Вільний форум міста Калуша Вільний форум міста Калуша 24 Квітня 2014, 03:39:17
Щоб згорнути/розгорнути чат, натисніть тут >> *
Ласкаво просимо, Гість. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.



Калуський політехнічний коледж
Оголошення на Інформаційному порталі Калуша

- Здравствуйте, Ви потребуєте в кредит? вже банк відмовив ...
- Ритуальні перевезення по Україні та з закордону ...
- продаю нерухомість на території Польщі на любий ...
- Куплю лист нержавійки 1,2,3,мм любих розмірів
- Надаю вдовгострокову аренду бус спрінтер-311 - ...
Форуму 6 років 9 місяців 23 дні Новини: Вибори  ПРЕЗИДЕНТА - 2014
 
   Початок   Допомога Пошук Галерея Увійти Реєстрація Ігри Правила  
Голосування
Питання: Чи можна вимолити кращу долю на небесах для грішника?
Так - 17 (54.8%)
Ні - 14 (45.2%)
Всього голосів: 31

Сторінок: [1] 2 3 ... 7   Вниз
  Друк  
Автор Тема: Молимось за померлих  (Прочитано 24712 раз)
0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Morrison
« : 28 Грудня 2007, 16:28:13 »

А чи не запізно? Хіба молитва допоможе людині, яка завершила свій земний шлях?
А хіба коли молишся за помершого ти не просиш Бога простити покійному його гріхи?


Прим. модератора.
Перенесено з іншої теми.
« Останнє редагування: 18 Квітня 2008, 13:23:38 від doktor-maks » Записаний
doktor-maks
« Відповідь #1 : 28 Грудня 2007, 18:05:40 »

Просити Господа треба за живих, а не практикувати культ мертвих
Записаний

When doctors differ who is to decide?
newroman
« Відповідь #2 : 29 Грудня 2007, 18:43:49 »

Цитувати
А чи не запізно? Хіба молитва допоможе людині, яка завершила свій земний шлях?

Навіщо тоді Церква молиться за упокій померших, панахиди, Дмитрівська помнальна субота і т.д.
Кожну суботу відправляються по храмах літургії за померлих з парастасом.
« Останнє редагування: 29 Грудня 2007, 18:51:27 від newroman » Записаний

як і улюблений брат наш Павло написав був до вас...по всіх посланнях, що в них він говорить про це. У них є дещо тяжко зрозуміле, що неуки та незміцнені перекручують, як і інші Писання, на власну загибіль свою 
Morrison
« Відповідь #3 : 29 Грудня 2007, 20:59:02 »

Просити Господа треба за живих, а не практикувати культ мертвих
То не практикується культ мертвих, то відмолюються їхні гріхи, тобто гріхи мертвих.
Записаний
doktor-maks
« Відповідь #4 : 29 Грудня 2007, 22:34:10 »

То не практикується культ мертвих, то відмолюються їхні гріхи, тобто гріхи мертвих.
На моє глибоке переконання, гріхи треба спокутувати при житті. Кожна людина буде відповідати сама на Суді перед Господом, як вона пройшла свій земний шлях
Записаний

When doctors differ who is to decide?
doktor-maks
« Відповідь #5 : 29 Грудня 2007, 22:48:07 »

Навіщо тоді Церква молиться за упокій померших, панахиди, Дмитрівська помнальна субота і т.д.
Кожну суботу відправляються по храмах літургії за померлих з парастасом.
Ось і я хочу запитати: навіщо?
Зрозумійте мене правильно, треба вшановувати пам'ять про померлу людину, прибирати і доглядати могилу - то наш обов'язок перед нею. Але молитва за упокій, що вона дає померлому?

Ось слова Господа нашого Ісуса Христа:
"Бо як має Отець життя Сам у Собі, так і Синові дав життя мати в Самому Собі. І Він дав Йому силу чинити і суд, бо Він Людський Син. Не дивуйтесь цьому, бо надходить година, коли всі, хто в гробах, Його голос почують, і повиходять ті, що чинили добро, на воскресення життя, а котрі зло чинили, на воскресення Суду".
(Івана 5:26-29)
Записаний

When doctors differ who is to decide?
doktor-maks
« Відповідь #6 : 29 Грудня 2007, 23:54:18 »

Дякую, я також знайшов відповідь на своє питання.

Молитва за померлих

"Моліться один за одного". (Як. 5:16)
"У Бога всі живі". (Лк. 20:38)

Ще в Старому Завіті молились за померлих. Так, наприклад, Варух молився за померлих ізраїльтян (3:4-5). Юда Маккавей — за полеглих воїнів (12:43). Молитви, як засоби, що полегшують загробне життя, поєднувались з благодіяннями. Подача милостині за померлих існувала при Мойсеєві (Втор. 26:14). Також є вказівка на існування благодіянь за померлих і в послідуючі часи старозавітньої історії. Так, праведний Товит в передсмертному заповіті говорить свойому синові Товії: "роздавай хліб при гробі праведних..." (4:17). А пророк Єремія називає тих, після смерті яких не буває благодіянь, відкинутими від Бога (17:7). Значить, блаженні ті, після смерті яких бувають благотворіння, що спонукають інших людей до молитов за померлих. Премудрий Ісус син Сіраха пише "Померлого не позбавляй милостині" (17:36). А яку милостиню може виявити померлому той, хто живе, окрім молитви?

В часи апостолів також було звичаєм поминати померлих наставників (Євр. 13:7). "Моліться один за одного", "за всіх людей" (1Тим. 2:1) і "у всякий час" (Єф. 6:18-19), — пише св. ап. Павло. Значить, ми зобов'язані молитися і за живих і за померлих. "Чи живемо, чи вмираємо, — завжди Господні" (Рим. 14:8 ). "У Бога всі живі" (Лк. 20:38). До померлих ми зобов'язані постійно возгрівати любов, "яка ніколи не перестає" (1Кор. 13:8 ). Вони моляться за нас (Об. 6:9-10), і ми повинні молитися за них, тим більше, що помираємо всі з гріхами (Як. 3:2).

Відпущення гріхів можливе не тільки в цьому, але і в загробному житті. Це видно зі слів Самого Спасителя: "Якщо хто скаже на Духа Святого, не проститься йому, ні в цьому віці, ні в майбутньому" (Мф. 12:32). В цьому віці гріхи прощаються через покаяння, а в майбутньому — через молитви і приношення безкровної жертви.

Ап. Павло молився за те, щоб Онисифор отримав милість Божу на суді після смерті (2Тим. 1:16,18). Якщо апостол молився, щоб Онисифор отримав милість Божу після смерті, то і всі християни, наслідуючи його (Фил. 3:17), можуть і повинні молитися за своїх ближніх, щоб вони отримали після смерті помилування від Бога.

Ісус Христос перед хресною смертю молився за учнів, яких Він залишив, і за блага для них в загробному житті, тобто про те, що складає предмет молитви за померлих. "Отче! — говорив Він, — хочу, щоб там, де Я, і вони були зі Мною, щоб бачили славу Мою." (Ів. 17:24).

"Христос панує над мертвими" (Рим. 14:9) — говорить ап. Павло. До Нього ми звертаємось зі своїми молитвами за померлих. Він має ключі від пекла і смерті (Об. 1:18), отже може полегшити участь тих, що знаходяться в місці мук, бо Царство Небесне не обмежується тими, що живуть на землі, а простягається і до області тих, що померли з вірою в Його викупні заслуги (Рим. 14:9). "Йому дана всяка влада на небі і на землі" (Мф. 28:18). Христос обіцяв: "коли чого попросите в ім'я Моє, Я те зроблю" (Ів. 14:14). Ми твердо віримо, що наші молитви не надаремні й не безплідні, тим паче, що вся Церква Христова молиться за своїх спочилих дітей. А Церква є Тіло Самого Христа "повнота Того, хто наповнює все у всьому" (Єф. 1:23). Чи її Господь не послухає? Ап. Іван запевняє нас: "Ось яке дерзання ми маємо до Нього, що коли попросимо чого згідно волі Його, Він слухає нас" (1Ів. 5:14). Поки нема ще остаточного суду над померлими, після чого наступить смерть друга (Об. 20:14), ми й молимо Бога позбавити наших померлих цієї другої смерті, просимо упокоїти їх зі святими, де немає ні хвороби, ні печалі, ні зітхання, але життя вічне.

Крім молитв за померлих, найбільш дієвий засіб для надбання їм милості Божої — це принесення за них безкровної жертви. В Православній Церкві часточки, які вийнято з просфори в пам'ять померлих, після причастя живих віруючих, опускаються в св. Чашу з молитвою: "Омий, Господи, гріхи тих, що тут поминалися, Кров'ю Твоєю Дорогоцінною, молитвами святих Твоїх".

Не намарно, — вчить св. Іван Золотоуст, — узаконено апостолами творити перед страшними тайнами поминання спочилих: вони знали, що велика буває від цього користь для спочилих; не даремні моління, не даремні милостині: все це встановив Дух Святий, бажаючи, щоб ми отримували користь один через одного".

Християни всіх часів і народів завжди молилися за своїх померлих. Про це ясно свідчать древні Літургії. Так, наприклад, в Літургії св. ап. Якова є молитви за померлих, які перейшли і в Літургії св. Івана Золотоуста і св. Василія Великого. Ці Літургії схвалені VI-м Вселенським Собором.

Загробна участь грішників полегшується і милостинями убогим. Подачею милостині збільшується число людей, що моляться за спасіння душі спочилого і разом з тим виконують слова Ісуса Христа: "Тому що ви зробили це (милостиню) одному з цих братів Моїх менших, то зробили Мені" (Мф. 25:40).

Джерело: Українська Православна Церква св. Івана Хрестителя, Портланд, Орегон
http://ukrainian-orthodox.org/orthteach/PrayerForDeparted.html
Записаний

When doctors differ who is to decide?
Juli
« Відповідь #7 : 18 Квітня 2008, 09:19:53 »

Та чому ж ми тоді так ностальгічно згадуємо про рідних чи дуже близьких людей, які не з нами,  дивлячись на їхні фотографії, тримаючи їх на видному місці. Так само і про померлих родичів, дивлячись на фото яких згадуємо їх, думаємо про них, зберігаємо ці фото. Але ж вони також живі, тільки духовно, не в тілі.

Я абсолютно впевнена, що родичі, які померли живуть у вічності - одні в пеклі, їнші в раю. Сумую, коли згадую тих, хто впеклі, радію, коли згадую тих, хто в раю. Якби всі люди усвідомлювали те, що є життя вічне, то багато матерів би не зходили з розуму через смерть своїх дітей і не тримали би їхні фото, як ікони, на видному місці. Я не належу до таких людей! Я знаю Бога Живого і не плачу за померлими, бо нічого вже змінити не можу, бо усвідомлюю, що вони живі.


Прим. модератора.
Перенесено з іншої теми.
« Останнє редагування: 18 Квітня 2008, 13:23:55 від doktor-maks » Записаний


" Так как ты дорог в очах Моих, многоценен, и Я возлюбил тебя, то отдам [других] людей за тебя, и народы за душ
yurko
« Відповідь #8 : 18 Квітня 2008, 09:43:15 »


Сумую, коли згадую тих, хто впеклі

Нє, ну звідки ти можеш знати де вони є?!
Може та людина зробила за життя один такий вчинок, що переважив всі її погані діла на перед Творцем.

Відповідь від: 18 Квітня 2008, 09:38:25
бо нічого вже змінити не можу

Можна молитися за померлих. І треба за них молитися. Бо цим якраз можна щось зробити!

Відповідь від: 18 Квітня 2008, 09:39:37
Божу присутність ви можете відчути тільки перед іконою

Не потрібно перекручувати слова, такого ніхто не казав. Говорилося, що для декого так простіше. Слова "тільки" ніде не було.
Якщо для людини не релігійної чи слабкої духом ікона, чи будь-який інший символ стає на перешкоді скоєнню злочину (світського, чи духовного) - то це є добре!
Записаний

Juli
« Відповідь #9 : 18 Квітня 2008, 09:57:48 »


Нє, ну звідки ти можеш знати де вони є?!
Може та людина зробила за життя один такий вчинок, що переважив всі її погані діла на перед Творцем.

Якщо людина за життя прийняла Христа у своє серце, покаялася в своїх гріхах - вона іде до раю, а якщо не встигла чи не захотіла - до пекла. Все дуже просто, нічого не потрібно ускладнювати: життя людині дано, як час для того, щоб вирішити де вона проведе вічність.
Записаний


" Так как ты дорог в очах Моих, многоценен, и Я возлюбил тебя, то отдам [других] людей за тебя, и народы за душ
Juli
« Відповідь #10 : 18 Квітня 2008, 10:24:41 »

Можна молитися за померлих. І треба за них молитися. Бо цим якраз можна щось зробити!
У царя Давида захворів син, а згодом помер.
22 И сказал Давид: доколе дитя было живо, я постился и плакал, ибо думал: кто знает, не помилует ли меня Господь, и дитя останется живо?
23 А теперь оно умерло; зачем же мне поститься? Разве я могу возвратить его? Я пойду к нему, а оно не возвратится ко мне.
(2Цар.12:22,23) Коли ми читаємо Біблію, то можемо бачити, як потрібно реагувати нам. Після смерті, вже нічого не можливо зробити. Заблудженням є думки про те, що після смерті можна відмолити людину і вона піде в рай. Це омана, в яку диявол вводить людей, щоб вони не боялися гріха. Якби у такий спосіб отримувалося б спасіння, то для чого тоді Христос помер?  Виходить тоді Його жертва марна. Це не логічно і суперечить Слову Божому. Спасіння приходить тільки через віру в Христа.
Відповідь від: 18 Квітня 2008, 10:19:48
Божу присутність ви можете відчути тільки перед іконою

Не потрібно перекручувати слова, такого ніхто не казав. Говорилося, що для декого так простіше. Слова "тільки" ніде не було.
Якщо для людини не релігійної чи слабкої духом ікона, чи будь-який інший символ стає на перешкоді скоєнню злочину (світського, чи духовного) - то це є добре!

   
Я не перекручую, я констатую факт. Якщо ви не згідні, то дайте відповідь на моє запитання: хоча б раз ви особисто переживали Божу присутність, страх Божий, благоговіння на роботі або в туалеті, на кухні або в транспорті? чи все ж таки тільки перед іконою? Скажу вам, що більшість з тих, хто поклоняється іконам, будуть солідарні з вами або Ньюроманом.
Звичайно, на форумі можете писати будь-що, та собі особисто дайте чесну відповідь.
« Останнє редагування: 18 Квітня 2008, 12:34:22 від Juli » Записаний


" Так как ты дорог в очах Моих, многоценен, и Я возлюбил тебя, то отдам [других] людей за тебя, и народы за душ
doktor-maks
« Відповідь #11 : 18 Квітня 2008, 10:34:41 »

Після смерті, вже нічого не можливо зробити. Заблудженням є думки про те, що після смерті можна відмолити людину і вона піде в рай.
Не забувайте, що ще є чистилище! 
Записаний

When doctors differ who is to decide?
doktor-maks
« Відповідь #12 : 18 Квітня 2008, 12:20:29 »

Чи є це справедливим просити Бога помилувати померлу людину, грішника? І взагалі, чи це в нашій владі переконати Бога? Чи не є це безглуздою і марною справою?

Голосуємо!
« Останнє редагування: 18 Квітня 2008, 13:36:37 від doktor-maks » Записаний

When doctors differ who is to decide?
Juli
« Відповідь #13 : 18 Квітня 2008, 12:35:40 »

Не забувайте, що ще є чистилище! 

  - Правильна реакція! Шкода, що Ньюроман не погодиться.
Записаний


" Так как ты дорог в очах Моих, многоценен, и Я возлюбил тебя, то отдам [других] людей за тебя, и народы за душ
doktor-maks
« Відповідь #14 : 18 Квітня 2008, 13:17:42 »

Шкода, що Ньюроман не погодиться.
Ньюроман мусить погодитись, бо вчення про чистилище - суто католицьке
Записаний

When doctors differ who is to decide?
Juli
« Відповідь #15 : 18 Квітня 2008, 13:29:40 »

Я була на похороні в понеділок і там православний батюшка таке розповідав про померлих, що.... Шокований Вони теж говорять про чистилище, про те, що душа ходить-бродить... Шокований Таке вчення лишає людей надії і відбирає впевненість в тому, що людина пішла до Бога,  всіх живих такими словами вводять у стан депресії і відчаю, а потім пропонують носити панахиди і платити, щоб молились за померлих. Ззаду родичів померлих ходять бабки-порадниці, які постійно радять, що потрібно родичам дати священнику. Дико виглядає!
Записаний


" Так как ты дорог в очах Моих, многоценен, и Я возлюбил тебя, то отдам [других] людей за тебя, и народы за душ
doktor-maks
« Відповідь #16 : 18 Квітня 2008, 13:34:23 »

За православними канонами померлі віруючі (святі) возносяться в Церкву небесну або Торжествуючу. Святі вже торжествують на небесах в той час як Церква земна - церква войовнича. Проти кого воюють? Проти гріха, звісно. В традиції православних молитись святим про клопотання святих за нас перед Богом.

За католицькими канонами в чистилище потрапляють душі людей, яких можна охарактеризувати "ні те ні се". І ніби присвятили своє життя Богу і погрішити трішки при житті були не проти. Дуже зручний ліберальний підхід  Посмішка .
Але за смертний гріх католики згідно їхнього вчення ідуть прямісінько до пекла. Тому молитись за них марно  Підморгую
Записаний

When doctors differ who is to decide?
syddia
« Відповідь #17 : 18 Квітня 2008, 13:47:54 »

Зрозумійте мене правильно, треба вшановувати пам'ять про померлу людину, прибирати і доглядати могилу - то наш обов'язок перед нею.
Я вважаю, що варто молитись за померлих. Але я не розумію надмірної пишності надгробних памятників. не знаю Дійсно потрібно вшановувати память про померлих, треба тримати їх могили у належному стані, приходити молитись над ними, але який сесн у дорогих памятника? То хіба так щоб живі родичі могли повипендрюватись перед знайомими. Як на мене то, що тому тілу під землею, що душі на небі всерівно який там задорогий мрамур стоїть.

Ще таке запитаю тих хто знає, а що дає паління свічок біля могил і не тільки?
Записаний
Juli
« Відповідь #18 : 18 Квітня 2008, 13:48:32 »

Дякувати Богу, що після похорон ці люди знайшли в собі сили прославити Бога і Він дав їм чітке слово через Біблію, що померла пішла в рай. В моменті люді відчули мир в своїх серцях і вже прийняли рішення жити нормальним життям без гіркоти і смутку.
Записаний


" Так как ты дорог в очах Моих, многоценен, и Я возлюбил тебя, то отдам [других] людей за тебя, и народы за душ
Juli
« Відповідь #19 : 18 Квітня 2008, 14:19:35 »

З точки зору псилохології на похоронах люди плачуть не за померлими, а тому, що підсвідомо уявляють себе на місці покійного. Люди бояться смерті. Коли люди говорять, що потрібно молитися за померлих, це говорить про бажання щоб їх самих після смерті відмолювали, бо усвідомлюють, що прямують у пекло і бояться того. А коли ще чують, що нічого не можливо змінити після смерті, впадають у паніку і всім єством тримаються за "солодку брехню" про чистилище. Схаменіться і покайтеся! Живіть з Богом, щоб не страшно було помирати!
Записаний


" Так как ты дорог в очах Моих, многоценен, и Я возлюбил тебя, то отдам [других] людей за тебя, и народы за душ
Сторінок: [1] 2 3 ... 7   Нагору
  Друк  
 
Перейти в:  

Вільний форум міста Калуша | Powered by SMF 1.1.6.
© 2007-2012, Simple Machines LLC. All Rights Reserved.
Інформаційний портал Калуша