Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

10 років 9 місяців 21 день

Автор Тема: Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.  (Прочитано 19198 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сонечко+

  • Модератор
  • *
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #20 : 28 Січня 2010, 20:47:48 »

А я продовжу тему про їжачків.
Хоча, я відчуваю, що ця казочка не зовсім під цю тему. Я б, наприклад, назвала  її : "Казки на ніч" чи "казочки для дорослих":

В одном лесу жил Ежик. Ты знаешь, какие обычно бывают ежики – деловитые и солидные, часто они любят шуршать по ночам иголками в траве. А этот Ежик любил по ночам мечтать. Иногда он делал это не один – у Ежика была знакомая Звезда. Это хорошо, когда у тебя есть с кем разделить свои мечты. К сожалению, они не могли часто видеться: иногда им препятствовали тучи, а иногда Земля поворачивалась не тем боком и мешала им встретиться. "Подумать только, - восклицала иногда Звездочка, - нас разлучает закон всемирного тяготения!"

После долгой разлуки Ежик обычно говорил:
- Звездочка, я очень соскучился. Я так долго ждал тебя – почти вечность!
- Ты же знаешь, насколько сильными бывают иногда обстоятельства, - говорила Звезда.
- Да, я знаю, - вздыхал Ежик.

А больше они не говорили ничего. Они тихо мечтали вместе.
А когда приближалось утро, Звезда говорила:
- Мне пора.
- Я буду ждать тебя, - говорил Ежик, - я знаю, что это опять будет очень долго, но я все равно буду ждать тебя, возвращайся скорее!
- Я вернусь, ты же знаешь, - говорила Звезда.
- Да, я знаю, - улыбался Ежик.

Ведь это так важно – знать, что тот, кого ты ждешь, обязательно вернется, несмотря даже на всемирные законы.
Записаний

олег

  • Новачoк
  • Карма +0/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 7
  • Останні відвідини:
    13 Березня 2010, 22:42:10

    Звідки: калуш
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #21 : 29 Січня 2010, 09:29:25 »

У мене перша реакція на якусь мить також була обурлива. Але, погодьтеся - автор з гумором і оригінальний. Насправді на ці "казочки" треба дивитись простіше. Вони - для дорослих "дітей"
автор з гумусом в голові д.........б  :butcher :butcher :butcher :butcher :butcher
Записаний

jorgan

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +24/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 103
  • Останні відвідини:
    24 Лютого 2016, 14:55:47

    Звідки: калуш
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #22 : 29 Січня 2010, 10:16:43 »

У мене перша реакція на якусь мить також була обурлива. Але, погодьтеся - автор з гумором і оригінальний. Насправді на ці "казочки" треба дивитись простіше. Вони - для дорослих "дітей"
автор з гумусом в голові д.........б
 =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
 :D :D :D :D :D

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #23 : 29 Січня 2010, 11:21:15 »

У мене перша реакція на якусь мить також була обурлива. Але, погодьтеся - автор з гумором і оригінальний. Насправді на ці "казочки" треба дивитись простіше. Вони - для дорослих "дітей"
+1
А мені сподобались ті казочки. Не бачу нічого обурливого.  Діти все сприймають по іншому. І їм мабуть би теж сподобалось.  :P


Трохи дивна така негативна і бурна реакція на них.  ;)
Записаний

jorgan

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +24/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 103
  • Останні відвідини:
    24 Лютого 2016, 14:55:47

    Звідки: калуш
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #24 : 29 Січня 2010, 11:27:44 »

а потім дивуємось чому діти ставлять багато запинь на які відповідей не можна знайти наприклад
(попа плаче)  чим поносом  і в кінцевому результаті заганяємо себе в кут
пригадую  як на полі чуде хлопчик віршика розказував
вийшов зайчик на крильце
почесати своє яйце
 =)) =)) =)) =)) =))
а такого гав.а є цілими книгами от до чого приводять такі ваші нормальні казочки
так читайте своїм дітлахам  :bouquet: :bouquet: :bouquet:
« Останнє редагування: 29 Січня 2010, 11:45:21 від jorgan »
Записаний

chelentano

  • Користувач
  • **
  • Карма +18/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 60
  • Останні відвідини:
    16 Серпня 2017, 06:32:37

    Звідки: Бульвар
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #25 : 29 Січня 2010, 13:56:00 »

а потім дивуємось чому діти ставлять багато запинь на які відповідей не можна знайти наприклад
(попа плаче)  чим поносом  і в кінцевому результаті заганяємо себе в кут
В мене також є дитина і також ставить запитання, які заводять мене в тупик, але те що я (чи хтось) не може їй відповісти на це запитання свідчить тільки про брак фантазії або словникового запасу.
А хлопчик на полі чудес не винен, і книжки також не винні, винні батьки, які купили йому ці книги і прочитали.
Записаний

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #26 : 29 Січня 2010, 15:56:26 »

вийшов зайчик на крильце
почесати своє яйце
Якщо для вас цей віршик з попередніми казками аналогічні, то питань нема.  ;)

chelentano +1

Записаний

jorgan

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +24/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 103
  • Останні відвідини:
    24 Лютого 2016, 14:55:47

    Звідки: калуш
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #27 : 29 Січня 2010, 22:09:16 »

от  і маємо нащадків такого виховання а ще й при владі ... ЯНУКОВИЧІ :zakryto :zakryto :zakryto :zakryto

Сонечко+

  • Модератор
  • *
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #28 : 30 Січня 2010, 00:06:56 »

Повністю згідна з Лалією. Навіщо опошляти? Казочки не про Жо*у чи ср*ку, а про попу (таку ж частину тіла, як рука чи нога) і голову. Нічим не огидніша, ніж про героя-дурака. Одна вчить, що брати без дозволу не можна і що за все ми все ж таки будемо відповідати. А друга ( на відміну від російських-народних, які вчать, що везе лише Іванам-дуракам ) пояснює, що все треба робити з розумом.
Цікаво, а що чоловіки в розмові з дитиною обминають слово "попа" ? Коли ти на чомусь дуже загострюєш увагу, чи навпаки, уникаєш називати своїм іменем, то це у дитини формує комплекс. Я, наприклад, прямо кажу "доцічка, давай витру попку". Вона знає, що попку треба ховати під трусики та колготки. Але, не зациклюється на тому, що це щось "грязне".
« Останнє редагування: 30 Січня 2010, 00:26:13 від сонечко я »
Записаний

Сонечко+

  • Модератор
  • *
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #29 : 10 Травня 2010, 16:03:11 »

Звичайно, що Казка має бути повчальною, то їсть виховувати моральність, справедливість, прививати такі необхідні у житті якості, як любов, доброта, небайдужість,уміння пробачати і приходити на допомогу...Як ми з дітками обговорюєм потім ці казочки, що пояснюєм...
(надіюсь, ця тема допоможе нам, батькам, давати правильні настанови у житті наших дітей).
КАЗКОТЕРАПІЯ ДЛЯ ЖІНОК, МАЛЕНЬКИХ І ВЕЛИКИХ
Приховано: Показати

    Давним-давно наші мудрі предки розділяли методи виховання
дівчаток і хлопчиків. У хлопчиків розвивали мужність, а в дівчат
- жіночність. Найбільш популярними «жіночими» казками є «Червона
Шапочка», «Маша й Ведмідь», « Крихітка-Хаврошечка», Попелюшка» і
3m. Якщо в «чоловічих» казках не завжди присутні жіночі образи,
то в усіх «жіночих» казках обов'язково є чоловічий персонаж.
Героїні доводиться або будувати з ним стосунки, вступаючи в
боротьбу («Червона Шапочка», «Маша й Ведмідь»), або вона готує
себе до щасливого шлюбу (« Крихітка-Хаврошечка», «Морозко»,
«Попелюшка»). Мрії, дії жіночих героїнь обов'язково звернені до
чоловіка (за винятком, мабуть, міфологічних амазонок). Це не
дивно. Принципи Любові, продовження роду, основні для жінки, не
можуть бути реалізовані без участі чоловіка. Фактично всі
„жіночі” казки допомагають дівчинці осягнути зміст жіночності й
таємницю, варіації взаємин із чоловіком.
    Почнемо з того, що майже в кожній «жіночій» казці є певний
набір завдань для героїні.
    По-перше, вона повинна перебрати перемішане насіння (мак,
просо, сочевицю, горох і т.д.). По-друге, прибратися в будинку
або виконати завдання, що вимагає від неї хитрості, кмітливості,
а не застосування фізичної сили. Ми знаємо, що в цих простих
завданнях насправді зашифровані основні жіночі навички, тож
можемо послідовно розібратися в їх символізмі.
    Що ж означає перебір насіння? Тут має місце тонкий символізм
жіночої вибірковості. Одним з найважливіших завдань жінки в
давнину був вибір гідного партнера, здатного дати здорове,
сильне насіння для продовження роду. Жінка повинна була
перебрати безліч чоловіків, інакше кажучи, «безліч насіня», щоб
вибрати найкращого. Тому тонкий символічний зміст, урок першого
завдання героїні такий: перебираючи насіння, вибирай гідного,
вибирай кращого.
    Що нам дає це знання для процесу виховання дівчинки? Дуже
багато чого. Перше, чому мама, вихователька, педагог повинні
вчити дівчинку, це вмінню вибирати для себе КРАЩЕ. А вибір
кращого тісно зв'язаний з умінням слухати себе.
    Отже, мудра мама говорить доньці: „Ти найкрасивіша, твоє
добре серце б'ється рівно й спокійно. Ти ростеш і радуєш своєю
посмішкою увесь світ. Моя маленька принцеса, у тебе досить сил,
щоб бути щасливою, любити й бути коханою. Все, що задумаєш ти з
любов'ю, обов'язково здійсниться. А горе-біда обійдуть тебе
стороною. А якщо й трапляться над твоєю головою дощ і гроза, вся
Природа, увесь навколишній світ простягне тобі руку допомоги.
Приймай допомогу з любов'ю, цим ти віддячиш своїх дарувальників.
Моя маленька принцеса, я й увесь світ любимо тебе. Прийде час,
ти станеш дарувати свою любов і тим, хто буде дорогий твоєму
серцю. Не бійся любити, чим більше ти віддаєш, тим більше
одержуєш натомість. Слухай своє серце, і воно підкаже тобі того,
хто повинен бути поруч із тобою. Це буде гідний, люблячий тебе й
відданий тобі чоловік. Ти обов'язково вибереш його серед безлічі
інших. Як, перебираючи крупу, ти відокремлюєш брудні, чорні,
негарні крупинки від гарних, так ти вибереш тих, хто гідний бути
поруч із тобою. Моя маленька дівчинка, ти народжена для того,
щоб бути щасливою”.
    Символізм другого жіночого уроку (прибирання будинку) - це
здатність жінки створювати навколо себе комфортне середовище, де
б вона відчувала себе захищеною. Середовище, у якій її Сила не
витікає, а множиться. У більш пізніх переказах відомих казок
(«Попелюшка», «Білосніжка» і ін.) розповідається про те, що
героїня всі роботи у домі робить сама. Фактично більш пізні,
перекручені, перекази казок передають дівчинці ідею про
неминучість домашньої праці, майже «до сьомого поту». Одначе, в
більшості «неспотворених» дидактичних переказів казок героїня
мало що робить сама, своїми руками. Їй допомагає увесь
навколишній світ: починаючи від « бабок-няньок» і закінчуючи
l`kem|jhlh мурашками.
    Це не виходить, що насправді дівчинка повинна бути ледаркою,
зовсім ні. Тонкий урок казкового прибирання будинку полягає в
іншому. Дівчинка повинна навчитися створювати навколо себе
комфортне середовище, а також приймати допомогу. Необхідно
допомогти дівчинці розвинути в собі уміння відчувати комфортний
гармонічний стан на всіх рівнях: фізичному, емоційному,
ментальному та духовному.
    Тому замість слів: «Негайно збери свої іграшки!» або
«Приберися, нарешті, у своїй кімнаті!», мудра мати,
вихователька, педагог говорить зовсім інші слова. Наприклад,
такі: «Сонечко, присядь, прислухайся до себе. Хіба тобі зручно й
приємно перебувати в кімнаті, де розкидані речі й іграшки? Хіба
ти почуваєш себе справжньою господинею, коли навколо тебе бруд і
все лежить некрасиво, не на своїх місцях? Ти така гарна, і краса
повинна оточувати тебе. Давай разом зробимо так, щоб навколо
було красиво. А потім поступово ти навчишся це робити сама.
Повір, усе, що усередині, те й зовні. Нехай твоя краса, як у
дзеркалі, відіб'ється й у твоїй кімнаті».
    Ми розглянули тільки два жіночих уроки, хоча їх значно
більше. Здається, що вони прості по суті. Але виявляється, для
того щоб розвити в собі ці жіночі якості, потрібна більш
внутрішня  зовнішня робота.
    Звичайно, ви можете запитати, а навіщо дівчинці потрібно
вчитися вибирати краще для себе? Навіщо потрібно вчитися
створювати навколо себе комфортне середовище? Ми,
казкотерапевти, відповідаємо: щоб не розплескати, підтримувати,
почувати, приймати, дарувати енергію Любові.
    Саме Любов є основою Жіночності. «...Часто бачу жінок, які
вихлюпують свою любов на чоловіків, які ними навіть не
захоплені... І божественна любов раз за разом перетворюється в
чорний біль. Тоді жінки, щоб жити далі, роблять собі "заморозку"
серця й називають це «досвідченістю», - говорить письменник С.
Селіхов.
   
    Саме ця «заморозка серця» є причиною появи на соціальній
арені «багатотиражної» «помилкової» жінки. За великим рахунком,
саме «заморозка серця» є причиною звертання жінки до психолога.
Проблеми з дитиною, з коханим, із близькими родичами, з
партнерами по бізнесі - все це соціальні прояви жіночої
міфологеми Холодного Серця. Образ «Сніжної Корольови» поступово
перетворюється в соціальний еталон, чи ледве не у вимогу до
жінки.
    Які ж «інструменти» для «заморозки»? Можна виділити чотири
основних інструменти.
    По-перше, це культивування прагматичних цінностей в ущерб
цінності Любові. Дівчинку побічно (а іноді й прямо) навчають
використовувати інших людей, особливо чоловіків, з метою
забезпечення собі кращого життя. Фактично це навчання витонченим
маніпуляціям, обману. Використовуючи маніпулятивні технології,
жінка може досить швидко зробити кар'єру, поліпшити матеріальний
стан. Але вона не знаходить спокою всередині себе, тому що не
почуває Любові. Досить згадати «Казку про рибалку й рибку» і
побачити, що жіноча маніпуляція, хоч і дає матеріальні блага, не
дає задоволеності й гармонії.
    Другий інструмент для «заморозки серця» - це страх. Страх
бути відкинутої, страх нерозділеної любові, страх зрадництва,
страх самітності. Жіночі страхи багатоликі, і якщо жінка не буде
з ними боротися, не навчиться розуміти їх джерело, у її серце
замість любові поселяться страх і заздрість.
    Третій інструмент для «заморозки серця»  - це підміна
почуття Любові об'єктом любові. У жіночій свідомості отримав
досить широке поширення міф про те, що джерелом любові є
зовнішній об'єкт. В основному чоловік. Принц поцілує Сплячу
Красуню, і вона прокинеться, полюбить. Поява чоловіка, його дії
по відношенню до жінки є основними умовами для виникнення
Любові. І це – трагічна помилка.
    Жіночність - це величезний резервуар Любові. Поява зовнішніх
значимих об'єктів - чоловіка, дитини, близьких людей, тварин -
придає Любові напрямок, прискорення, особливе забарвлення,
емоційну насиченість. З появою значимого об’єкта переживання
Любові всередині жінки загострюється. Загострення схоже на
символічне пробудження Сплячої Красуні. От це загострення й
сприймається за саму Любов. Тепер значимий сприймається як носій
Любові. Всі прекрасні переживання Любові зв'язуються лише з ним.
Так відбувається підміна: як джерело Любові сприймається не
внутрішнє відчуття жіночності, а чоловік (або дитина, батько,
свійська тварина, предмет та ін.). Жінці здається, що з відходом
джерела піде й Любов. Вона очікує від свого «джерела Любові»
сталості, а також дій, спрямованих на підтримку Любові. Ця
помилка жінки призводить до того, що вона обов'язково
розчарується в зовнішньому джерелі Любові, особливо якщо це
зовнішнє джерело, об'єкт Любові - чоловік.
    Четвертий інструмент для «заморозки серця» - це
культивування  у внутрішньому просторі болю, образи й провини.
На жаль (або на щастя?), у житті жінки багато чого складається
не так гладко, як їй мріється. Як реакція на обмануті очікування
з'являються біль і образа. І багато хто звикає до переживання
образи й болю. З іншого боку, від жінки навколишні часто
вимагають занадто багато: і любові, і уваги, і успіхів, і
правильних вчинків. Але нормальна дівчинка, дівчина, жінка не
завжди може впоратися з обсягом зобов'язань і повинностей. І
тоді батьки, учителі, чоловіки, діти, колеги по роботі - словом,
увесь світ робить все можливе для «процвітання» у внутрішньому
просторі жінки почуття провини. І вона до цього теж звикає. А
звички, як відомо, стійкі. І приходить момент, коли жінка, якщо
не відчує хоча б раз у день образу, біль або провину, уже не
відчуває, що живе. Вона стає не джерелом Любові, а джерелом
болю, образи й провини для інших людей.
    Як же зберегти своє серце живим і повним Любові? Як не
перетворитися в Сніжну Королеву? Як розповісти дівчинці,
дівчині, жінці про її унікальний жіночий шлях? Для цього, на
щастя, написано багато добрих (терапевтичних) казок.


Відповідь від: 10 Травня 2010, 15:39:07
Чому я розділяю в цій темі казки для дівчаток і окремо для хлопчиків? Звичайно, і дівчаткам, і хлопчикам потрібно читати найрізноманітніші казки. Я не стверджую, що певні казки є «чоловічими» і їх не потрібно читати дівчаткам, чи навпаки. Це умовний поділ для того, щоб каще побачити, що "чоловічі" казки відбивають чоловічі стратегії поведінки, ставлення до життя, а «жіночі» - відповідно, жіночі. Їхній сюжет побудований таким чином, щоб герой (або героїня) самостійно розібралися з виникаючими труднощами й винесли певний урок для себе. Є ще «Змішані» казки де присутні обидва головні герої. Вони обов'язково завершуються возз'єднанням героя й героїні, весіллям і розповідають про взаємини й взаємовплив мужності й жіночності і їхню гармонію.
   
Відповідь від: 10 Травня 2010, 15:56:47
А ЦЕ КАЗКОТЕРАПІЯ ДЛЯ ХЛОПЧИКІВ
Приховано: Показати
Найпопулярнішими казками для хлопчиків є «Троє поросят» і
«Колобок». У них виявлений найважливіший для чоловіка архетип
Боротьби. Причому якщо в «Трьох поросятах» показаний успішний
сценарій перемоги над переважаючим силою супротивником, то в
«Колобкові» (де додатково актуалізований архетип Дороги)
міститься важливе попередження про те, при яких умовах можна
потерпіти поразку. Фактично на цих немудрих історіях можна
пояснити хлопчикові типологію супротивника, кращі сценарії
боротьби з ним. У протистоянні з одним супротивником потрібна
сила, з іншим - блеф, із третім - обережність і передбачливість,
із четвертим - хитрість, з п'ятим - надійна команда й т.д.
    Казка про братів-поросят, незважаючи на гадану простоту,
містить три важливі для хлопчика ідеї.
    По-перше, співставлення принципів задоволення й реальності.
Ніф-ніф і Нуф-Нуф уміють радіти життю, насолоджуватися моментом,
знаходити радість у дріб'язках. Наф-наф володіє здоровою
прагматичністю. Для хлопчика, чоловіка важливо знайти всередині
себе оптимальне співставлення принципів задоволення й
реальності, гнучко визначити міру відповідно до поточного
моменту. По-друге, подання про ворога й безпеку.
    Історично чоловік несе функцію захисника. Здатність збирати
інформацію про ворога, будувати стратегію боротьби з ним або
захисту від нього надзвичайно важлива для формування мужності.
Джерело безтурботності Ніф-Ніфа й Нуф-Нуфа не в прагненні гуляти
й веселитися, а в неправильному підході до збору інформації про
ворога. І ця обставина характеризує їх як поганих стратегів. Але
от питання: як збирав інформацію про Вовка Наф-Наф? Він приймав
на віру слова старших або провів власне розслідування? У кожному
разі, знаючи супротивника, він забезпечив власну безпеку. Отже,
у казці міститься важлива для чоловіка інформація: перш ніж
розслаблюватися, забезпеч безпеку.
    По-третє, стратегія боротьби з ворогом. Як боролися з Вовком
поросята? Вони тікали. Чи призвело це до успіху? Ні, втеча
тільки розохотила Вовка. Висновок напрошується сам собою: втеча
від супротивника неефективна в тих випадках, коли ворогом є
Вовк. Супротивник такого типу навряд чи піде на угоду, він не
заспокоїться, поки не буде повалений або не побачить, що йому
протистоїть могутніша сила. Що це дає нашим поросятам? У них є
варіанти: або вбити Вовка, або звернутися по допомогу до більше
сильного (наприклад, Ведмедя). Вони вибирають перший шлях і
придумують хитрий план. Виходить, що казка символічно транслює
хлопчикові знання стратегії й тактики успішної боротьби із
супротивником. Міцний притулок, об'єднання сил, фактор удачі,
використання власної переваги й слабких сторін супротивника –
ось запорука їх успіху. Усе, що хлопчик запам'ятовує в
дитинстві, накладає відбиток на його доросле життя. Всі ранні
знання про життя «упаковуються» у якісь моделі, за допомогою
яких можна пояснити світ. І в першу чергу хлопчик виділяє ті
моделі поводження, що допомагають досягти успіху. Якщо він
бачить, що перемагає найсильніший, а над слабким потішаються,
він буде намагатися «качати м’язи». Якщо він бачить, що
перемагають хитрі, він буде вдосконалювати своє мистецтво
обману. Якщо він бачить, що лідируюче положення займає розумний,
він буде прагнути розвивати власні інтелектуальні потенціали.
Прагнення довести всім і самому собі свою мужність, право на
існування зумовлено архаїчною природою чоловічого початку.
Хлопчик бачить, як поводяться люди довкола нього, відзначає,
успішні вони чи ні, аналізує, прагне пояснити причини невдач і
успіхів. Прекрасно, якщо поруч із ним будуть досвідчені
наставники, які розкажуть (використовуючи історії, міфи, легенди
й казки) про стратегії досягнення успіху, про типи супротивників
і специфіку боротьби з ними, про те, як знаходити міру в
задоволеннях і повинностях. Тоді в хлопчика буде сформована
«бібліотека» моделей успішного поводження.
    Тому в процесі розвитку й виховання хлопчика важливо
показати йому якнайбільше «чоловічих» моделей. Хлопчики й самі
їх жадібно вбирають: дивляться бойовиків (сучасні «чоловічі»
казки), займаються спортом, тягнуться до пізнання «чоловічих»
форм проведення дозвілля. Вони прагнуть спробувати свої сили й
створюють ситуації загрози власному життю. Чоловічий початок
цілеспрямовано вимагає ризику, перевірки власних сил, сфери
додаткової активності, пригод.
    Для хлопчика важливо мати всі атрибути соціального успіху:
прийняття з боку однолітків; бажано займати, якщо не лідируюче,
те помітне положення; мати успіх у дівчаток; мати гроші й власну
територію.
    Завдання психолога, вихователя, педагога й батьків -
розповісти про конструктивні засоби досягнення цих благ. Тут на
допомогу приходить обговорення «чоловічих» казок. Причому для
хлопчика цінність казкової історії стає очевидної тоді, коли він
бачить її прикладне значення. Тому психологові, педагогові,
вихователеві часто доводиться в роботі із хлопчиками
інтерпретувати казки, міфи й легенди із прагматичної сторони,
виділяючи стратегії успіху й співвідносячи їх з реальністю.
Записаний

