Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

11 років 4 місяці 20 днів

Автор Тема: Київстар - домашній Інтернет  (Прочитано 18529 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

qwed

  • Новачoк
  • Карма +5/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 5
  • Останні відвідини:
    06 Липня 2014, 15:12:22

    Звідки: Калуш
Київстар - домашній Інтернет
« Прочитано #40 : 10 Лютого 2013, 21:23:01 »

Я провів собі нет від київстару 1.06.12р. І скажу вам що я повністю задоволений нетом . За цей час був один збій який мені чітко відкорегували по телефонному дзвінку , зауважу що дзвінок до оператора відбувався приблизно о 23.30хв. Коли в мене відбувались проблеми з нашими операторами нету ( небуду їх тут перечислювати ) то після 18.00хв. вам потрібно забути про якусь підтримку. А на рахунок бонусів скажу теж круто . Я витрачаю 30грн. на місяць , телефон дуос на дві сімки мтс та діджус , тариф мтс Укаїнський 0коп. а діджус 5 коп. на всі при абонентській платі 1грн.доба так і виходить 30грн.місяць , бонуси не стягують за абонентську плату а стягуються на вихідні 5коп. за хв.Так і виходить 30грн.на місяць. І повірте говорю я дуже багато , робота така.
Записаний

Lyolik

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +268/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 1098
  • Останні відвідини:
    04 Жовтня 2016, 14:32:28

    Звідки: Проспект
Київстар - домашній Інтернет
« Прочитано #41 : 03 Березня 2013, 11:53:29 »

Звертаюся до того, хто в будинках на вікнах під`їздів порозклеював наклейки своїх послуг.   :!! :ganba Нічого б не сказав, якби були наклейки на стінах, але на вікнах, брудні вони, чи чисті -  :stop: Ви ж не прийдете мити нам вікна??? :unknow

Отож прошу, прийти і повідривати. Бо: там є ваш номер, і ви будете сподіватися, що вам звонять, щоб замовити послуги, чи щось інше. Але - гарантую - будуть дзвінки зранку до вечора з різник номерів, щоби ви познімали ті наклейки!!! зняли за собою залишки клею, і ,я якщо будете мати бажання, приклеїте на стіну. Скільки можна    за... :censore ...ти     під`їзди, то паперовою рекламою, то наклейками.

Люди переживають за порядок паркування машин, чистоту вулиць, будинків і т.д. А з другого боку, хтось окрім своїх послуг і і нтересів нічого не бачить. :duvno Чистоти, культури зокрема!!!
« Останнє редагування: 03 Березня 2013, 12:03:54 від Lyolik »
Записаний
Найбільша проблема Культури - це її відсутність

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Київстар - домашній Інтернет
« Прочитано #42 : 05 Жовтня 2013, 17:36:32 »

Дуже не подобаються "примочки" Київстара. Наприклад, бонуси мені в центрі підключення пообіцяли, що я можу перевести собі в любий момент після 4 числа. А саме 4 числа прийшло мені повідомлення (без будь-якого попередження наперед), що з цього дня переказ коштів можливий лише з місця підключення...Потім ще примочка - при призупиненні інтернета компанія самостійно підключає знов цю функцію через 2 місяці. Хлопцеві з травматології просто не дають спокою дзвінками - він призупинив користування в липні - на час відпустки, але потрапив в аварію - і вже місяць відлежується у лікарні :(. Так його шантажують тим, що послугу було відновлено у вересні автоматично по бажанню КС і тепер хлопець, який не користувався інтернетом винен компанії 150 грн. Гроші наче не великі, але як на мене дуже не справедливо нараховані. Може інтернет від них і не поганий. Але враження, що цією компанією керує не зовсім здорового глузду людина, якій усе мало чи не дуже порядна як мінімум :(.
Записаний

holik

  • Користувач
  • **
  • Карма +8/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 61
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2017, 17:52:53

    Звідки: Kalush
Київстар - домашній Інтернет
« Прочитано #43 : 30 Березня 2015, 14:28:09 »

з цього дня переказ коштів можливий лише з місця підключення...
ця примочка дуже добра , тому що зловмисник ,знаючі ваші пароль логін ,не зможе переказати бонуси,з другого місця тільки з вашоі лініі, компанія піклується про ваші бонуси ,а ви така невдячна , напевне ви не любите коли вас стараються захистити
Потім ще примочка - ...

в мене такого не було, судячи по написаному ,ти від когось чула, а цей хтось???- ти знаєш  його думки?ти йому на 100відсотків довіряєш?треба довіряти на 101 відсоток щоб за когось писати, а ще плюс щось підзабула ,добавила... а це тобі той хлопець розказував чи ще хтось,хто знає того,хто знає того,хто знає того...... хлопця?
цей хлопець зупиняв послугу?договір уважно читав?
знаю що при подачі заяви в багатьох компаніях послуга продовжується ще місчць після зупинки послуг  , але це все описується в договорі
але якщо таке сталось і знаєте правоту  є суд
Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3468
  • Останні відвідини:
    Вчора в 17:10:56

    Звідки: пр. Л.Українки
Київстар - домашній Інтернет
« Прочитано #44 : 31 Березня 2015, 12:48:49 »

хто ще не в курсі, з квітня бонуси будуть обнулюватись.
думайте де їх "пристроїти" поки не пізно.
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Київстар - домашній Інтернет
« Прочитано #45 : 09 Вересня 2015, 17:43:11 »

я примочка дуже добра , тому що зловмисник ,знаючі ваші пароль логін ,не зможе переказати бонуси,з другого місця тільки з вашоі лініі, компанія піклується про ваші бонуси ,а ви така невдячна , напевне ви не любите коли вас стараються захистити
ця примочка - погана була. Бо компанія захищала мене від МОЇХ же бонусів, які я не могла переказати сама собі будучи у лікарні Львова. А захистити мене вона могла просто запрошуючи код наприклад(на мій мобільний). Добре, що КС таки відмовилась від такого "захисту" і дала можливість бути "незахищеним" :)

знаю що при подачі заяви в багатьох компаніях послуга продовжується ще місчць після зупинки послуг  , але це все описується в договорі
так, але трішки не так. У договорі (моєму наприклад) ЧІТКО прописано, що компанія продовжує ще на місяць послугу інтернету БЕЗ ЗГОДИ НА ТЕ КЛІЄНТА - а суто із-за ВЛАСНОЇ політики КС. А те, що людина, лежачи у хірургії просто не мала можливості відмовитись - то їй по власному бажанні КС цей місяць продовжив  і зажадав оплати згідно договору (напевно такого ж як у мене). Добре, що і цю примочку КС припинив. Тепер - не оплатив наперед - відімкнули.
І третя примочка з тим, що бонуси списують, якщо людина їх не використала також для "захисту клієнта" ;). Але від кого чи чого? Від його ж бонусів ;)?
Записаний

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3801
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    26 Грудня 2017, 14:26:49

    Звідки: з маминого животика
Київстар - домашній Інтернет
« Прочитано #46 : 09 Вересня 2015, 17:44:30 »

в мене такого не було, судячи по написаному ,ти від когось чула,
в тебе такого не було, бо ти напевно підключався у 2015 році. А я підключалась у 2013 і у МЕНЕ БУЛО і не лише у мене - у того хлопця також.
Записаний