Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

16 років 8 місяців 27 днів

Автор Тема: Укрзалiзниця жгет  (Прочитано 50065 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #20 : 21 Травня 2012, 17:33:00 »

Цитувати (вибране)
Нарікати на те, що щось там скасувалося, пасажири не мають морального права, адже, як нам мільйон разів було повторено, пасажирські перевезення в Україні нерентабельні.
 З таким підходом УСІ потяги можуть замінити на сидячі експреси  :ganba. А не подумали, що хтось не може сидіти?! довго. Чи те, що просто не в змозі платити 1500грн замість 700грн і при цьому із комфортом(бо маєш змогу лежати, а не йорзати по сидінню)?! І зрештою просто зручніше ввечері, коли уже так не парить, лягти наполичку, а вранці - уже гуляти у потрібному місті. Тим більше, що потяг, наприклад, Чернівці-Івано-Франківськ-Москва завжди переповнений. Який же він "не рентабельний"? А на 141-142 "Київ-Івано-Франківськ" так і не завжди квитки можеш дістати - все бронюється ще попередньо. Що ж тоді рентабельно?! Те, що йде на Донецьк і Луганськ?
До слова, потяг Чернівці-Франківськ-Москва наче відмінили. Але як! - йде потяг "Чернівці-Львів", а потім 1-2 вагони перечіпляються на потяг "Львів-Москва". А що ж у такій зміні рентабельнішого?! Чи Укрзалізниця увійшла "в долю" з готельним бізнесом?
Записаний

qwer

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +23/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 159
  • Останні відвідини:
    15 Серпня 2013, 23:20:42

    Звідки: Калуш
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #21 : 25 Травня 2012, 16:10:42 »

Колесников поклялся вернуть ночные поезда

http://news.mail.ru/inworld/ukraina/economics/9067127/?frommail=1
Записаний

vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +200/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4880
  • Останні відвідини:
    26 Березня 2024, 15:07:23

    Звідки: Українська
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #22 : 25 Травня 2012, 19:43:30 »

Обращения граждан вынудили власти восстанавливать ранее отмененные поезда
http://focus.ua/economy/232939/
Відповідь від: 25 Травня 2012, 19:33:04
Вони перше повідміняли, а потім вивчають попит, просто жесть :=)
Записаний

oleg1981

  • Старожил
  • ****
  • Карма +56/-10
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 404
  • Останні відвідини:
    29 Січня 2023, 16:57:30

Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #23 : 25 Травня 2012, 20:34:01 »

Львів Київ повернули вже
Записаний

doktor-maks

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +426/-3
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2740
  • Останні відвідини:
    15 Квітня 2017, 11:04:31

    Звідки: Івано-Франківськ
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #24 : 27 Травня 2012, 00:47:19 »

Цитувати (вибране)
Єдіноначаліє є символ благоустрою

Покращення вже сьогодні...

Знаєш, Макс, коли була Тимошенко, найбільше зло, яке кидалося у очі, то було те, що вона вчилася на своїх помилках. Тобто виникала ситуація, вона (уряд) кидалися героїчно ту ситуацію виправляти, а тоді бачили, шо "нє туда" і виправляли вже ту ситуацію, яку самі створили.

Тоді багато хто (у тому числі і на форумі) казали, що уряд Азарова на багато професійніший.

Звісно можна сказати, що залізниця то окремий суб'єкт, але цей уряд впевнено йде по тих самих граблях.
Плюс до всього, на відміну від попереднього, впроваджує "реформи" - будь він неладний!



Відповідь від: 17 Травня 2012, 09:24:00
А Азаров у блогах і соцмережах, після інтернет-протестів постійно лиш то і робить, що робить собі гарне лице.
Мовляв, а я ж казав, що то недобре...

ФЕ!!! :ganba

Цитувати (вибране)
Єдіноначаліє є символ благоустрою
Це вислів (а також мій підпис) із одного православного трактату
із Яником аж нічого спільного не має
Уяви собі на небі парламент, або демократію

Про потяги
Нічні мають бути, і нехай не брешуть, що вони не "востребувані"
завжди на Франківськ та у Львів в день відправлення неможливо було взяти квиток
і навпаки - у Київ
ця влада настільки лицемірна...
Записаний
When doctors differ who is to decide?

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #25 : 28 Травня 2012, 17:26:37 »

 В новом поезде "Хюндай" отказали тормоза в первом же рейсе. ФОТОрепортаж

"Кофе заказали у стюарта. Так и не дождались, с формулировкой - поставили дешевую домашнюю кофеварку, она накрылась.

 Принесли в замен стакан сока апельсинового и содрали 6 грн. (Это первый класс). Никаких ланчбоксов в помине, никто не слышал про них."

 Европейские цены - "европейский" сервис

"Межвагонные двери автоматически не открываются. Тягаем руками, как всегда."

 Эт правильно. А то наш народец сломает еще автоматику. Отключить немедля!

Гадкий народец не хочет и во втором классе ездить! А ведь билет там стоит всего 300 гривен. Это же чашка кофе по меркам членов кабина.

"Жаль, я постеснялся снять, в каких выражениях крыл народ ЖД на ст. Миргород, когда им говорили, что вместо 70 грн (за отправление в 9.32) прямо сейчас надо платить 220...
Не верю! Не может наш народ так ненавидеть партию и правительство!

"Короче сомнений не осталось - хюндаи это обычный регио-экспресс, который мог бы заменить электрички типа Киев-Жмеринка. Цена завышена, было бы странно если бы не была завышена..."

 "Они взяли обычный региональный поезд (электричка по нашему) и укомплектовали его рядами сидений как в интерсити. В обычном региональном в каждом практически вагоне большие ниши на входе, велосипеды чтобы ставить, чемоданы, коляски."

Исходя из сегодняшних цен, покупка состава из девяти вагонов украинского производства и пассажирского двухсистемного локомотива обошлась бы УЗ в порядка $15 млн., тогда как один электропоезд HRCS2 Hyundai Rotem стоит почти $30 млн.

 Забраковав поезда украинского производства, Министр инфраструктуры Борис Колесников "похоронил" рабочие места в Украине.

 Засим все. Да снизойдет на нас сила Покращення!
ПС: И не забудьте проголосовать за Партию ****онов!

http://censor.net.ua/photo_news/207191/v_novom_poezde_hyundayi_otkazali_tormoza_v_pervom_je_reyise_fotoreportaj
« Останнє редагування: 28 Травня 2012, 17:42:52 від Отаман »
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #26 : 28 Травня 2012, 22:23:18 »

За даними дописувачів Клубу залізничників, Корейський електропотяг "Хюндай", який проходить випробування на залізничній ділянці Харків-Полтава, уже зазнав зовнішніх механічних ушкоджень. Потяг виявився на 10 см ширшим (!) і зачіпляє платформу в Харкові. Через зіткнення з пероном однієї із станцій на золочівському напрямку у поїзда розпоротий кузов і двері. У потяга також уже відсутній один "ріг", який також відлетів від зіткнення з "українськими реаліями".

 Крім того, "Хюндай" так і не досяг ще визначеної максимально ї швидкості в 160км, він зірвав контактну мережу вже при швидкості 140 км / г. А на на ділянці між ст. Шпаківка і ст. Пересічна корейський диво-потяг зірвав близько 400 м контактної підвіски і "з м'ясом" вирвав один пантограф, розтрощивши при цьому усе його кріплення.
http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,212133946,212134194&attempt=1
 покращення.... вдвічі дорожчі поїзди та квитки
« Останнє редагування: 28 Травня 2012, 22:54:29 від Отаман »
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #27 : 28 Травня 2012, 23:14:21 »

