,
міського, міськрайонного
телерадіомовлення Додаткова державна економічна підтримка (дотація) районних,
міських та міськрайонних газет і районного, міського та
міськрайонного телерадіомовлення здійснюється відповідно до статті
4 цього Закону та за рахунок коштів і протекціоністських заходів
органів місцевого самоврядування і місцевих державних
адміністрацій на підставі установчих договорів або конкретних угод
відповідно до законодавства.
Кошти на дотацію направляються Державним казначейством
України республіканському в Автономній Республіці Крим і обласним
державним органам у справах преси та інформації для розподілу
відповідно до кількості засобів масової інформації, яким ця
дотація призначається.
Дотація щорічно поширюється на місцеві газети в кожному
районі і місті та на комунальні районні, міські і міськрайонні
телерадіоорганізації.
Дотація виділяється залежно від фінансових можливостей
держави, органів місцевого самоврядування та місцевих державних
адміністрацій.
Використання дотації редакціями газет та
телерадіоорганізаціями не за цільовим призначенням тягне за собою
скорочення фінансування на відповідну суму в поточному фінансовому
році або позбавлення права на додаткову економічну допомогу в
наступному фінансовому році. законі "про телебачення і радіомовлення"
Розділ II
СТРУКТУРА НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ.
ЗАСНУВАННЯ, ФІНАНСУВАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
ТЕЛЕРАДІООРГАНІЗАЦІЙ
Стаття 19. Фінансування телерадіоорганізацій1.
Джерелами фінансування телерадіоорганізацій є бюджетні асигнування на виконання державного замовлення, абонентна плата, кошти, отримані від виробництва і трансляції реклами, створення телерадіопрограм на замовлення, іншої передбаченої законодавством і статутними документами комерційної діяльності, кредити, інвестиції, внески засновників, спонсорів, благодійних організацій.2.
Забороняється будь-яке пряме бюджетне утримання телерадіоорганізацій органами державної влади. Допускається оплата за рахунок бюджетних коштів інформаційних послуг, наданих телерадіоорганізаціями органам влади та управління згідно із законодавством України.
і ще трішки термінівДота́ція (від лат. dotatio — дар, пожертва) —
доплата з державного бюджету задля збалансування бюджетів нижчих рівнів; різновид субсидії.
Дотація – це безвідплатна, безповоротна допомога з бюджету вищого рівня бюджету нижчого,
яка не має цільового характеру та надається у випадку перевищення видатків над доходами.ЗАКОН УКРАЇНИ
Про оплату праці
РОЗДІЛ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Заробітна плата
Заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі,
яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.
Стаття 2. Структура заробітної плати
Основна заробітна плата. Це - винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов'язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців.