Вільний форум міста Калуша Вільний форум міста Калуша 31 Жовтня 2014, 10:57:50
Щоб згорнути/розгорнути чат, натисніть тут >> *
Ласкаво просимо, Гість. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.



Калуський політехнічний коледж
Новини на Інформаційному порталі Калуша

- В Івано-Франківську помер Єпископ Софрон Мудрий
- У Калуші — самогубство
- Калуш очима британського фотографа (фото)
- Степан Процюк презентує в Калуші свій “Десятий рядок”
- Від сьогоднішнього дня в Калуші та районі можуть відключати світло (7 коментарів)
Форуму 7 років 3 місяці 30 днів Новини:
 
   Початок   Допомога Пошук Увійти Реєстрація Ігри Правила  
Сторінок: 1 [2] 3 4 5   Вниз
  Друк  
Автор Тема: Як правильно вибрати і купити нове авто?  (Прочитано 19751 раз)
0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
syddia
« Відповідь #20 : 30 Травня 2008, 08:58:49 »

А скільки коштує зараз це нове Geely чи Cherry? Я справді не знаю  Стидно
Не шукаючи в неті, отак з ходу скажу, що вартість Черрі Амулет і Джилі СК десь так біля 10 тис у.о., а от вже Джилі МК коштує від 11 до 12 тис доларів. Підморгую

Якщо вже дуже хочеться мати щось схоже на машину, то можна взяти Черрі Кю-кю у базовій комплектації за 33-34 тис. грн. Посміхаюся

Бачив, що на дорогах Франіка вже їздяль китайськи Ліффани, ціною не цікавився, але гадаю десь так само як Амулет.

Чесно кажучи оте Джилі МК я би вже купив, попри те, що вона як і більшість китайців має мінімум сучасного фаршу, вона ще і просторіша ніж дешевша Ждилі СК. Як не помиляюсь, то на Джилі ставлять мотори зроблені за Тойотівською ліцензією, а це не маловажно. Посмішка
Записаний
Ігор_О
« Відповідь #21 : 30 Травня 2008, 09:01:21 »

Я особисто взяв у кредит Шевроле Авео, їй ну майже 2,5 роки, уже намотав 67 тисяч

І скільки вона нова коштувала тоді?

Ігор БМВ 7-ї модели це не кітайці і корейці

Я вже писав, у мене були різні машини. Починаючи з Жигулів 3-ї моделі. Моє переконання, що краще в наших умовах брати добру беушку ніж нову, грунтується на елементарних математичних розрахунках і життєвому досвіді, а не марці чи вартості авто.
Записаний
Ігор_О
« Відповідь #22 : 30 Травня 2008, 10:04:21 »

А тепер давайте рахувати.

1-й варіант. Купуємо нову машину в кредит. Можна багато дискутувати щодо переваг і недоліків кредиту. Очевидним є те, що насправді умови банку відрізняються від тих, що в рекламі. Слова "реальна переплата" уже для всіх є відомі. Та це ще не критично, якщо брати холодильник, чи пралку. А що стосується авто, брати в кредит - лише для багатих людей, або для тих, хто свою працю (і зароблені гроші) не цінує. IMHO.

2-й варіант. Купуємо нову машину без кредиту. Прийшов я в салон, заплатив $12 тон за машину, ще $300-400 за номера. Виїхав за паркан салону - і моя машина вже коштує $11,5. Хочете поспорити? Тобто, я ще не проїхав на ній і 10км, а вже "попав" на пів-штуки! Причина - бо виїхавши з салону моя машина з розряду нових вже перейшла в клас беушних. І якщо я її стану продавати тут же під салоном, ціна буде -$500. Ок. Купив, катаюсь 2,5 роки, наїздив 70тис.км. Скільки коштує моя машина на базарі? $9,5-10 тон! І це у кращому випадку! Чуючи відгуки про якість зборки китайців, можна припустити, що через 2,5 роки і продавати не буде що. Отже, висновки - за 2,5 роки експлуатації я "попав" на $2,3-2,8 тисяч. Тобто, приблизно по 1 тисячі у.о. в рік за задоволення їздити за кермом.

3-й варіант. Купуємо авто б\в. Ідеальний варіант - пригнати. Я всі свої машини останні 10 років приганяв собі сам. Але перегон - це справа важка і небезпечна, тому підемо на базар. На базарі (якщо рано встати  Посмішка) за $12 тис. можна взяти Опель Астру 2003-2004рр, Рено Меган чи Лагуну 2003, можна знайти непоганого японця чи корейця. Цими роками машини вже з пристойною комплектацією. Задача - знайти машину в доброму стані, не биту (або не дуже биту), не фарбовану, не споліровану, зі стійкою роботою двигуна і без підтьоків масла. Салон - дурниці. Більшість людей на базарі кажуть, що машина в хорошому стані, судячи по чистенькому салону. А на коліно біля машини щоб на піддон глянути не стануть. "Хімія" салону до ідеалу коштує до 500грн.! Друга задача - ціна! Це не салон, тут торгуватись можна. Значить, нам треба купити авто в доброму стані - щоб за 2 роки "доїздити" його до стану середнього. І нам треба купити за ціною, що хоч трошки нижча за середню на ринку. Два роки їздимо, потім виганяєм на базар перед Паскою і продаєм. Наші втрати - максимум $700! А дехто продає за ті гроші, що купив! От і виходить, що за рік експлуатації нормальної "брендової" машини я заплатив $300-350.

Я саме так і роблю. Свою БМВ я пригнав у травні минулого року. На наступний рік буду з нею прощатись. Хоч і шкода, але так треба. Висновки за вами.
Записаний
WikTor
« Відповідь #23 : 02 Червня 2008, 09:15:56 »

І скільки вона нова коштувала тоді?
64 тисячі, 2-ї комплектації, тобто, кондиціонер, подушка безпеки, бампера в колір авто та зеркала, 14-та резина, передні шклопідйомники, електроналаштовувач зеркала правого! вроді нічого не забув!

Ну на рахунок нової і Б\В тут можно довго сперечатись! Я ніколи не заглядав під капот доливаючи хіба що в омивач рідини! По ходовій писав які проблемі, це втулки стабілізатора поскрипують, і по гарантії стойку амортизатора поміняв (попав в яму що яж диск погнуло), всьо! Машина на гарантійному обслуговуванні і мене нічого не колише! Нова машина я к не крути вона нова! З кредитом це взагалі то геморойно це правда! Сумний Але або так або ніяк!
« Останнє редагування: 02 Червня 2008, 09:25:54 від WikTor » Записаний
yurko
« Відповідь #24 : 29 Червня 2008, 16:26:03 »

Я просто в шоці. Без коментарів
http://www.youtube.com/watch?v=AarV5_jIkR8&NR=1
Записаний

Недопалок, викинутий в урну, набагато патріотичніший прапорця на автомобілі.
bornslippy
« Відповідь #25 : 29 Червня 2008, 17:20:37 »

ігор
1 варіант
розкажу на власному прикладі. я взяв машину в кредит. китайця амулєт. в свому розпорядженні я мав 3 тони доларом. ці гроші пішли на оформлення і на страхівку!!! реально за ті гроші брати беушку невигідно. і мені простіше взяти машину в кредит ніж складати три роки і чекати підняття цін!!! і нехай я переплачую але мені легше заплатити 500 долапрів в  місяць ніж відкладати і апотім бухнути всю сумму. в результаті я маю машину і не дуже напрягаюсь з грошима.
2 варіант машина без переплати\кредита в салоні. ну тут треба виходити з цінової категорії якщо брати машину від 15 штук то краще нову з салону бо при нормальній їзді і обслуговуванні вона прослужить довше за бу. якщож до 15 тис доларівкраще бу.
і 3 варіант звичайно він найкращий але для цього знову ж таки тре мати готівку.
тобто звичайно коли є гроші в тебе кращий вибір, але якщо їх нема але є стабільний дохід кредит це теж варіант.
а і ще таке питання скільки ти наїжджаєш за день????
 чому питаю бо в тебе безперечно сильна  машина але її обслуговування надзвичайно дороге. я катався на бмв 750і . так це лайнер. але власник тієї машини купивши її за 27 штук за рік витратив на неї 25 штук. правда машина за рік накатала близько ста тисяч. тобто умови експлуатації теж важливі. я наприклад в день накатую 100-300км звичайно що і ізнос деталей більший але мої запчастини значно дешевші ніж до дорогох бушки!!!! а і ще згадав приклад. один знайомий  купив років 5 тому шкода фабіа тоді він за неї заплатив 9 штук а через три чи чотири роки продав за 10 . от вам і попадалово з продажею.
Відповідь від: 29 Червня 2008, 17:07:43
Я просто в шоці. Без коментарів
http://www.youtube.com/watch?v=AarV5_jIkR8&NR=1
ну я теж бачив це відео. скажу так я також сиджу на форумі по чері. от і там виставляють фотки аварій на амулетах. і з них тільки одна з смиертельнив випадком. але для чого брати так далеко. зверніть у вагу скільки по калушу і області їздить амулетів!!! багато з них вже биті. але всмі удари закінчуються розбитим бампером решіткою і капотом!!! і згадайте скільки аварій на ланосах і сенсах з дуже смертельними випадками!!! та навіть нещодавну пригоду таксиста з експреса!!! опель астра супер машина. але не врятувала від жертв. для чого це говорю що насправді не машина винна а  прокладка між сидінням і кермом. від цього зарікатись неможна бо це дорога і з кожним може статись!!!!
Записаний

Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.
IxIXIxI
« Відповідь #26 : 29 Червня 2008, 18:10:03 »


опель астра супер машина. але не врятувала від жертв

Сор, за офтоп. Киньте хтось ссилку про цю аварію. Серед виживших мій друг дитинства. Потім видаліть пліз повідомлення.
Записаний

romashkin
« Відповідь #27 : 30 Червня 2008, 08:42:14 »

відносно креш-тестів.
я їм не довіряю. у нашому світі все купується і продається.
відносносно аварійної безпеки авто - борнсліпі, зайди на форум по ланосах і там теж купа аварій з битими бамперами і решітками, але то не той тип аварій, що приводять до смертельних випадків. 
ланос чи чері - авто приблизно одного класу безпеки - консервна банка, як і інші авто такої цінової категорії.
зрештою, найбільше   безпека залежить від "прокладок", тобто від нас самих. Їдеш дорогою і бачиш, як тебе обганяють на закритих поворотах, і диву дивуєшся- мабуть пророк поїхав  Шокований (я не про нашого форумного  Підморгую ).
Записаний
Гаваєць
« Відповідь #28 : 30 Червня 2008, 18:25:51 »

Хлпаки Ігор_О 100% правий. Краще 5-річна фашистська машинка яка народилась на нормальному ЗАВОДІ, відповідає вимогам ЄВРО-4 або 5, іздила по ДОРОГАХ а не бездоріжжю, мотор працював на нормальних маслах-бензинах, ніж всі ці Ланоси-Чері-Джілі і т.п.  Як виглядає 10-15 річний пасат-бмв я знаю. А що буде з Чері за 10-15 років важко уявити.
А щодо кредиту, то він виправдовується лише у випадку тіньових доходів. Це моя думка. Сильно не кусайте.
Записаний
yurko
« Відповідь #29 : 30 Червня 2008, 18:59:55 »


ланос чи чері - авто приблизно одного класу безпеки
Не погоджуся з таким твердженням. Звісно коментар до тесту може бути і часто є купленим чи замовленим. Досить порівняти російські коментарі краштестів Славути і ВАЗ2107. Автівки бахнулися практично однаково, з тією різницею, що якщо у Славуті забрати з-під капота запасне кулко, то і водій і пасажир залишилися б живі, а у сімці пасажир помер від удару об передню панель, але слухаючи коментар без відео, можна захотіти купити Сімку, і віддати ворогові Славуту.
Що ж до Амулета, то його зім'яло до дверної стійки, а малюк Матіс, як не дивно мнеться значно акуратніше.
Згідний, що ідеальних аварій, з умовами як у краштесті немає, але теж не погоджуся д Ромашкіном, який сам собі заперечує розповіддю про пророка з закритого повороту. Якщо ти опинишся на його шляху, то яка б крута не була прокладка, навіть "а ля Шумахер", а то буде мертва, або покалічена прокладка, а от яка саме - то якраз багато залежатиме від авто.
Записаний

Недопалок, викинутий в урну, набагато патріотичніший прапорця на автомобілі.
Medved
« Відповідь #30 : 30 Червня 2008, 19:21:21 »

Не погоджуся з таким твердженням
Амулет програє Ланосу в безпеці. Зате виграє в комплектації і класом вище буде. Короче , це машини , на яких можна їздити але не попадати в аварії.
 Я теж хотів Бешку 320. Але так получилось що взяв Лайнос.Тепер жалію. До речі , читав , що Бехи в Німеччині на заводі збирають тільки баварці. Негрів , узбеків , молдаванів , українців на завод не пускають. Звідси і якість. По версії ADAC BMW X3 по рейтингу надійності на першому місці. 1 поломка на 1000 авто.
« Останнє редагування: 30 Червня 2008, 19:52:44 від Medved » Записаний

"Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженный!"
romashkin
« Відповідь #31 : 30 Червня 2008, 21:00:43 »

Якщо ти опинишся на його шляху, то яка б крута не була прокладка,
мертва буде і на ланосі і на амулеті і на дорожчих іномарках, от до чого я веду. При лобових зіткненнях сумарна швидкість далеко за сотню і допоможе хіба фарт. І в таких умовах рідко яке авто допоможе, хіба джип некитайський  Підморгую , або ідеально камаз. А звичайне авто не витримає по-любому.

Краще 5-річна фашистська машинка яка народилась на нормальному ЗАВОДІ,
Тепер я теж так думаю, а коли брав своє авто був переконаний, що нове краще. Хоча сильних проблем з моєю машинкою ще не було, але відчуття, що сильно переплатив залишається.


І ще, проїхався я якось в амулеті в якості пасажира - враження не з кращих. відчуття, ніби їдеш в пластмасовій коробці. В Ланосі комфортніше, але це моя субєктивна думка.
Записаний
yurko
« Відповідь #32 : 30 Червня 2008, 21:26:42 »

от тепер згідний з усіма твердженнями  Підморгую
Записаний

Недопалок, викинутий в урну, набагато патріотичніший прапорця на автомобілі.
Ігор_О
« Відповідь #33 : 01 Липня 2008, 14:06:45 »

Любі друзі!
В моєму коментарі щодо доцільності придбання нового авто головним критерієм було - фінансові втрати! Я не зовсім вірно назвав їх вартістю експлуатації. Я апріорі вважаю, що вартість ремонту нового китайця і 6-ти річного німця приблизно однакова. Спитайте у таксистів, скільки коштують з/ч до "дешевого" китайця. Маркетинг, однако  Посмішка Все інше - ТО, масла, шини і т.д. є обов'язковими видатками для всіх і до розрахунку теж не брались. Я рахував лише втрати, які можна зазнати. Хоча і це не зовсім точно, бо авто не можна розглядати як інвестиційний інструмент. Проте, купуючи дорогу річ доцільно подумати, чи правильно ви вкладаєте кошти і чи збережуться вони через деякий час.
Для наочності наведу діалог, який відбувся 2 години назад з моїм знайомим, якраз в тему:

Ігор_Ф: - Задрала ця країна! Люди за кордоном при їх зарплатах купують 12-річні мерси за 4000 євро, а ми тут при наших доходах маєм платити по 20000!
Ігор_О: При чому тут країна? Ціна формується на перехресті попиту і пропозиції. Вийди на базар - купців повно, а добрих машин одиниці. А в салонах? На популярні моделі черга до пів-року. При таких умовах ціни не впадуть, передумов нема.
Ігор_Ф: А який вихід?
Ігор_О: Пригнати самому. Помучитись, сірим шляхом, але взяти хорошу річ по нормальній ціні.
Ігор_Ф: Нє, я буду брати лише з салону!
Ігор_О: Заплатиш $30000, за два роки продаш за $24000.
Ігор_Ф: Чого я маю продавати? Буду їздити мінімум 8 років і тоді продам.
Ігор_О: Ок. Даш зараз 30, через 8 років вернеш 15. А я свою зараз продам за 25, візьму молодшу, через 2 роки знов поміняю і т.д. Через 8 років я з базару привезу більше за тебе.

На цьому спір припинився. Хтось хоче продовжити?
Записаний
syddia
« Відповідь #34 : 01 Липня 2008, 16:50:23 »

  Чуть ми відхилились від теми, бо коли я її починав, то мав на увазі саме покупку нової не б/у машини із салону, але теперішня наша розмова навіть цікавіша ніж можна було сподіватись. Всі відверто викладають свої думки та зауваження, а головне ніхто не свариться. Посмішка

  Тепер ближче до теми. Був я цієї неділі на автобазарі. Ми всією компашкою (6 чоловік) їхали вибирати авто одному з нас (на форумі його нік ARNI) Він хотів авто максимум до 10 тис у.о. і ми кинулись шукати б/у Ланоса. Я питав чо він не хоче нового ВАЗа за туж ціну, він відповів що Ланос на клас вищий і комфортніший. Радив йому дивитись на іномарки за туж ціну, але то хіба мож було взяти Пасата Б3, бо Б4 (доречі моя мрія) вже коштували від 10 до 12,5 тис у.о. тай нові Гольфи коштували поза 10 тис.
  Пробадавши так конкретно вже не одного Ланоса ми під кінець базару якось неочікувано спинились на Опелі Корса 2001 року, мотор 1,2, коробка тіп-тронік і т.д. Зторгували цю машинку за 9500 баксів і колективно вирішили, що все таки це німець, машина компактна, не прожорлива, ніби не бита, ще їздити буде тай АРНІ таки її купив.
  Панове ваділи, як гадаєте не прогадав він?
Записаний
bornslippy
« Відповідь #35 : 01 Липня 2008, 20:27:06 »


ланос чи чері - авто приблизно одного класу безпеки - консервна банка, як і інші авто такої цінової категорії.
зрештою, найбільше   безпека залежить від "прокладок", тобто від нас самих. Їдеш дорогою і бачиш, як тебе обганяють на закритих поворотах, і диву дивуєшся- мабуть пророк поїхав
хммм навыть невыриться що в чомусь ми дыйшли однаковоъ думки!!!! Крейзі
І ще, проїхався я якось в амулеті в якості пасажира - враження не з кращих. відчуття, ніби їдеш в пластмасовій коробці. В Ланосі комфортніше, але це моя субєктивна думка.
однозначно ланос помякше ы потихыше буде але в ъзды быльше вражень выд мулькы(досвыд ъзди на ланосы в мене теж э!!!!)

Б4 (доречі моя мрія)
а зря!!!

Панове ваділи, як гадаєте не прогадав він?
все ныби нычого тыльки опельовський тып тыпронык .... хто зна як послужить , а так опель корса нормальна ще й за ты грошы то супер!!!
Хтось хоче продовжити?
вибач ыгор я продовжу .  вибачення
переваги машини з салону(вызьмемо цынову категорыю выд 25 тонн)
1. выдчуття коли ъдеш в новысынькому авто!!!
2. пысля обкатки авто впринципы пыдлаштовуэться пыд твый стиль водыння!!!
3. ти впевнений що машина реально не була бита(хоча впевнений на 99%)
4. купуючи машину за 25 тонн. ы продавши ъъ за 2 роки ти втратиш так само як ы при продажы бушки!!!!
Записаний

Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.
syddia
« Відповідь #36 : 02 Липня 2008, 10:42:19 »

Б4 (доречі моя мрія)
а зря!!!
Взагаліто це були мої слова, а не Ігора_О. Сумний
 А шо ти маєш проти такої машини? Особисто я виходжу з того, що Пасат Б4 має відносно доступну ціну. Звичайно такі машини вже в роках, але якщо це свіжопригнаний автомобільчик, то він мав би бути суперовий. Послідуючі покоління Пасатів перестали бути машинами для народу, а от Б4 ще зберіг ту німецьку надійність і доступність. На такій машині можна і задницю возити і щось до хати привезти. Посмішка
Записаний
Ігор_О
« Відповідь #37 : 03 Липня 2008, 14:18:09 »

Ок. Не будемо оффтопити далі. Як казали римляни, "кожному - своє". Може і я доживу до того, що піду купувати нову машину "в целофані", не буду зарікатись - буду гроші збирати  Посмішка
Щодо Пассата В4 - хороша машина на мою думку. Я бачив один екземпляр в Щєцині на базарі - всі фули, шкіра, кліма, мотор 2.8 V-образна шістка (!!!), колір "бутилка"! Дорого коштував, собака, але був того вартий. Одне мене гризе - це перехідна модель. А всі перехідні мені чимось не подобаються. Не знаю чим, просто на суб'єктивному рівні. У всіх марках.
Записаний
Zubik
« Відповідь #38 : 04 Липня 2008, 10:36:12 »

Ігор_О , а чого ж ти не переконав Андрійка і не пригнав якусь добру машинку?  Підморгую , мав собі купляти Логана нового...  Посмішка
« Останнє редагування: 04 Липня 2008, 14:13:23 від Zubik » Записаний

Чим більше пізнаю людей, тим більше мені подобаються собаки...
bornslippy
« Відповідь #39 : 05 Липня 2008, 16:14:04 »


А шо ти маєш проти такої машини?
ось що

це перехідна модель. А всі перехідні мені чимось не подобаються. Не знаю чим, просто на суб'єктивному рівні. У всіх марках.
і взагалі я їздив на ній. на мою думку бз краще витримує експлуатацію в наших умовах!!!! а б 4 розсипається!!!!!
Записаний

Прохання коли звертаєтесь до мене "ви", "вас" ,тощо не пишіть з великої букви. Вважаю це дрібним підлабузництвом. і поганим тоном.
Сторінок: 1 [2] 3 4 5   Нагору
  Друк  
 
Перейти в:  

Вільний форум міста Калуша | Powered by SMF 1.1.6.
© 2007-2012, Simple Machines LLC. All Rights Reserved.
Інформаційний портал Калуша