ей хлопці ,якби ви читали на форумі ще щось крім головної сторінки,то побачили б що таке вже давно було  ;) :P  http://forum.kalush.info/index.php/topic,2376.msg125838.html#msg125838
Відповідь від: 28 Травня 2012, 22:30:43
Діагноз від Колеснікова-ПРохюндея усім, кому не сподобались "золоті" електрички: лошки і юлеботи!

http://expres.ua/news/2012/05/28/67174
Записаний

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #28 : 29 Травня 2012, 00:10:45 »

Следя за активностью Министерства инфраструктуры во главе с Борисом Колесниковым, поражаешься фантазии дорвавшихся до власти «бизнесменов». Такое впечатление, что они никак не способны осознать: их задача как людей, борющихся за звание державных мужей -повышать уровень благосостояния граждан, а не вытряхивать последние копейки из карманов последних. Но, увы, жадность - великая вещь, и вместо заботы о гражданах в глазах разномастных колесниковых мы видим лишь призрачный блеск монет.



(hvylya.org) - Чего стоят хотя бы последние инициативы Министерства инфраструктуры. Так, у Колесникова объявили, что билеты в скоростных поездах будут в 2 раза дороже, чем в скорых, - в частности, проект соответствующего приказа Министерства инфраструктуры «Об утверждении тарифов на перевозки пассажиров, багажа и грузового багажа железнодорожным транспортом во внутреннем сообщении» размещен на сайте ведомства. В документе сказано, что «стоимость проезда пассажиров в вагонах 1-го и 2-го классов скоростного поезда Интерсити+ (ИС +) определить путем умножения стоимости проезда соответственно в купейном, плацкартном вагонах скорого поезда на коэффициент 2,0». Кроме того, согласно проекту приказа, стоимость билета и плацкарты на поезда Интерсити+ (ИС+), которые отправляются в четверг и субботу, будет определяться с коэффициентом 0,9, на поезда, которые отправляются в пятницу и воскресенье, - с коэффициентом 1,1.

Заметим, что, согласно новой классификации пассажирских поездов, Интерсити+ (ИС+) - это дневной скоростной поезд, курсирующий в прямом сообщении. Требования: маршрутная скорость 90 км/ч и более при допустимой скорости до 200 км/ч, вагоны с местами для сидения 1-го и 2-го класса.

Вообще круто. Понятно, что в наш век скоростей любой уважающий себя человек понимает, что скорость - это время, а время, понятно, деньги. А потому желающих ехать именно скоростным, а не скорым поездом, будет хватать. Даже вроде как по-европейски. Там тоже за скорость принято доплачивать, и европейцы не сетуют. Кстати, классификация поездов, предлагаемая Колесниковым для Украины, соответствует европейской, где их в делят на четыре основных типа: пригородные, региональные, скорые и высокоскоростные (правда, практически во всех странах они делятся еще на несколько подтипов).

Но давайте все же разберемся, что именно прикрывает делец Колесников со своими чудо-министерством (которое все больше похоже на мозговой центр по изобретению новых схем узаконенного вымогательства и дерибана) «европейской практикой» и «европейским опытом».

В Европе, как известно, скоростные поезда давно стали нормой, и они - что самое главное - действительно являются скоростными. Так, поезд французской компании Alstom в 2007 году установил рекорд скорости, разогнавшись до 574,8 км/час. Конечно, не везде по ЕС можно встретить такую резвость, но и в среднем региональные высокоскоростные поезда в Европе развивают скорость 260-300 км/час. Подобные скорости поневоле выдвигают особые требования и к самим поездам, и к оборудованию железных дорог, и к мероприятиям по организации безопасного движения на них.

Так, согласно требованиям Французских железных дорог - SNCF (и они в общем-то универсальны по Европе) для высокоскоростных магистралей, выделенные пути проходят вдали от населенных пунктов, в обход городов. На всех участках, где поезда набирают скорость порядка 300 км/час и выше, стоят специальные сетки высотой 2 метра, широко используется прокладка на многих участках путей под землей - по тоннелям. Конечно, и в Европе животные часто забредают на пути, а потому вскоре после того, как 30 лет назад поезда Франции стали ездить со скоростью выше 260 км/час, для перегона домашних животных через магистрали также построили специальные тоннели.

Особые требования и к конструкции поездов с тем, что если ЧП все-таки произойдет, максимально быстро устранить их последствия. Отличительная черта таких поездов - комфортабельные условия для пассажиров: они оборудованы телевизорами, телефонами, розетками для ноутбуков, аудиосистемами и тому подобными приспособлениями. Многие типы этих экспрессов развились в мощные национальные системы, охватывающие большинство внутренних магистральных линий. К ним относятся TGV (Франция), InterCityExpress (ICE, Германия), Eurostar Italia (ES, Италия), High Speed Train (HST, Великобритания), X2000 (X2, Швеция), Signatur (Норвегия) и др.

Понятно, что в таких условиях человек, покупающий билет на высокоскоростной поезд, знает, за что он платит - скорость плюс комфорт. Кстати, цена на билет на высокоскоростной поезд выше, чем на обычный региональный, но уж никак не в 2 раза.

Колесников же по сути предлагает драть деньги за дневной скоростной поезд, курсирующий в прямом сообщении, со скоростью 90 км/ч (фразу «и более при допустимой скорости до 200 км/ч» позвольте считать шуткой - для этого нужны новые дороги и новые поезда), с вагонами с местами для сидения 1-го и 2-го класса. В понимании Колесникова - это «европейский» скоростной поезд.

Позвольте, но ведь по сути речь идет о группе поездов, которые известны и в Европе. В  немецкоязычных странах они называются Schnellzug (D), Sneltrein в Нидерландах, Rychlik (R) в Чехии и Словакии, Diurno в Испании, Rapido в Португалии, а в некоторых странах просто - Express. Это категория, которая в Украине называется скорым поездом. Все эти поезда останавливаются только в крупных и средних городах, могут пересекать всю страну и даже несколько стран. Салон может быть поделен на купе по шесть-восемь мест, также такие поезда имеют в своем составе вагон-ресторан или буфет. Одно из требований к таким поездам - средняя скорость не ниже 90 км/ч и остановки не длиннее трех минут. Ба, так ведь об этом Колесников нам и рассказывает!

То есть то, что Колесников и Министерство инфраструктуры называет «скоростным поездом» за который надо платить в 2 раза больше, чем за скорый, является в Европе обычным скорым поездом. Вопрос: что ж тогда в понимании Колесникова «скорый поезд»? Добавим, что за скорый поезд в Европе существует доплата к основному тарифу, но - до 30%, однако никак не 100%, как предлагают наши «бизнесмены» в министерских креслах.

...А Министерство инфраструктуры во главе со своим боссом никак не уймется. В добавку к своим «скоростным» бредням оно инициирует введение дифференцированных цен на железнодорожные билеты в зависимости от календарных периодов и дней недели. Согласно планам Колесникова, предполагается введение регулирования стоимости билетов и багажа при помощи коэффициента индексации в течение 13 календарных периодов. Самые низкие коэффициенты будут применяться 31 декабря - 0,7 и 9 мая - 0,8. Самый высокий - в период летних отпусков: с 1 июня по 31 августа - 1,07 от стоимости билетов.

Стоимость билетов будет зависеть также от класса вагонов, а коэффициент будет варьироваться от 1,2 в региональных поездах до 3 в специально оборудованном «семейном» купе вагона «СВ». Например, стоимость проезда пассажиров в вагонах 1, 2, 3 классов региональных поездов будет определяться умножением стоимости проезда в общем вагоне на коэффициент 1,2. При определении стоимости проезда в купейных вагонах будет применяться индексация в таком порядке: с 1 апреля 2012 - 1,034, с 1 июля - 1,069, с 1 октября - 1,105.

По информации генерального директора государственной администрации железнодорожного транспорта «Укрзализныця» Владимира Козака, которую он озвучил в интервью изданию «Сегодня», стоимость проезда в купе в 2012 году увеличится на 14,3%. То есть суть введения коэффициентов понятна - ничего не делая в плане повышения комфорта или ремонта подвижного состава, запутать народ и повысить цены на билеты. Лихо, ничего не скажешь.

Но больше всего радует логика Колесникова - такое впечатление, что в кресло министра попал мелкий спекулянт с колхозного рынка, стремящийся подзаработать «в сезон» и урвать лишнюю копейку во что бы то ни стало. Понятно, что уважающая себя украинская семья летом, в период каникул и отпусков, не будет сидеть в душной городской квартире. А потому, хочешь-не хочешь, плати дополнительно за то, что решил летом выехать к морю или просто к бабушке в деревню. И, что характерно, ничего взамен за эти затраты гражданин не получает.

В общем, логика тут не государственных мужей, а контролеров из маршрутных такси, где задача одна - набить побольше народу в машину, дабы урвать лишнюю гривну.  А там хоть трава не расти.
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

Сонечко+

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +801/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3805
  • Сонячного життя вам, сповненого чудес і сюрпризів!
  • Останні відвідини:
    09 Вересня 2023, 17:33:39

    Звідки: з маминого животика
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #29 : 30 Травня 2012, 22:35:04 »

Заради цих експресс-електричок ми влізли перед корейським банком у колосальні борги, які і за 10 років не віддамо :ganba. У таких "швидкісних" експрессах уже відмовляють гальма :o - кажуть, що то криві рейки "розсипають" новенькі експреси. Новенький сучасний потяг і одного рейсу не протягнув без поломок. Прикол - новенький потяг не зміг навіть з першого разу від перону від"їхати. Обіцяного вай-фаю немає. І не швидко ще буде, зато вартість його уже закладена у вартість квитка. Сидіння не зручні - 40см шириною - співчуваю товстунам і пасажирам з грудними дітками. Їм особливо - ні перепеленати дитя, ні вкласти зручно поспати, ні...А як чудово людям з нестабільним вестибюлярним апаратом, яким всю дорогу прийдеться їхати спиною - так стоять крісла у вагонах. :butcher
« Останнє редагування: 31 Травня 2012, 01:07:11 від сонечко я »
Записаний

DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #30 : 15 Червня 2012, 14:21:46 »

Hyundai вже учетверте зламався у дорозі. Застряг у лісосмузі
http://expres.ua/news/2012/06/15/68220
Записаний

DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #31 : 05 Жовтня 2012, 21:18:33 »

http://expres.ua/video/2012/10/05/74668
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=7YTIV7AJYjw" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=7YTIV7AJYjw</a>
Цитувати (вибране)
"На обличчях пасажирів "Хюндая", що припали до шибки в той момент, коли поїзд українського виробництва невимушено обганяв імпортного побратима, можна було побачити всі почуття. Від подиву до захоплення, від гордості за свою країну до образи, що купуємо імпортну техніку в той час, коли маємо свою більш високого класу", - відзначили в прес-службі.
« Останнє редагування: 07 Жовтня 2012, 18:58:00 від yurko »
Записаний

DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #32 : 23 Грудня 2012, 19:40:25 »

Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30256
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 17:13:43

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #33 : 23 Грудня 2012, 19:42:38 »

І блін не судить ніхто нікого  :o  :=)
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #34 : 23 Грудня 2012, 20:02:21 »

Цитувати (вибране)
А судьи кто?

З комедії  «Горе от ума» (1824) А. С. Грибоедова (1795—1829). Слова Чацкого (действ. 2, явл. 5).
Записаний

doktor-maks

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +426/-3
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2740
  • Останні відвідини:
    15 Квітня 2017, 11:04:31

    Звідки: Івано-Франківськ
Записаний
When doctors differ who is to decide?

Отаман

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +435/-41
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2464
  • Останні відвідини:
    25 Березня 2020, 20:51:10

    Звідки: Бандерівська
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #36 : 01 Січня 2013, 23:24:33 »

"Коли поїхав перший Хюндай обкатуватися з Харкова до Золочева, його розкачало з боку в бік так, що своїм кузовом він чіплявся за високу платформу. Хитало так, що лижа пантографа (струмоприймач, який з’єднує вагон з контактними мережами – Авт.) підлетіла під провід і порвала контактну мережу. Чи можна таке було запускати в експлуатацію?", - розповідає автору машиніст Південної залізниці Микола Верба.
"У нас на Полтавській ділянці був випадок, що Хюндай зупинився на підйомі і заблокувалися всі двері! Тому локомативна бригада не могла вийти, щоб закріпити, щоб він не покотився. І він покотився, цей Хюндай, Слаба Богу, що спуск був маленький, і він зупинився, але це була аварійна ситуація, і про це ніхто не говорить", - говорить "Україні молодій"  машиніст кременчуцького ДЕПО Сергій Москалець. 
http://tvi.ua/new/khyunday_znovu_zaznav_soromu
Записаний
кращий курс.знай ресурс.стабільно тут купую вмз
https://obmen.cc/user/ref/3225

asin

  • Старожил
  • ****
  • Карма +130/-10
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 489
  • Останні відвідини:
    03 Лютого 2017, 01:07:16

    Звідки: бпм
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #37 : 01 Січня 2013, 23:54:29 »

Таке могли робити диверсанти.
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1206/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 30256
  • Останні відвідини:
    Сьогодні в 17:13:43

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #38 : 02 Січня 2013, 00:05:17 »

Боря не диверсант.
Боря бізнесмен.

От робить всіляку муйню Табачник - чому лише студенти бастують?
Зорбив Колєсніков економічний злочин - чому ніхто не виходить на демонстрації.

А тому, що ПР як і пообіцяла виплачує пісьонерам пенсії за рахунок наших з вами дітей.
І ті пісьонери, які раніше так гарно на мітинги ходили зараз не ходять. Бо є пенсія, а можуть і не дати.
А тих пісьонерів у нас 2/3 дорослого населення.


Хто винен?

Молодь погана!

 ;)
Записаний
Читайте по губах: Без газу чи без вас? Без вас. Без світла чи без вас? Без вас. Без води чи без вас? Без вас. Без їжі чи без вас? Без вас.


doktor-maks

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +426/-3
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2740
  • Останні відвідини:
    15 Квітня 2017, 11:04:31

    Звідки: Івано-Франківськ
Укрзалiзниця жгет
« Прочитано #39 : 28 Лютого 2013, 19:46:06 »

Укрзалізниця обладнала системами супутникової навігації майже 2 тис. локомотивів
Приховано: Показати

Роботи з обладнання локомотивів системами супутникової навігації для відстеження руху поїздів перебувають на завершальному етапі, повідомляє Укрзалізниця.

Як вдалося дізнатися Корреспондент.biz, на цей момент з 2 тис. локомотивів, визначених під установку систем, обладнані 1980 тягових агрегатів, у тому числі 1100 вантажних і 511 пасажирських електровозів, а також 329 вантажних і 40 пасажирських тепловозів.

Також розробляється відповідне програмне забезпечення, яке дозволить контролювати дієздатність обладнання систем супутникової навігації з кожного локомотивного депо та аналізувати переміщення локомотивів за вибраний проміжок часу.

http://ua.korrespondent.net/business/companies/1514423-ukrzaliznicya-obladnala-sistemami-suputnikovoyi-navigaciyi-majzhe-2-tis-lokomotiviv

Щоб потяги з рейок не з'їхали наліво десь у поле похалтурити,
а також, щоб відстежувати місцезнаходження Хюндай
Записаний
When doctors differ who is to decide?