Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Неправдиві свідчення свідків Єгови

<< < (2/13) > >>

doktor-maks:

--- Цитата: A.L.V від 19 Жовтня 2008, 23:37:16 ---,,,велика - тайна благочестия: Он, Кто явлен был во плоти, (Новый Завет епископа Кассиана)
,,,Тайна истины, бесспорно, велика: Христос явился в образе человеческом, (Новый Завет Современный перевод )
,,,таємниця побожности є великою: Він з'явився в тілі, (о.Р. Турконяк )
,,,велика це таємниця благочестя: Хто в тілі з'явився  (Огієнко )
,,,таємниця побожности є великою: Він з'явився в тілі  (Українське Біблійне Товариство,1997)
,,,що тайна побожности - велика: Христос явився у тілі, ( Хоменко )
--- Кінець цитати ---
'...great is the mystery of godliness: God was manifest in the flesh...'
(1 Timothy, chapter 3, verse 16)
Bible. King James Version


--- Цитата: A.L.V від 19 Жовтня 2008, 23:37:16 ---Всі цитати з BibleQuote 4.5
--- Кінець цитати ---
BibleQuote користуються переважно протестанти та інші "біблійські" християни

newroman:
ПРО СВЯТУ ТРОЙЦЮ

"Христос по плоти, сущий над всеми Бог".
(Рим. 9, 5) 
 
"Познаем Бога истинного и да будет в истинном Сыне Его Иисусе Христе. Сей есть истинный Бог и жизнь вечная".
(1 Ин. 5, 20) 
 
"Великая благочестия тайна: Бог явился во плоти, оправдал Себя в Духе, показал Себя Ангелам".
(1 Тим. 3, 16) 
"Для чего ты допустил сатане вложить в сердце твое солгать Духу Святому... Ты солгал не человекам, а Богу".
(Деян. 5, 3-4)

