Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Церковні традиції та обряди

<< < (58/108) > >>

newroman:

--- Цитувати (вибране) ---Але - так певно чинить диявол саме, так Ньюроман?
--- Кінець цитати ---
та дав би Бог щоб було на добре, щоб від Бога із Богом.

Я згідний з Lyolik і це стосується більшості християн:
 
2 Я питал вас молоком, а не [твердою] пищею, ибо вы были еще не в силах, да и теперь не в силах,(1Кор.3.2)

Всякий, питаемый молоком, несведущ в слове правды, потому что он младенец;(Евр.5.13)



Відповідь від: 09 Березня 2013, 23:12:56
--- Цитувати (вибране) ---Але щодо інформації - так є від Світла, є від Темряви (напевно). І лише та людина яка її отримує може в ній розібратись. Сама. Адже для чогось вона є доступною саме їй. А тим, кому не дано - висуває гіпотези, що одне від доброго, інше - від злого.
Просто інформація з інформаційного поля Землі. Звідти і Біблія взята:).
--- Кінець цитати ---
Це інформційне поле закрите для більшості людей і причиною мабуть є гріховний, заземлений стан людини. Якщо би людина в такому стані отримала доступ до того інф. поля то воно просто би знищило людину мабуть.
Ось є два шляхи до того інформаційного поля Землі, навіть всесвіту.
  Один шлях вікриває Бог по духовних трудах людини, коли очиститься серце, коли захоче Бог, коли вже самій людині ця інформація не нашкодить і оточуючим їй людям, коли ця інформація є корисною для самої людини і через неї і іншим людя.
  Інший шлях коли людина звязується з силами темряви і вони привідкривають їй також доступ до того інф. поля. Але просто так вам цю інфу ніхто не дасть. Бог дає по духовних трудах і благодаті, а темні сили потребують вашу душеньку як платню за інфу. В результаті загубите себе ще й іншим людям зашкодите бо лукавий, коли вже його, не дасть вам на добре щось зробити.

Сонечко+:
 :bouquet: - ньюроману і Льоліку за розсудливі і спокійні відповіді.

--- Цитувати (вибране) ---ніж реальна є потреба піклуватися про свою душу, плекати чесноти, рпобити добрі діла, добре виконувати свої обовязки.
--- Кінець цитати ---
Воно одне одному не заважає. А інколи і допомагає. Приховано: ПоказатиЯкщо я знаю, що моїй покійній мамі не подобається, що я закинула відвідування служб Божих, то напевно то дасть мені додатковий стимул змінити дещо у своєму житті, щоб такий недолік усунути із свого життя не відкладаючи. Хоча, могла б і сама.
Я хочу не лише піклуватись про душу, але і розуміти інструменти\методи її вдосконалення, щоб\тобто підняти її на вищий рівень ніж є зараз. Молитва і церква не дали мені поки що такого уміння не торкатися гріха назавжди. Якогось грішного нахилу я позбуваюсь, але з часом він може обійняти мене знов чи виникнути інший, на якому я оступлюся. І це не лише про мене. Рівень стану моєї душі не змінюється значить. Бо інакше, я\чи інший хтось уже не змогли б навіть припустити появи такого спотворення знов.

newroman:

--- Цитувати (вибране) ---Я хочу не лише піклуватись про душу, але і розуміти інструменти\методи її вдосконалення,
--- Кінець цитати ---
В Церкві все це є, але потрібен мудрий духівник який міг би поставити на духовний шлях людину і стежити за її духовним ростом пильнуючи щоб чадом не понесло десь не в ту степь.
Бо навіть начитавшись творів святих отців, нібито повчальних і корисних, людину може потянути на духовні подвиги не маючи досвіду духовного життя і зашкодити і то сильно людині, і взагалі розчарувати її. Тому все повинно відбуватись в міру духовного росту, з Богом в Євхаристії, з духовними бесідами духівника, чи в сповіді чи просто в розмові.

yaro my:
Церковний диспут на постоялому дворі.
Один в один:Приховано: Показати Великий комбинатор не любил ксендзов. В равной степени он отрицательно относился к раввинам, далайламам, попам, муэдзинам, шаманам и прочим служителям культа.

  -- Я сам склонен к обману и шантажу, -- говорил он, --

сейчас, например, я занимаюсь выманиванием крупной суммы у одного упрямого гражданина. Но я не сопровождаю своих сомнительных действий ни песнопениями, ни ревом органа, ни глупыми заклинаниями на латинском или церковнославянском языке.

И вообще я предпочитаю работать без ладана и астральных колокольчиков.

  И покуда Балаганов и Паниковский, перебивая друг друга, рассказывали о злой участи, постигшей водителя "Антилопы", мужественное сердце Остапа переполнялось гневом и досадой.

  Ксендзы уловили душу Адама Козлевича на постоялом дворе, где, среди пароконных немецких фургонов и молдаванских фруктовых площадок, в навозной каше стояла "Антилопа". Ксендз Кушаковский захаживал на постоялый двор для нравственных бесед с католиками-колонистами. Заметив "Антилопу", служитель культа обошел ее кругом и потрогал пальцем шину. Он поговорил с Козлевичем и узнал, что Адам Казимирович принадлежит к римско-католической церкви, но не исповедовался уже лет двадцать. Сказав: "Нехорошо, нехорошо, пан Козлевич", ксендз Кушаковский ушел, приподнимая обеими руками черную юбку и перепрыгивая через пенистые пивные лужи.

  На другой день, ни свет ни заря, когда фурщики увозили на базар в местечко Кошары волнующихся мелких спекулянтов, насадив их по пятнадцать человек в одну фуру, ксендз Кушаковский появился снова. На этот раз его сопровождал еще один ксендз --

Алоизий Морошек. Пока Кушаковский здоровался с Адамом Казимировичем, ксендз Морошек внимательно осмотрел автомобиль и не только прикоснулся пальцем к шине, но даже нажал грушу, вызвав звуки матчиша. После этого ксендзы переглянулись, подошли к Козлевичу с двух сторон и начали его охмурять.

Охмуряли они его целый день. Как только замолкал Кушаковский, вступал Морошек. И не успевал он остановиться, чтобы вытереть пот, как за Адама снова принимался Кушаковский. Иногда Кушаковский поднимал к небу желтый указательный палец, а Морошек в это время перебирал четки. Иногда же четки перебирал Кушаковский, а на небо указывал Морошек. Несколько раз ксендзы принимались тихо петь по-латински, и уже к вечеру первого дня Адам Казимирович стал им подтягивать.  Великий комбинатор не любил ксендзов. В равной степени он отрицательно относился к раввинам, далайламам, попам, муэдзинам, шаманам и прочим служителям культа.

  -- Я сам склонен к обману и шантажу, -- говорил он, --

сейчас, например, я занимаюсь выманиванием крупной суммы у одного упрямого гражданина. Но я не сопровождаю своих сомнительных действий ни песнопениями, ни ревом органа, ни глупыми заклинаниями на латинском или церковнославянском языке.

И вообще я предпочитаю работать без ладана и астральных колокольчиков.

  И покуда Балаганов и Паниковский, перебивая друг друга, рассказывали о злой участи, постигшей водителя "Антилопы", мужественное сердце Остапа переполнялось гневом и досадой.

  Ксендзы уловили душу Адама Козлевича на постоялом дворе, где, среди пароконных немецких фургонов и молдаванских фруктовых площадок, в навозной каше стояла "Антилопа". Ксендз Кушаковский захаживал на постоялый двор для нравственных бесед с католиками-колонистами. Заметив "Антилопу", служитель культа обошел ее кругом и потрогал пальцем шину. Он поговорил с Козлевичем и узнал, что Адам Казимирович принадлежит к римско-католической церкви, но не исповедовался уже лет двадцать. Сказав: "Нехорошо, нехорошо, пан Козлевич", ксендз Кушаковский ушел, приподнимая обеими руками черную юбку и перепрыгивая через пенистые пивные лужи.

  На другой день, ни свет ни заря, когда фурщики увозили на базар в местечко Кошары волнующихся мелких спекулянтов, насадив их по пятнадцать человек в одну фуру, ксендз Кушаковский появился снова. На этот раз его сопровождал еще один ксендз --

Алоизий Морошек. Пока Кушаковский здоровался с Адамом Казимировичем, ксендз Морошек внимательно осмотрел автомобиль и не только прикоснулся пальцем к шине, но даже нажал грушу, вызвав звуки матчиша. После этого ксендзы переглянулись, подошли к Козлевичу с двух сторон и начали его охмурять.

Охмуряли они его целый день. Как только замолкал Кушаковский, вступал Морошек. И не успевал он остановиться, чтобы вытереть пот, как за Адама снова принимался Кушаковский. Иногда Кушаковский поднимал к небу желтый указательный палец, а Морошек в это время перебирал четки. Иногда же четки перебирал Кушаковский, а на небо указывал Морошек. Несколько раз ксендзы принимались тихо петь по-латински, и уже к вечеру первого дня Адам Казимирович стал им подтягивать.http://petrov.com.ua/GoldCalf/pages/18.htm

doktor-maks:

--- Цитата: yaro my від 10 Березня 2013, 08:16:39 ---Великий комбинатор
--- Кінець цитати ---
Я впевнений, що ви не будете сперечатись що "Великий комбинатор" не тільки кзьонзів не любив, яких навіть не було у радянському просторі
Про попів двом євреям навіть радянська влада не дозволила би написати щось подібне

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії