}{оч я сам юрист, але чесно признаюсь що фінансове право не було моїм улюбленим предметом, тому таке неївне питання: а місцевий бюджет має дефіцит чи профіцит?Міський бюджет Калуша не має ні дефіциту, ні профіціту. Він збалансований. Але детальніше про це трохи пізніше :)
І ще:"Спокойствие! Только спокойствие!" - казав Карлсон, який живе на даху :) Дійдемо до цього.
- які основні джерела наповнення саме нашого міського бюджету?
- чого в прибутковій чакстині нашого бюджету більше власних доходів чи дотацій субвенцій, субсидій і т.д.?
Як розберемось із прибутками, то можна буде і про видатки поговорити.
Міський бюджет Калуша не має ні дефіциту, ні профіціту. Він збалансований. Але детальніше про це трохи пізнішеДане моє питання мало більш теоретичний характер, тобто чи взагалі місцевий бюджет так само як і загальнодержавний може мати дефіцит чи профіцит. :)
Дане моє питання мало більш теоретичний характер, тобто чи взагалі місцевий бюджет так само як і загальнодержавний може мати дефіцит чи профіцит.Може мати, звичайно. Просто профіцит - це грубо кажучи, коли не знаємо вже куди гроші потратити - валять і валять. Нереальна річ для України у найближчі 50 років, IMHO. Дефіцит - коли не вистачає, приймається Бюджет з незначним перевищенням видаткової частини над дохідною. Простими словами - де візьмем не знаємо, але якось буде :) У нормальних Бюджетах дефіцит не перевищує 3%. В Україні Держава погано відноситься до міст, де приймаються Бюджети з дефіцитом. Краще так не робити.
чому тільки цифри,я буду дуже уважно читати.Це добре :)
В Україні Держава погано відноситься до міст, де приймаються Бюджети з дефіцитом. Краще так не робити.В чому саме проявляється це погане відношення?
А шо краще напланувати захмарні прибутки від продажу гектарів української землі, а в кінці кінці з того вийде великий пшик? Адже продадуть за копійки, а відповідно в бюджеті зявиться чи мала "дирочка"?Краще планувати так, щоб за результатами року відхилення факту від плану було мінімальним. Це - професіоналізм, вищий пілотаж.
Бо ми знаєм що платимо дорожний збір , а куди дальше ідуть ті гроші - ?У Бюджет ідуть, у Бюджет... Правда, не всі :)
А дороги все гірші...А хто з присутніх знає, скільки коштує в гривнях 1 м2 "ямкового ремонту"?
А хто з присутніх знає, скільки коштує в гривнях 1 м2 "ямкового ремонту"?Я собі уявляю... :=) Що казати, як в мене на роботі на цех прийшли інструменти. Так там вартість сокири по документах -200 грн.
Я собі уявляю...Правильно :)
Створити системи , програми , зацікавити інвесторівПерепрошую, маю на увазі - заробити , а не видурити , вкрасти чи приміром взяти. 1917-й від нас усе далі, далі...
Насправді - це не основна проблема... Проблема у можливому колапсі всього міста.Як там коллапс? Вже наближається?
Б л і н, а тільки ж но дороги нормально поремонтували. Сумнийневгодили :)
:goodБ л і н, а тільки ж но дороги нормально поремонтували. Сумнийневгодили :)
Відповідь від: 18 Вересня 2009, 12:15:50
В тебе майже крик душі вийшов, як автомобіліста у якого щойно збулась рожева мрія ;)
"Ймовірно, що буду. А якщо Несалик піде то точно"Саме так.
хто читав прийнятий на цей рік бюджет міста???Я читав :)
Цитата: ЯЯ від Сьогодні в 20:14:02і як враження???
хто читав прийнятий на цей рік бюджет міста???
Я читав Посмішка
і як враження???Конкретизуйте, будь-ласка, що Ви хочете почути...
отак завжди - на самому цікавому місті....Ви самі з собою розмовляєте? Чи до кого це?
Цитата: ЯЯ від Сьогодні в 23:08:20то були думки в голос :-[
отак завжди - на самому цікавому місті....
Ви самі з собою розмовляєте? Чи до кого це?
Конкретизуйте, будь-ласка, що Ви хочете почути...хочеться почути думку про той затверджений, як я зрозуміла, бюджет міста :bouquet:
хочеться почути думку про той затверджений, як я зрозуміла, бюджет містаНу що сказати... Просто фантастичний бюджет! (тут ключове слово - "фантазії") :)
Просто фантастичний бюджет! (тут ключове слово - "фантазії")До речі до цього часу не підписаний міським головою :P
До речі до цього часу не підписаний міським головоюЗнаєте причину? :)
Через 212 тисяч гривень, які депутати додатково виділили ДС"КМТ", як борг за 2009 рік, і які мер, кров з носа не хоче віддати.Вірно.
у 2010 році доходи міського бюджету визначено у розмірі понад 330 млн. гривень, а
(торік запланували 213 млн. гривень, бюджет був недовиконаним).
я не знаю - навіщо таке було приймати взагалі - адже, здається, Романюк (той що відстоює КМТ) казав на передодні, що необхідно буде прийняти саме РЕАЛЬНИЙ бюджет, на те, щоб уникнути "ручного" розприділення дотаційних коштів.Це повторюється з року в рік. Я пояснював вже в якійсь темі.
Через 212 тисяч гривень, які депутати додатково виділили ДС"КМТ", як борг за 2009 рік, і які мер, кров з носа не хоче віддати.так за умов недовиконання того бюджету - ви й так нічого не одержуватимете - саме через недофінансування - та сама відмовка, що й цього року - то що для вас міняється???
так за умов недовиконання того бюджету - ви й так нічого не одержуватимете - саме через недофінансування - та сама відмовка, що й цього року - то що для вас міняється???Різниця в тому, що якщо така сума передбачена в бюджеті і не профінансована - її можна стягнути через суд. ЇЇ відсутність можна би було перефразувати так: "Все, що я вам винен - я вам прощаю". Нема суми в бюджеті - і боргу нема. Значить люди два роки працювали за "дякую"? Борги минулих періодів повинні відображатися в бюджеті.
скільки в міському бюджеті виділяється "Міському Інформаційному Центру".У вигляді дотацій? Ніскільки.
"МІЦ" - прибуткове підприємство.Так і є.
так власне, що прийнявше НЕРЕАЛЬНИЙ до виконання ДОХІДНОЇ частини бюджет - депутати розв"язали руки Насалику для ще одного року ручного розприділення коштів.Ага. Ви ще депутатів у цьому звинуватьте :)
але, як мені пам"ятається, Крохта писав тут про зовсім інші суми - до "лимону" дотягувало - а тут що?...Йдеться про суму боргу за 2009-й рік. Сума боргу за 2008-й є у Бюджеті-2009, за 2007-й - у Бюджеті-2008... і т.д.
Різниця в тому, що якщо така сума передбачена в бюджеті і не профінансована - її можна стягнути через суд. ЇЇ відсутність можна би було перефразувати так: "Все, що я вам винен - я вам прощаю". Нема суми в бюджеті - і боргу нема. Значить люди два роки працювали за "дякую"? Борги минулих періодів повинні відображатися в бюджеті.ну і... нехай суд постановить стягнути оті кошти, передає оте у виконавчий вітділ - а той вітділ :unknow - у бюджеті немає коштів :unknow - біда тай годі :unknow - довкола отаке недофінансування
Йдеться про суму боргу за 2009-й рік. Сума боргу за 2008-й є у Бюджеті-2009, за 2007-й - у Бюджеті-2008... і т.д.ну і... - ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ???
ну і... нехай суд постановить стягнути оті кошти, передає оте у виконавчий вітділ - а той вітділ - у бюджеті немає коштів - біда тай годі - довкола отаке недофінансуванняБлокуються рахунки міської ради і кошти відразу знаходяться. Перевірено "Карпатнафтохімом"
Цитата: ЯЯ від 20 Травня 2010, 00:51:25нє - ну знаєте - там Насалик одноосібно приймав отой бюджет
так власне, що прийнявше НЕРЕАЛЬНИЙ до виконання ДОХІДНОЇ частини бюджет - депутати розв"язали руки Насалику для ще одного року ручного розприділення коштів.
Ага. Ви ще депутатів у цьому звинуватьте Посмішка
ну і... нехай суд постановить стягнути оті коштиОт Крохта і судитиметься. Бо має підставу - 212 т.грн. виділено в Бюджеті (а це є законом). А якби не було їх - то не мав би за що судитися.
передає оте у виконавчий вітділ - а той вітділ - у бюджеті немає коштів - біда тай годі - довкола отаке недофінансуванняА "той відділ" тупо блокує рахунки і всі кошти, що будуть надходити (а вони щодня надходять) підуть на КМТ. Поки не прийдуть всі 212 т.грн. І кого буде цікавити недофінансування ремонту доріг?
нє - ну знаєте - там Насалик одноосібно приймав отой бюджетВін його одноосібно нафантазував. Не депутати ж проект написали?!
Цитата: Azazello від 20 Травня 2010, 00:47:52Я володію трішки іншою інформацією. "МІЦ" мав би повернути бюджету 300 тисяч грн. І в бюджеті пропонувалося виділити йому 500 тисяч грн. От тільки не знаю, чи виділили.
"МІЦ" - прибуткове підприємство.
Так і є.
"МІЦ" мав би повернути бюджету 300 тисяч грн.Це окреме питання.
І в бюджеті пропонувалося виділити йому 500 тисяч грн.І це зовсім не дотація "на життя".
І це зовсім не дотація "на життя".Виділили?
Виділили?Ні.
Виділили?Запевняю, при розгляді бюджету, навіть не піднімалось такого питання. :)
І в бюджеті пропонувалося виділити йому 500 тисяч грн. От тільки не знаю, чи виділили.Не смію питати, а якщо би і був намір виділити, то для яких таких вирішень проблем, прибуткового комунального підприємства?
Блокуються рахунки міської ради і кошти відразу знаходяться. Перевірено "Карпатнафтохімом"Azazello, коли ЯЯ пишу "НУ І" - то в мене питання - ЯК УСПІХИ? ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ? - наскільки мені відомо - то для КМТшників по нині день результат = 0,0
Цитата: ЯЯ від Сьогодні в 00:56:38відповідь вище
передає оте у виконавчий вітділ - а той вітділ - у бюджеті немає коштів - біда тай годі - довкола отаке недофінансування
А "той відділ" тупо блокує рахунки і всі кошти, що будуть надходити (а вони щодня надходять) підуть на КМТ. Поки не прийдуть всі 212 т.грн. І кого буде цікавити недофінансування ремонту доріг?
Цитата: ЯЯ від Сьогодні в 00:59:40я висловила свою думку досить чітко - Насалик не одноосібно ПРИЙМАВ той бюджет.
нє - ну знаєте - там Насалик одноосібно приймав отой бюджет
Він його одноосібно нафантазував. Не депутати ж проект написали?!
а хто його нафантазував, придумав чи кому вім там наснився - то взагалі питання не до діла, бо
чиїми би то не були ідеями чи то фантазіями - у нас є представники громади, що приймають отойбюджет, кожен з них має таку саму кількість голосів, як і голова тих представників громади - приймали разом - то й відповідальність за прийняті рішення також необхідно брати на себе усім.
Він його одноосібно нафантазував. Не депутати ж проект написали?!і ще один момент
чого ж депутатський корпус не запропонував ними підготовлений проект бюджету,Хоча питання не до мене, але мушу зреагувати.
але, як мені пам"ятається, Крохта писав тут про зовсім інші суми - до "лимону" дотягувало - а тут що?...Крохта писав про суми, які були станом на кінець 2009 року.
Дідько, привіт - давно тебе не бачила - як життя?Привіт, Ангелиця! Життя - як жіночі ноги, чим далі, тим більше дух захоплює...
Панове,мені став відомим той факт,скільки заробляють пересічні працівники ЖЕКу №1 (квитанцію про зарплату один х працівників показав) - 1600 гривень,хоча розказував,що платять чи то 700-800 грнМені здається не діло в тому яка заробітня плата в працівника ЖЕКу, а чи відробляють вони таку оплату, чи відчувають рівень та якість наданих послуг мешканці нашого міста. Якщо все гуд, то зарплату повинні люди отримувати відповідну.
Життя - як жіночі ноги, чим далі, тим більше дух захоплює..Тобі б більше підходило життя,як у графіна - "кожна скотина старається за горло взяти" :drink
як у графіна - "кожна скотина старається за горло взяти"Так ж і в цьому випадку "дух захоплює" :drink
Добре що ти встигаєш ще про ноги жіночі згадати!Так літо ж на носі... Забудеш тут про них... Навіть "чорні окуляри" не допоможуть.
Гордість бюджету — 35 млн. гривень на оновлення доріг. Міський голова, зокрема твердить: за ці кошти можна буде відремонтувати 95% дорожнього покриття Калуша.Виникає питання - на які ремонти доріг донині витрачалися кошти, якщо на сьогодні закладають у бюджет гроші на ремонт 95% дорожнього покриття???
ТА - коли дійшло до діла - що я побачила - як депутатський корпус разом із своїм головою не лише приймають НЕРЕАЛЬНО НЕРЕАЛЬНИЙ бюджет - та ще й вносять пропозиції для ще більшого роздуття видатків - депутати вносять пропозиції котрі додають статті витрат.Ще раз повторюю, чи реальний чи не реальний бюджет судити можна тільки по його виконанню чи не виконанню в кінці бюджетного року.
Моя реакція - ????????
ЯЯ, ми десь колись приймали положення про помічників депутатів. Не хотіли Ви б стати, як і депутати місцевих рад, на громадських засадах, у вільний від основної роботи час, помічником депутата калуської міської ради? Допоможете своєю енергію та цікавими ідеями у формуванні альтернативного бюджету? Як що є бажання, я готовий Вас взяти своїм помічником.ні, нажаль, я собі не можу дозволити працювати дезкоштовно.
Засідають відповідні працівники, які на службі у органах самоврядування, отримують відповідну ( повірте не малу, і криза там не дістає) заробітню плату з бюджету громади і враховуючи відповідні минулорічні еконофічні та фінансові показники формують проект бюджету.маю ідею, задля оптимізації роботи отого вітділу у органах самоврядування - запропонувати покривати дифіцит затвердженого (ними розробленого) бюджету - за кошт іх заробітньої платні. Гадаю, така перспектива змусила б їх працювати набагато краще.
Сформувавши, тобто підготовивши, виносять на розгляд та затвердження проету бюжету на виконком.
Затверджений виконкомом проект бюджету обговорюється на профільній постійній депутатській комісії та з певними (якщо такі є) пропозиціями та зауваженнями вноситься на чергову сесію для затверження його радою.
Наприкінці бюджетного року, депутати заслуховують звіт, щодо виконання, або не довиконання існуючого бюжету і приймають рішення, щодо звіту. (затверджують, беруть до відома, не погоджуються з звітом і не затверджують його і т.д.) Не затверджений звіт, щодо виконання бюджету може світчити про не справляння з своїми обовязками виконавчої гілки влади і несе за це все відповідальність - голова міста, тобто головний його менеджер, якого громада через вибори найняла для газдування у свому місті.в мене питання - скільки є незатверджених звітів щодо виконання бюджету???
ЯК УСПІХИ? ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ? - наскільки мені відомо - то для КМТшників по нині день результат = 0,0Результат - можливість заставити міського голову ці суми сплатити! Якби їх не було в бюджеті - тоді результат би справді був гарантовано 0.
я висловила свою думку досить чітко - Насалик не одноосібно ПРИЙМАВ той бюджет.Ще раз повторю - він його одноосібно нафантазував! Я маю власний досвід "писання бюджету" спільно з Насаликом, тому можете повірити на слово.
а хто його нафантазував, придумав чи кому вім там наснився - то взагалі питання не до діла, боЧого ж не до діла?! Ви самі пишете - Бюджет НЕРЕАЛЬНИЙ. Хочете відповідь - хто винен. Відповідаю - голова, який подав на затвердження цифри, взяті зі стелі. Він їх придумував сам, не депутати. А депутати, як вірно зазначив Горець - представники громади. А громада - на 90% вірить всім байкам міського голови. Депутати не можуть підставляти громаду - вони виразили її волю.
чиїми би то не були ідеями чи то фантазіями - у нас є представники громади, що приймають отойбюджет, кожен з них має таку саму кількість голосів, як і голова тих представників громади - приймали разом - то й відповідальність за прийняті рішення також необхідно брати на себе усім.
Ігоре_О, я давно спостерігаю, як Ви поширюєте думку про те, що наче депутати міської ради - наче дітки "невнимающие" - нікому нічого не винні, нікому нічого незобов"язанні, відповідальності нізащо не несуть. То що мені пропонуєте погодитися з отим заголовком з "Мерського Вісника", що наче ота рада є імпотентом?Пропоную Вам почитати ЗУ "Про місцеве самоврядування". Тоді наші дискусії проходитимуть професійніше.
У данному випадку, коли Ви ставете отаку претензію меру - що наче він одноосібно нафантазував отой бюджет - і Ви зовсім не зважаєте на те, що приймали оті фантазії весь депутатський корпус - ТО, чого ж депутатський корпус не запропонував ними підготовлений проект бюджету, як альтернативу мерському проекту бюджету??? Щоб дуло хоч з чим порівняти???Ще раз повторю - читайте Закон! І тоді Ви будете знати у ЧИЇХ повноваженнях готувати проект Бюджету!
Та тобі таки зауважу - ЧОМУ депутатський корпус чи хоча б частина депутатів, що є опозиційно налаштованими до мера - не підготувала свого проекту бюджету, на те, щоб (хоча б) було з чим порівнювати оті й же громаді - що є більш реальним до виконання й більш доцільним для громади.А хто у нас "опозиційно налаштований"?! Немає таких у міській раді. Повторю ще раз: писати проект Бюджету - не справа депутатів і не їх повноваження!
Ще інакше - Я НЕ БАЧУ ОПОЗИЦІЇ В ДІЇ - дієвих кроківХто у нас опозиція?
З другого боку - опозиційно налаштована група до мера - а вона така наче є - нераз наголошувала на те, що недовиконання бюджету є реальною проблемою, і саме оте недовиконання дає можливість голові на власний розсуд розприділяти кошти й не фінансувати того ж КМТ - і нині депутатський корпус знову ж таки приймає не просто НЕ РЕАЛЬНИЙ, а НЕРЕАЛЬНО НЕРЕАЛЬНИЙ бюджет.Недовиконання Бюджету - а в чому проблема? Він щороку недовиконується, і що? Між недовиконанням Бюджету і фінансуванням КМТ немає жодного зв'язку, доречі.
Запланований на торік бюджет - 213 міл.гр - на скільки був недовиконаний - у відсотках чи то у конкретній цифріПриблизно 197 млн. зведений. А стартував теж, як рекордний... :=)
ні, нажаль, я собі не можу дозволити працювати дезкоштовно.А депутати працюють....
маю ідею, задля оптимізації роботи отого вітділу у органах самоврядування - запропонувати покривати дифіцит затвердженого (ними розробленого) бюджету - за кошт іх заробітньої платні. Гадаю, така перспектива змусила б їх працювати набагато краще.А вони причому? Розрив між своїми фантазіями і реаліями життя мав би покривати пан голова! :=)
розумію, що таке є фантастикою - та, якби-якби...
в мене питання - скільки є незатверджених звітів щодо виконання бюджету???Ваша думка незрозуміла. А що, якби не затверджували звіт - то не справлялась би виконавча гілка?
Адже, допоки депутатський корпус затверджує оті недовиконані бюджети - то значить виконавча гілка влади цілком справляється із своїми обов"язками.
Хоче клоун порозводити лохів? І клоун і лохи отримують від цього оргазм? Нащо будемо їх позбавляти задоволення?! Вперед!
але що робити не лохам яких теж розводять і які від цього задоволення не отримують?Розслабитися і спробувати задоволення все ж таки отримати...
Страшна фігня той бюджет. То ніби чорновик чорновика.В Калуші - саме так.
Як я зрозумів єдина його користь у тому, щоб КМТ могло подати в судНе лише. В нього ще можна рибу загорнути...
Але тоді питання таке. От припустимо КМТ подає у суд, суд як водиться затягується на пів року (бо документа якогось нема чи ще щось) і за той час через невиконання дохідної частини (область не дає, зволоч наприклад), а в асфальт вже мільйони закопали, бюджет підкоректовується так, що на КМТ вже тої суми нема, а є значно менща.Так є постійно.
Таке теж можливе?
І ще про лохів.Перепрошую. Можна використати інший термін. Виглядати буде краще. Але суть не зміниться.
Не гарно то звучить, а ще гірше виглядає.
Бо виглядає воно (з ваших слів) так, що є такі собі депутати, які не мають жодних преференцій, жодної можливості закалимити, працюють безкоштовно але у поті чола, а в кінці кінців виходять з двох боків за перепрошенням обкакані.Так і є насправді.
Тоді якраз тут виходить такий собі образ лохів-мазохістів.Якщо Вам так виходить - най буде так.
Ірина Бекешкіна. — У нас якщо є ще свобода слова, то тільки тому, що «сильні руки», яких у країні багато, між собою конкурують. А насправді будь-яка диктатура в суспільстві — це диктатура сержантів, які правлять на місцях, ніким не контрольовані. Наші люди, сподіваючись на «сильну руку», хочуть Царства Божого на землі, щоб прийшов Господь і справедливо вирішив усі проблеми, щоб було кому поскаржитися…воно і бюджету стосується і нас , ло-інший термін-хів.
Цитата: ЯЯ від Сьогодні в 01:53:43Ігоре_О, це :censore ец якийсь - Ви читати вмієте? - чи може для Вас інший шрифт підібрати -
я висловила свою думку досить чітко - Насалик не одноосібно ПРИЙМАВ той бюджет.
Ще раз повторю - він його одноосібно нафантазував! Я маю власний досвід "писання бюджету" спільно з Насаликом, тому можете повірити на слово.
Ігоре_О, це ец якийсь - Ви читати вмієте? - чи може для Вас інший шрифт підібрати -Уявляєте - я вмію читати! І навіть те, пишете Ви! :)
Я НАПИСАЛА СЛОВО - ПРИЙМАТИ бюджет - а не ПІДГОТУВАТИ ПРОЕКТ бюджету до прийняття
то по перше,
по друге, Горец пише, що там над тим проектом працюють наче цілим вітділом - а Ви все твердите - про єдиноособні фантазіїЯ тверджу про те, в чому і сам приймав участь колись. Це виглядає так: "Я сказав, що надходження з плати за землю складуть 60 млн.!" Виконавці беруть під козирьок: "Пишем, раз кажете..." Почитайте слова Семенюк у статті - виконавці подають меру контрольні цифри, надуває їх вже "особисто Сам".
ЯЯ не винна, що Вам світ клином на Насалику зійшовся, і не винна ,Та хіба ж я вас в чомусь винив??
Певне тому, мені (що позбавленна таких аспектів у наталі) й невбачається центров всесвітнього зла наш мерчик.Мені теж. Я точно знаю, що зло не в ньому.
Ігоре_О, Ви вважаєте, що депутатам міської ради необов"язково знати чи навіть просто бути ознайомленим із законами про місцеве самоврядування - а в мене вимагаєте отих знань???Якщо хтось пробує зі мною дискутувати - я очікую професійної дискусії, зі знанням теми. І ставлю цю вимогу як собі, так і опоненту. І неважливо, чи депутат це, чи ні. Я і депутатам кажу, перед тим як стверджувати щось - читай Закон.
Ваші подвійні стандарти мене особисто вже давно ДІСТАЛИНу і в чому подвійність? В тому що Ви хочете говорити про те, в чому не дуже розбираєтесь, а я Вам на це вказую? Якщо я зараз почну розсусолювати про астрологію (де я повний ноль) - Ви будете мати право вказати мені те саме.
Ви говорите про те, що наче депутати ПРАЦЮЮТЬ (!!! я наголошую на цьому Вашому визначені діяльності депутатів міської ради) безкоштовно - та я Вам відповім, що маю звичку
розділяти види своєї діяльності - і називати РОБОТОЮ лише те, за якість виконання чого беру на себе повну відповідальність.Мову Ви вели про те, що не працюєте безкоштовно, а не про відповідальність.
Певне тому я неможу погодитися з Вашим твердженням, що наче депутати у раді працюють. Бо не бачу, щоб вони відповідали за результати своєї роботи. Тому вважаю, що туди вони ходять задля того, щоб був привід на чубчиках зачіску зробити - і не більше.Ви тут про відповідальність говорите... Оцінюєте, як рада працює... Та Ви ж на сесії міської ради жодного разу не були! Як Ви можете говорити про те, про що зеленого поняття не маєте?! Про відповідальність говорите? А за свої слова відповідаєте??
Уявіть собі, що до Вас прийшов бригадир будівельників робити ремонт в хаті. І каже: тут зроблю арку, тут панно, тут камін буде, тут підігрів підлоги і т.д. Ви підозрюєте, що він складно бреше - але ж як приємно чути! Крейзіуявила, і знаєте - якщо я сумніваюся в тому, що САМЕ ЦЕЙ БРИГАДИР зробить оте све перелічене ЯКІСНО - то я йому доручу виконувати лише ту частину роботи, на котрій він справді знається і виконує суперово, а на всі інші види робіт найму іншого майстра. І яке мені діло до того чи приємно мені того бригадира слухти чи не надто - мене цікавить ЯКІСТЬ виконаних робіт у МОЇЙ ХАТІ.
Чому рада повинна йому заважати?тому, що при дефіцитікоштів у бюджеті саме мер одержує можливість єдиноосібно вирішувати яку організацію дотувати, а котру не варто.
Я тверджу про те, в чому і сам приймав участь колись. Це виглядає так: "Я сказав, що надходження з плати за землю складуть 60 млн.!" Виконавці беруть під козирьок: "Пишем, раз кажете..." Почитайте слова Семенюк у статті - виконавці подають меру контрольні цифри, надуває їх вже "особисто Сам".ви змушуєте мене їм позаздрити - не робота, а лафа - пишеш собі диктант і за це одержуєш непогану зарплатню - ой...
Цитата: ЯЯ від Сьогодні в 15:18:04відповідь на цю Вашу тезу... - то за окремі гроші... (http://smayly.net.ru/gallery/kolobok/pictures/Girl_1/38.gif)
ЯЯ не винна, що Вам світ клином на Насалику зійшовся, і не винна ,
Та хіба ж я вас в чомусь винив??
По секрету Вам скажу - він мені давно пофіг, відколи я зрозумів цю людину і звортню сторону його дій і вчинків. Мені Калуш не пофіг і калушани.
Якщо хтось пробує зі мною дискутувати - я очікую професійної дискусії, зі знанням теми. І ставлю цю вимогу як собі, так і опоненту. І неважливо, чи депутат це, чи ні. Я і депутатам кажу, перед тим як стверджувати щось - читай Закон.проте стверджували те, що депутатам міської ради необов"язково знати закон про місцеве самоврядування. Я ж Вам перечила - що депутатам міської ради знати заком про місцеве самоврядування - НЕОБХІДНО. І не тільки для того, щоб дискутувати з Вами, а для виконання своїх функцій у раді.
Ну і в чому подвійність? В тому що Ви хочете говорити про те, в чому не дуже розбираєтесь, а я Вам на це вказую? Якщо я зараз почну розсусолювати про астрологію (де я повний ноль) - Ви будете мати право вказати мені те саме.а хоча б в тому, що Ви собі дозволяєте говорити натяками без будь яких підтверджень чи обгрунтувань інформації на яку натякаєте і яку розповсюджуєте, а з мене завжди вимагаєте підтвердження чи обгрунтування. Таке і є подвійним стандартов - з одного боку - вимоги відносно якості інформації які Ви ставите до себе - та з іншого - вимоги відносно якості інформації які Ви ставите до мене. То є нічим іншим як доказом того, що Ви користуєтеся саме подвійними стандартами у відношені до людей та у відношеннях із людьми.
Мову Ви вели про те, що не працюєте безкоштовно, а не про відповідальність.Я веду мову про те, що НЕ МОЖУ СОБІ ДОЗВОЛИТИ працювати безкоштовно. І називаю свою діяльність працею (і ставлюся до своєї діяльності як до праці) лише в тому випадку, коли беру на себе відповідальність за якість виконаної мною роботи.
Та Ви ж на сесії міської ради жодного разу не були!не правда
Та то для Вас рада - вселенське зло!то Вам, певне, примарилося :)
Хоче клоун порозводити лохів? І клоун і лохи отримують від цього оргазм? Нащо будемо їх позбавляти задоволення?!Якщо врахувати, що за Насалика на виборах у Верховну Раду голосувало більше, як 80% виборців, а на виборах міського голови більше, як 50% (точної цифри не памятаю, брехати не буду), то доброї думки про виборців! :russin
Бо виглядає воно (з ваших слів) так, що є такі собі депутати, які не мають жодних преференцій, жодної можливості закалимити, працюють безкоштовно але у поті чола, а в кінці кінців виходять з двох боків за перепрошенням обкакані.Зараз розплачусь... Бідні депутати...
Так і є насправді.
Наш мер любить і вміє піаритись. Депутати люблять, але не вміють.:D
Якщо врахувати, що за Насалика на виборах у Верховну Раду голосувало більше, як 80% виборців, а на виборах міського голови більше, як 50% (точної цифри не памятаю, брехати не буду), то доброї думки про виборців!Мілана, мова йшла про те, як пан голова обманює електорат щодо реальності міського Бюджету-2010. Те, що він наскрізь, м'яко кажучи, фантазійний - це реальність. Те, що більшість громади вірить міському голові - теж реальність, Ви самі це стверджуєте. Отже, в осаді маємо такі реальності: один бреше, інші вірять. Вам не сподобалось як я це назвав? Перепрошую, назвіть це якось інакше. Суть не зміниться від цього.
Вас дратує популярність мера?Мене дратують зовсім інші речі. Популярність мера - це проблема Ваша і його.
Я памятаю два терміни мерства Сушка і один - Різника. Все, що залишилось - Європейська дорога.Можемо подискутувати з цього приводу.
Роботу міської ради теж було не видно, хіба що деякі екологічні питання збурювали громаду. І ніяких публічних сварок між мером і радою. Благодать...
А рада запамятається сварками з мером. КМТ зробило раді ведмежу послугу, показуючи це все в ефірі.Бачу, Ви цікавитесь міським політикумом. Можете назвати причини "сварок ради з мером"?
Зараз розплачусь... Бідні депутати...Моя улюблена тема, дякую що знову піднімаєте! :)
Особисто знаю декількох. Вони безкоштовно працювати не будуть. Тому казати про всіх, що вони прийшли працювати тільки на благо громади - лукавство.
Мілана, мова йшла про те, як пан голова обманює електорат щодо реальності міського Бюджету-2010.
Отже, в осаді маємо такі реальності: один бреше, інші вірять.Пане Ігоре, я бачу цю ситуацію трохи з іншого боку. Ви сприймаєте бюджет класично: дохідна частина має дорівнювати витратній, в іншому випадку треба мати надійне джерело покриття дефіциту бюджету (профіцит навряд чи можливий). Колись я читала, що в США проект бюджету розробляється на 2-3 роки наперед. Це і є той самий класичний варіант.
Популярність мера - це проблема Ваша і його.Ну це Ви загнули!.. Популярність чи непопулярність мера мене анітрохи не турбує. Мені своїх проблем цілком вистачає. Думаю, що Насалик теж цим не надто переймається.
Бачу, Ви цікавитесь міським політикумом. Можете назвати причини "сварок ради з мером"?Я маю свою думку з цього приводу, проте, передбачаючи Вашу реакцію, не хочу піднімати це питання.
Давайте поговоримо називаючи прізвища - Ви ж особисто їх знаєте! То давайте про них, ОК?Я пишу на цьому форумі з бажанням висловити свою думку, а не для того, щоб когось обговорювати. А згадувати конкретні прізвища в цьому контексті буде просто образливо для цих людей. Я сприймаю людей такими, як вони є, і не хочу когось судити тільки тому, що його світогляд не співпадає з моїм (цілковито утопічним). Просто мене зачепили категоричність Вашої заяви, що ВСІ депутати "білі і пушисті". Якби хтось (Ви би цього не зробили) написав, що всі депутати міської ради злодії, то я би, напевне, зауважила, що такого теж бути не може.
Пане Ігоре, я бачу цю ситуацію трохи з іншого боку. Ви сприймаєте бюджет класично: дохідна частина має дорівнювати витратній,Інакше його і сприймати не можна. Який зміст планувати їсти лобстерів, дивлячись на пательню смаженої картоплі? Для нагонки апетиту? Більше, ніж надійде до Бюджету місто не витратить.
Звичайно, такий метод виглядає профанацією з точки зору класичного бюджетування і в умовах певної невизначенності і кризової ситуації треба було робити три варіанти бюджету (оптимістичний, реальний, песимістичний), але мій варіант дозволяє краще маневрувати в будь-якій ситуації.Я теж вважаю це профанацією. Знаю точно, що пан голова також так вважає. І справді, цей варіант дозволяє маневрувати як хочеш. Але виникає питання: для чого взагалі щось планувати (затверджувати Бюджет) якщо все-одно фінансувати будемо по реальних доходах? Бюджет тоді не потрібний взагалі, ні класичний, ні профанований.
Не знаю, чи змогла я донести свою думку, тому спрощу. Я не вірю в те, що бюджет буде виконаний. Я сприймаю його швидше як протокол про наміри. І (тільки не кидайте в мене камінням) не бачу в цьому нічого поганого.Погоджуюсь з Вами, Бюджет не буде виконано. Погоджуюсь і з тим, що це лише проект ЯК БУДЕ ДОБРЕ (я писав про це вище). Але не погоджуюсь з тим, що нічого поганого тут немає. Є деякі небезпеки.
Ну це Ви загнули!.. Популярність чи непопулярність мера мене анітрохи не турбує. Мені своїх проблем цілком вистачає.Ви про неї згадали - я подумав, що Ви хочете про це поговорити :) Якщо ні, прошу вибачення!
Думаю, що Насалик теж цим не надто переймається.Ви дуже помиляєтесь :)
Я маю свою думку з цього приводу, проте, передбачаючи Вашу реакцію, не хочу піднімати це питання.Ви вже його підняли. Шкода, що ваша думка так і залишиться при Вас...
Я пишу на цьому форумі з бажанням висловити свою думку, а не для того, щоб когось обговорювати. А згадувати конкретні прізвища в цьому контексті буде просто образливо для цих людей.Але сказавши "Зараз розплачусь... Бідні депутати... Особисто знаю декількох. Вони безкоштовно працювати не будуть." - Ви таким чином образили ВСІХ депутатів. Бо таким чином, під підозру попадає кожен.
Просто мене зачепили категоричність Вашої заяви, що ВСІ депутати "білі і пушисті".Ви можете процитувати цю мою заяву?
Якби хтось (Ви би цього не зробили) написав, що всі депутати міської ради злодії, то я би, напевне, зауважила, що такого теж бути не може.Маєте всі шанси - дехто з наших форумців так і висловлюється.
Пане Ігоре, я бачу цю ситуацію трохи з іншого боку.Просто клас. Приємно на цьому форумі відчути професійний погляд на проблему формування та виконання бюджету як такого. Мілані + в карму. Відчувається, що Ви фінансист за освітою, чи я помиляюсь?
- ДОХОДНА частина НЕРЕАЛЬНО НЕРЕАЛЬНАось і в унісон завданому тону почалась дискусія дописувачів в яких, як і у Вас, бачення ситуації з різних боків. На мій погляд дискусія цікава. Побільше б таких дискусій проводити б до прийнята бюжету міста, публічно, так як громадські слухання. Можливо і результат би від прийняття бюджету був інакший. А так, це вже трішки виглядає як махання руками після бою, або хто дурний, а хто ще дурніший по принципу - сам дурак. У нас така національна гра - покритикуй ближнього, може він щось за мене тай зробить.
я не знаю - навіщо таке було приймати взагалі
Думаю, що Насалик теж цим не надто переймається.Думаю теж, що Ви помиляєтесь. Ігор Степанович добре знає, що таке політичний капітал. Пройшовши два рази в ВР по мажоритарці, ціну виборчій компанії він знає, як ніхто. А політичний капітал, для забезпечення майбутніх виборів, без належного піару, назбирати доволі тяжко. І тут нічого поганого не вбачаю. Головне, щоб піаритись конкретними досягненнями, здобутками, результатами, а не гаслами про щасливе майбутнє, про майбутні здобутки, щоб це не нагадувало започаткування шахматного міжгалактичного турніру в НюВасюках. Від цього громада тільки виграє. В голови є весь ресурс забезпечувати собі реальний політичний капітал.
Тому казати про всіх, що вони прийшли працювати тільки на благо громади - лукавство.Тут додати нічого. Я з Вами згідний. Люди різні. Але замовчувати теж не вихід.
Ігор,хрен мну ті цифри,іх на хліб не намастишь,по ділам треба судитиПо-перше, ця тема почалася з питання про конкретні цифри Бюджету міста. Не полініться перечитати.
Ігор, давай видаткову частину бюджету 2010Не спіши. Вже спішили, коли затверджували... :)
Який зміст планувати їсти лобстерів, дивлячись на пательню смаженої картоплі? Для нагонки апетиту? Більше, ніж надійде до Бюджету місто не витратить.
для чого взагалі щось планувати (затверджувати Бюджет) якщо все-одно фінансувати будемо по реальних доходах? Бюджет тоді не потрібний взагалі, ні класичний, ні профанований.Я наведу інший приклад.
От і будуть люди казати - при Насалику те зроблено, і інше... А наступні "влади" лише віддаватимутьЩо Вас дивує? Це наша державна політика. При любій владі.
Але сказавши "Зараз розплачусь... Бідні депутати... Особисто знаю декількох. Вони безкоштовно працювати не будуть." - Ви таким чином образили ВСІХ депутатів. Бо таким чином, під підозру попадає кожен.Ні в якій мірі не хотіла б нікого образити. Якщо Ви так сприйняли мої слова - перепрошую.
Відчувається, що Ви фінансист за освітою, чи я помиляюсь?Ви помиляєтесь. За освітою я технолог харчових виробництв. :)
Тому не бажання викривати публічно відомі Вам факти, я підозрюю, що причина в тому що Ви боїтесь, що викриті фігури певно будуть сприйматись, як оточення голови нашого міста.Ви знову помиляєтесь, коли вважаєте мене фанаткою Насалика. Я добре бачу недоліки його керівництва, проте не бачу особистості, яка керувала би значно краще. На жаль. У мене бувають ситуації, коли я волію помилятися, але час показує, що помиляюсь я не часто.
А це Вам певне дуже б не хотілось. Бо так хочеться, як в дитинстві, по довше вірити в казку.
Найсмішніше (вже не дивуюсь, лише сміюсь) в цьому розділі виглядає позиція по податку з доходів фізичних осіб:Не треба так перейматись. :) Якщо врахувати, що в бюджеті країни ситуація ще гірша і незабаром нас потішать змінами в податковій сфері, то теоретично дохідна частина може значно збільшитись. Вивід із зони дії єдиного податку декількох значних сфер діяльності збільшить базу оподаткування, а заплановане зростання суми єдиного податку в 5 разів (максимально до 1000грн. на місяць) збільшить надходження до місцевих бюджетів. Я не помиляюсь? За винятком відрахувань у Пенсійний фонд, решта іде у місцевий бюджет? А оскільки грошей уряду не стає катастрофічно, то можна очікувати, що такі податкові новації вступлять у дію з моменту опублікування, а не з початку нового бюджетного року.
План-2009 - 42567.9 тис.грн.
Факт-2009 - 39595.0 тис.грн.
Бюджет-2010 - 54152.8 тис.грн. (!!!)
В країні продовжується криза, підприємства продовжують скорочувати працівників (або ФОП)... А у Калуші - розвиток!
63-тю позачергову сесію міської ради мер довго не міг розпочати через відсутність кворуму. Таке важливе для життєдіяльності громади питання, як затвердження міського бюджету, чомусь проігнорувала більша частина депутатів.
...
Сесія мала розпочати свою роботу о другій годині по обіді, але о пів на третю ще не було кворуму. Міський голова Калуша Ігор Насалик зазначив, що в сесійній залі присутні 23 народних обранці з 50. Мер подякував фракції БЮТ за постійну високу явку депутатів, але не зважаючи на це, кворуму для проведення сесії немає.
Серед журналістів почалися здивовані перешіптування: сесії не буде? Це що – умисне блокування прийняття бюджету? Чи це політична акція частини депутатського корпусу, спрямована проти Ігоря Насалика?
Але, шановні читачі, журналісти ой як помилялися! Ніякої «засади» міському голові депутати й не думали організовувати. Була звичайна недисциплінованість та нехтування своїми депутатськими обов’язками, які «народним обранцям» делегували їх виборці.
Кворуму як не було, так і не стало. Мер оголосив перерву на 15 хв.
Голови фракцій почали судорожно обдзвонювати депутатів, які не з’явилися на пленарне засідання, і умовляти їх приїхати...
Після перерви нарешті зібрався 31 депутат, сесію оголосили відкритою.
Присутні заспівали «Ще не вмерла Україна» і нарешті приступили до роботи.
Найголовніше питання порядку денного – затвердження бюджету Калуша на 2010 рік... ...
Оскільки сьогодні велике свято, продовження нашої дискусії пропоную перенести на вівторок, ОК? Тільки ті, кому зозуля в голові не дає спокою, можуть нині про святі перейматися політикою, депутатами, мером чи бюджетом...проте таке велике свято не стало Вам на заваді в черговий раз безпідставно ображати інших
Мій приклад більше підходить до нашого міського бюджету?Ні, на мою думку Ваш приклад не зовсім підходить до ситуації з міським Бюджетом. Спробую пояснити.
Що Вас дивує? Це наша державна політика. При любій владі.В чому тут державна політика???
Не треба так перейматись. Якщо врахувати, що в бюджеті країни ситуація ще гірша і незабаром нас потішать змінами в податковій сфері, то теоретично дохідна частина може значно збільшитись.Звичайно, може. Але для цього потрібні підстави. Основною підставою для росту надходжень по закріплених доходах є ріст мінімалки. Але, зверніть увагу - мінімалка росла і минулого року - а надходження впали... Це означає, що в абсолютному співвідношенні підприємства скорочують свої ФОП швидше, ніж росте зарплата. Які є передумови, щоб ця ситуація змінилася цього року? Я їх не бачу, криза в країні продовжується.
Вивід із зони дії єдиного податку декількох значних сфер діяльності збільшить базу оподаткування,Це мізер.
а заплановане зростання суми єдиного податку в 5 разів (максимально до 1000грн. на місяць) збільшить надходження до місцевих бюджетів. Я не помиляюсь?Не помиляєтесь. Тільки зростання суми в 5 разів не дасть зростання надходжень в стільки ж разів. Дай Бог, щоб зменшення не було. Наразі ми отримали в 2009р. від єдиного податку 2473.9 тис.грн., на 2010 запланували 2500 тис.грн. Як бачимо, тут зростання не планується.
За винятком відрахувань у Пенсійний фонд, решта іде у місцевий бюджет? А оскільки грошей уряду не стає катастрофічно,То кому грошей не вистачає - Уряду чи місцевим бюджетам??
Може наш мер ці доходи вже запланував?По єдиному податку - не запланував, я вже написав вище.
А щоб дохідна частина збільшилась треба для початку оформити найманих працівників і платити за них податки. Мені і в податковій і на біржі розказували, що у Чумичкіна більшість продавців оформлені підприємцями. Всі про це знають і ніхто нічого не робить. І це ще не найгірший варіант, бо принаймні єдиний податок сплачується. А більшість своїх працівників взагалі не оформляє.Так, наші закони дикі і недолугі, але починати з чогось треба.В Калуші кілька років діє чи не єдина в Західній Україні диференційована система сплати єдиного податку від кількості працюючих. Вроджена скромність не дозволяє мені писати хто був розробником цієї системи :) Але її ефективність вже майже досягла максимуму.
бюджетом нашої уявної сім'ї розпоряджається навіть не тато і не мама, а той же СУСІД.Ніколи би не додумалась, що мер міста в цьому прикладі може асоціюватись з сусідом. Все таки це має бути представник сім'ї.
мамі (раді) на початку року голову задуритьА що, рада у нас така нетямуща? Їй хто-небудь голову може задурити? Навіщо нам така рада?
бере всій сім'ї взуття, і не просто всій - а ще й по дві пари!А де здоровий глузд нашої мами? Це ж вона має представляти інтереси сім'ї, її для цього обрали.
В чому тут державна політика???Я мала на увазі, що це політика вищого керівництва нашої держави. Якщо це твориться в Києві, то чому Вас дивує такий підхід в Калуші?
зверніть увагу - мінімалка росла і минулого року - а надходження впали... Це означає, що в абсолютному співвідношенні підприємства скорочують свої ФОП швидше, ніж росте зарплата.Я би розділила ваш пессимізм, якби не знала декількох випадків, коли працівників не звільняли, а просто знімали людей з реєстрації, щоб не платити податків. Думаю, що це непоодинокі випадки. А ФОП мусить зрости цього року хоча би за рахунок запуску хімічних виробництв. Сьогодні говорила з працівником олефінового. Всіх перевели на повну ставку. Правда, я дуже скептично ставлюсь до планів швидкого введення в експлуатацію після 2 років зупинки. На виробництві такі номери рідко проходять.
То кому грошей не вистачає - Уряду чи місцевим бюджетам??Ви перекрутили мою фразу . Я писала:
А оскільки грошей уряду не стає катастрофічно, то можна очікувати, що такі податкові новації вступлять у дію з моменту опублікування, а не з початку нового бюджетного року.Я думаю, так буде зрозуміло.
Окрім того, Ви звернули увагу на наведені мною цифри по податку з фізичних осіб, а аналізуєте надходження по єдиному податку. Це різні речі і різні стрічки Бюджету.Ви маєте рацію. Я не довела думку до логічного закінчення. Мені здається, що підняття ставки єдиного податку призведе до того, що буде невигідним реєструвати найманих працівників підприємцями на єдиному податку. Відповідно зросте ФОП. Це ж стосується і фіксованого податку.
В Калуші кілька років діє чи не єдина в Західній Україні диференційована система сплати єдиного податку від кількості працюючих. Вроджена скромність не дозволяє мені писати хто був розробником цієї системиБачу, що піаритись і Ви трохи вмієте! :D
Ніколи би не додумалась, що мер міста в цьому прикладі може асоціюватись з сусідом. Все таки це має бути представник сім'ї.А як назвати людину, яка наразі в Калуші навіть не прописана (не на реєстрації)?
А що, рада у нас така нетямуща? Їй хто-небудь голову може задурити? Навіщо нам така рада?Пан голова в приватних розмовах гонорує 90% підтримкою громади міста. Нащо нам така сім'я (громада) за Вашою логікою?
Всі йдуть протореною доріжкою:" Після мене хоч потоп".Не всі. Але більшість, погоджуюсь.
Я би розділила ваш пессимізм, якби не знала декількох випадків, коли працівників не звільняли, а просто знімали людей з реєстрації, щоб не платити податків. Думаю, що це непоодинокі випадки.Ви самі підтверджуєте мої слова - загальний розмір ФОП впав. Це не мій песимізм, це наш з Вами реалізм :)
А ФОП мусить зрости цього року хоча би за рахунок запуску хімічних виробництв. Сьогодні говорила з працівником олефінового. Всіх перевели на повну ставку. Правда, я дуже скептично ставлюсь до планів швидкого введення в експлуатацію після 2 років зупинки. На виробництві такі номери рідко проходять.А якби Ви знали реальну долю "хімії" у надходженнях по податку з фізичних осіб - Ваш скепсис був би ще більшим. Ця доля найбільша, але не ключова. Тому не буде росту за рахунок "хімії" на 15 млн.грн.
Ви перекрутили мою фразу . Я писала:Ви писали так:
заплановане зростання суми єдиного податку в 5 разів (максимально до 1000грн. на місяць) збільшить надходження до місцевих бюджетів. Я не помиляюсь? За винятком відрахувань у Пенсійний фонд, решта іде у місцевий бюджет? А оскільки грошей уряду не стає катастрофічно, то можна очікувати,Тобто, Ви ув'язали надходження до місцевих бюджетів з катастрофічною нестачою грошей в Уряду. Повірте, Уряду до місцевих бюджетів наразі "глибоко фіолетово".
Ви маєте рацію. Я не довела думку до логічного закінчення. Мені здається, що підняття ставки єдиного податку призведе до того, що буде невигідним реєструвати найманих працівників підприємцями на єдиному податку. Відповідно зросте ФОП.А ви думаєте, що після цього єдинщики підуть оформляти "найманців"?! Та вони при 200 грн. (max) цього не роблять, а при 1000грн. і поготів! :)
Правда, є ще пессимістичний варіант. Підприємці взагалі офіційно розрахують найманих працівників (про що вже писала раніше).О! Все ж Ви знаєте! :) Погоджуюсь.
Ну, тут вже все в руках наших шановних контролюючих органів.А ще нам треба "контролерів за цими контролерами". І ще "перевіряючих контролерів за контролерами". :=)
Бачу, що піаритись і Ви трохи вмієте!Так. Я не витратив цілий рік роботи з Насаликом дарма :=)
вона не компенсувала в повній мірі ні витрат, які несе підприємець за найманих працівників, ні подання звітності в наші фонди.Ми і не могли цього зробити, не наші повноваження на жаль...
Пане Ігоре, я не сперечаюсь з Вами по суті. Так, бюджет нереальний. Я просто заради справедливості показую, що є теоретичні шанси збільшити дохідну частину відносно минулорічної. А що буде практично - час покаже.Погоджуюсь, курчат восени рахують!
А що, рада у нас така нетямуща? Їй хто-небудь голову може задурити? Навіщо нам така рада?
А де здоровий глузд нашої мами? Це ж вона має представляти інтереси сім'ї, її для цього обрали.Вживаючи Ваші аналогії мушу дати коментар, хоч так не хочеться вклинюватись у майже лебедину пісню про формування бюджету.
Не спіши. Вже спішили, коли затверджували.Цікаво, по чому судиш про спішку? Я ще не бачив ради, щоб у такий короткий термін від ознайомлення до прийняття втискувалась в одну добу. Може десь і живуть віртуози фінансисти, які за одну ніч вникнуть у не малий фінансовий документ та будуть спроможні прийняти якісь суттєві зауваження. А саме так і відбувалось у нашій раді (тато ж креативний технолог, ще той...): - перший раз проект бюджету мама побачила у ніч перед сесією і то в скороченому варіанті (без прогнозованих цифр КМУ, без факту виконання минулих періодів) Так що тато все зробив, аби мама менше гризлася бюджетом, бо не дай Боже якісь заначки ще б познаходила. Навіщо ж скандалу у сім'ї?
Ну і сімейка у Вас з паном Ігорем вималювалась. Жах!Не знаю яка в Ігора, але я в чужу сімю не лізу. В мене своя. Тай у Вас бачу инша чим у нас. :hot :bouquet:
Ну і сімейка у Вас з паном Ігорем вималювалась. Жах!"Не у нас, а у Вас!... Не нам, а Вам!..." ("Операция "Ы" и другие приключения Шурика", Трус (Г.Вицин))
А у мене все так чинно починалось...Хотіли, як краще. Вийшло, як завжди... :)
А восени зясувалось, що татові премія аж ніяк не світить, бабуся захворіла і грошей зайвих не має, а у дитини за літо ніжка виросла і її чобітки стали А-витратою, татове взуття, відповідно, стало В-витратою, а мама походить в старих чоботах четвертий сезон і нічого з нею не станеться.
Ну і сімейка у Вас з паном Ігорем вималювалась. Жах!А у Вас сімейка якась вийшла нещасна та не прогнозована. (http://s12.rimg.info/c1c295184dfc6264a042505e0f87f88a.gif) (http://smajliki.ru/smilie-825742695.html) Для таких, важко прогнозованих сімей, створюється резервний фонд і у Вашому випадку чималий. Так, про вся випадок, хто знає що в кому в голову стрілить. Сімя то не прогнозована. :) :bouquet:
Тобто, Ви ув'язали надходження до місцевих бюджетів з катастрофічною нестачою грошей в Уряду. Повірте, Уряду до місцевих бюджетів наразі "глибоко фіолетово".Цілком погоджуюсь, що Уряд питання місцевих бюджетів не цікавить . Але я писала трохи інакше:
Якщо врахувати, що в бюджеті країни ситуація ще гірша і незабаром нас потішать змінами в податковій сфері, то теоретично дохідна частина може значно збільшитись.
А оскільки грошей уряду не стає катастрофічно, то можна очікувати, що такі податкові новації вступлять у дію з моменту опублікування, а не з початку нового бюджетного року.Поясню. Ви і самі в курсі, що за законодавством України всі зміни в оподаткуванні не можна запроваджувати у поточному році, а тільки в новому бюджетному році. Але я більше ніж впевнена, що цією нормою закону наш вельмишановний Уряд просто знехтує і запровадить свої новації ще цього року. Думаю, що в першу чергу це мають бути міри по наповненню Пенсійного фонду і державного бюджету, а в пакеті з ними підуть і інші фіскальні заходи, в т.ч. ті, які збільшать надходження до місцевих бюджетів ("гулять так гулять"). Це моє бачення ситуації. Побачимо, чи так все відбудеться.