Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

11 років 1 місяці 14 днів

Автор Тема: ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!  (Прочитано 133752 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01


Давайте в даній темі, в першу чергу обговорювати дії працівників Державтоінспекції України (правомірні і неправомірні), ділитись інформацією (хто що знає) про зміни в ПДР та інших нормативно правових актах, що стосуються автотранспорту, розмірковувати над причинами та наслідками порушення учасниками дорожнього руху Правил дорожнього руху, прослідковувати за адмінсправами: від скаладання протоколу до винесення рішення судом. ;)
« Останнє редагування: 19 Травня 2008, 23:47:19 від tywkanchuk »
Записаний
Перше повідомлення / Продовження теми 

bornslippy

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +561/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4418
  • Самса Тандирная
  • Останні відвідини:
    30 Липня 2017, 19:43:46

    Звідки: Kalush Acid City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #140 : 18 Листопада 2008, 09:49:16 »

-таксисти. Тут складно визначити , так як одних і тих же водіїв бачив як з пристібнутими пасками , так і без.
в таксі можна їздити без ремнів!!! особисто я їжджу з ремнем вже тиждень згадую польшут чехію і словаччину

сьогодні зранку їхав в районі П'ятака - таксисти, як і раніше, стоять на пішоходному переході 5-10 метрів від зупинки.
у них мабуть місячний абонемент
ну так само можна сказати і про зупинку технікум і про водіїв маршруток і про звичайних водіїв ячкі паркуються там де їм зручно!!!!
Записаний
Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3467
  • Останні відвідини:
    12 Серпня 2018, 08:02:15

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #141 : 18 Листопада 2008, 10:01:01 »

суть не в тому що порушують, а в тому, що само збільшення штрафів поки не вплинуло на порядок на дорогах. Народ хоче перевірити мабуть "на собі".  :unknow
Записаний

bornslippy

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +561/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4418
  • Самса Тандирная
  • Останні відвідини:
    30 Липня 2017, 19:43:46

    Звідки: Kalush Acid City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #142 : 18 Листопада 2008, 10:03:57 »

так за порушення які є не суттєвими і не створюють аварійну ситуацію можна попереджати а не одразу напрягати!!!!
Записаний
Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3467
  • Останні відвідини:
    12 Серпня 2018, 08:02:15

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #143 : 18 Листопада 2008, 10:14:17 »

звичайно, пояс безпеки не впливає на безпеку на дорозі.
а от стоянки на зупинках, пішоходних переходах, поворотах таки зблішують шанси ДТП і заважають нормальному рухові.
Записаний

bornslippy

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +561/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4418
  • Самса Тандирная
  • Останні відвідини:
    30 Липня 2017, 19:43:46

    Звідки: Kalush Acid City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #144 : 18 Листопада 2008, 10:27:16 »

згідний але на пятаку на зупинці і на переході ніхто не зупиняється!!! ну тобто я ніразу не бачив!!! так як самі ж таксисти проти цього!!!!
Записаний
Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3467
  • Останні відвідини:
    12 Серпня 2018, 08:02:15

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #145 : 18 Листопада 2008, 15:05:06 »

маю на увазі на другій стороні, як у центр їхати. там не те що зупиняються, а постійна стоянка. хоча метрів 30 за зупинкою є спеціальний карманчик для таксі.
Записаний

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #146 : 18 Листопада 2008, 15:19:22 »

Пристібають ремні:
 -Усі водії жигульок, ціна яких рідко перевалює за 4000$ ;
 -Водії недорогих іномарок типу Лайнос з незатонованими вікнами ;
 Жінка вже давно намагається привчити мене пристібатись ременем безпеки, а я ніяк не піддаюсь, мабуть то через те, що в мене затоновані вікна. :=) Цікаво, якщо мене тепер тормознуть, то шо прийдеться здирати ту затемнюючу плівку? :(

  А ше я не маю тимчасового техталона до довіреності, ніхто не чув кілько то задоволення тепер коштує?

згідний але на пятаку на зупинці і на переході ніхто не зупиняється!!! ну тобто я ніразу не бачив!!! так як самі ж таксисти проти цього!!!!
А як щодо того, що таксисти повністю окупували одну полосу на Пушкіна? Навпроти на додачу зовсім необлаштований автовокзал і таки чином проїжджа частина по вул. Пушкіна зменшилась вдвічі. :evil

  Вчора спостерігав одну таку аварійну ситуація, яка наштовхнула мене на думку, що в першу чергу за новими штрафами треба штрафувати все таки пішоходів. Річ в тому, що вчора після роботи ідучи додому, бачу як один мужик не оглядаючись по бокам переходить дорогу на вскіс у недозволеному місці (регульоване перехрестя і пішохідний перехід за 30 метрів від нього). В цей час його мало не збиває таксі, яке аби таки не збити тормозить юзом і сигналить. Сам ужик навіть відштовхнувся рукою від капоту машини і спокійно пішов далі. Таксист догнав мужика і в той час я порівнявся з ними. Я гадав, що таксист дасть по пиці тому пішоходу, коли я вздрів шо мужик в дупель пяний, то у самого зявилось бажання дати йому звіздюлін за те, що отак ризикує своїм життям та ше й інших підставляє. Але таксис виявився відносно людяним - він виматюкав хлопа і потягнув його за барки до машини мовляв відвезу тебе в мєнтуру і здам тебе з потрохами...
Записаний

bornslippy

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +561/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4418
  • Самса Тандирная
  • Останні відвідини:
    30 Липня 2017, 19:43:46

    Звідки: Kalush Acid City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #147 : 18 Листопада 2008, 18:47:52 »

маю на увазі на другій стороні, як у центр їхати.
я ф зрозумів зразу. але там достатньо місця між зупинкою і переходом. так буває стають козли неправильно але частіше якнебуть паркуються не таксисти !!! розумієте таксист стоїть там ну припустимо пів години за пів години є всі шанси що проїдуть дайці і зроблять зауваження так що серед таксистів там мало хто паркується неправильно . хіба тупі або дибіли.!!!!
А як щодо того, що таксисти повністю окупували одну полосу на Пушкіна? Навпроти на додачу зовсім необлаштований автовокзал і таки чином проїжджа частина по вул. Пушкіна зменшилась вдвічі.
гммм а чому питання не до місцевої влади яка не додумалась зробити повноцінне паркування для такої кількості авт????? адже реально там нема де нормально припаркуватись а на території самого автовокзалу паркуються тільки після 21:00 коли нема автобусів так як за це також напрягають
Вчора спостерігав одну таку аварійну ситуація, яка наштовхнула мене на думку, що в першу чергу за новими штрафами треба штрафувати все таки пішоходів. Річ в тому, що вчора після роботи ідучи додому, бачу як один мужик не оглядаючись по бокам переходить дорогу на вскіс у недозволеному місці (регульоване перехрестя і пішохідний перехід за 30 метрів від нього). В цей час його мало не збиває таксі, яке аби таки не збити тормозить юзом і сигналить. Сам ужик навіть відштовхнувся рукою від капоту машини і спокійно пішов далі. Таксист догнав мужика і в той час я порівнявся з ними. Я гадав, що таксист дасть по пиці тому пішоходу, коли я вздрів шо мужик в дупель пяний, то у самого зявилось бажання дати йому звіздюлін за те, що отак ризикує своїм життям та ше й інших підставляє. Але таксис виявився відносно людяним - він виматюкав хлопа і потягнув його за барки до машини мовляв відвезу тебе в мєнтуру і здам тебе з потрохами...
таке бачу практично кожен день і практично вже не звертаю увагу
Записаний
Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3467
  • Останні відвідини:
    12 Серпня 2018, 08:02:15

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #148 : 19 Листопада 2008, 00:08:00 »

корисно почитати.
"НОВЫЕ ШТРАФЫ" ИЛИ ПРАВОВАЯ КАТАСТРОФА?
Приховано: Показати
.....А вот некоторые методы борьбы за свои права отметим.

Частично о них, в части ответственности собственника транспортного средства, процессуальных возможностей обжалования и пр., уже говорилось выше. Отметим ещё некоторые важные моменты.

В ст.268 КоАП, которая определяет вообще все права лица, привлекаемого к админответственности, не вносится изменений. Следовательно, остаются права на правовую помощь, предоставление доказательств и пр. То же самое касается и ст.33 КоАП, о чём говорилось выше.

Следовательно, при «рассмотрении» дела об админнарушении сотрудником ГАИ на месте, соблюсти эти права нереально. Соответственно, водитель, кроме объяснений по сути своего несогласия с нарушением, может указать, что нуждается в помощи адвоката, хочет предоставить характеризующие личность документы и пр., для чего просит отложить дело. Вынесение, несмотря на это, постановления сотрудником милиции будет явным и грубым нарушением прав лица, привлекаемого к административной ответственности, а следовательно, при обжаловании потсановления в суде, повлечёт его отмену.

Ни в коем случае нельзя будет при новом законодательстве упускать никакой возможности обжалования при несогласии с нарушением. Слишком серьёзны могут быть последствия – и с финансовой точки зрения, и с точки зрения возможных повторных нарушений.

С самого начала составления протокола нельзя будет упускать моментов, связанных с трактованием ПДД (об этом уже не раз приходилось упоминать мне в своих статьях) и с трактовкой ряда нарушений.

Так, несколько меняется трактовка нарушения правил по отношению к пешеходам: теперь речь не о нарушении правил проезда перехода, а о непредоставлении преимущества пешеходам. То есть нельзя говорить о нарушении, если пешеходу не создавалось реальных помех (например, он переходил другую полосу движения), или в случае. Если пешеход двигался на запрещающий сигнал, и в других случаях, когда пешеход не имел преимущества. Кроме того, по сути, требования к оформлению этого нарушения в соответствии со ст.256 КоАП должны включать фиксацию данных и объяснения «пострадавшего» пешехода. Об этом уже говорилось в более ранних статьях применительно к делам о создании аварийной обстановки; правила эти новый закон не меняет.

Зато именно  применительно к созданию аварийной обстановки вводятся ещё более жёсткие требования в части подтверждения её доказательствами, в частности, пояснениями свидетелей и потерпевших или фиксации техническими средствами.  Само по себе это прогресс, но введение такой нормы свидетельствует о понимании законодателями проблемы приписывания несуществующих нарушений. Если понимали, как можно было настолько увеличивать полномочия ГАИ?

Также вводится понятие нарушения парвил остановки и стоянки, создающие препятствия дорожному движению или угрозу безопасности. Так вот, их существование тоже должно будет доказываться, и при отсутствии доказательств – водитель должен это отметить в протоколе, точнее, в своих пояснениях к нему. И в дальнейшем реализовать все процессуальные возможности по отстаиванию своих прав – подаче хоадтайства в суд, обжалованию постановления.....
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1195/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21560
  • Останні відвідини:
    Вчора в 22:23:37

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #149 : 19 Листопада 2008, 09:33:59 »

 :duvno
і як то у інших країнах з тим проблем нема???
У німців обов'язково пристібатися навіть на задньому сидінні, а малі дітки мають мати спеціальне кріселко з ременями. вроді 40 євро штраф за непристібнутість. Я спочатку ніяк не міг звикнути. Але як сідаєш у машину не сам, то не забудеш, вони як солдати, не встигли сісти, а вже по пасок!
А з часом то входить у звичку до автоматизму і навіть уваги не звертаєш.
Так само з пішоходами і роверистами. був випадок коли на світлофорі стояли 5 людей (ЗІ МНОЮ), для пішоходів "червоне", а переходити другорядну дорогу треба іні у неї ні з неї ніхто не їде, на кілометр нікого нема.
Всі стояли. І я стояв. З нами ще негр був. Теж стояв. Я спершу хтів іти, але потом думаю, та буду дикіший за негра  :)
а для роверистів вообще РАЙ. Між містечками, а деколи і у місті (кавалок тротуару) виділено червоним кольором смужку (тобто червоним то там де вона дорогу пересікає, а так відділена вроді білою смугою) "велодоріжка". Їдь собі, хоч до столиці.
Ага. ще
рівнозначне нерегульоване перехрестя.
Звісно стоять "трикутники", там де треба. підїздить німець. Справа нікогісінько, обзор чудовий, знака "СТОП" нема, але німець на перехресті все одно гальмує і майже зупиняється. А Юра? На тракторі....
Аж за місяць дойшло, що так літати на тракторі можна лише за селом і то на прямих, а не на перехрестях. Бог милував, нікого не переїхав і не зачепив. 
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3467
  • Останні відвідини:
    12 Серпня 2018, 08:02:15

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #150 : 19 Листопада 2008, 09:45:39 »

нічого дивного, у них багато проблем нема. тому і тікає народ до них, щоб не перейматись подібними проблемами.  :(
найбільша проблема у нас -  державна система. нам постійно треба думати, як уберегтись від неї, хоча у держави зовсім інші функції.
 
зі. Як перехрестя рівнозначне, коли трикутники стоять? чи про які трикутники мова?
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1195/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21560
  • Останні відвідини:
    Вчора в 22:23:37

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #151 : 19 Листопада 2008, 11:13:06 »

ну а знак "рівнозначне перехрестя" хіба не трикутник?
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

Medved

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +168/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 657
  • Останні відвідини:
    28 Вересня 2016, 09:02:31

    Звідки: Kalush City
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #152 : 20 Листопада 2008, 13:07:10 »

Луценко и Турчинов за утро нарушили правила на тысячу гривен

 
Приховано: Показати
После введения новых штрафов ГАИ официально отрапортовала, что число нарушений и ДТП на наших дорогах заметно снизилось. Однако высшим чиновникам новые штрафы ни по чем. Глава МВД Юрий Луценко и первый вице-премьер Александр Турчинов за утро нарушили правила на 1000 гривен
 Служебный 500-й «Мерседес» (по данным киевских автосалонов, сейчас его стоимость варьируется от 100 до 143 тыс. евро) подкатил к подъезду Турчинова около девяти утра, и уже через мгновение авто мчало в центр города. Проезжая со скоростью до 60 кмч, на улице Богдана Хмельницкого дорогущий «Мерс» с Турчиновым в салоне наехал на двойную сплошную линию и один раз не показал поворота, опережая иномарку и перестраиваясь в другой ряд.
 В это же время от дома Юрия Луценко отъехал черный «Лексус» с главным милиционером Украины в салоне. От своей улицы Старонаводницой на элитном Печерске до Кабмина на улице Грушевского авто домчало за 7 минут. При этом, служебный LEXUS LS 430 главы МВД утром дважды пересек одну сплошную линию, перестраиваясь из ряда в ряд. Так же развернул машину и водитель сопровождающей «Тойоты». Причем в среду ради Луценко устроили так называемую «зеленую волну»: отключили все светофоры на его пути с Печерска до Грушевского, начиная от площади Леси Украинки. По-видимому, министр очень опаздывал, он вышел из дома в районе 9.40, то есть за 20 минут до начала заседания Кабинета министров.
 На заседании правительства удалось получить комментарий министра относительно его езды. «К счастью, меня уже много лет возит один и тоже водитель, которому я доверяю и который никогда не нарушает. «Зеленую волну» для меня делают редко, только если задерживаюсь», — сообщил министр. Что касается дорогого LEXUS LS 430 (на момент выпуска он стоил в районе $90 тысяч), то, как утверждает Луценко, его он получил в «наследство» от предшественников. В парке министра есть еще Volkswagen Faeton (от $85 тысяч до $160 тысяч), пишет «Сегодня».
 В то же время, как разъяснил один из опытных экспертов ГАИ, комментируя езду машин Юрия Луценко и Александра Турчинова, оба нарушили правила. «За несоблюдение требованийзнаков (авто Луценко ехало по полосе, которая разрешает движение только прямо, а затем резко начало перестраиваться) сейчас предусмотрен штраф от 255 до 340 гривен (выходит, что Юрий Луценко за одно утро фактически дважды нарушил правила дорожного движения, что в сумме потянуло бы минимум на 510 гривен, максимум на 680 — ред.).
 Что касается Турчинова, то его авто попало под статью «нарушение правил обгона», за что сейчас предусмотрен штраф от 425 до 510 гривен. «Опережая машину, водитель должен был показать поворот, т.е. уведомить остальных участников движения о своем маневре. Он этого не сделал», — сообщил нам опытный гаишник, комментируя ситуацию с вице-премьером.
 В то же время сами гаишники жалуются на то, что с министров и депутатов штрафы гладки. «Ни один инспектор такую машину не остановит, даже если попытается это сделать, никто не прекратит движения. Депутатов вообще штрафовать не можем, максимум их водителей», — сетует гаишник.


