Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Неправдиві свідчення свідків Єгови

<< < (6/13) > >>

DVania:
"ЗНАННЯ,яке веде до вічного життя"так називається книжка у Свідків Єгови.А тепер цитата з Біблії.2 посл.св.ап.Павла до Тимофія 5,6,7"вони мають вигляд благочестя,але сили його відреклися.Відвертайтесь від таких! До них бо належать і ті,хто пролазить до хат та зводить жінок,гріхами обтяжених,ведених усякими пожадливостями,що вони завжди вчаться,та ніколи не можуть прийти до пізнання правди.

newroman:
Свідки Єгови в пошуках інших джерел правоти

     Свідки Ієгови, як і інші сектанти від протестантизму, всюди підкреслюють, що визнають тільки авторитет Слова Божого. Але нерідко самі в запалі полеміки про цей принцип "забувають". При необхідності вони також прибігають і до праць святих Отців Церкви перших століть християнства. І, звичайно, вказують на ті праці, де немає позитивного вчення про Святу Тройцю, наприклад на "Дідахі" (вчення дванадцяти Апостолів). В "Дідахі" Ісус Христос дійсно ніде не названий Богом, але ніде й не названий Ангелом. Але якщо в деяких посланнях апостола Павла не згадується про воскресіння мертвих, то чи можна звідси робити висновок, що воскресіння не буде? Або, наприклад, у Другому й Третьому Посланнях апостол Іоанн не називає Бога єдиним, але невже, виходячи із цього, ми повинні бачити в ньому шанувальника багатобожжя? Авторам "Дідахі" не було необхідності повчати тих, для кого призначалася ця книга. Віра в Бога-Тройцю в них уже була. Це випливає хоча б з того, що там немає згадування про Старий Завіт і кінець його через Ісус Христа, інакше як можна було б зрозуміти навчання дванадцяти Апостолів, якщо в ньому автор відразу викладає заповіді спасіння?
     Звичайно, творчість святих Отців Церкви раннього християнства збірником "Дідахі" не обмежується. Єговісти приводять "зручні" для них цитати з інших праць Мужів апостольських. Святий Климент Римський у першому посланні до Коринфян пише: "Милості і миру вам удосталь від Всемогутнього Бога через Ісус Христа". Цією й подібними їй витримками вони пробують довести тварність Сина Божого й співпідпорядкованість його Отцеві.
     Ми вже вказували на те, що Святе Письмо в одному місці Ісуса Христа називає Сином Людським (Ін. 3, 16), а в іншому - істинним Богом (Ін. 1, 1). Причому нерідко подібні вираження зустрічаються у одного автора. Точно так само й святий Климент Римський у своєму Першому Посланні в одному місці Спасителя називає "Господом нашим", в інших, безумовно, свідчить про свою віру в істинність Божества Христа. От одне з таких: "Всі були смертні й далекі від марнославства, любили більше підкорятися, ніж накзувати, і давати, ніж приймати. Задовольняючись тим, що Бог дав вам на шлях земного життя, і уважно виконуючи слова Його, і зберігали їх у глибині серця й страждання Його".
У книзі Діянь апостол Лука згадує про збережені в усному переказі слова Спасителя: " Блаженніше давати, ніж приймати" (Діян. 20, 35). Саме цю думку і передає у своєму посланні  святий Климент Римський.
     Беручи твори іншого святого - Ігнатія Богоносця, сектанти замовчують про те, що святий Ігнатій ніде не називає Ісуса Христа Богом, а лише відзначають, що Ігнатій ніде не говорить, що Син дорівнює Богові в тому або іншому відношенні. Залишимо на їхній совісті подібні сумнівні вправи. Можна тільки дивуватися з їхньої спритності: не заперечуючи прямо, що Ісуса Христа святий Ігнатій називає Богом, вони в той же час не визнають єдиносущності Спаса з Богом Отцем. І тут сектанти роблять уже знайомий крок - ставлять під сумнів дійсність ряду послань святого Ігнатія, хоча наукова патрологія ніколи не сумнівалася в дійсності послань святого Ігнатія. Він завжди досить ясно висловлюється про природу Ісуса Христа, нерідко прямо називаючи Спаса Богом.
     "Тому що Бог наш Ісус Христос, на Божий розсуд, - пише він до Ефесян, - лікар тілесний і духовний, народжений і ненароджений, Бог у плоті, у смерті істинне життя".
Закономірне питання, чому ж у своїх творах Мужі апостольські й перші сповідники християнства частіше воліють називати Спасителя Сином Божим, а ніж тільки Богом. По-перше, для більшості, що читали тоді їхні писання, звичайно ж, було ясно: "Син Божий і Бог - це синоніми, причому дуже імовірно, що письменники перших століть уникали частого вживання слова Бог стосовно до Ісуса Христа з побоювання, що деякі нерозумні будуть викривати їх у багатобожжі.
     По-друге, можна дійсно припустити, що християнські письменники II і III ст.. ще не повною мірою осягли глибини вчення про Святу Тройцю. У деяких працях  немає чіткого розходження між Сином Божим і Духом Святим (Єрм. "Пастир").
     Наведених зі Святого Писання й Творінь ранніх отців Церкви доказів Божества Ісуса Христа цілком достатньо для  твердої віри в Тройцю.
     Щось подібне ми спостерігаємо в підході до питання про Божество Третьої Іпостасі Святої Тройці. Єговісти звичайно приводять ті ж аргументи, що й проти Божества Спасителя. Сам факт того, що рання Церква вірила в Божество Сина Божого, для нас є непрямим свідченням нашої правоти й омани сектантів у їхньому трактуванні питання про Духа Святого. Якби Дух Святий був просто силою Бога Отця, то малоймовірно, щоб богоносні Мужі надавали йому настільки високе достоїнство. Святий Ігнатій Богоносець у посланні до Магнезійців пише: "Коріться єпископові й один одному, як Ісус Христос корився по плоті Отцеві й Апостоли Христу, Отцеві й Духу, щоб єднання було разом тілесне й духовне".
У творах святого Ігнатія є вираження, де Ісус Христос називає Святого Духа - Своїм. Святе Письмо багате на  подібні приклади. Але звідси зовсім не слід робити висновок, що Святий Дух - це сила Другої Іпостасі, так само як і інший висновок - про підпорядкованість Сина Божого Отцеві на підставі сказаного Спасителем про Свою людську природу: "Отець Мій більше Мене".
     Ми повинні визнати, що богословська термінологія в перші століття християнства ще не утвердилась, і тільки поява єретичних вчень спонукало Церкву Христову в особах її богоносных Отців посилено зайнятися відпрацьовуванням термінів, щоб успішніше протистояти гордовитій свідомості фантазій сектантів-єретиків, що відпали в серці своєму від єдності Церкви.


kvaps:

--- Цитата: newroman від 18 Жовтня 2008, 23:39:05 ---Раз у рік вони роблять вечерю спогаду, що, втім, святом у них не вважається. У цей день віруючі збираються в «зали царства» (так називається приміщення, де проходять збори: клуби, стадіони і т.п.). Якщо в громаді хто-небудь присутній з «народжених із небес», то він відламує від хліба шматочок, з’їдає його і робить ковток з великого скляного фужера з вином. Інші просто передають з рук у руки підношення з хлібом і фужером з вином, беручи участь у вечері чисто символічно.
     У Росії немає «народжених з небес», але є кілька людей на Україні.
--- Кінець цитати ---

     Кстаті ти почитай Біблію ліпше, кнингу Об"явлення, будеш ліпше знати, скільки людей будуть царювати разом з Ісусом Христом на небі.
Звідки ТИ можеш знати що в Росії немає (по твому вислову) "народжених з небес", а в Україні є ?
Ти їх вибирав ?
Писати тут всяку чуж вмієш, а читати Біблію треба, і все доказувати по Біблійним вченням а не по своїй релігії в яку ТИ віриш.
Відповідь від: 23 Листопада 2008, 13:25:14
--- Цитата: doktor-maks від 01 Листопада 2008, 00:22:36 ---У свідків відвідування людей є служінням, години і проведений за розмовою час реєструється, книги відсилаються в Бруклін, а звідти самому Господу Богу
--- Кінець цитати ---

 :D Нічого тут нереєструється, кожен це робить за власнии бажанням, БЕЗПЛАТНО !



--- Цитата: newroman від 01 Листопада 2008, 00:31:26 ---Недавно у нас сталася кумедна ситуація зі свідками. Недалеко від їхнього залу царства є озеро, як на Пійло їхати. Свідки там хотіли організувати, щось вроді зїзду обласного. Про це звідкись довідався один батюшка православний. І перед тим як вони мали там збиратися забив на тому місці хреста. Ті прийшли побачили хреста і мусіли іти геть і шукати інше місце для зборів. А то бач захотілось їм на природі зібрання влаштувати, зали їм мало своєї.
--- Кінець цитати ---

Це по Біблії правильно зроблено - це є любов до ближнього ? ВОбше навіть ніякої ПОВАГИ.



--- Цитата: newroman від 03 Листопада 2008, 21:43:20 ---Імя Бога.

