Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

10 років 11 місяців 18 днів

Голосування

Який варіант реорганізації адміністративно-територіального устрою Калущини видається Вам найраціональнішим?

Об'єднання міста і району
Украупнення сільських рад району окремо від міста
ПРиєднання до міста прилеглих сіл, в інших - без змін
Асиметрична реформа (кожна сільська громада визначається самостійно)
Інший варіант

Автор Тема: Адмін-тер. РЕФОРМА  (Прочитано 10737 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чорноліс

  • Користувач
  • **
  • Карма +7/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 52
  • Останні відвідини:
    09 Липня 2016, 22:36:59

    Звідки: Bandery
Адмін-тер. РЕФОРМА
« : 22 Березня 2012, 21:17:41 »

Яка ж реформа потрібна Калущині? (http://kalush.info/page/jaka-zh-reforma-potribna-kalushhini)

Психологічно кожне українське село хоче мати власну сільську раду. У народі навіки вкоренився вислів, який вживається для того, щоб підкреслити обмеженість особи в усьому та звучить приблизно так: «ох ти ж і село без сільради». Суть цього феномену не в тім, щоб сільська рада облаштовувала комфортне життя своїм громадянам, розв’язувала проблеми їх працевлаштування, будувала та ремонтувала сільські дороги, розвивала сільський побут, а у самому бажанні мати свою місцеву владу, щоб потім її можна було лаяти на чім світ стоїть. Сільський голова, який не має реального бюджету, комунальних підприємств, часто навіть бюджетних установ, завжди на будь-які запити односельців має можливість дати їм повну і вичерпну відповідь, що зробити нічого не може, бо не має коштів. Тобто, отримана внаслідок виборів влада не покладає на сільське керівництво ніяких реальних обов’язків та відповідальності за розвиток села. Тому, по великому рахунку, чи є у селі сільська рада, чи її немає — сільське життя від того легшим і комфортнішим не стає.

Так, за формою ми маємо ті ж сільські ради, що були і за радянських часів. Це були класичні за власною вивіскою органи місцевого самоврядування. Інакше і бути не могло, бо СРСР будь-якими способами прагнув демонструвати світові «справжнє народовладдя». Сільський голова фактично був особою політичною — фасадом «народовладдя». А всі проблеми села вирішувалися у райкомах, обкомах, облпланах та Держплані УРСР, які визначали, що в селі необхідно будувати, який державний будівельний трест це буде будувати та з якого кутка країни під це будівництво виділять по нарядах і привезуть ресурси. Такими ж способами вирішувалися питання створення робочих місць, торгівлі, побуту.

Аналогічна система місцевого самоврядування функціонувала і в країнах Східної Європи — так званого «соціалістичного табору». Але наші сусіди ( візьмім для прикладу Польщу) швидко зрозуміли, що, посадивши свої держави у поїзд демократії, без фундаментальної реорганізації місцевого життя їхні села через десятки років ризикують перетворитися в руїну. Тому там реформу місцевого самоврядування робили миттєво, грунтовно і без участі бюрократії.

З-поміж усієї наявної інформації можна зробити надзвичайно важливий висновок: реформатори найбільше боялися, щоб чиновницька бюрократія не зробила цей процес «тягучим» і не підсунула громадам імітацію реформи.

Наші західні сусіди-поляки як у воду дивилися, бо перші кроки до реформи на Калущині в абсолюті повторюють ситуацію, яку вони у себе не допустили. Калуський чиновник в особі голови РДА Василя Петріва взявся «облаштовувати» місцеве самоврядування в районі. Спочатку Василь Іванович взагалі не визнавав початку реформи, потім швидко намалював карту району з об’єднаними докупи сільськими радами та заявив, що «ми не заперечуємо» (цікаво, кого він мав на увазі, заявляючи «Ми». Останнє, що було ним оприлюднено, це те, що реформи швидше 2015 року не буде, і що він «ставив це питання в ОДА».