 http://vip.glavred.info/?/news/2008/11/20/103207-3
Записаний
"Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженный!"

syddia

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #153 : 28 Листопада 2008, 12:25:39 »

  Чув я таке, що у перші дні дії нових штрафів навіть не існувало рахунків куди ті штрафи потрібно було сплачувати. :fool окремі добросовісні водії готові були заплитит призначені їм штрафи якомога швидше, та ніхто не міг конкретно сказти їм на які рахунки потрібно нараховувати гроші. :unknow
  Також цього тижня бачив багато ДАІшників на вулицях Франика. Вони стояли одиночними патрулями без машин на перехрестях та біля пішохідних переходів.
Записаний

birbir

  • Користувач
  • **
  • Карма +6/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 94
  • калуш
  • Останні відвідини:
    29 Березня 2014, 08:48:34

    Звідки: хіміків
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #154 : 29 Листопада 2008, 22:26:09 »

Незнаю може вже е на форумі ця ссилка!!!!
http://udai.if.ua/index.php?option=com_fireboard&Itemid=6&func=view&id=352&catid=6#352
Записаний
Начинать с нуля трудно, Труднее начинать с глубокого минуса.

Zubik

  • Старожил
  • ****
  • Карма +54/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 318
  • Останні відвідини:
    22 Грудня 2015, 22:58:17

    Звідки: Kalush, IF, UA , "посьолок"
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #155 : 30 Листопада 2008, 09:46:21 »

Хто компетентно пояснить, як треба проїзжати піш. перехід навпроти 2 школи, де встановлений світофор?  :unknow
Моя думка - пішохід повинен натиснути гудзик на стовпі і після того йти спокійно по зеленому для себе світлі, а не кидатись під машини, бо то ПІШОХІДНИЙ ПЕРЕХІД, мля.

Ще мене дуже дратують сикухи, які вальяжно переходять перехід, не дивлячись на дорогу взагалі, і говорячи при цьому по мобілці  :censore
Записаний
Чим більше пізнаю людей, тим більше мені подобаються собаки...

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3467
  • Останні відвідини:
    12 Серпня 2018, 08:02:15

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #156 : 30 Листопада 2008, 09:51:51 »

я теж так думаю, раз є працюючий світлофор, то знаки приорітету не діють. Для чогось його там поставили. Але мабуть все ж краще зупинитись. Я деколи, якщо настрій нормальний і не спішу, то навіть, якщо немає переходу, пропускаю пішохода. Менше головного болю...
Записаний

birbir

  • Користувач
  • **
  • Карма +6/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 94
  • калуш
  • Останні відвідини:
    29 Березня 2014, 08:48:34

    Звідки: хіміків
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #157 : 30 Листопада 2008, 10:55:22 »


Ще мене дуже дратують сикухи, які вальяжно переходять перехід, не дивлячись на дорогу взагалі, і говорячи при цьому по мобілці  :censore
[/quote]

Вони мають повне право!!!!
І я за що зробили такі закони БО водіі зовсім обнагліли!!!!
Записаний
Начинать с нуля трудно, Труднее начинать с глубокого минуса.