Нагадаємо, що будь-який прохристиянський напрямок, секта утворювалися внаслідок розколу з Православною Церквою чи внаслідок відокремленняч від подібних собі угруповувань. Однією з причин цього було неправильне розуміння, а, значить, і трактування їхніми адептами тої чи іншої догматичної істини Церкви. Наприклад, так звані свідки Єгови, найчастіше запитують у свого співрозмовника, чи знає він імя Бога? Що б людина не відповіла (насправді відповідь їх не цікавить), вони обовязково зазначають, що справжнє імя Бога - Єгова.
Кожна назва, термін чи імя певним чином характеризує той обєкт, якому належить. Для прикладу, термін "автомобіль" складається з двох латинських слів, які взяті разом означають "той, хто рухається сам". Також усім відомо, що імя Петро перекладається як "камінь". Але й справді, яке імя має Бог? Чи можливо взагалі дати Йому якесь одне імя і Його охарактеризувати? Певно, що ні! Тому ще в Старому Завіті ми зустрічаємо багато термінів, імен для характеристики Бога : Адонай (Господь), Елохім (Дух, Бог) та інші. Але, безперечно, щонайкраще характеризує Бога імя Яхве (Єгова - його неправильна транскрипція) - Сущий. Юдеї ставляться до нього з такою великою пошаною, що намагаються навіть не промовляте це імя і заміняють  у своїх молитвах іншими, наприклад Адонай. Так звані ж свідки Єгови, видно, схожої пошани до імені Яхве не виявляють, оскільки друкують його на кожній сторінці будь-якого свого видання. Тому, згадуючи про них, ми зазначаємо: так звані свідки Єгови. Справжніми ж свідками Єгови, точніше, Яхве, залишаються вірні Православної Церкви. Саме в практиці Православної Церкви це імя з поваги до нього ж згадується вкрай рідко. Очевидно людей які пропонують перехожим часопис "Вартова башта" чи "Пробудись", не варто називати єговістами чи свідками Єгови, оскільки відійшовши від єдиної, заснованої Богом Яхве Церкви, вони відійшли від Бога і тому ні в якому разі не можуть про Нього свідчити.
--- Кінець цитати ---

А Ти сам знаєш і'мя Бога, який створив людину? Чи може бужеш твердити, що в Бога немає імені ?
А церква як свідчить про знищення цієї системи другим людям ?

newroman:

--- Цитувати (вибране) ---Кстаті ти почитай Біблію ліпше, кнингу Об"явлення, будеш ліпше знати, скільки людей будуть царювати разом з Ісусом Христом на небі.
--- Кінець цитати ---
144 тысячи - кто они?
     Итак, первое воскресение имело место в 1918 г., а умирающие из числа "рожденных свыше" приобщаются к "небесному классу". Сразу же отметим, что число, на котором делают акцент сектанты, сугубо символическое. Оно получено путем умножения 1000 на 144, а число 144, в свою очередь, получено путем умножения 12 на самое себя. Число 144 тысячи не означает какой-либо определенной группы лиц. Оно включает вообще всех, живших во времена Ветхого и Нового Заветов и сподобившихся Царства Небесного. Как во ветхозаветные времена было 12 патриархов, от которых произошел народ Божий, явивший себя миру сонмом пророков и праведников, так и в новозаветное время на проповедь были посланы 12 Апостолов, многих к учению Христа привлекших и тем выполнивших свою миссию.
     Слово "тысяча" в Священном Писании, как правило, имеет аллегорический смысл. "Пред очами Твоими тысяча лет, как день вчерашний" (Пс. 89,5). "У Господа один день, как тысяча лет, и тысяча лет, как один день" (2 Петр. 3, 8). Милость Божия продолжается "до тысячи родов" (Втор. 5, 10). Допустимо ли указанное в Откровении число "тысяча" понимать как общепринятую протяженность времени, а под числом 144 тысячи совершенно определенное количество людей? Разумеется, нет, ибо 144 тысячи указывает на некую полноту, которую будет представлять собой Царство Божие, что следует из 21-й главы Откровения, где говорится, что длина Небесного града равна 144 локтям (Откр. 21, 17). В 7-й главе Откровения число 144 означает, что по 12 тысяч из каждого колена израильского нашлись запечатленными (Откр. 7. 4). Причем колена перечисляются поименно, и непосредственного отношения к живущим в Новом Завете (иеговистам в том числе) это число не имеет. По мнению толкователей Библии, это число может означать относительно небольшое число, по сравнению с которым новозаветное царство представляет "великое множество" (Откр. 7, 9).
     В 14-й главе Откровения сказано: 144 тысячи есть "девственники" и пришли от "великой скорби". Причем буквальное понимание этого числа, к чему склонны иеговисты, способно вообще лишить всякого смысла их учение, поскольку Ч.Рассел и Д.Рутерфорт были в свое время женаты, однако причисляли себя к "небесному классу", к 144 тысячам, о которых Писание говорит, что они девственники.
      Достаточно обратиться к 7-й и 14-й главам Откровения, чтобы обнаружить всю нелепость учения сектантов о "небесном классе" еще и потому, что иеговисты учат, будто в 144 тысячи попадут только живущие в новозаветное время. Однако этому противоречит 7-я глава Откровения, в которой 144 тысячи - это люди, жившие исключительно в ветхозаветную эпоху.
     Составляющие это число пришли от "великой скорби" (Откр. 7, 14). В собственном смысле время "великой скорби", по учению сектантов, еще не наступило. Если же под "великой скорбью" разуметь отказ от обладания "предметами" мира сего, как это считал Рассел и его последователи, то могут ли эти "скорби" сравниться со скорбями монашествующих, ибо живущие вне стен монастыря не имеют даже отдаленного представления о тяжести иноческих испытаний.
     В 7-й главе говорится о 144 тысячах, спасенных в Ветхом Завете, а в 14-й - о спасенных в Новом Завете. "Многими скорбями надлежит нам войти в Царство Божие" (Деян. 14, 22). "Претерпевший же до конца спасется" (Мф. 24,13).
     Что же касается упоминания о девстве, то, очевидно, речь в первую очередь идет о духовном девстве, посредством коего человек очищается и телесно. "Девство" в понимании сектантов есть отсутствие связей с "ложными" религиями, хотя многим из причислявших себя к "небесному классу" здесь похвалиться нечем, ибо в прошлом они побывали в разных протестантских деноминациях. Среди составляющих "теократическое царство" немало таких, кто прекратил все отношения с Бруклинской корпорацией. При этом они не перестают веровать во Христа и стали членами иных христианских церквей.