Сонечко+

  • Модератор
  • *
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #30 : 25 Травня 2010, 15:31:21 »

А це притчетерапія для батьків
Батьки і гончарі

Гончарі тисячоліттями виготовляють чашки, тарілки, глеки, декоративні вази з звичайного куска глини. Батьки формують характери своїх дітей, мовби глину. (ЙоваЗЗ:6;Буття І8: 19)

Гончарі люблять працювати з якісною глиною, аби зберегти надану їй форму. Гончарі воліють використати глину протягом шести місяців, якщо вона уже очищена. Батькам найкраще починати виховувати з раннього віку, коли серце дитини найбільш сприятливе і податливе. Гончар мусить закінчити роботу ще до того, як висохне глина. Аби мати більше часу він додає трішки води. Батьки важко працюють і слідкують, щоб серце дитини не затверділо. За допомогою Біблії докоряють, направляють і готують до добрих справ. Щоб глиняний виріб виглядав завершеним, то його потрібно випалити у печі. Батьки розуміють, що лише життєві труднощі виявляють, якою людиною ми є. Гончарі стародавньої Греції на своїх виробах ставили підписи, щоб пишатись своїм гончарним виробом. Батьки, формуючи серце дитини, ставлять символічні підписи, бо формують молоду особистість.

Сподіваємось, що пройдуть роки і ви, (ті хто користувалися порадами Біблії) зможете сказати: «Закон Бога його в серці його і кроки його не спіткнуться.» (Псалом 36:31)

Записаний

Мілана

  • Старожил
  • ****
  • Карма +146/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 455
  • Останні відвідини:
    15 Грудня 2017, 10:54:34

    Звідки: Стуса
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #31 : 07 Червня 2010, 23:39:57 »

А ще, рекомендую Бодо Шефер "Пес на ім'я Мані, або абетка грошей"
Я шукала щось для своєї донечки. З казочок вона вже виросла. До пригод ще не доросла. Улюблена книжка - "Гарі Поттер".
В крамниці мені порадили "Пес на ім'я Мані, або абетка грошей". Мала ще не читала, а мене тема зацікавила. Не скажу, що все там однозначно правильно, але деякі речі були цікаві навіть мені. І, головне, накреслено правильний напрямок. Шлях від суспільства споживання до суспільства поміркованості. Я була в захваті від книги.
Записаний

Tandylight

  • Глобальний модератор
  • *
  • Карма +1048/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3126
  • Останні відвідини:
    12 Січня 2017, 21:42:32

    Звідки: Київ
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #32 : 08 Червня 2010, 00:46:15 »

Мала ще не читала, а мене тема зацікавила. Не скажу, що все там однозначно правильно, але деякі речі були цікаві навіть мені. І, головне, накреслено правильний напрямок. Шлях від суспільства споживання до суспільства поміркованості. Я була в захваті від книги.
І я теж в захваті, а ще у нього єЮ такі собі аудіотренінги - "Закони перможців називаєтиься", власне там та сама концепція що і в книжці про Мані :) але варто теж послухати :) То для дорослих...
А щодо Мані та абетки грошей, то є її продовження, називаєть "Кіра і таємниця бублика", я поки що не читала..придбала але не починала..там продовження цієї історії
Записаний

Сонечко+

  • Модератор
  • *
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #33 : 20 Серпня 2010, 16:58:48 »

Що тільки дорослі не придумують для дітей  :=)!Чи може для самих себе?! Вийшла ось така голландська енциклопедія про те, хто і як пісяє під назвою :"Велика пісь-пісь книга". Здається комусь моча в голову вдарила.

Хоча... :-[
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1193/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21039
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 09:50:28

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #34 : 20 Серпня 2010, 17:27:46 »

 :D :D :-D :-D :-D
Точно вдарила.
хоча якщо то справді голландська книжка, то не дивно  :=)
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

BanderiveC

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +351/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1542
  • Останні відвідини:
    01 Грудня 2017, 11:00:14

Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #35 : 20 Серпня 2010, 17:58:42 »

Я тільки на обкладинку подивився - і в мене вже багато запитань виникло  :D Напевно, цікава енциклопедія  :D
Записаний
Experientia est optima magistra...
  

Сонечко+

  • Модератор
  • *
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #36 : 20 Серпня 2010, 19:12:02 »

і в мене вже багато запитань виникло
Ага. Бачу, що лемури як пожежники з брансбойту луплять, а ведмедики культурно, як люди... =)) :=)
Записаний

BanderiveC

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +351/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1542
  • Останні відвідини:
    01 Грудня 2017, 11:00:14

Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #37 : 20 Серпня 2010, 19:33:31 »

Пінгвін шось слабо... Я думав він здатен на більше  :D
Записаний
Experientia est optima magistra...
  

doktor-maks

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +426/-3
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2740
  • Останні відвідини:
    15 Квітня 2017, 11:04:31

    Звідки: Івано-Франківськ
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #38 : 19 Вересня 2010, 10:36:31 »

Я добре знав, що, крім таких великих планет, як-от Земля, Юпітер, Марс, Венера, уже давно названих, є сила інших, і між них такі маленькі, що їх нелегко побачити навіть у телескоп. Коли астроном відкриває таку планетку, він дає їй не ймення, а номер. Називає, скажімо, астероїд 3251.

Я маю всі підстави думати, що планета, з якої прилетів маленький принц, астероїд В-612. Цей астероїд бачили лишень раз, 1909 року, його помітив у телескоп один астроном турецький.

Астроном доповів тоді, навівши всі докази, про своє відкриття на міжнародному астрономічному з'їзді. Але він був одягнутий у східні шати, і йому ніхто не повірив  ;) . Отакі ті дорослі!

На щастя для астероїда В-612, султан турецький звелів своєму народові під страхом смертної кари носити європейське вбрання. 1920 року астроном — тепер уже в чепурній парі знову доповів про своє відкриття. Цього разу з ним погодилися геть усі.  :-D

Відповідь від: 19 Вересня 2010, 10:35:01
...
Якщо скажеш дорослим: «Я бачив гарний будиночок цегляного кольору, на вікнах герань, а на даху голубів», вони не можуть уявити його собі. Їм треба сказати так: «Я бачив будинок на сто тисяч франків». Тоді вони вигукують: «Яка розкіш!»  :)
Отож, коли їм скажеш: «Маленький принц справді існував, ось вам докази: він був славний, він сміявся і хотів баранця, а як тобі хочеться баранця, то ти існуєш», коли їм скажеш так, вони лише знизять плечима і назвуть тебе дитиною. Але якщо скажеш їм: «Планета, з якої він прилетів, астероїд В-612», це їх переконає, і вони дадуть спокій, не в'язнутимуть із розпитами. Отакі ті дорослі! Не треба на них сердитися. Діти мають бути до тих дорослих вельми поблажливі.
Записаний
When doctors differ who is to decide?

Lyolik

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +268/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1098
  • Останні відвідини:
    04 Жовтня 2016, 14:32:28

    Звідки: Проспект
Дитяча л1тература для дорослих роздум1в.
« Прочитано #39 : 28 Листопада 2012, 00:45:59 »

Забрів...
і пригадається ж таке???: колись за часів совка всім діткам поголовно робили прививки/щеплення. І для того, щоб виховати в них таке собі "геройство", щоб не мали страху, вигаданий був, не знаю ким такий віршик на цю тему, мовляв укол, як комариний укус і т.д.,не пригадаю всього:

"Я уколов не боюсь,
если надо - уколюсь.
 Тю, подумаешь, укол,
 укололся - и пошел!"  :=)
Записаний
Найбільша проблема Культури - це її відсутність