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1195/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21560
  • Останні відвідини:
    Вчора в 22:23:37

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #158 : 30 Листопада 2008, 12:06:58 »

Якщо є зебра, то мусиш пропускати, бо нічого не докажеш.
Відповідь від: 30 Листопада 2008, 11:56:00
А ось і правила
Приховано: Показати
18. ПРОЇЗД ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДІВ І ЗУПИНОК
ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

18.1. Водій транспортного засобу, що наближається до
нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають
пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися,
щоб пропустити пішоходів, для яких може бути створена перешкода чи
небезпека.
18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при
сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним
засобам, водій повинен пропустити пішоходів, які закінчують
перехід проїзної частини відповідного напрямку руху.
18.3. Проїжджаючи повз пішоходів, які не встигли закінчити
перехід проїзної частини і вимушено перебувають на острівці
безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних
напрямків, водії повинні вибирати безпечний інтервал.
18.4. Якщо перед пішохідним переходом зупинився транспортний
засіб, водії інших транспортних засобів можуть продовжувати рух,
лише переконавшись, що перед транспортним засобом, який зупинився,
немає пішоходів.
18.5. У будь-якому місці водій повинен пропустити сліпих
пішоходів, які подають сигнал тростиною білого кольору,
спрямованою вперед.
18.6. Забороняється в'їжджати на пішохідний перехід, якщо за
ним утворився затор, який змусить водія зупинитися на цьому
переході.
18.7. Водії повинні зупинитися перед пішохідним переходом на
сигнал, передбачений пунктом 8.8 "в" цих Правил, якщо така вимога
надійшла від членів шкільного патруля, загону юних інспекторів
руху, відповідним чином екіпірованих, або осіб, що супроводжують
групи дітей, і дати дорогу дітям, які переходять проїзну частину
дороги.
18.8. Водій транспортного засобу повинен зупинитися, щоб
дати дорогу пішоходам, які йдуть з боку відчинених дверей до (або)
від трамвая, що стоїть на зупинці, якщо посадка чи висадка
проводиться з проїзної частини чи посадочного майданчика,
розміщеного на ній.
Продовжувати рух дозволяється лише тоді, коли пішоходи
залишать проїзну частину і у трамваї зачиняться двері.
( Пункт 18.8 в редакції Постанови КМ N 619 ( 619-95-п ) від
08.08.95 )
18.9. Наближаючись до транспортного засобу з розпізнавальним
знаком "Діти", що зупинився з увімкненою аварійною сигналізацією,
водій повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб
уникнути наїзду на дітей.

Відповідь від: 30 Листопада 2008, 12:02:54
18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при
сигналі світлофора
чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним
засобам
, водій повинен пропустити пішоходів, які закінчують
перехід проїзної частини відповідного напрямку руху.


Так що сцихуха мала право...
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3467
  • Останні відвідини:
    12 Серпня 2018, 08:02:15

    Звідки: пр. Л.Українки
ДАІ, ПДР та відповідальність за їх порушення!!!
« Прочитано #159 : 30 Листопада 2008, 12:43:20 »

18.2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях при сигналі світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини відповідного напрямку руху і для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
 тобто якщо вона почала рух на зелений і закінчує його
а якщо вона іде на свій червоний, то вона теж порушує.
тут обоюдка, як кажуть
але, вразі чого, звичайно винен буде водій.
Відповідь від: 30 Листопада 2008, 12:22:21
а от, що кажуть правила для пішоходів  ;)
Цитувати (вибране)
4.9. У місцях, де рух регулюється, пішоходи повинні керуватися сигналами регулювальника або світлофора.

У таких місцях пішоходи, які не встигли закінчити перехід проїзної частини дороги одного напрямку, повинні перебувати на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, а у разі їх відсутності - на середині проїзної частини і можуть продовжити перехід лише тоді, коли це буде дозволено відповідним сигналом світлофора чи регулювальника та переконаються в безпеці подальшого руху.
т
Відповідь від: 30 Листопада 2008, 12:39:41
Цитувати (вибране)
4.16. Пішохід має право:

а) на перевагу під час переходу проїзної частини позначеними нерегульованими пішохідними переходами, а також регульованими переходами за наявності на те відповідного сигналу регулювальника чи світлофора;
Записаний