Вільний форум міста Калушa

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Форуму:

11 років 2 місяці 20 днів

Автор Тема: Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною  (Прочитано 15610 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

юрист

  • Модератор
  • *
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш

Не складна процедура:
1. Подати заяву в управління соцзахисту про перерахунок.
2. Подати позов до суду.
« Останнє редагування: 30 Березня 2009, 15:32:45 від yurko »
Записаний

Pupkin

  • Початківець
  • *
  • Карма +11/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 47
  • Останні відвідини:
    28 Листопада 2010, 12:03:21

    Звідки: kalush
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #1 : 30 Березня 2009, 21:46:24 »

Не складна процедура:
1. Подати заяву в управління соцзахисту про перерахунок.
2. Подати позов до суду.
 
 Скільки буде коштувати юридичний супровід на період від написання заяви до рішення суду?
Записаний

юрист

  • Модератор
  • *
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #2 : 31 Березня 2009, 11:30:36 »

Скільки буде коштувати юридичний супровід на період від написання заяви до рішення суду?

За складання заяви - нічого.
За позовну - нічого.
В суді - зможете прочитати з листочка.
"Итого" - безкоштовно!

Я вже колись про це писала.
« Останнє редагування: 01 Квітня 2009, 12:31:54 від syddia »
Записаний

Winner

  • Новачoк
  • Карма +4/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 10
  • Останні відвідини:
    02 Грудня 2011, 15:04:17

    Звідки: Kalush-Ukrain
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #3 : 31 Березня 2009, 18:44:17 »

Дайте взірці написання заяви та позиву до суду. Чи можна до вас звертатись персонально по цьому питанню?
Записаний

юрист

  • Модератор
  • *
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш
Мамам почали повертати кошти по догляду з
« Прочитано #4 : 31 Березня 2009, 18:51:48 »

Дайте взірці написання заяви та позиву до суду.
дайте трохи часу - пару годин
Відповідь від: 31 Березня 2009, 18:51:09
Чи можна до вас звертатись персонально по цьому питанню?
однозначно можна - мій імейл є в профілі
Записаний

Winner

  • Новачoк
  • Карма +4/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 10
  • Останні відвідини:
    02 Грудня 2011, 15:04:17

    Звідки: Kalush-Ukrain
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #5 : 03 Квітня 2009, 00:16:20 »

Цитата: Winner від 31 Березня 2009, 19:44:17
Дайте взірці написання заяви та позиву до суду.
дайте трохи часу - пару годин

Взірці ми так і не побачили...
Записаний

юрист

  • Модератор
  • *
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #6 : 04 Квітня 2009, 09:41:18 »

Заява в фонд
Відповідь від: 04 Квітня 2009, 09:35:22
Приховано: Показати
Начальнику
Управління праці та соціального
                     захисту населення Калуської
                     міської ради
                     Федоришин Л.М.
                     Івано-Франківська обл.
м. Калуш, вул. Євшана, 9


прізвище, ім’я,  по батькові
Івано-Франківська обл.
м. Калуш, вул. _____________,
буд ____ кв._____



   дата  року в мене народилася донька або син – ___________. Згідно ст.ст. 12 та 15 Закону України „Про державну допомогу сім’ям ..”. мені була нарахована допомога при народженні дитини та допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку ______рн.
Дані положення до Закону України „Про державну допомогу сім’ям..” були внесені прийнятим Законом України „Про державний бюджет України на 2007 рік” та Законом України „Про державний бюджет України на 2008 рік” (далі – Закон). Однак, Конституційним судом України було прийнято Рішення, згідно якого низка положень Закону відносно розмірів державної допомоги при народження дитини та допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, встановлені на 2007-2008 рік, були визнанні неконституційними і що допомога при народженні дитини у 2007-2008р. повинна була надаватися у сумі кратній 22,6 розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, встановленого на день народження дитини, а допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму на дітей до 6 років (див. Рішення № 6-рп/2007 від 09.07.07р. та Рішення № 10-рп/2008 від 22.05.08р.).
На підставі викладеного, прошу здійснити перерахунок та доплату до допомоги при народженні дитини до рівня суми кратній 22,6 розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, на момент народження моєї дитини, та допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до розміру прожиткового мінімуму на дітей до 6 років.

Про прийняте рішення щодо даного листа прошу повідомити мене в письмовій формі згідно чинного законодавства.


__________ р.                                                                           _______

[/cut]
Відповідь від: 04 Квітня 2009, 09:36:05
Позовна заява
Приховано: Показати
До калуського міськрайонного суду
77300,м.Калуш, Івано-Франківської обл.
вул. Молодіжна, 10
Позивач:           _______________________
Івано-Франківська обл.
м. Калуш, вул. _________________,
буд ______ кв.________
Відповідачі:      Управління праці та соціального захисту
    населення Калуської міської ради


АДМІНІСТРАТИВНА ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання незаконним дій та стягнення не донарахованої допомоги по догляду за дитиною

Я, ________________, «___» ___________ 200____ року народила доньку__________________ , на доказ чого надаю копію свідоцтва про народження, виданого  відділом РАЦС по м.Калушу Калуського міськрайуправління юстиції Івано-Фрвнківської облсті.

У період з . . по . . . . . . року я перебувала на лікарняному у зв’язку із вагітністю та пологами. З . . по . . . . . . року я перебувала у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. На доказ викладеного надаю копію довідки за № . . . . . . . . . . . . . 2008 року.

За період моєї відпустки я отримувала допомогу по догляду за дитиною у розмірі . . .,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривень щомісяця, як це передбачено Законом України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням” з урахуванням положень Закону України „Про бюджет на 2007 рік”. Загалом за час своєї відпустки я отримала:
. . .,. . гривень х . . місяців = . . . .,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривню.

09 липня 2007 року Конституційний Суд України, розглянувши справу 1-29/2007 за конституційним поданням 46 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статей 29, 36, частини другої статті 56, частини другої статті 62, частини першої статті 66, пунктів 7, 9, 12, 13, 14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46 статті 71, статей 98, 101, 103, 111 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" (справа про соціальні гарантії громадян), визнав неконституційними вказані положення закону щодо обмеження розміру виплат допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, встановивши таким чином, що зазначені виплати не можуть бути меншими а ніж передбачений законодавством розмір прожиткового мінімуму для особи віком до шести років, - з 01 січня 2007 року по 31 березня 2007 року - 434,00 (чотириста тридцять чотири) гривні на місяць, з 01 квітня 2007 року по 30 вересня 2007 року – 463,00 (чотириста шістдесят три) гривні на місяць.

Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 року у справі №1-31/2000 за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Постанови Верховної Ради України „Про чинність Закону України „Про рахункову палату”, офіційного тлумачення положень частини другої статті 150 Конституції України, а також частини другої статті 70 Закону України „Про Конституційний Суд України” стосовно порядку виконання рішень Конституційного Суду України (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), - закони, інші правові акти, або їх окремі положення, визнані неконституційними, не підлягають застосуванню як такі, що втратили чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

Таким чином за період з 09 липня 2007 року по 30 вересня 2007 року я повинна була отримувати допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в сумі 463,00 гривні щомісяця. Загалом я повинна була отримати:
463,00 гривні / 31 день = 14,94 гривень – сума допомоги, що має бути нарахована за один календарний день 31 день – 9 днів = 22 дні – кількість календарних днів у липні, коли розмір допомоги по догляду за дитиною повинен був становити 463,00 гривні. 14,94 гривень х 22 дні = 328,68 гривень – сума допомоги, недоплачена у липні 2007 року 463,00 гривні х 2 місяці = 926,00 гривень – сума допомоги, що мала бути отримана у серпні та вересні 2007 року

328,68 гривень + 926,00 гривень = 1254,68 гривні – сума допомоги, яку я повинна була отримати після визнання положень Закону України „Про державний бюджет на 2007 рік” неконституційними.

Зважаючи на те, що в період з 09 липня 2007 року по 30 вересня 2007 року Управління праці та соціального захисту населення . . . . . . . . . районної у м. . . . . . . державної адміністрації продовжувало нараховувати мені допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі, що був передбачений визнаними неконституційними положеннями Закону України „Про державний бюджет на 2007 рік”, я недоотримала таку суму допомоги:

. . .,. . гривні / 31 день = . .,. . гривні – сума допомоги, сплачена за кожен календарний день у липні 2007 року

. .,. . гривні х 22 дні = . .,. . гривня - сума допомоги, сплачена у період з 09 липня 2007 року по 31 липня 2007 року . .,. . гривня + (. .,. . гривень х 2 місяці) = . . .,. . гривень – фактично сплачена сума допомоги у період після визнання положень Закону України „Про державний бюджет на 2007 рік” неконституційними.

. . . .,. . гривні – . . .,. . гривень = . . .,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривень – сума недоплаченої мені допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за період з 09 липня 2007 року по з 30 вересня 2007 року. Згідно із статтею 5 Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, всі види державної допомоги сім’ям з дітьми, крім допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, призначають і виплачують органи соціального захисту населення за місцем проживання батьків. Враховуючи таке, вважаю, що Відповідачем за даним позовом є Управління праці та соціального захисту населення . . . . . . . . . . . районної у м. . . . . державної адміністрації.

. . . . . . . 200. . року я звернулась до Управління праці та соціального захисту населення . . . . . . . . . . районної у м. . . . . . державної адміністрації із листом, яким просила здійснити мені перерахунок та виплатити недоплачену у 2007 році суму допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Копія мого листа додається.

27 лютого 2008 року Управління праці та соціального захисту населення . . . . . . . . . районної у м. . . . . державної адміністрації направило на мою адресу лист за №. . ., яким відмовило у здійсненні перерахунку та в доплаті допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, посилаючись на те, що після визнання неконституційними деяких статей Закону України „Про державний бюджет на 2007 рік”, Верховною Радою України не вносились зміни про збільшення видатків для деяких виплат, а тому для проведення перерахунку допомоги немає підстав. Копія листа за №. . . . від . . . . . . . . 200. . року додається.

Із такою відповіддю Управління праці та соціального захисту населення . . . . . . районної у м. . . . . державної адміністрації погодитись не можу, а тому змушена звернутись до суду та просити ухвалити рішення, яким зобов’язати Відповідача здійснити перерахунок та доплату допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Крім того, вважаю, що я маю право і на відшкодування шкоди, завданої мені органом державної влади у сфері нормотворчої діяльності. Так відповідно до статті 1175 Цивільного Кодексу України, шкода, завдана фізичній або юридичній особі в результаті прийняття органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування нормативно-правового акту, що був визнаний незаконним і скасований, відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим або органом місцевого самоврядування незалежно від вини посадових і службових осіб цих органів.

Як було зазначено вище, положення Закону України „Про державний бюджет на 2007 рік”, яким був обмежений розмір допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, визнано неконституційними рішенням Конституційного Суду України від 09 липня 2007 року. Проте вказані неконституційні положення діяли з 01 січня по 09 липня 2007 року. У вказаний період я отримувала допомогу до догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку і сумі . .,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривень щомісяця, тоді як повинна була отримувати в сумі не меншій, а ніж передбачений законодавством розмір прожиткового мінімуму для особи віком до шести років, - з 01 січня 2007 року по 31 березня 2007 року - 434,00 (чотириста тридцять чотири) гривні на місяць, з 01 квітня 2007 року по 30 вересня 2007 року – 463,00 (чотириста шістдесят три) гривні на місяць.

В період з 01 січня по 09 липня 2007 року мною недоотримано:

З 01 січня по 31 березня 2007 року я отримала: . .,. . гривень х 3 місці = . .,. . гривень

За вказаний період я повинна була отримати: . .,. . гривні х 3 місяці = . . . .,. . гривні

Сума недоплаченої допомоги: . . .,. . гривні – . . .,. . гривень = . . .,. . гривень

З 01 квітня по 30 червня 2007 року я отримала: . . .,. . гривень х 3 місяці = . . .,. . гривень

За вказаний період я повинна була отримати: . . .,. . гривні х 3 місяці = . . .,. . гривень

Сума недоплаченої допомоги: . . .,. . гривень – . .,. . гривень = . . . ,. . гривня

Сума допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, сплачена мені у період з 01 липня по 09 липня 2007 року (8 календарних днів): . .,. . гривні х 8 днів = . .,. . гривні

За вказаний період я повинна була отримати: 8 днів х . .,. . гривень = . . .,. . гривень

Сума недоплаченої допомоги: . . .,. . гривень – . .,. . гривні = . .,. . гривень

Загалом мною за період з 01 січня по 09 липня 2007 року недоотримано суму допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку: . . .,. . гривень + . . . .,. . гривні + . .,. . гривень = . . . ,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривні.

Відповідно до статті 22 Цивільного Кодексу України, особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода). Збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.

Вважаю, що в даній ситуації через дію неконституційного нормативно-правового акту мені завдано шкоду у вигляді упущеної вигоди, - недоотриманої суми допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, за умови одержання якої я мала б можливість використати її на потреби власного сина. Розмір моєї упущеної вигоди становить . . . .,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривні.

Як вбачається з положень статей 326, 1175 Цивільного Кодексу України, обов’язок відшкодування шкоди, завданої незаконним нормативно-правовим актом, покладається на державу в особі її фінансових органів. Вважаю, що в даному випадку, обов’язок відшкодувати мені нанесену державою шкоду у вигляді упущеної вигоди має бути покладено на Управління Державного казначейства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . району м. . . ..

Із даним позовом я зверталася до . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . районного суду м. . . . . у порядку, передбаченому нормами Цивільного процесуального Кодексу України. Проте, ухвалою від . . . . . . . 200. . року, копія якої додається, мені повернуто мою позовну заяву та роз’яснено, що даний позов має бути розглянутий в порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до статті 17 Кодексу Адміністративного Судочинства України, компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Згідно із частиною третьою статті 105 Кодексу Адміністративного Судочинства України, адміністративний позов може містити вимоги про:
1.   ) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;
2.   ) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;
3.   ) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;
4.   ) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;
5.   ) виконання зупиненої чи невчиненої дії;
6.   ) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.

Даним позовом я прошу суд зобов’язати суб’єкти владних повноважень вчинити дії, - сплатити мені недоплачену суму допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відшкодувати нанесену шкоду.

Відповідно до статті 21 Кодексу Адміністративного Судочинства України, Позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою і підсудні одному адміністративному суду. Вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної протиправними рішеннями, діями чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень або іншим порушенням прав, свобод та інтересів суб'єктів публічно-правових відносин, розглядаються адміністративним судом, якщо вони заявлені в одному провадженні з вимогою вирішити публічно-правовий спір. Інакше вимоги про відшкодування шкоди вирішуються судами в порядку цивільного або господарського судочинства. Вважаю, що обидві мої позовні вимоги можуть бути розглянуті в одному провадженні.

Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 17, 21, 105, 106 Кодексу Адміністративного Судочинства України, статтями 22, 326, 1167, 1175 Цивільного Кодексу України, Законом України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням”, рішеннями Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 року та від 09 липня 2007 року,

ПРОШУ:
1.   прийняти дану адміністративну позовну заяву до розгляду;
2.   зобов’язати суб’єкт владних повноважень, - Управління праці та соціального захисту населення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . районної у м. . . . . державної адміністрації сплатити мені, - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . недоплачену суму допомоги по догляду за дитиною за період з 09 липня 2007 року по 30 вересня 2007 року в розмірі . . .,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривень;
3.   відшкодувати мені за рахунок державного бюджету суму упущеної вигоди в розмірі . . .,. . (. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) гривні. Виконання рішення покласти на Управління Державного казначейства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . району м. Києва;
4.   відшкодувати понесені витрати на оплату судового збору.

Додатки:
1.   квитанція про оплату судового збору;
2.   копії даної позовної заяви для направлення Відповідачам (2 примірники);
3.   копія Свідоцтва про народження від . . . . . . . . 200. . року (3 примірники);
4.   копія довідки від . . . . . . . . 200. . року за №. . (3 примірники);
5.   копія листа до Управління праці та соціального захисту населення . . . . . . . . . районної у м. . . . . державної адміністрації від . . . . . . . . 200. . року (3 примірники);
6.   копія листа Управління праці та соціальної політики . . . . . . . . районної у м. . . . . державної адміністрації за №.. . . . від . . . . . . . . 200. . року (3 примірники);
7.   копія ухвали . . . . . . . . . районного суду м. . . . від . . . . 200. . року (3 примірники).



„. .” . . . . . . . . . . . . 200. . року
[/cut]
Записаний

syddia

  • Модератор
  • *
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #7 : 15 Квітня 2009, 09:49:34 »

Шановна юрист, все це і справді добре, що через українські суди можна відсудити законні гроші для матерів, але чи є випадки реальної виплати відсуджених коштів? Особисто я зтаким не стикався і в неті інформації про це не наривав. Окрім того, протилежна сторона обовязково оскаржить рішення суду, а розгляд апеляції ще на довший час затягне вступ рішення суду першої інстанції в законну силу. Тай навіть після цього, чи захоче Управління праці та соціального захисту населення добровільно виплачувати кошти? Чи не буде волокіти з виконавчою службою? :unknow
Записаний

Medved

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +168/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 657
  • Останні відвідини:
    28 Вересня 2016, 09:02:31

    Звідки: Kalush City
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #8 : 15 Квітня 2009, 18:24:40 »

 Стаття про це виходила ше більше місяця назад в "Експресі". Там наводились приклади успішних слухань в Харкові та інших містах сходу. Все логічно. Соцзабез мусить подавати зустрічний позов. (Не хочеться віддавати гроші з власної кишені, так як в те,що вони не знали про це я мало вірю  :) ІМХО)
В Експресі писали що дуже багато матерів вже отримали на руки гроші.От за апеляції чи писало - не пам"ятаю :unknow
Записаний
"Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженный!"

syddia

  • Модератор
  • *
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #9 : 16 Квітня 2009, 09:07:38 »

В Експресі писали що дуже багато матерів вже отримали на руки гроші.
  Не повірю що реально виплачують гроші до поки в живу не поспілкуюсь з людино, яка такі гроші отримала і має на це документальні підтвердження. :dopovid
  Стаття в газеті може бути чистим піаром. От на днях по телефону спікувався з кумою якраз на цю тему і вона мені наполегливо доказувала, що якась там співробітниця її мами отримала відсуджені гроші на дитину. Під час розмови до неї в гості прийшла її мама і кума в неї перепитала чи справді та співробітниця реально отримала гроші, на шо мама відповіла, що та лиш подала позов в суду. Висновок з цієї історії такий, що наш народ любить дофантазовувати те, чого насправді ще не було. Виходить дитяча гра аля "спорчений телефон", або як кажуть мудрі люди -  "чув дзвін, та не знаю де він"!!!

Не хочеться віддавати гроші з власної кишені
  Про яку кишеню Ти ведеш мову? Шо підуть тай заберуть зарплати у держслужбовців? :unknow
  Ну нема реальних грошей на ці виплати матусям і все!!! Бо як би були, то платили б і без суду, а якщо комусь виплатять додатково за рішенням суду, то означає, що хтось інший взагалі нічого не отримає. :punish
Записаний

Medved

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +168/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 657
  • Останні відвідини:
    28 Вересня 2016, 09:02:31

    Звідки: Kalush City
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #10 : 16 Квітня 2009, 11:22:11 »

 Я мав на увазі що вони ж то добре знали порядок виплати матерям. І допускаю що хтось міг собі на цьому нагріти руки.Але в нашій державі ніхто ніколи тобі про таке не скаже. Ну не вигідно державі щоб ми знали свої права.Чи не раз було таке що я шукав інформацію на сайтах відповідних міністерств та відомств.І не находив :unknow А находив на різних форумах.
Записаний
"Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженный!"

syddia

  • Модератор
  • *
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #11 : 16 Квітня 2009, 15:17:03 »

Я мав на увазі що вони ж то добре знали порядок виплати матерям.
  Хто саме ВОНИ? :unknow

  А я скажу, що ті піарщики у верховній зраді ще краще знали, що наш бюджет і без того кожен рік дирявий, а економіка надто слабка, але всерівно прийняли не один популістський закон, який передбачає якісь виплати і доплати, тому крайонього мож шукати ще довго і то буде безрезультатно. :agressive
Записаний

юрист

  • Модератор
  • *
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #12 : 16 Квітня 2009, 15:29:45 »

чи є випадки реальної виплати відсуджених коштів
Станом на позавчора виплат по Калушу немає.
Відповідь від: 16 Квітня 2009, 15:20:25
Стаття про це виходила ше більше місяця назад в "Експресі".
Пану який писав про це в газеті, маю на увазі адвоката, було відмовлено в задоволені позовних вимог за 2008рік та з січня по червень 2007року. Якщо комусь потрібно рішення суду по цій справі можу скинути.
Відповідь від: 16 Квітня 2009, 15:23:22
Окрім того є пару рішень Калуського міськрайонного суду.
Записаний

syddia

  • Модератор
  • *
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #13 : 16 Квітня 2009, 16:38:44 »

Пану який писав про це в газеті, маю на увазі адвоката, було відмовлено в задоволені позовних вимог за 2008рік та з січня по червень 2007року.
То значить, все таки, за 2008 рік судитись не варто?
Бо один мій співробітник, точніше його дружина, вже виграв суд і йому задовольнили вимоги за половину 2007 року. А тепер він чув, що мож писати і за 2008 рік і просить аби я нарив йому шось в інтернеті, бо сам він по законодавчій базі не знаходить зачіпок для відсуждення коштів за 2008 рік. :)
Записаний

A.L.V

  • Старожил
  • ****
  • Карма +104/-4
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 283
  • Останні відвідини:
    Вчора в 22:14:48

    Звідки: S.S
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #14 : 16 Квітня 2009, 23:07:04 »

                             Як не виплачувати кошти матерям.
Приховано: Показати
Поради від держави    Що тільки не придумають чиновники щоб все ж таки не виплачувати матерям передбачену українськими законами допомогу по догляду за дитиною. Остання ініціатива деяких обласних державних адміністрацій просто вражає. Так Львівська обласна державна адміністрація нещодавно провела нараду про стан виконання судових рішень в частині дотримання Законів України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” та „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.

Одним із результатів цієї наради стала вказівка начальникам управлінь праці та соціального захисту щодо необхідності подачі в суди заяв про відстрочення виконання вже прийнятих судових рішень, які стосуються перерахунку соціальних виплат матерям. А, крім того, надіслано типові зразки заперечень проти позову та апеляційної скарги у випадку, якщо такі справи ще розглядаються в суді. Потрібно зазначити, що основним аргументом у запереченнях і апеляційній скарзі є те, що бюджет на конкретний рік не передбачив коштів для виплати перерахунку соціальної допомоги, зокрема з перерахунку розміру допомоги матерям по догляду за дитиною.

Доречно сказати, що з одного цього розпорядження і типових форм можна зробити досить чіткий висновок про характер наради і про те, що обговорювались на ній способи затримки у виплаті вже перерахованої судами допомоги по догляду за дитиною, а також можливі форми протидії іншим особам в отриманні перерахунку допомоги.

І все було б нічого, оскільки ніхто не заперечує, що державні органи вправі всередині вирішувати як їм самим діяти, яким чином упорядковувати свою діяльність. Але тут є один суттєвий момент, який є надзвичайно важливим. Якщо ми подивимося на склад осіб, які були присутні на цій нараді, то знайдемо суддю Апеляційного суду Львівського області, суддю Львівського апеляційного адміністративного суду, який є виконуючим обов’язки голови цього суду, прокурора, представника головного управління юстиції та інших.

І перше запитання яке виникає коли бачиш цей список і розумієш про що саме йшлося під час цієї наради: Чи може бути справедливим суд, коли держава в обличчі свого місцевого органу державної влади напряму суддям, прокурорам, державним виконавцям заявляють як і у якому руслі слід розглядати справи пов’язані з виплатою допомоги по догляду за дітьми і деяких інших видів соціальної допомоги ?

Зрозуміло, що найкраща відмовка для держави щодо невиплати передбачених соціальних виплат сказати, що немає коштів, але це просто знущання над людьми, у яких знайшлося достатньо сміливості щоб відстоювати свої права в судді. Водночас Європейський суд уже неодноразово підкреслював, що органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов'язань.

Важливо зазначити, що після таких дій органів державної влади можна з впевненістю казати про те, що буде подана не одна справа у Європейський суд з прав людини щодо порушення прав передбачених Європейською конвенцією про захист прав і основоположних свобод людини, у тому числі і права на справедливий суд.

Насправді „героїчними” можна назвати зусилля держави в боротьбі за економію бюджетних коштів, але стає прикро через те, що всі ці зусилля направлені не на те, щоб забезпечити якомога кращий захист соціальних прав матерів, а на спробу всіма можливими способами завадити їм добитися виплати передбаченої законом допомоги.                   http://www.helsinki.org.ua/index.php?id=1239698182
     
                                                                                                                                                                                                    
« Останнє редагування: 19 Травня 2009, 14:35:16 від юрист »
Записаний

юрист

  • Модератор
  • *
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #15 : 19 Червня 2009, 15:23:27 »

А тепер він чув, що мож писати і за 2008 рік і просить аби я нарив йому шось в інтернеті, бо сам він по законодавчій базі не знаходить зачіпок для відсуждення коштів за 2008 рік.
"Зачіпок", як ви кажете, дійсно немає, але НАШ суд задовільняє таки позовні заяви (за 2008рік, тай ще за 2009)
Записаний

syddia

  • Модератор
  • *
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #16 : 19 Червня 2009, 16:33:40 »

Та от і я чув, що задовільняють, але... Може як самого припре писати такого роду позов то поцікавлюсь конкретно і грунтовно.
Записаний

юрист

  • Модератор
  • *
  • Карма +47/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 110
  • Останні відвідини:
    19 Грудня 2015, 18:02:07

    Звідки: Калуш
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #17 : 19 Лютого 2010, 20:54:13 »

Ось і новини
Приховано: Показати


138270235
                   МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

                             Л И С Т

                  26.01.2010  N 20376-0-33-09-21

                                      <...>


     Міністерство юстиції  розглянуло  ваше звернення щодо надання
роз'яснення стосовно розміру допомоги по  догляду  за  дитиною  до
досягнення    нею    трирічного    віку   з   урахуванням   рішень
Конституційного  Суду  України  від 9 липня 2007 року N  6-рп/2007
( v0a6p710-07  )   та   від  22  травня  2008  року  N  10-рп/2008
( v010p710-08 ) і, в межах компетенції, повідомляє.

     Щодо виплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею
трирічного віку з урахуванням Рішення Конституційного Суду України
від 9 липня 2007 року N 6-рп/2007( v0a6p710-07 ).

     Відповідно до пунктів 7,  14 статті 71 та  статті  56  Закону
України  "Про  Державний бюджет України на 2007 рік"( 489-16 ) на
2007 рік було зупинено, зокрема, дію статті 43 Закону України "Про
загальнообов'язкове  державне  соціальне  страхування  у зв'язку з
тимчасовою  втратою  працездатності  та   витратами,   зумовленими
народженням та похованням"( 2240-14 ) та статті 15 Закону України
"Про державну допомогу сім'ям з дітьми"( 2811-12 ).

     При цьому,  передбачено, що допомога по догляду за дитиною до
досягнення  нею  трирічного віку відповідно до Закону України "Про
державну допомогу сім'ям з дітьми"( 2811-12 ) та  Закону  України
"Про  загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку
з тимчасовою  втратою  працездатності  та  витратами,  зумовленими
народженням  та  похованням" (  2240-14 ) здійснюється за рахунок
коштів  відповідної  субвенції  з  державного   бюджету   місцевим
бюджетам   у  розмірі,  що  дорівнює  різниці  між  50  відсотками
прожиткового мінімуму,  встановленого для  працездатних  осіб,  та
середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу
за  попередні  шість  місяців,  але  не  менше  90   гривень   для
незастрахованих   осіб  та  не  менше  23  відсотків  прожиткового
мінімуму,  встановленого для працездатних осіб,  для застрахованих
осіб, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

     Згідно  з   Рішенням   Конституційного   Суду   України   від
09.07.2007 р.  N 6-рп/2007( v0a6p710-07 ) (справа  про  соціальні
гарантії громадян) положення абзацу третього частини другої статті
56 та пунктів 7, 14 статті 71 Закону України "Про Державний бюджет
України на 2007 рік"( 489-16 ) визнано такими, що не відповідають
Конституції  України (  254к/96-ВР  )  (є  неконституційними),  і
втрачають  чинність  з  дня ухвалення Конституційним Судом України
цього Рішення.

     Рішення Конституційного  Суду  України  у  цій   справі   має
преюдиційне  значення  для судів загальної юрисдикції при розгляді
ними позовів у зв'язку з правовідносинами,  які виникли  внаслідок
дії    положень    статей    зазначених    законів,   що   визнані
неконституційними (пункти 3 та 5 згаданого Рішення Конституційного
Суду України)( v0a6p710-07 ).

     Щодо виплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею
трирічного віку з урахуванням Рішення Конституційного Суду України
від 22 травня 2008 року N 10-рп/2008( v010p710-08 ).

     Пунктами 23  та  25  розділу II Закону України від 28.12.2007
року N 107-VI( 107-17 ) "Про Державний бюджет України на 2008 рік
та  про  внесення  змін до деяких законодавчих актів України" було
внесено зміни до законів України "Про загальнообов'язкове державне
соціальне    страхування    у   зв'язку   з   тимчасовою   втратою
працездатності   та   витратами,   зумовленими   народженням    та
похованням"( 2240-14 ) та "Про державну допомогу сім'ям з дітьми"
( 2811-12 ),  згідно з якими допомога по  догляду  за  дитиною  до
досягнення  нею  трирічного  віку з 1 січня 2008 року виплачується
відповідно до Закону  України  "Про  державну  допомогу  сім'ям  з
дітьми"   як   незастрахованим   в  системі  загальнообов'язкового
державного соціального страхування,  так і застрахованим особам, а
також в частині визначення розміру такої допомоги.

     Рішенням Конституційного суду України від 22 травня 2008 року
N 10-рп/2008( v010p710-08  )  (справа  щодо  предмета  та  змісту
закону  про  Державний  бюджет  України)  визнано  такими,  що  не
відповідають   Конституції   України   (    254к/96-ВР    )    (є
неконституційними)  положення  пункту 25 розділу II Закону України
від 28.12.2007 року N 107-VI( 107-17 ) стосовно внесення змін  до
Закону   України   "Про   загальнообов'язкове  державне  соціальне
страхування у  зв'язку  з  тимчасовою  втратою  працездатності  та
витратами, зумовленими народженням та похованням"( 2240-14 ).

     Відповідно до    пунктів    5    та   6   вказаного   Рішення
Конституційного Суду України (  v010p710-08  )  положення  Закону
України  "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення
змін до деяких законодавчих актів  України" (  107-17  )  визнані
неконституційними,    втрачають    чинність    з   дня   ухвалення
Конституційним Судом України цього Рішення( v010p710-08 ).

     Рішення Конституційного Суду України( v010p710-08  )  у  цій
справі має преюдиційне значення для судів загальної юрисдикції при
розгляді ними позовів  у  зв'язку  правовідносинами,  які  виникли
внаслідок  дії  положень  Закону  України  "Про  Державний  бюджет
України на 2008 рік та про внесення змін  до  деяких  законодавчих
актів України"( 107-17 ), визнаних неконституційними.

     Одночасно з    цим,   слід   зазначити,   що   цим   Рішенням
Конституційного  Суду  України (   v010p710-08   )   не   визнано
неконституційними   положення   пункту   23  Закону  України  "Про
Державний бюджет України на 2008  рік  та  про  внесення  змін  до
деяких  законодавчих  актів України"( 107-17 ) щодо внесення змін
до  Закону  України  "Про  державну  допомогу  сім'ям   з  дітьми"
(  2811-12 ), які діяли по 31 грудня 2008 року.

     Щодо виплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею
трирічного віку у 2009 році.

     Згідно з частиною другою статті 46 розділу V  Закону  від  26
грудня 2008 року N 835-VI( 835-17 ) "Про Державний бюджет України
на 2009 рік" допомога при  народженні  дитини  та  по  догляду  за
дитиною  до  досягнення  нею  трирічного віку відповідно до Закону
України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" (  2811-12  )  та
Закону   України   "Про   загальнообов'язкове  державне  соціальне
страхування у  зв'язку  з  тимчасовою  втратою  працездатності  та
витратами,  зумовленими  народженням  та  похованням" ( 2240-14 )
призначається і здійснюється  в  розмірах  і  порядку,  визначених
Кабінетом Міністрів України.

     На даний  час  діє  Порядок  призначення  і виплати державної
допомоги  сім'ям  з  дітьми,  затверджений   постановою   Кабінету
Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1751( 1751-2001-п ) (із
змінами та доповненнями).

     Одночасно повідомляємо,  що  головним   органом   у   системі
центральних  органів  виконавчої  влади із забезпечення реалізації
державної  політики,  зокрема,   у   сфері   соціального   захисту
населення,  є  Міністерство  праці  та  соціальної  політики,  яке
організовує і координує роботу,  пов'язану  з  наданням  державної
допомоги   сім'ям   з  дітьми,  узагальнює  практику  застосування
законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє
пропозиції  щодо  вдосконалення  законодавства  та  вносить  їх  в
установленому порядку на  розгляд  Кабінетові  Міністрів  України;
проводить   інформаційно-роз'яснювальну  консультаційну  роботу  з
питань, що належать до його компетенції.

 Заступник Міністра                                    Н.В.Богашев

   
Записаний

syddia

  • Модератор
  • *
  • Карма +369/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Чоловіча
  • Повідомлень: 2160
  • Останні відвідини:
    17 Вересня 2017, 21:38:01

Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #18 : 16 Червня 2010, 15:02:10 »

Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 17, 21, 105, 106 Кодексу Адміністративного Судочинства України
Тепер потрібно керуватись нормами ЦК та ЦПК і подавати не адмінпозов а цивільний позов. Тай підсудність в апеляційній інстанції таких справ на сьогодні змінена. Тепер якщо пишуть апеляційну скаргу у справах, що стосуються соціальних виплат, то такі апеляції розглядає загальний апеляційний суд (для нас - це Апеляційний суд Івано-Франківської області).
Записаний

Лалія

  • Ветеран
  • *****
  • Карма +964/-0
  • Offline Offline
  • Стать: Жіноча
  • Повідомлень: 3210
  • sol ∞
  • Останні відвідини:
    22 Квітня 2016, 19:30:58

    Звідки: Калуш
Мамам почали повертати кошти по догляду за дитиною
« Прочитано #19 : 25 Грудня 2010, 14:54:11 »

Пишу сюди, бо наче схожа тема. Почали затримувати допомогу по догляду за дитиною. То у всіх так?  Вже кінець місяця, а грошей ще немає.  :evil :evil
Записаний