Різне > Віра, релігія, філософія, світогляд

Глосолалія - що це таке?

<< < (8/15) > >>

яничар:
Цитата: яничар від 31 Жовтня 2008, 02:58:51
То що, людина очищається хрещенням вашим, а її мова- ні?
Ви читали Біблію? Знаєте чому люди розмовляють різними мовами? Як думаєте, згідно Біблії, мова (російська, українська, польська, німецька і інші) це благословіння чи прокляття?[/quote]
А навіщо мені про це думати, якщо в Біблії написано? Тобто тіло може очиститись, а мова- ні? А апостоли проповідували незрозумілою для слухачів мовою і вони після проповіді ставали християнами?

--- Цитата: яничар від 31 Жовтня 2008, 02:58:51 ---А потому, говорящий на [незнакомом] языке, молись о даре истолкования.
Ибо когда я молюсь на [незнакомом] языке, то хотя дух мой и молится, но ум мой остается без плода.
Что же делать? Стану молиться духом, стану молиться и умом; буду петь духом, буду петь и умом.
(1Кор.14:13-15)
Як же з тлумаченням? "ум мой остается без плода."
То під час молитви ви говорите з Богом? Він вам відповідає?... Тлумачить?... Якщо так, то апостоли вам могли б позаздрити.
--- Кінець цитати ---

--- Цитата: Juli від 03 Листопада 2008, 16:54:39 ---Апостоли були хрещені Духом Святим, тому немає чому заздрити.
--- Кінець цитати ---
Хіба не апостолові слова наведені Вами вище?

doktor-maks:

--- Цитата: Juli від 03 Листопада 2008, 16:54:39 ---Ви читали Біблію? Знаєте чому люди розмовляють різними мовами?
--- Кінець цитати ---
Добре, що всі не розмовляють іншими мовами, оце дійсно був би балаган  :=) :)


--- Цитата: Juli від 03 Листопада 2008, 16:54:39 ---Як думаєте, згідно Біблії, мова (російська, українська, польська, німецька і інші) це благословіння чи прокляття?
--- Кінець цитати ---
За часів Вавілонського стовпотворіння ані російської, ані німецької мови не було. Чи в духовній "академії"  ;) цього не вчать?  :D А чи змішення мов є прокляттям або благословенням - це залежить з якого боку дивитись...

Skelya:
ШАНОВНІ ЗНАТАКИ БІБЛІЇ ПРОШУ МЕНІ ПОЯСНИТИ 1Кор.14:2 Як говорить хто чужою мовою, той не людям говорить, а Богові, бо ніхто його не розуміє, і він духом говорить таємне.

Перечитавши наші насмішки, не зажартуйтеся, не вчить хулу на Д.С. Тому по суті ваших пояснень у мене запитання:

Як можна комусь проповідувати так щоб його не розуміли?
Чому написано що той хто говорить іншою мовою говорить не людині, а Богові?
Чому тут сказано що милиться дух людський, а не розум?
ПОЛУЧАЄТЬСЯ ап. ПАВЛО БУВ СЕКТАНТ?

yurko:

--- Цитувати (вибране) ---Існує значне різноманіття позицій щодо питання говоріння на інших мовах. Усі ці позиції можна розділити на наступні категорії:

1. Говоріння на інших мовах не є доказом хрещення Духом Святим;

2. Хрещення Духом Святим іноді супроводжується говорінням на інших мовах;

3. Хрещення Духом Святим завжди супроводжується первісним свідченням говоріння на

мовах.

1. Першу позицію, послідовники якої заявляють, що говоріння на інших мовах не можна вважати свідченням хрещення Духом Святим, розділяють традиційні протестанти.

По-перше, вони говорять, що така позиція знаходить підтримку в таких вірних християнських послідовників минулого, як Лютер, Кальвін, Нокс, Веслі, Уайтфілд, Едвард, Кэри, Джадсон і інших.

По-друге, вони стверджують, що віра, виражена у визнанні „Ісуса Господом”, є єдиним свідченням приходу і поселення Духа Святого в людині.

По-третє, один богослов, що притримується цього погляду сказав: „У книзі Діянь приводиться дев'ять випадків, коли описується, що люди виповнювалися Духом Святим, і разом з тим там не вказується, що вони говорили мовами”. З цієї причини він доходить висновку про те, що говоріння на мовах не є доказом прийняття хрещення Духом Святим .

Саме віра, а не говоріння на інших мовах означає як засіб, так і свідчення хрещення Духом.

2. Відповідно до другої позиції щодо питання говоріння на мовах, мови іноді слугують доказом прийняття хрещення Духом Святим. Така позиція є типовою для деяких різновидів харизматичного руху.

Більшість харизматів пов’язують хрещення Духом Святим із проявом дарів Духа, що звичайно містить у собі і говоріння на інших мовах... Деякі харизмати погоджуються з тим, що говоріння на інших мовах є умовою для хрещення Духом Святим, однак вони відкидають навчання про те, що говоріння на мовах є винятковим свідченням хрещення Духом. Вони вважають, що цьому вченню не вистачає «ясного або переконливого обґрунтування» у Писанні.

