Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

10 років 9 місяців 22 дні

Автор Тема: Загальні (повсякденні) питання  (Прочитано 39250 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1193/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21044
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 13:54:37

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #20 : 13 Лютого 2009, 18:53:40 »

Дякую.
На скільки я зрозумів, наш "геніальний" шеф знов ляпнув дурницю з мудрим виглядом, сподіваючись, що ми як і раніше будем 2 дні думати, а що ж він таке сказав?
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

syddia

  • Модератор
  • *
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #21 : 16 Березня 2010, 12:16:42 »

Хоч не перший рік заповнюю як держслужбовець декларацію про дходои, але кожного року виникають якісь запитання і непонятки. :unknow Хтось може поділитись своїм досвідом і компетентно все розтолкувати?
Записаний

$t@$

  • Користувач
  • **
  • Карма +6/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 82
  • Останні відвідини:
    24 Серпня 2016, 19:45:05

Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #22 : 10 Квітня 2010, 20:17:00 »

Не знаю, чи в тему... Але може знає хто, скільки зараз коштує доручення на автомобіль (загальне/генеральне), ну і може порадите, де дешевше :)
Записаний

Azazello

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +32/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 123
  • Останні відвідини:
    01 Квітня 2014, 22:28:02

    Звідки: Kalush siti
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #23 : 10 Квітня 2010, 22:08:33 »

100 гривень. Нотаріус Попович Олександра. Офіс на Степана Бандери 20.
Записаний
Я - Ангел. Только крылья - в стирке, нимб - на подзарядке, а рожки и хвост - это у меня наследственное.

$t@$

  • Користувач
  • **
  • Карма +6/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 82
  • Останні відвідини:
    24 Серпня 2016, 19:45:05

Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #24 : 11 Квітня 2010, 00:03:29 »

100 гривень.
Як я розумію, загальна? І на який термін?
Записаний

Azazello

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +32/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 123
  • Останні відвідини:
    01 Квітня 2014, 22:28:02

    Звідки: Kalush siti
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #25 : 11 Квітня 2010, 00:07:42 »

Конкретно не знаю, але можу вранці зателефонувати їй на мобільний і дізнатись всю інформацію.
Записаний
Я - Ангел. Только крылья - в стирке, нимб - на подзарядке, а рожки и хвост - это у меня наследственное.

$t@$

  • Користувач
  • **
  • Карма +6/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 82
  • Останні відвідини:
    24 Серпня 2016, 19:45:05

Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #26 : 11 Квітня 2010, 00:13:12 »

Конкретно не знаю, але можу вранці зателефонувати їй на мобільний і дізнатись всю інформацію.
Буду вдячний. :)
Писати можете в приват.
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1193/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21044
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 13:54:37

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #27 : 11 Червня 2010, 18:41:50 »

Дайте будь ласка відповідь на питання, чи правомірно "газовикам" виставляти жильцям будинку "Х" гроші за ремонт газової труби (котра пошкодилася внаслідок своєї старості) що йде від магістрального трубопроводу до будинку?
Зі слів "газовиків" дана труба не є магістральною, а значить є власністю жильців будинку до якого вона йде і якщо жильці відмовляються платити, то як альтернативу пропонують залишатися зовсім без газу на невизначений термін, бо по аварійному газопроводі ніхто подавати газ не збирається.
От така от казочка. З розповідей знайомих знаю, що то звична практика газового рекету. Цікаво чи дійсно вони мають на то право?
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +191/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3070
  • Останні відвідини:
    Вчора в 16:08:11

    Звідки: Українська
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #28 : 11 Червня 2010, 23:14:07 »

Цитувати (вибране)
Чи правомірно "газовикам" виставляти жильцям будинку "Х" гроші за ремонт газової труби
Напевно ти хотів написати виставляти рахунок, а не гроші)))
А де ти бачив щоб вони шось хотіли робити за свій рахунок?
Записаний

Рибка

  • Активіст
  • *****
  • Карма +961/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 2897
  • Останні відвідини:
    Вчора в 22:56:45

    Звідки: Калуш
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #29 : 11 Червня 2010, 23:37:02 »

то як альтернативу пропонують залишатися зовсім без газу на невизначений термін, бо по аварійному газопроводі ніхто подавати газ не збирається.
а про те що газ протікав уже декілька років то вони мовчуть :ganba
Записаний
І все буде добре, для кожного з нас.  І все буде добре, настане наш час.

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #30 : 23 Листопада 2010, 15:05:33 »

Скажіть чи можна відсудити повернення коштів за зламаний мобільний телефон під час його ремонту у майстерні?
Є такий магазин компютерної техніки "Містер комп" при якому працює якоби майстерня по ремонту мобільних телефонів.
Ще рік назад я принесла їм в ремонт мобільний телефон - він погано ловив мережу, часто пропадав звязок. Під час ремонту Коля "прогрів мікросхеми, щоб переконатись, що в них також є проблема"(з його пояснень) і мікросхема, що відповідає за пуск телефона розплавилась. Ремонував кілька місяців, бо не було запчастин.Забрати не могла, бо здала телефон працюючим, а став він купкою металу.Домовились, що поміняємось з ним телефонами: мою новеньку жабку йому, а він мені свою покоцану, але клавіатуру зобов"язався за кілька днів поміняти. Пройшов майже рік - та ж причина - все ще немає ніяких запчастин, а клавіатури китайські і розсипаються в руках.
Місяць назад принесла йому на огляд Нокію Н82. Так як екран глючив - то включався не відразу, то букви були не чіткі, то найчастіше - по екрану йшли коричневі полоси - то наслідки купання мобільного в не порожньому горшку. Думала, раз він мій "боржник", то уже не поступить так як вперше і дешевше обійдеться. Повторилась таж історія. Взявся ремонтувати - сказав проблеми з дисплеєм. Уже місяць не можу забрати (вірніше сьогодні забрала, але ПОЛАМАНИМ ЗОВСІМ), бо "під час тестування телефон багато споживав і ... полетіла флешка і ще може щось". І знов "немає запчпстин і їх постачання від мене не залежить" і т.д і т.п. Я забрала телефон, але тепер він уже ВЗАГАЛІ не включається. Для мене це задорога втрата ( так як я непрацююча і з  малою дитиною). Чи можу я якось через суд добитись повернення збитків?
Я вже прокручую в голові докази, але чи будуть вони мати якусь силу, бо довести правдивість чи не правдивість слів важко в такій ситуації. Хоча є кілька моментів.
Записаний

cgr

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +168/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 671
  • старый больной человек.
  • Останні відвідини:
    22 Лютого 2011, 18:24:00

Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #31 : 23 Листопада 2010, 15:12:09 »

по нормальному при здачі техніки в ремонт вам видається папірець на якому написано що працює/що ні (разом при вас перевіряють), дефетки, подряпини.

якщо вам повертають техніку в якій щось ще не працює крім того що не працювало коли ви віддавали - цей папірець і є доказом.

якщо такого папірця у вас немає - ну Ви можете зробити їм неприємності пописавши скарги різні але довести що вони зламали Вам телефон не знаю як...
Записаний
влада проти корупції все одно що бджоли проти меду. (с) Гололобов

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #32 : 23 Листопада 2010, 15:19:22 »

У мене папірець прийому в ремонт мого мобільного є. Але на ньому вони не вказують чомусь ні стан телефону, ні те, що несправне. Просто типовий для всіх папірець. (він у мене наразі є ). Там лише написано - "був у воді" і його серія та модель. До того, я телефон носила у сусідню майстерню і там сказали, що причина у дисплею, а все інше було справне.
Записаний

cgr

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +168/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 671
  • старый больной человек.
  • Останні відвідини:
    22 Лютого 2011, 18:24:00

Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #33 : 23 Листопада 2010, 15:34:26 »

Цитувати (вибране)
Але на ньому вони не вказують чомусь ні стан телефону, ні те, що несправне.
мабуть тому і не вказують щоб не нести відповідальність у випадку чого.

Цитувати (вибране)
Просто типовий для всіх папірець
ну для всіх не для всіх - в мене по ноутбуку все було записано до подряпин, правда возив я його в київ.

є варіант що десь прописана форма цього папірця, але знайти такого пропису не можу.
Записаний
влада проти корупції все одно що бджоли проти меду. (с) Гололобов

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #34 : 23 Листопада 2010, 15:52:12 »

Але вони і хитрі. Третім пунктом записано: "замовник приймає на себе ризик можливої повної або часткової втрати працездатності апарату в процесі ремонту (теплової обробки), у випадку грубих порушень користувачем умов експлуатації, наявності слідів попадання струмопровідної рідини (корозії), чи механічних пошкоджень".
Записаний

Забута мелодія

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +62/-1
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 228
  • не забувай
  • Останні відвідини:
    03 Лютого 2014, 15:11:16

    Звідки: z
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #35 : 24 Листопада 2010, 15:34:10 »

У мене папірець прийому в ремонт мого мобільного є.
Раз такий документ є. То можна вимагати свій телефон. Той "папірець" є доказом того, що телефон не повернуто. Це, якщо вони не схочуть владнати ситуацію по-нормальному, мирно. Взагалі, добре було б щоб щось порадили юристи.
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #36 : 30 Листопада 2010, 18:04:55 »

Сьогодні знов завітала у той магазин, де мені ремонтували і ні разу не зремонтували мобільні. Тобто, у "Містер комп".  Глянула у книгу скарг і пропозицій - ніякої реакції не лише на мою скаргу, а й на скарги інших клієнтів. На мої запитання, була відповідь старшого (на нього вказали як на директора, але точно в його посаді я не впевнена) - "а Я вАМ НЕ ВІРЮ! дОКАЗАТИ, ЩО ТЕЛЕФОН ЗЛАМАВ САМЕ МАЙСТЕР ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ". :(
Хоча, якби захотіла - змогла б. Бо перед тим як принести їм телефон, я його носила в іншу майстерню і там залишився запис про те, яка у мене була поломкка і те, що я не погодилась на ремонт у звязку із відсутністю коштів" та ще кілька нюансів. А також і ту обставину, що сам їхній майстер не заперечує, що поломка сталась в процесі ремону....
Та найбільше , мягко кажучи, дивує реакція керівника. Замість того, щоб прийняти скаргу і розібратись - відразу почали кричати, що вони не вірять, що вони лише рік працюють (а мене угораздило здати їм перший раз телефон через 2 тиждні після їх відкриття і роботи) і т.д. Ото крутелики, що їм навіть клієнти не важливі!  :stop:
 :ganba Пора би уже перйменуватися у "Містер безтолку".  :ganba
Записаний

Tandylight

  • Глобальний модератор
  • *
  • Карма +1048/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3126
  • Останні відвідини:
    12 Січня 2017, 21:42:32

    Звідки: Київ
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #37 : 30 Листопада 2010, 18:10:29 »

я б порадила в такому випадку звернутись до Комітету захисту прав споживачів. ВОни якразх і перевірять книгу скарг і пропозицій і запитають чи розбібравсяїх директор щ такою ситуацією
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1193/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21044
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 13:54:37

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #38 : 30 Листопада 2010, 18:24:17 »

А у нас він є лиш у області. У Калуші є лише представник, який зявляється раз на тиждень.
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

Tandylight

  • Глобальний модератор
  • *
  • Карма +1048/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3126
  • Останні відвідини:
    12 Січня 2017, 21:42:32

    Звідки: Київ
Загальні (повсякденні) питання
« Прочитано #39 : 30 Листопада 2010, 18:50:02 »

У Калуші є лише представник, який зявляється раз на тиждень.
Ну нічого, він певне з'являється для того, щоб розглянути заяви? То написати заяву (скаргу) і він її розгляне, коли з'явиться...
Записаний