Істинно немає нічого нового під сонцем! Свідки Єгови, заперечуючи загальноприйнятий догмат християнства про Святу Тройцю, лише пов-торюють думки єретиків IV ст. від Р.Х., що не визнавали божественного достоїнства за Господом Ісусом Христом і Святим Духом. 
У своїх виданнях Бруклінский центр час від часу повертається до цієї тематики. Не затруднюючи себе серйозними богословськими ви-шукуваннями, єговісти в цьому випадку неодмінно приводять непереборну, на їхній погляд, тезу: «Бог єдиний, Ісус Христос тільки Його тво-ріння. Дух Святий - сила Божа, а не третя іпостась Святої Тройці». При цьому опонентові пропонують: «...Покажіть слова Священного Писання, що говорили б про Тройцю». Покажіть, де в Писанні сказано, що Бог складається з трьох осіб: Отця, Сина і Святого Духа - і що ці три особи є єдиним Богом. І, нарешті, третє: знайдіть якесь місце Писання, де говорилося б, що Отець, Син і Святий Дух рівні у всякому відношенні, наприклад у відношенні вічності, сили, становища і мудрості. І на ці питання усім дадуть приблизно таку відповідь: «Ви мо-жете шукати, скільки завгодно, але не знайдете жодного вірша в Писанні, у якому є слово Тройця, і не знайдете такого, у якому говорилося б, що Отець, Син і Святий Дух рівні у всякому відношенні. Наприклад, у відношенні вічності, сили, становища і мудрості. Жодне місце Писання не повідомляє, начебто Син рівний Отцю в цих відносинах, і якби існували такі місця Писання, те це свідчило не про Тройцю, а в кращому випадку про двойцю. Ніде Біблія не рівняє Святого Духа до Отця» і. т.д.                                                                  .
Завзято впроваджується думка, що ні Новий, ні Старий Завіт не містять навчання про Святу Тройцю, що є плід міркування богословів IV століття від Різдва Христового, а мужі перших століть нічому такому не вчи-ли. . 
     Єговісти, щоправда, визнають, що в Писанні є «натяки» на навчання про Тройцю. «Запитай себе, - пишуть вони, - чи можливо, щоб Біблія тільки натякала б на головне у своєму навчанні: про те, хто такий Бог? Біблія, що настільки виразно трактує основні дог-мати християнського навчання, замовчує про найголовніше? Невже Тво-рець всесвіту не міг залишити книгу, що свідчила б про верховенство Тройці?».    . 
Дійсно, Біблія дана Церкві, що розуміє її і при необхідності роз’яснює ві-руючим найбільш незрозумілі місця. Одначе у руках і вустах сектантів, що відійшли від істинного вчення Пи-сання, вона з неминучістю стає предметом розбратів і спокус. Скільки б не було сект у світі, кожна з них, стверджуючи «своє навчання», тим са-мим заперечує всі інші. Так, що дозволимо собі не погодитися з твер-дженням єговістів, що говорять про повну ясність Біблії.                 .
     Християнські богослови завзято приписують Писанню свої ідеї про Тройцю. Але їх немає в текстах Свя-щенного Писання, а самі ці ідеї про Тройцю суперечать ясному свідченню Біблії як єдиного цілого, говорять єговісти, звичайно приводячи кілька витримок зі Священного Писання, що дійсно прямо не свідчать про Святу Тройцю. От одна із них: «Отже, йдіть, навчайте всі народи, хрестячи їх в ім’я Отця і Сина і Святого Духа, навчаючи їх зберігати все, що Я заповів вам; і ось, Я з вами по всі дні, до кінця віку. Амінь» (Мф. 28, 19-20). Деякі, міркують вони, заявляють, що це вка-зівка на Святу Тройцю. Але прочитайте ці вірші. Хіба там йдеться про те, що три особи є одним Богом, що вони рівні у відношенні вічності, сили, положення і мудрості? Немає! Те ж можна сказати і про інші місця Писання, у яких згадуються ці троє разом.      .
На це необхідно заперечити, що в даному вірші не говориться і про Божество Отця. Чому ж сектанти визнають Його Богом? Не сказано в ньому також про Його безначальність і всевідання. Дотримуючись міркувань сектантів, довелося б визнати, що Він не володіє ні мудрістю, ні всесиллям просто тому, що в багатьох текстах Писання про це не згадується. Приведемо ще одне з подібних суджень:«Що стосується тих, хто бачить вказівку на існування Святої Тройці в Євангелії від Матфея (28, 19-20) через вживанні в однині слова «ім’я», що відноситься до Отця, Сина і Святого Духу, то нехай вони звернуть увагу, що слово «ім’я» вжито в однині в зв’язку з епізодом про Авраама і Ісаака у книзі Буття» (48, 16).
     Відкриємо книгу Буття і прочитаємо 48-ю главу, у якій йдеться про те, що Ізраїль, благословляючи Єфрема і Манасію, сказав: «Ангел, що визволяє мене від усякого зла, нехай благословить отроків цих, нехай буде на них наречене ім’я моє й ім’я батьків моїх Авраама і Ісаака» (Бут. 48, 16).                                                   .
     Насамперед, сказано:  «ім’я батьків моїх», що вказує на множинність. Якби було сказано: «в ім’я батька мого Авраама і Ісаака», то ми тільки в силу психології сприйняття зробили би висновок, що мова йде про двох осіб - Авраама і Ісаака, а не про одного Авраама-Ісаака.             .
     Далі, якщо не помітити в книзі Буття (48, 16) словосполучення «батьків моїх», як це роблять єговісти, порівнюючи його за змістом з віршем з Євангелія від Матфея (29, 19-20) і розглядати слово «ім’я» у сполученні з іменами Авраама та Ісаака, то виявиться, що і цей їхній аргумент не спрацьовує. Поняття «ім’я» у зв’язку з іменами Авраама та Ісаака вказує нам на існування двох особистостей, рівних у всіх відносинах.        .
     Також у Євангелії від Матфея «ім’я Отця і Сина і Святого Духа» буде закономірним сприймати по своїй сутності як рівновелике між Отцем, Сином і Святим Духом. Якщо ми вирішили, за кого шануємо одну з осіб, то точно таке ж достоїнство ми повинні будемо надати і двом іншим особам. Якщо Отець - Бог, то Бог і Син, і Святий Дух.  .
     «Далі, - відзначають єговісти, - триі-постасники також вказують» на Єван-геліє «від Іоана (1, 1), де, відповідно до деяких перекладів, говориться: «Слово було в Бога і було Богом». Але з інших перекладів Біблії (мається на увазі, звичайно ж, у першу чергу переклад «Нового Світу») випливає, що слово було «Богом» або «божестве-нним», що зовсім не обов’язково означає Бога, але іншу могутню особу. Далі сказано: «Слово було в Бога». Логічно допустити, що Воно (Слово) не може бути тим же самим Богом. І, незалежно від природи «Слова», вар-то визнати, що в Євангелії Іоанна (1, 1) «згадані тільки дві особи, а не три».
Заперечуючи єговістам, ми виходимо з неприйнятності їхніх посилань на якісь переклади і «справжні» тексти Біблії. Звичайно мова йде про той же єговістський переклад «Новий світ». В даний час на російську мову переведена тільки незначна його частина. Та ж обставина, що Іоан Богослов говорить нам про двох осіб (Ін. 1, 1-3), а не про трьох, ніяк не свідчить на користь супротивників Святої Тройці. Святий Іоан у ряді місць Писання засвідчив свою віру в Бога - Тройцю. Так, у перших же віршах свого Євангелія він дав вчення про те, що Той, Кому присвячене благовістування, є істинний Бог - Слово.                  .
     По своїй сутності сектантство далеке від серйозного богослів’я. То-му автори статті, імовірно, рахували зайвим показати більш вагомі докази в захист псевдовчення. Органічно нездатні до створення позитивного вчення, вони розбирають ті окремі місця Писання, де не цілком виразно свідчиться на користь вчення про Триєдність Божества. Вірші Біблії, які з очевидністю вказують на Триєдиність Божества, обходяться сектантським легкодухим мовчанням.       .
     Вчення про Святу Тройцю - це наріжний камінь християнської віри. Без прийняття трьох осіб у Бозі не можна говорити ні про Бога-Спа-сителя, ні про Бога-Освячувача. Де немає віри в Тройцю, там не може бути мови про Божество Христа, а де заперечується Божество Христа, там скасовується саме християнство як релігія спокути. Таким чином, як у своєму цілому складі, так і в кожній окремій істині свого вчення християнство спирається як на першу свою основу - на догмат про Святу Тройцю.

далі буде....
 

DVania:
По цій темі хочу додати те,що я сам знайшов  в Біблії.дії20:28"Пильнуйте себе та всієї отари,в якій СВЯТИЙ ДУХ вас поставив єпископами,щоб пасти Церкву Божу,яку ВЛАСНОЮ КРОВ'Ю НАБУВ ВІН"євангеліє від Ів.4:24"Бог є Дух,і ті що ЙОМУ вклоняються,повинні в дусі та правді вклонятись"посл.св.ап.Павла до Римлян8:9"А ви не в тілі,але в Дусі,бо ДУХ БОЖИЙ живе в вас.А коли хто не має ХРИСТОВОГО ДУХА,той не ЙОГО"ев.від.Матвія28:19"Тож ідіть і навчіть всі народи,христячи їх в  ІМ'Я  Отця,і Сина,і Святого Духа,."дії7:59"І побивали камінням Степана,що молився й казав "ГОСПОДИ ІСУСЕ-ПРИЙМИ ДУХА МОГО!"

WikTor:
Запитання до автора теми!

А звідки така впевненість що саме у свідків Єгови неправдиві свідчення? Я взагалі далекий від релігії але ж як можна знати на чиїй стороні правда?
Виникає питання ще одне, а чия релігія вірна, християнська чи мусульманська, що вірне Біблія чи Коран? Існує БОГ чи існує АЛАХ!

Вибачте за термінологію можліво неправильно висловився але я дійно далекий від релігії.

Ииихх знав би я всі ці відповіді .............  :=)

Medved:

--- Цитата: WikTor від 22 Жовтня 2008, 17:01:30 ---Існує БОГ чи існує АЛАХ!
--- Кінець цитати ---
 Я наприклад різниці не бачу.В нас Бог , в них - Аллах. Істинне мусульманство не закликає до відрізання голів "невірним". Мусульманство з часом теж пройшло через багато видозмінень під впливом геополітики. Як власне і християнство.Згадайте середні віки, інквізиції, і т.д.


--- Цитата: WikTor від 22 Жовтня 2008, 17:01:30 ---А звідки така впевненість що саме у свідків Єгови неправдиві свідчення? Я взагалі далекий від релігії але ж як можна знати на чиїй стороні правда?
--- Кінець цитати ---
 В тому що в більшості християн є здатність логічно мислити. Якщо до них приходять свідки Єгови і розказують шо правда а що ні, то все ж таки подавляюча більшість футболить цих рєбят або закривають перед ними двері.Зрештою можна прикинути скільки в цілому світі єговістів а скільки "стандартних" християн.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії