Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

11 років 2 місяці 20 днів

Автор Тема: NetGroup  (Прочитано 13550 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1195/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21707
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 16:11:27

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
NetGroup
« Прочитано #20 : 30 Серпня 2013, 12:41:15 »

Звісно , відповідь не надто інформативна.
Я відповів лише для того, аби у Вас не склалося враження, що повідомлення залишилося непоміченим  ;)
Почекаємо ще кілька днів. З постів форумців знаю, що принаймні кілька з них мають вдома IPTV від NetGroup
Можливо просто ще не заходили на форум.

Що ж до самого каналу, то його аудиторія переважно люди за 40. А таких форумців на жаль небагато.

Відповідь від: 30 Серпня 2013, 12:40:20
В основному люди дивляться лише новини.
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

romanstr

  • Початківець
  • *
  • Карма +4/-0
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 37
  • Останні відвідини:
    19 Липня 2018, 22:58:02

NetGroup
« Прочитано #21 : 30 Серпня 2013, 22:29:22 »

Доброго дня!  Цікавить якість послуги IPTV від NetGroup, а саме якість трансляції каналу "Галичина" у м.Калуші?

Доброго дня. А шо саме в якості трансляції Вас цікавить? Подивився хвилин п'ять: картинка не сипиться, якість нормальна (як для 42")
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
NetGroup
« Прочитано #22 : 03 Лютого 2017, 17:34:39 »

Зацікавилась тарифами НетГруп. Але 2 питання насторожують - 1) до того я користувалась Павернетом, а потім КС. І там і там є ( увсякому разі був) цілодобовий телефон по якому можна повідомити про проблему. В Павернеті навіть у неділю виправлялись проблеми з нетом при проханні. В КС з тим також оперативно не зважаючи на те, що все йде через Київ. У Нетгрупі я так зрозуміла, що якщо проблема виникне о 17.20 вечора у пятницю, то до понеділка про неї навіть повідомити не можна буде :(, не те, щоб не оплачувати період непрацюючого інтернету?
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1195/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21707
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 16:11:27

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
NetGroup
« Прочитано #23 : 03 Лютого 2017, 17:42:55 »

Так. І може навіть гірше. Тому думай сама.
Якщо все буде ок - то супер. А буде якесь пошкодження - на вихідних користуйся 3g...
Якось так.

Мені інакше, бо до мене йде диш один кабель і якщо у них на вихідному свічі все нормально - то далі може бути лише проблема у мене в хаті. Сам кабель проклали добротний (той грубший), тому думаю на років 10 ще ніц му сі не стане.
А у вас у "вулику" всіляко може бути.
Але 2-3 дні без інтернету то не кінець світу  ;)
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
NetGroup
« Прочитано #24 : 03 Лютого 2017, 19:53:34 »

і так і ні. Бо у мене зараз хоч і хила, але таки робота пов'язана з інтернетом. Тож по 5-6 год щодня тре його мати. Ехе-хе, важка то робота тягнути з болота бегемота - або дорого або без інтернету 2-3 дні в разі форс-мажору :).
Записаний

vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +191/-5
  • Online Online
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3145
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 16:18:24

    Звідки: Українська
NetGroup
« Прочитано #25 : 03 Лютого 2017, 22:06:21 »

Цитувати (вибране)
Але 2-3 дні без інтернету то не кінець світу
як це не кінець, в теперішній час це кінець :=)
Записаний

kac

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +104/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 656
  • Останні відвідини:
    16 Вересня 2018, 21:15:28

    Звідки: Калуш
NetGroup
« Прочитано #26 : 04 Лютого 2017, 09:43:28 »

там де оптика проблем нема.Там і комутатори ліпшіші ставлять. також маю нетгруп дома. Журбинка з ними настала тоді коли кабель застарів (8 років протримався) за день поміняли.Електрики коли чудять (від скачків в електромережі ніхто не застрахований обладнання зависає P.S. дуже рідко). Але я ними задоволений
Записаний
While (!Life.EOF) {
You.Money+ ;
You.Girls.Add(new Girl(90,60,90));
BeHappy();
}

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1195/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21707
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 16:11:27

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
NetGroup
« Прочитано #27 : 04 Лютого 2017, 10:05:28 »

У КАСа мало що інакша ситуація ніж у мене  ;)  (відстань мала)
Цікаво було б дізнатися як є у тих, до кого та оптика  йде кілометри і через кілька "вузлів".
Чи теж все так гладко виходить?
Але не думаю, що є аж якісь великі граблі. Все ж то їх "хліб" робити так, щоб все працювало ,а не щоб постійно ламалося.
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

kac

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +104/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 656
  • Останні відвідини:
    16 Вересня 2018, 21:15:28

    Звідки: Калуш
NetGroup
« Прочитано #28 : 04 Лютого 2017, 11:41:44 »

З власного досвіду так як обслуговую фірмочки на яких є НГ можу сказати наступне: працює гарно,так як в бізнес час вимоги високі до стабільності і вирішення проблеми від 1 до 2 годин максимум,але вони вирішують їх. банальщина на фірмочках проста: погано працює інтернет такий провайдер поганий і т. д. Але ідучи туди для перевірки все вирішувалось правильним налаштуванням обладнання для роздачі інтернету в корпоративній мережі або заміна цього обладнання на те яке реально круто працює без проблем і саме головне час для тесту приблизно від 1 тижня до 2, щоб люди відчули різницю. Користуйтесь кльовим обладнанням і буде  Вам щастя. :)
Записаний
While (!Life.EOF) {
You.Money+ ;
You.Girls.Add(new Girl(90,60,90));
BeHappy();
}

ARNI

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +71/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 666
  • Останні відвідини:
    13 Вересня 2018, 14:54:32

    Звідки: Ukraine
NetGroup
« Прочитано #29 : 04 Лютого 2017, 12:51:41 »

Користуюсь кльовим обладнанням. Тому усі проблеми якраз у Нет-група.
Буває пару місяців працює усе гуд, а буває кілька вечорів підряд - жопа (то є нет, то вибиває, то тупить).
Але що саме неприємно, їхні дівчата на проводі завжди стараються розказати, що то щось негаразд у клієнта - дуже хреновий підхід у них. Але як бачать, що у них - то "Ваш виклик записаний, хлопці розберуться". А буває що і не треба розбиратись, нет зявляється випадково сам по-собі, через певний час, і усе знову працює.
Колись у них була проблема з медіаспліттером (нет часто пропадав), поки їх не достав - певно поміняли, бо таких проблем нестало.
Записаний

kac

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +104/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 656
  • Останні відвідини:
    16 Вересня 2018, 21:15:28

    Звідки: Калуш
NetGroup
« Прочитано #30 : 04 Лютого 2017, 13:53:53 »

Ми обговорювали оптоволокно!
Так на всяк випадок може поможе)
http://netgroup.ua/support/sendticket
Записаний
While (!Life.EOF) {
You.Money+ ;
You.Girls.Add(new Girl(90,60,90));
BeHappy();
}