„Ніде в Новому Завіті не приводиться жодного твердження про те, що цей прояв (говоріння на мовах) є єдиним свідченням” .

3. Третя позиція щодо говоріння на мовах і свідчення хрещення Духом Святим є традиційною п’ятидесятницькою думкою. У своїй більшості п'ятидесятники стверджують, що говоріння на інших мовах завжди є первісним фізичним свідченням цього особливого переживання.

Наприклад, в "Заяві” Асамблей Божих: „Хрещення віруючих Духом Святим засвідчується первісним фізичним знаменням говоріння на інших мовах у міру того, як їм Дух промовляти дає (Дії.2:4)”.

П'ятидесятники вважають, що їхній висновок про те, що говоріння на інших мовах є первісним фізичним свідченням хрещення Духом Святим, основане на Писанні, особливо на книзі Дії Апостолів. Говоріння на мовах очевидно в трьох випадках, що були детально описані Лукою, коли люди приймали хрещення.
--- Кінець цитати ---

yurko:

--- Цитата: Skelya від 03 Лютого 2013, 15:59:42 ---ШАНОВНІ ЗНАТАКИ БІБЛІЇ ПРОШУ МЕНІ ПОЯСНИТИ 1Кор.14:2
--- Кінець цитати ---

У нас не релігійний форум і серед форумців немає знавців Біблії.

Але ми розуміємо українську мову і вміємо читати. Також вміємо відрізняти зміст цитати без контексту і з ним.

Наприклад, якщо прочитати 1 послання до коритян ширше, то можна зрозуміти, що всі були хрещені Духом, так само як і напоєні.

--- Цитувати (вибране) ---1. А щодо духовних дарів, то не хочу я, браття, щоб не відали ви.
2. Знаєте, що коли ви поганами були, то ходили до німих ідолів, ніби воджено вас.
3. Тому то кажу вам, що ніхто, хто говорить Духом Божим, не скаже: Нехай анатема буде на Ісуса, і не може сказати ніхто: Ісус то Господь, як тільки Духом Святим.
4. Є різниця між дарами милости, Дух же той Самий.
5. Є й різниця між служіннями, та Господь той же Самий.
6. Є різниця й між діями, але Бог той же Самий, що в усіх робить усе.
7. І кожному дається виявлення Духа на користь.
8. Одному бо Духом дається слово мудрости, а другому слово знання тим же Духом,
9. а іншому віра тим же Духом, а іншому дари вздоровлення тим же Духом,
10. а іншому роблення чуд, а іншому пророкування, а іншому розпізнавання духів, а тому різні мови, а іншому вияснення мов.
11. А все оце чинить один і той Самий Дух, уділяючи кожному осібно, як Він хоче.
12. Бо як тіло одне, але має членів багато, усі ж члени тіла, хоч їх багато, то тіло одне, так і Христос.
13. Бо ми всі одним Духом охрищені в тіло одне, чи то юдеї, чи геллени, чи раби, чи то вільні, і всі ми напоєні Духом одним.
14. Бо тіло не є один член, а багато.
15. Коли скаже нога, що я не від тіла, бо я не рука, то хіба через це не від тіла вона?
16. І коли скаже вухо, що я не від тіла, бо я не око, то хіба через це не від тіла воно?
17. Коли б оком було ціле тіло, то де був би слух? А коли б усе слух, то де був би нюх?
18. Та нині Бог розклав члени в тілі, кожного з них, як хотів.
19. Якби всі одним членом були, то де тіло було б?
20. Отож, тепер членів багато, та тіло одне.
21. Бо око не може сказати руці: Ти мені непотрібна; або голова знов ногам: Ви мені непотрібні.
22. Але члени тіла, що здаються слабіші, значно більше потрібні.
23. А тим, що вважаємо їх за зовсім нешановані в тілі, таким честь найбільшу приносимо, і бридкі наші члени отримують пристойність найбільшу,
24. а нашим пристойним того не потрібно. Та Бог змішав тіло, і честь більшу дав нижчому членові,
25. щоб поділення в тілі не було, а щоб члени однаково дбали один про одного.
26. І коли терпить один член, то всі члени з ним терплять; і коли один член пошанований, то всі члени з ним тішаться.
27. І ви тіло Христове, а зосібна ви члени!
28. А інших поставив Бог у Церкві поперше апостолами, подруге пророками, потретє учителями, потім дав сили, також дари вздоровлення, допомоги, управління, різні мови.
29. Чи ж усі апостоли? Чи ж усі пророки? Чи ж усі вчителі? Чи ж усі сили чудодійні?
30. Чи ж усі мають дари вздоровлення? Чи ж мовами всі розмовляють? Чи ж усі виясняють?
31. Тож дбайте ревно про ліпші дари, а я вам покажу путь іще кращу!

--- Кінець цитати ---

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Перейти до повної версії