А щоб Василь Іванович зрозумів, наскільки він помиляється, що реформа не на часі, і якщо вона буде, то зробить її він, достатньо привести слова Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Анатолія Близнюка: «Після того як ВР ухвалить закон і Президент його підпише, буде створено чіткий механізм його імплементації. Адміністративно-територіальну реформу реалізовуватимемо методом батога і пряника. З одного боку — треба вести ділог із людьми, з іншого — проводити жорстку лінію на об’єднання громад. Тобто, потрібна постійна робота із впровадження цього закону. І я готовий їздити, спілкуватися, пояснювати, вимагати і контролювати. Я беру на себе цю відповідальність. Це все реальні речі. Ми в Донецькій області без закону цю роботу почали». Цікаво, що на це скаже голова РДА.

Заявляв також В.Петрів, що є тільки проект закону і невідомо, коли та яким його приймуть, що його ще можуть докорінно змінити. З цієї його позиції хочеться пояснити наступне. Проект закону підготовлений урядом та поданий до Верховної Ради за підписом Прем’єр-міністра М.Азарова. Проект закону погоджено з Мінфіном без зауважень, Мінекономрозвитку із зауваженнями, які враховано, Всеукраїнськими асоціаціями місцевого самоврядування «Асоціація міст України», «Українська асоціація районних та обласних рад», які враховано, та Мін’юстом погоджено із зауваженнями щодо невідповідності вимогам нормопроектувальної техніки, які теж враховано. Даний законопроект також пройшов обговорення у Комітеті економічних реформ при Президентові України, Міжвідомчій робочій групі за участю представників органів місцевого самоврядування.

Проект закону «Про об’єднання територіальних громад» рівно місяць тому було включено до порядку денного чергової сесії Верховної Ради та його розгляд заплановано між 20 та 23 березня цього року. То що, немає програми дій, щоб працювати з громадами?

Наступне. Головною, фундаментальною тезою суті реформи для голови РДА є «наближення послуг до населення», яку він не змінив навіть після останніх публікацій у засобах масової інформації. А це приводить до однозначного та безальтернативного логічного висновку: «реформа організації місцевої влади, модель якої побудована на мнимій суті, є імітацією реформи, або «лже-реформою». З приводу цього хочеться донести до громадської свідомості, що для наближення адміністративних, соціальних та громадських послуг адміністративної реформи не потрібно, достатньо постанови Кабміну, за якою чиновники з теплих кабінетів у районних центрах перемістяться у приміщення сільських рад. А голова РДА вважає, що це є основою реформи.

Тож давайте ще раз пояснимо йому: суть реформи полягає у тому, щоб сформувати спроможні, самодостатні громади, які б володіли відповідними матеріальними, фінансовими ресурсами, територією та об’єктами соціальної інфраструктури, необхідними для ефективного виконання покладених на їхні органи місцевого самоврядування завдань і функцій.

Тепер задаймо собі наступне запитання: звідкіля з’являться матеріальні та фінансові ресурси від об’єднання Луківської, Сівка-Войнилівської сільських та Войнилівської селищної рад. Та робіть будь-яку конфігурацію у межах району — багатшими об’єднані сільські ради від цього не стануть. А отже, ніяким способом не зможуть забезпечити розвиток своїх сіл. Тобто, від того, що два голодні зійдуться докупи, ситими вони не стануть.

Воістину наша бюрократія є унікальною, тому що будь-яку, здавалось би, цілком зрозумілу ситуацію вони віртуозно заганяють в глухий кут. Глухим кутом вважаємо запропоноване укрупнення сільських рад, бо від цього фінансово, ресурсно та організаційно об’єднані ради сильнішими не стануть. Наведемо дві цифри: обсяг бюджету розвитку місцевих бюджетів району в 2010 році становив 3,5 мільйона гривень, на 2012 рік заплановано 1,2 мільйона гривень (у три рази менше!), місто уже має на 2012 рік близько двадцяти семи мільйонів гривень (це не враховуючи додаткових власних можливостей, при реалізації яких цей ресурс буде значно вагомішим). Місто також на противагу району має потужну комунальну інфраструктуру, неспіврозмірні з районом матеріальні ресурси. Тож хто від об’єднання громад виграє?

А тепер про саме об’єднання. Перше: статус сіл не зміниться. Сівка-Калуська як була селом, так ним і залишиться, чи Добровляни, чи ті ж Копанки. А як не зміниться статус сіл, то, як наслідок, не зміниться і соціальне та пільгове забезпечення жителів цих сіл. Якщо якісь пільги і буде скасовано, то це буде в усій державі, і незалежно від реформи. Жодного слова про відміну чи обмеження пільг у проектах законів стосовно реформи немає.

Друге. Між сільською інтелігенцією поширюються чутки, що позакриваються школи, ліквідуються інші сільські установи, що за будь-якою довідкою потрібно буде їхати до міста. Ці плітки поширюють люди, які нічого толком не знають про реформу, бо приміщення сільських рад ніде не дінуться, як і не дінуться з них і люди, послуг яких потребує село.

Третє. Ми повинні чітко зрозуміти, що ніякого поглинання містом сіл не відбувається. Громади міста Калуша та сіл є партнерами, які спільно управляють своїми територіями. Об’єднання проходить не чиїмось рішенням згори, а на підставі договору між громадами. У договорі прописуються умови, які конкретні ресурси направляються на село, як впорядковується його інфраструктура. У випадку погіршення стану справ, ніж він був до об’єднання, громада може вийти з цього об’єднання.

Четверте. Зміниться спосіб управління селом. У кожному селі буде староста, якого призначатиме об’єднаний орган місцевого самоврядування та який буде мати повне право питати старосту за його роботу. Появиться можливість того старосту, який не дбає про розвиток села, звільняти з роботи без місцевих референдумів чи сесій про недовіру. Староста буде на державній службі і матиме працівників, які обслуговуватимуть людей. За останніми пропозиціями центральних органів виконавчої влади таких працівників може бути близько шести осіб, окрім технічного персоналу.

П’яте. Чому ми хочемо бути першими? Тому що реформа починається з того, що на окремих територіях держави визначаються громади, на яких апробується реформа (так звані пілотні проекти). Щоб реформа запрацювала, ці проекти випробовуються, формується модель цілком нової за якістю громади, яка потім впроваджується у державі. Під такі проекти виділяються ресурси: організаційні, управлінські та фінансові. Тобто, ставши першими, ми зможемо протягом нетривалого часу зробити великий стрибок та різко змінити обличчя наших сіл.

А ризики? Так, вони є. Але в першу чергу для місцевої бюрократії, яку повністю влаштовує сидіння на державних плечах і яка за двадцять років нічого не зробила для оновлення життя на селі. Є деякі ризики і для громади міста Калуша, яка змушена буде поділитися своїми «статками» з селами. І це буде правильно. Бо наше місто будували і жителі Грабівки, і Цвітової, і Войнилова, і Верхні, і Завадки та інших сіл, діти яких сьогодні працюють у Калуші та платять податки в міську казну.

                                                                                         Микола Шинкар, калушанин
Записаний

Speranza

  • Постійний користувач
  • ***
  • Карма +60/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 183
  • Останні відвідини:
    30 Серпня 2016, 19:21:33

    Звідки: Винниченка
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #1 : 22 Березня 2012, 21:37:25 »

Як на мене, то староста в селі має обиратися громадою, а не призначатися зверху.
Хто може чітко пояснитив чому суть реформи? Що зміниться? Бо виглядає, що це не реформа, а укрупнення...
Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3460
  • Останні відвідини:
    08 Червня 2018, 15:18:11

    Звідки: пр. Л.Українки
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #2 : 23 Березня 2012, 10:03:09 »

Сільський голова, який не має реального бюджету, комунальних підприємств, часто навіть бюджетних установ, завжди на будь-які запити односельців має можливість дати їм повну і вичерпну відповідь, що зробити нічого не може, бо не має коштів.
як я розумію, майбутній староста крім коштів ще й не матиме ніяких прав.
Записаний

Чорноліс

  • Користувач
  • **
  • Карма +7/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 52
  • Останні відвідини:
    09 Липня 2016, 22:36:59

    Звідки: Bandery

З огляду на те, що тема переоблаштування місцевого управління все активніше обговорюється на всеукраїн­ському рівні та набула особливої актуальності в нашому краї, я, як людина, що прожила на цій землі багато років, дозволю собі висловити кілька своїх міркувань стосовно цієї проблематики. Буду говорити власне про ту частину Калущини, яка знаходиться на правому березі Лімниці.

Особливий інтерес із населених пунктів цієї околиці для реформаторів різного штибу становлять великі населені пункти, адже від кількості місцевих жителів залежать бюджетні асигнування, якими будуть розпоряджатися керманичі новостворених громад.
 Своєрідним бонусом на цьому фоні виглядає теперішня Новицька сільська рада. Будучи одним із найбільш населених сіл району, Новиця завжди була в фаворі влади, адже нехтувати підтримкою більш як трьох тисяч виборців у вирі перманентних електоральних кампаній ніхто з думаючих політиків собі не дозволить. Саме тому, а не завдяки якимось особливим талантам нашого війта, чи то при владі в РДА були «кучмісти», чи «нашоукраїнці», чи «кунівці», чи «регіонали», чи «українопартійці» з-під прапора Насалика, Новицю увагою не оминали: тут відкривали дитячий садок, початкову школу, оновлювали фасад середньої школи, капітально було відремонтовано амбулаторію, готується будівництво спорткомплексу. Все це робиться  переважно за районні, а більше – за обласні гроші. Зате там, де керувала «сільська управа» (так себе назвав пан Головчак, повісивши відповідний надпис на фасаді адмінбудинку), успіхи  скромніші: у стані постійного ремонту перебуває колись потужний і красивий Народний Дім, у центрі села «красується» заржавіла арматура на недобудованому постаменті майбутнього дзвону, що мав дзвонити, якщо колишні помаранчеві зрадять «революційним ідеям» (враховуючи те, скільки разів сільські поводирі різного калібру міняли свої позиції, в залежності від того, хто опинявся при владі – дзвін мав дзвонити безперервно, може тому його ініціатори: два Головчаки – сільський голова та депутат обласної ради втратили інтерес до цієї акції самопіару...).
 Ці ж «поважні пани» перекачали з державного бюджету на «програми з благоустрою та впорядкування смітєзвалищ» чимало коштів, благо – один із них, будучи першим замом обласної екології та кілька разів правильно проголосувавши (наприклад, за  продовження московської окупації Севастополя, за «регіонального» кандидата на голову облради), здобув особливу довіру і доступ до корита. А те, що село й далі потопає в смітті, біля церкви красуються порвані національний та червоно-чорний бандерівський прапори, наші «щирі патріоти-господарники» пояснюють недолугістю нас із вами, нашою безкультурністю!?
 Тож якраз цих самих панів тепер обходжують ідеологи перекроювання карти Калущини. Насалик (мер Калуша) обіцяє озолотити громаду, якщо вона приєднається до Калуша, Петрів (голова РДА) навпаки – сулить зробити Новицю «столицею», поприєднувавши цілу купу довколишніх сіл. Не знаю як хто, а мені чомусь мало віриться у виключно «патріотичні мотиви» кожної зі сторін. Одні печуться:  як вскочити ще раз у Верховну Раду, а принагідно пропустити через свої фірми державні мільйони, запровадивши «пілотний проект»;  інші – прагнуть максимально відтягнути час смерті райдержадміністрації, печуться за своє тепле крісло.
 Те, що реформа територіального устрою когось озолотить, мало в кого викликає сумнів, та чи принесе вона користь нам, простим громадянам – хто зна?.. На мою думку, нам дуже потрібні реформи, але найпершою має бути така, яка визволить нас від тих патріотів, що, прикриваючись всезагальним благом і любов’ю до України, масштабно і планомірно дерибанять наші з вами гроші вчора і сьогодні, а нам обіцяють благополуччя у найближчому майбутньому – відразу після проведення ними чергової реформи.
 Почати варто з того, що провести громадську перевірку ефективності й справедливості використання коштів, які йшли через той же сільський бюджет. Можуть плакатись на безгрошів’я маленькі села – напівхутори, а територіальні громади з кількатисячним населенням щороку оперують мільйонними фондами, мали б уже забути про дороги в руїнах, освітлення, що зведено до встановлення кільканадцяти ламп, зношені комунікації, відсутність питної води...

 Може досить уже нас реформувати, панове, змініть своє ставлення до державної і громадської кишені, не плутайте її зі своєю власною і ніякі укрупнення та перекроювання карти не знадобляться!

                                                                                              Степан НОВИЦЬКИЙ

http://bandera-ugryniv.if.ua/forum/viewtopic.php?f=2&t=46

Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3460
  • Останні відвідини:
    08 Червня 2018, 15:18:11

    Звідки: пр. Л.Українки
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #4 : 05 Вересня 2012, 17:03:33 »

несподіваного розвитку перед виборами до ВР в Калуші знову набула адмін-терреформа.
http://vikna.if.ua/index.php?/news/category/all/2012/09/04/10022/view
у ВР зареєстровано законопроект, поданий регіоналом і кандидатом в депутати нашого округу В.Калестином.
на сайті ВР можна ознайомитись з документами http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?pf3511=44256
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1193/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21234
  • Останні відвідини:
    Вчора в 17:59:08

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #5 : 05 Вересня 2012, 17:18:38 »

Я шось профукав.
Вже виклав на сайті http://kalush.info/page/zakonoproekt-pro-obyednannja-kalusha-i-rajonu-vchora-zareyestruvali-u-parlamenti
Відповідь від: 05 Вересня 2012, 17:07:44
Навіть такий мегаполіс буде менший за Франківськ по населенню.

От тепер Ромку Ти си вже в Берлогах хату не купиш  :( :=)

Не вспів...  :D
Відповідь від: 05 Вересня 2012, 17:11:25
Цитувати (вибране)
За словами міського голови Ігоря Насалика, є великі надії на те, що проект буде прийнятий у скорому часі. Разом із цим, Верховна Рада має прийняти рішення про вибори на Калущині.

Я як хтів паспорт загранични зробити скорше, то тре було троха більше заплатити.
Цікаво, у ВР тоже так прискорюють?  ;)
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3460
  • Останні відвідини:
    08 Червня 2018, 15:18:11

    Звідки: пр. Л.Українки
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #6 : 05 Вересня 2012, 17:36:18 »

підозрюю, що закон це хитрий хід Насалика і Келестина.
Насалик стає ґаздою цілого району.
Келестин, як рятівник району(піплу будуть розказувати як їм добре житиметься, бо гроші ті що отримував Калуш отримуватимуть не тільки міські жителі, а і села) - народним депутатом.
Одним словом обіцяний рай в селах і Келестин, як один з організаторів цього раю має набрати по селах свій недостаючий відсоток.

Але не знаю чи так все буде добре. Недавно той же Насалик лякав нас колапсом, а тепер хоче ще й з бідними селами поділити тими грошима, яких нема і у нас.
Крім того, що дана реформа не вирішить фінансової проблеми, вона зменшить можливість селян вирішувати питань на місці. Зросте корупція.
Колись селяни могли прийти до голови, якого самі ж вибрали, зі своїми проблемами. А тепер голову призначатиме мер і тому голові (війтові) буде начхати на проблеми селян.
от така реформа на мою думку.  :(
Записаний

vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +191/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3086
  • Останні відвідини:
    Вчора в 18:11:17

    Звідки: Українська
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #7 : 05 Вересня 2012, 17:38:12 »

о, побачив голосування і якщо чесно навіть незнаю за що голосувати, і як голосувати коли навіть незнаєш про що і що буде краще. Цим певно мають займатись аналітики і вивчати... Реформа зачепить більше села ніж місто, тому незнаю.
Записаний

DVania

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +963/-2
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 4231
  • Останні відвідини:
    14 Вересня 2016, 23:52:58

Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #8 : 05 Вересня 2012, 17:46:53 »

А тепер голову призначатиме мер і тому голові буде начхати на проблеми селян.
от така реформа на мою думку.  Сумний
І на мою теж.
Записаний

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3460
  • Останні відвідини:
    08 Червня 2018, 15:18:11

    Звідки: пр. Л.Українки
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #9 : 05 Вересня 2012, 17:47:17 »

Я як хтів паспорт загранични зробити скорше, то тре було троха більше заплатити.
Цікаво, у ВР тоже так прискорюють?
крім грошового прискорення є ще організаційний момент - регіони матимуть ще один штик в майбутній раді. за таке можна кнопки натиснути.

До того ж, законопроект можна прийняти в першому читанні до виборів, як цяцьку для сільського виборця а після виборів дружно зарубати.
Записаний

vover

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +191/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3086
  • Останні відвідини:
    Вчора в 18:11:17

    Звідки: Українська
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #10 : 05 Вересня 2012, 18:08:11 »

Цитувати (вибране)
До того ж, законопроект можна прийняти в першому читанні до виборів, як цяцьку для сільського виборця а після виборів дружно зарубати.
певно так і буде
Записаний

yurko

  • Адміністратор
  • *
  • Карма +1193/-13
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 21234
  • Останні відвідини:
    Вчора в 17:59:08

    Звідки: Чорновола-Шахтарська-Леніна-Салінарна-Пілсудського
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #11 : 05 Вересня 2012, 18:15:02 »

законопроект можна прийняти в першому читанні до виборів, як цяцьку для сільського виборця а після виборів дружно зарубати.
Таке ніяк не помагає самому Насалику.
Ні. тут мабуть справді надіються провернути під кінець ради таку ж махінацію, як провернули в останні дні Ющенка  ;)
Записаний
Cпочатку приходить російська культура, російська мова, а вже за ними – російські війська!

romashkin

  • Admin
  • *
  • Карма +723/-5
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 3460
  • Останні відвідини:
    08 Червня 2018, 15:18:11

    Звідки: пр. Л.Українки
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #12 : 06 Вересня 2012, 07:41:10 »

тепер правляча партія має свої плани і її не сильно хвилюють проблеми Насалика.
а Насалик по любому в виграші, якщо матиме свого представника в раді.

сама реформа дуууже сумнівна в плані реалізації. проходить тільки, як передвиборча фішка.

але час покаже....
Записаний

Люся

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +408/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 1148
  • Останні відвідини:
    18 Січня 2016, 10:03:14

    Звідки: Хотінь
Адмін-тер. РЕФОРМА
« Прочитано #13 : 17 Вересня 2012, 09:56:53 »

я хотіла б якусь експертизу того законопроекту. Коротше кажучи все те саме тільки по-українськи, оскільки я не є ні юристом , ні спецом в місцевому самоврядуванні. Єдине що я знаю, то на мою думку місцевому самоврядуванню треба надавати більше прав, починаючи вже з ОСББ і ОСН, а так як я бачу в законопроекті, то ОСН матимуть чисто декоративні функції. І головне в законопроекті це те, що бюджет і розпорядник - один. Чи я помиляюся?
Записаний
"Готовность индивидуума в любой момент превратиться в вооруженную оппозицию определяет степень его социальной полноценности. Чего можно ожидать от нации, когда в мужчинах воспитывают комплекс вины за естественное желание потрогать парабеллум? Ничего, кроме покорности тупого стада." Г.Водичка