--- Цитувати (вибране) ---Звідки ТИ можеш знати що в Росії немає (по твому вислову) "народжених з небес", а в Україні є ?
Ти їх вибирав ?
--- Кінець цитати ---
Це не мої дані, це дані дослідження цієї секти. Можливо ці "народжені з небес"  :D є і в Росії і в Україні і де тільки їх нема.

--- Цитувати (вибране) ---Писати тут всяку чуж вмієш, а читати Біблію треба, і все доказувати по Біблійним вченням
--- Кінець цитати ---

А ти докажи, як ти пишеш, по Біблії, протилежне ! Щось не бачу ні одного спростування від тебе. Одні емоції. Аргументи і докази давай.

--- Цитувати (вибране) ---Недавно у нас сталася кумедна ситуація зі свідками. Недалеко від їхнього залу царства є озеро, як на Пійло їхати. Свідки там хотіли організувати, щось вроді зїзду обласного. Про це звідкись довідався один батюшка православний. І перед тим як вони мали там збиратися забив на тому місці хреста. Ті прийшли побачили хреста і мусіли іти геть і шукати інше місце для зборів. А то бач захотілось їм на природі зібрання влаштувати, зали їм мало своєї.

Це по Біблії правильно зроблено - це є любов до ближнього ? ВОбше навіть ніякої ПОВАГИ.
--- Кінець цитати ---

Да воскресне Бог і розбіжаться вороги Його, і да біжать від лиця Його всі ненависники його.


--- Цитувати (вибране) --- А Ти сам знаєш і'мя Бога, який створив людину? Чи може бужеш твердити, що в Бога немає імені ?
А церква як свідчить про знищення цієї системи другим людям ?
--- Кінець цитати ---
Незрозумів запитання? Вище по-моєму викладені різні імена Бога.

Якщо хочеш далі дискутувати то наводи аргументи, будь-ласка на захист єговістів.

doktor-maks:

--- Цитата: kvaps від 23 Листопада 2008, 14:37:54 --- :D Нічого тут нереєструється, кожен це робить за власнии бажанням, БЕЗПЛАТНО !
--- Кінець цитати ---
Як добре, що Ви розумієте жарти  :)
Відповідь від: 24 Листопада 2008, 23:16:39
--- Цитата: kvaps від 23 Листопада 2008, 14:37:54 ---Звідки ТИ можеш знати що в Росії немає (по твому вислову) "народжених з небес", а в Україні є ?
--- Кінець цитати ---
В одній тільки секті Сандея "народжених" більше 30 тисяч. Вони складуть конкуренцію Свідкам на тих вакантних 144 тис. місць на небі  :)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії