Вільний форум міста Калушa

Калуш => Новини => Тема розпочата: oleg1981 від 15 Травня 2012, 20:40:14

Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 15 Травня 2012, 20:40:14
Укрзалiзниця вiдмiнила купу поiздiв  :ban
№45/46 «Львов – Адлер», №21/22 «Мариуполь – Львов», №97/98 «Львов – Киев», №115/116 «Харьков – Трускавец», №127/128 «Кременчуг – Знаменка – Львов», №133/134 «Луганск – Львов», №137/138 «Ивано–Франковск – Киев», №141/142 «Черновцы – Ивано–Франковск – Москва», №147/148 «Львов – Киев, №169/170 Киев – Львов, №253/254 Киев – Львов, №268/267 «Львов – Херсон», №349/350 «Яремче – Харьков», №351/352 «Одесса – Черновцы», №603/604 «Черновцы – Львов».
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: TRITONOS від 15 Травня 2012, 21:36:55
А вони подумали яку нагрузку получать ті поїзди які лишилися? Ті уроди зі своєю рентабельністю далеко запливуть... :butcher :ganba
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: ulgur від 15 Травня 2012, 22:05:00
Хай сидять бандероси влітку подомах а не по курворвортах шляються.  І в Карпати нема чого влітку їздити? (на лижах і так не поїздиш)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: qwer від 15 Травня 2012, 22:37:14
В частности, "Укрзализныця" отменила два из трех ночных поездов по маршруту Киев–Львов, в том числе самый популярный поезд №91/92, который выезжал из Киева в 22:15 и прибывал во Львов в 6:32. Этот состав находился в пути всего 8 ч., тогда как поезд №359/366 ехал до Львова около 14 ч. Фактически №91/92 остался в расписании, но ездить он будет по маршруту №359/366 и выходить из Киева в 15:40, а прибывать во Львов в 4:37.

Отмена львовского поезда вызвала негативную реакцию среди Интернет-пользователей. На гневные комментарии в блогосфере в пятницу ответил премьер-министр Николай Азаров. На своей официальной странице в Facebook он написал, что выступает против отмены ночных поездов после введения дневных экспрессов. В частности, премьер отметил, что поручит руководству "Укрзализныци" не допустить отмены существующего поезда №91/92. "Иногда я не совсем согласен с руководством железной дороги. Порой удобно провести ночь в поезде, чтобы рано утром быть в каком-то городе, потратить день на решение определенных вопросов, а вечером вернуться домой, – написал Азаров. – Система, при которой будут курсировать только дневные поезда, может быть неудобна для тех, кто бережет свое время".
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Сонечко+ від 16 Травня 2012, 12:36:15
Маразм. Підтверджую таке явище - вчора їздили до Львова у консульство. Так назад ввечері уже не було чим вибратись. Поки справи вирішили  і добрались до вокзалу уже була приблизно 7 вечора. Потягів - 0 до Франківська.
А тепер через відміну Чернівців-Івано-Франківськ-Москва(млинець - про це вчора не знали!) ще й на Москву не вибратись звідси.  :ganba :o :help :prapor: :punish :ganba
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Отаман від 16 Травня 2012, 17:45:34
вся фішка в тім що вантажні перевезення-то бабло.
а пасажирські-збитки.
а УЗ поділена на общак на всі 100%
ссуть з них що можуть,кровопивці
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: doktor-maks від 17 Травня 2012, 03:13:40
Дозвольте висловити свою думку
накипіло
На вищому рівні власть імущі думають, що навіть для середьного класу це вигідно
але ж не вигідно ніяк
сісти на поїзд вдень, прибути ввечері, зняти готель, вдень зробити справи, потім знов зняти готель, почекати на експрес або на ранішний поїзд...
колиcь це робилось за раз
вони що? нас за дурнів мають?
із своїми швидкісними потягами?
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 17 Травня 2012, 09:25:30
Цитувати (вибране)
Єдіноначаліє є символ благоустрою

Покращення вже сьогодні...

Знаєш, Макс, коли була Тимошенко, найбільше зло, яке кидалося у очі, то було те, що вона вчилася на своїх помилках. Тобто виникала ситуація, вона (уряд) кидалися героїчно ту ситуацію виправляти, а тоді бачили, шо "нє туда" і виправляли вже ту ситуацію, яку самі створили.

Тоді багато хто (у тому числі і на форумі) казали, що уряд Азарова на багато професійніший.

Звісно можна сказати, що залізниця то окремий суб'єкт, але цей уряд впевнено йде по тих самих граблях.
Плюс до всього, на відміну від попереднього, впроваджує "реформи" - будь він неладний!



Відповідь від: 17 Травня 2012, 09:24:00
А Азаров у блогах і соцмережах, після інтернет-протестів постійно лиш то і робить, що робить собі гарне лице.
Мовляв, а я ж казав, що то недобре...

ФЕ!!! :ganba
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 17 Травня 2012, 09:53:15
Маєш шанс попасти в список юлеботів ))))
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 17 Травня 2012, 09:57:58
Я вже в тім списку  :=) :drink
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: bornslippy від 19 Травня 2012, 14:08:14
хлопці будьте мудрі. виглядає так ніби при тимошенко була ...опа , але не така ... опа як при янукевичкусу. :D
Відповідь від: 19 Травня 2012, 14:07:29
з.і. знов починаємо вибирати з сортів ?! :prapor:
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 19 Травня 2012, 14:11:54
Такого як зараз то точно не було
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: koliaillich від 19 Травня 2012, 14:24:41
А что Тимошенко была президентом?или полномочия имела как у Януковича?При президенте Ющенко надо сравнивать и при президенте Януковиче.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 19 Травня 2012, 15:00:46
Згідний
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: bornslippy від 19 Травня 2012, 17:56:45
Такого як зараз то точно не було
хто знає? ніхто ж не думав що помаранчева революція так безславно закінчиться.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 19 Травня 2012, 22:23:05
просто нема слів, хтів написати пару матюків, але краще не буду :censore
Відповідь від: 19 Травня 2012, 22:22:07
все роблять для покращення нашого життя
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 20 Травня 2012, 08:00:25
Квиток на Hyundai зі Львова коштуватиме 475 грн, з Донецька - 564, з Харкова - 423  http://expres.ua/digest/2012/05/19/66633 
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 21 Травня 2012, 12:47:54
Сидіть і не рипайтесь. Або: Чому скасування нічних поїздів – погана ідея для Януковича і Азаров
http://www.pravda.com.ua/columns/2012/05/21/6964931/
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 21 Травня 2012, 13:12:18
Цитувати (вибране)
Чинна влада таки віртуозно навчилась дозувати капості, зупиняючись або швидко даючи задній хід щоразу, коли чергове "покращення" загрожує їй негайними негативними наслідками.

Чуйка на ці наслідки в неї видатна. Зате щодо всього, що стосується довготермінової перспективи, – цілковита сліпоглухота. Можливо, це тому, що ця влада не має довготермінової перспективи?

Гарно сказано.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Speranza від 21 Травня 2012, 17:28:40
Яка там довготермінова перспектива у партії регіонів...
Вже навіть дружина Ахметова збирається просити в Англії дозвіл на проживання.
В них одна персектива: по-більше накрасти...і вчасно втекти.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Сонечко+ від 21 Травня 2012, 17:33:00
Цитувати (вибране)
Нарікати на те, що щось там скасувалося, пасажири не мають морального права, адже, як нам мільйон разів було повторено, пасажирські перевезення в Україні нерентабельні.
З таким підходом УСІ потяги можуть замінити на сидячі експреси  :ganba. А не подумали, що хтось не може сидіти?! довго. Чи те, що просто не в змозі платити 1500грн замість 700грн і при цьому із комфортом(бо маєш змогу лежати, а не йорзати по сидінню)?! І зрештою просто зручніше ввечері, коли уже так не парить, лягти наполичку, а вранці - уже гуляти у потрібному місті. Тим більше, що потяг, наприклад, Чернівці-Івано-Франківськ-Москва завжди переповнений. Який же він "не рентабельний"? А на 141-142 "Київ-Івано-Франківськ" так і не завжди квитки можеш дістати - все бронюється ще попередньо. Що ж тоді рентабельно?! Те, що йде на Донецьк і Луганськ?
До слова, потяг Чернівці-Франківськ-Москва наче відмінили. Але як! - йде потяг "Чернівці-Львів", а потім 1-2 вагони перечіпляються на потяг "Львів-Москва". А що ж у такій зміні рентабельнішого?! Чи Укрзалізниця увійшла "в долю" з готельним бізнесом?
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: qwer від 25 Травня 2012, 16:10:42
Колесников поклялся вернуть ночные поезда

http://news.mail.ru/inworld/ukraina/economics/9067127/?frommail=1 (http://news.mail.ru/inworld/ukraina/economics/9067127/?frommail=1)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 25 Травня 2012, 19:43:30
Обращения граждан вынудили власти восстанавливать ранее отмененные поезда
http://focus.ua/economy/232939/
Відповідь від: 25 Травня 2012, 19:33:04
Вони перше повідміняли, а потім вивчають попит, просто жесть :=)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 25 Травня 2012, 20:34:01
Львів Київ повернули вже
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: doktor-maks від 27 Травня 2012, 00:47:19
Цитувати (вибране)
Єдіноначаліє є символ благоустрою

Покращення вже сьогодні...

Знаєш, Макс, коли була Тимошенко, найбільше зло, яке кидалося у очі, то було те, що вона вчилася на своїх помилках. Тобто виникала ситуація, вона (уряд) кидалися героїчно ту ситуацію виправляти, а тоді бачили, шо "нє туда" і виправляли вже ту ситуацію, яку самі створили.

Тоді багато хто (у тому числі і на форумі) казали, що уряд Азарова на багато професійніший.

Звісно можна сказати, що залізниця то окремий суб'єкт, але цей уряд впевнено йде по тих самих граблях.
Плюс до всього, на відміну від попереднього, впроваджує "реформи" - будь він неладний!



Відповідь від: 17 Травня 2012, 09:24:00
А Азаров у блогах і соцмережах, після інтернет-протестів постійно лиш то і робить, що робить собі гарне лице.
Мовляв, а я ж казав, що то недобре...

ФЕ!!! :ganba

Цитувати (вибране)
Єдіноначаліє є символ благоустрою
Це вислів (а також мій підпис) із одного православного трактату
із Яником аж нічого спільного не має
Уяви собі на небі парламент, або демократію

Про потяги
Нічні мають бути, і нехай не брешуть, що вони не "востребувані"
завжди на Франківськ та у Львів в день відправлення неможливо було взяти квиток
і навпаки - у Київ
ця влада настільки лицемірна...
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Отаман від 28 Травня 2012, 17:26:37
 В новом поезде "Хюндай" отказали тормоза в первом же рейсе. ФОТОрепортаж

"Кофе заказали у стюарта. Так и не дождались, с формулировкой - поставили дешевую домашнюю кофеварку, она накрылась.

 Принесли в замен стакан сока апельсинового и содрали 6 грн. (Это первый класс). Никаких ланчбоксов в помине, никто не слышал про них."

 Европейские цены - "европейский" сервис

"Межвагонные двери автоматически не открываются. Тягаем руками, как всегда."

 Эт правильно. А то наш народец сломает еще автоматику. Отключить немедля!

Гадкий народец не хочет и во втором классе ездить! А ведь билет там стоит всего 300 гривен. Это же чашка кофе по меркам членов кабина.

"Жаль, я постеснялся снять, в каких выражениях крыл народ ЖД на ст. Миргород, когда им говорили, что вместо 70 грн (за отправление в 9.32) прямо сейчас надо платить 220...
Не верю! Не может наш народ так ненавидеть партию и правительство!

"Короче сомнений не осталось - хюндаи это обычный регио-экспресс, который мог бы заменить электрички типа Киев-Жмеринка. Цена завышена, было бы странно если бы не была завышена..."

 "Они взяли обычный региональный поезд (электричка по нашему) и укомплектовали его рядами сидений как в интерсити. В обычном региональном в каждом практически вагоне большие ниши на входе, велосипеды чтобы ставить, чемоданы, коляски."

Исходя из сегодняшних цен, покупка состава из девяти вагонов украинского производства и пассажирского двухсистемного локомотива обошлась бы УЗ в порядка $15 млн., тогда как один электропоезд HRCS2 Hyundai Rotem стоит почти $30 млн.

 Забраковав поезда украинского производства, Министр инфраструктуры Борис Колесников "похоронил" рабочие места в Украине.

 Засим все. Да снизойдет на нас сила Покращення!
ПС: И не забудьте проголосовать за Партию ****онов!

http://censor.net.ua/photo_news/207191/v_novom_poezde_hyundayi_otkazali_tormoza_v_pervom_je_reyise_fotoreportaj
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Отаман від 28 Травня 2012, 22:23:18
За даними дописувачів Клубу залізничників, Корейський електропотяг "Хюндай", який проходить випробування на залізничній ділянці Харків-Полтава, уже зазнав зовнішніх механічних ушкоджень. Потяг виявився на 10 см ширшим (!) і зачіпляє платформу в Харкові. Через зіткнення з пероном однієї із станцій на золочівському напрямку у поїзда розпоротий кузов і двері. У потяга також уже відсутній один "ріг", який також відлетів від зіткнення з "українськими реаліями".

 Крім того, "Хюндай" так і не досяг ще визначеної максимально ї швидкості в 160км, він зірвав контактну мережу вже при швидкості 140 км / г. А на на ділянці між ст. Шпаківка і ст. Пересічна корейський диво-потяг зірвав близько 400 м контактної підвіски і "з м'ясом" вирвав один пантограф, розтрощивши при цьому усе його кріплення.
http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,212133946,212134194&attempt=1
 покращення.... вдвічі дорожчі поїзди та квитки
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 28 Травня 2012, 23:14:21
ей хлопці ,якби ви читали на форумі ще щось крім головної сторінки,то побачили б що таке вже давно було  ;) :P  http://forum.kalush.info/index.php/topic,2376.msg125838.html#msg125838
Відповідь від: 28 Травня 2012, 22:30:43
Діагноз від Колеснікова-ПРохюндея усім, кому не сподобались "золоті" електрички: лошки і юлеботи!

http://expres.ua/news/2012/05/28/67174
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Отаман від 29 Травня 2012, 00:10:45
Следя за активностью Министерства инфраструктуры во главе с Борисом Колесниковым, поражаешься фантазии дорвавшихся до власти «бизнесменов». Такое впечатление, что они никак не способны осознать: их задача как людей, борющихся за звание державных мужей -повышать уровень благосостояния граждан, а не вытряхивать последние копейки из карманов последних. Но, увы, жадность - великая вещь, и вместо заботы о гражданах в глазах разномастных колесниковых мы видим лишь призрачный блеск монет.



(hvylya.org) - Чего стоят хотя бы последние инициативы Министерства инфраструктуры. Так, у Колесникова объявили, что билеты в скоростных поездах будут в 2 раза дороже, чем в скорых, - в частности, проект соответствующего приказа Министерства инфраструктуры «Об утверждении тарифов на перевозки пассажиров, багажа и грузового багажа железнодорожным транспортом во внутреннем сообщении» размещен на сайте ведомства. В документе сказано, что «стоимость проезда пассажиров в вагонах 1-го и 2-го классов скоростного поезда Интерсити+ (ИС +) определить путем умножения стоимости проезда соответственно в купейном, плацкартном вагонах скорого поезда на коэффициент 2,0». Кроме того, согласно проекту приказа, стоимость билета и плацкарты на поезда Интерсити+ (ИС+), которые отправляются в четверг и субботу, будет определяться с коэффициентом 0,9, на поезда, которые отправляются в пятницу и воскресенье, - с коэффициентом 1,1.

Заметим, что, согласно новой классификации пассажирских поездов, Интерсити+ (ИС+) - это дневной скоростной поезд, курсирующий в прямом сообщении. Требования: маршрутная скорость 90 км/ч и более при допустимой скорости до 200 км/ч, вагоны с местами для сидения 1-го и 2-го класса.

Вообще круто. Понятно, что в наш век скоростей любой уважающий себя человек понимает, что скорость - это время, а время, понятно, деньги. А потому желающих ехать именно скоростным, а не скорым поездом, будет хватать. Даже вроде как по-европейски. Там тоже за скорость принято доплачивать, и европейцы не сетуют. Кстати, классификация поездов, предлагаемая Колесниковым для Украины, соответствует европейской, где их в делят на четыре основных типа: пригородные, региональные, скорые и высокоскоростные (правда, практически во всех странах они делятся еще на несколько подтипов).

Но давайте все же разберемся, что именно прикрывает делец Колесников со своими чудо-министерством (которое все больше похоже на мозговой центр по изобретению новых схем узаконенного вымогательства и дерибана) «европейской практикой» и «европейским опытом».

В Европе, как известно, скоростные поезда давно стали нормой, и они - что самое главное - действительно являются скоростными. Так, поезд французской компании Alstom в 2007 году установил рекорд скорости, разогнавшись до 574,8 км/час. Конечно, не везде по ЕС можно встретить такую резвость, но и в среднем региональные высокоскоростные поезда в Европе развивают скорость 260-300 км/час. Подобные скорости поневоле выдвигают особые требования и к самим поездам, и к оборудованию железных дорог, и к мероприятиям по организации безопасного движения на них.

Так, согласно требованиям Французских железных дорог - SNCF (и они в общем-то универсальны по Европе) для высокоскоростных магистралей, выделенные пути проходят вдали от населенных пунктов, в обход городов. На всех участках, где поезда набирают скорость порядка 300 км/час и выше, стоят специальные сетки высотой 2 метра, широко используется прокладка на многих участках путей под землей - по тоннелям. Конечно, и в Европе животные часто забредают на пути, а потому вскоре после того, как 30 лет назад поезда Франции стали ездить со скоростью выше 260 км/час, для перегона домашних животных через магистрали также построили специальные тоннели.

Особые требования и к конструкции поездов с тем, что если ЧП все-таки произойдет, максимально быстро устранить их последствия. Отличительная черта таких поездов - комфортабельные условия для пассажиров: они оборудованы телевизорами, телефонами, розетками для ноутбуков, аудиосистемами и тому подобными приспособлениями. Многие типы этих экспрессов развились в мощные национальные системы, охватывающие большинство внутренних магистральных линий. К ним относятся TGV (Франция), InterCityExpress (ICE, Германия), Eurostar Italia (ES, Италия), High Speed Train (HST, Великобритания), X2000 (X2, Швеция), Signatur (Норвегия) и др.

Понятно, что в таких условиях человек, покупающий билет на высокоскоростной поезд, знает, за что он платит - скорость плюс комфорт. Кстати, цена на билет на высокоскоростной поезд выше, чем на обычный региональный, но уж никак не в 2 раза.

Колесников же по сути предлагает драть деньги за дневной скоростной поезд, курсирующий в прямом сообщении, со скоростью 90 км/ч (фразу «и более при допустимой скорости до 200 км/ч» позвольте считать шуткой - для этого нужны новые дороги и новые поезда), с вагонами с местами для сидения 1-го и 2-го класса. В понимании Колесникова - это «европейский» скоростной поезд.

Позвольте, но ведь по сути речь идет о группе поездов, которые известны и в Европе. В  немецкоязычных странах они называются Schnellzug (D), Sneltrein в Нидерландах, Rychlik (R) в Чехии и Словакии, Diurno в Испании, Rapido в Португалии, а в некоторых странах просто - Express. Это категория, которая в Украине называется скорым поездом. Все эти поезда останавливаются только в крупных и средних городах, могут пересекать всю страну и даже несколько стран. Салон может быть поделен на купе по шесть-восемь мест, также такие поезда имеют в своем составе вагон-ресторан или буфет. Одно из требований к таким поездам - средняя скорость не ниже 90 км/ч и остановки не длиннее трех минут. Ба, так ведь об этом Колесников нам и рассказывает!

То есть то, что Колесников и Министерство инфраструктуры называет «скоростным поездом» за который надо платить в 2 раза больше, чем за скорый, является в Европе обычным скорым поездом. Вопрос: что ж тогда в понимании Колесникова «скорый поезд»? Добавим, что за скорый поезд в Европе существует доплата к основному тарифу, но - до 30%, однако никак не 100%, как предлагают наши «бизнесмены» в министерских креслах.

...А Министерство инфраструктуры во главе со своим боссом никак не уймется. В добавку к своим «скоростным» бредням оно инициирует введение дифференцированных цен на железнодорожные билеты в зависимости от календарных периодов и дней недели. Согласно планам Колесникова, предполагается введение регулирования стоимости билетов и багажа при помощи коэффициента индексации в течение 13 календарных периодов. Самые низкие коэффициенты будут применяться 31 декабря - 0,7 и 9 мая - 0,8. Самый высокий - в период летних отпусков: с 1 июня по 31 августа - 1,07 от стоимости билетов.

Стоимость билетов будет зависеть также от класса вагонов, а коэффициент будет варьироваться от 1,2 в региональных поездах до 3 в специально оборудованном «семейном» купе вагона «СВ». Например, стоимость проезда пассажиров в вагонах 1, 2, 3 классов региональных поездов будет определяться умножением стоимости проезда в общем вагоне на коэффициент 1,2. При определении стоимости проезда в купейных вагонах будет применяться индексация в таком порядке: с 1 апреля 2012 - 1,034, с 1 июля - 1,069, с 1 октября - 1,105.

По информации генерального директора государственной администрации железнодорожного транспорта «Укрзализныця» Владимира Козака, которую он озвучил в интервью изданию «Сегодня», стоимость проезда в купе в 2012 году увеличится на 14,3%. То есть суть введения коэффициентов понятна - ничего не делая в плане повышения комфорта или ремонта подвижного состава, запутать народ и повысить цены на билеты. Лихо, ничего не скажешь.

Но больше всего радует логика Колесникова - такое впечатление, что в кресло министра попал мелкий спекулянт с колхозного рынка, стремящийся подзаработать «в сезон» и урвать лишнюю копейку во что бы то ни стало. Понятно, что уважающая себя украинская семья летом, в период каникул и отпусков, не будет сидеть в душной городской квартире. А потому, хочешь-не хочешь, плати дополнительно за то, что решил летом выехать к морю или просто к бабушке в деревню. И, что характерно, ничего взамен за эти затраты гражданин не получает.

В общем, логика тут не государственных мужей, а контролеров из маршрутных такси, где задача одна - набить побольше народу в машину, дабы урвать лишнюю гривну.  А там хоть трава не расти.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Сонечко+ від 30 Травня 2012, 22:35:04
Заради цих експресс-електричок ми влізли перед корейським банком у колосальні борги, які і за 10 років не віддамо :ganba. У таких "швидкісних" експрессах уже відмовляють гальма :o - кажуть, що то криві рейки "розсипають" новенькі експреси. Новенький сучасний потяг і одного рейсу не протягнув без поломок. Прикол - новенький потяг не зміг навіть з першого разу від перону від"їхати. Обіцяного вай-фаю немає. І не швидко ще буде, зато вартість його уже закладена у вартість квитка. Сидіння не зручні - 40см шириною - співчуваю товстунам і пасажирам з грудними дітками. Їм особливо - ні перепеленати дитя, ні вкласти зручно поспати, ні...А як чудово людям з нестабільним вестибюлярним апаратом, яким всю дорогу прийдеться їхати спиною - так стоять крісла у вагонах. :butcher
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 15 Червня 2012, 14:21:46
Hyundai вже учетверте зламався у дорозі. Застряг у лісосмузі
http://expres.ua/news/2012/06/15/68220
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 05 Жовтня 2012, 21:18:33
http://expres.ua/video/2012/10/05/74668
http://www.youtube.com/watch?v=7YTIV7AJYjw
Цитувати (вибране)
"На обличчях пасажирів "Хюндая", що припали до шибки в той момент, коли поїзд українського виробництва невимушено обганяв імпортного побратима, можна було побачити всі почуття. Від подиву до захоплення, від гордості за свою країну до образи, що купуємо імпортну техніку в той час, коли маємо свою більш високого класу", - відзначили в прес-службі.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 23 Грудня 2012, 19:40:25
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/532643_448694401847182_474083427_n.jpg)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 23 Грудня 2012, 19:42:38
І блін не судить ніхто нікого  :o  :=)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 23 Грудня 2012, 20:02:21
Цитувати (вибране)
А судьи кто?

З комедії  «Горе от ума» (1824) А. С. Грибоедова (1795—1829). Слова Чацкого (действ. 2, явл. 5).
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: doktor-maks від 27 Грудня 2012, 13:28:50
Шок! Швидкісний потяг Hyundai прийшов вчасно (http://uareview.com/hyundai-vchasno/)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Отаман від 01 Січня 2013, 23:24:33
"Коли поїхав перший Хюндай обкатуватися з Харкова до Золочева, його розкачало з боку в бік так, що своїм кузовом він чіплявся за високу платформу. Хитало так, що лижа пантографа (струмоприймач, який з’єднує вагон з контактними мережами – Авт.) підлетіла під провід і порвала контактну мережу. Чи можна таке було запускати в експлуатацію?", - розповідає автору машиніст Південної залізниці Микола Верба.
"У нас на Полтавській ділянці був випадок, що Хюндай зупинився на підйомі і заблокувалися всі двері! Тому локомативна бригада не могла вийти, щоб закріпити, щоб він не покотився. І він покотився, цей Хюндай, Слаба Богу, що спуск був маленький, і він зупинився, але це була аварійна ситуація, і про це ніхто не говорить", - говорить "Україні молодій"  машиніст кременчуцького ДЕПО Сергій Москалець. 
http://tvi.ua/new/khyunday_znovu_zaznav_soromu
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: asin від 01 Січня 2013, 23:54:29
Таке могли робити диверсанти.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 02 Січня 2013, 00:05:17
Боря не диверсант.
Боря бізнесмен.

От робить всіляку муйню Табачник - чому лише студенти бастують?
Зорбив Колєсніков економічний злочин - чому ніхто не виходить на демонстрації.

А тому, що ПР як і пообіцяла виплачує пісьонерам пенсії за рахунок наших з вами дітей.
І ті пісьонери, які раніше так гарно на мітинги ходили зараз не ходять. Бо є пенсія, а можуть і не дати.
А тих пісьонерів у нас 2/3 дорослого населення.


Хто винен?

Молодь погана!

 ;)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: doktor-maks від 28 Лютого 2013, 19:46:06
Укрзалізниця обладнала системами супутникової навігації майже 2 тис. локомотивів
Приховано: Показати

Роботи з обладнання локомотивів системами супутникової навігації для відстеження руху поїздів перебувають на завершальному етапі, повідомляє Укрзалізниця.

Як вдалося дізнатися Корреспондент.biz, на цей момент з 2 тис. локомотивів, визначених під установку систем, обладнані 1980 тягових агрегатів, у тому числі 1100 вантажних і 511 пасажирських електровозів, а також 329 вантажних і 40 пасажирських тепловозів.

Також розробляється відповідне програмне забезпечення, яке дозволить контролювати дієздатність обладнання систем супутникової навігації з кожного локомотивного депо та аналізувати переміщення локомотивів за вибраний проміжок часу.

http://ua.korrespondent.net/business/companies/1514423-ukrzaliznicya-obladnala-sistemami-suputnikovoyi-navigaciyi-majzhe-2-tis-lokomotiviv

Щоб потяги з рейок не з'їхали наліво десь у поле похалтурити,
а також, щоб відстежувати місцезнаходження Хюндай
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: DVania від 16 Липня 2013, 12:09:19
Сьогодні в Україні подорожчали квитки на потяги (таблиця)
http://www.unian.ua/news/583754-sogodni-v-ukrajini-podorojchali-kvitki-na-potyagi-tablitsya.html
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Петрович від 10 Серпня 2013, 09:05:59
На Украине заблудившийся поезд привез пассажиров не в тот город (http://lenta.ru/news/2013/08/09/lost/)

Цитувати (вибране)
На Украине пассажирский поезд, следовавший по маршруту Львов—Запорожье, свернул не в ту сторону. В результате, как сообщает «В городе», он приехал в Днепропетровск, которого в маршруте не было.

Ну і де взяти смайл фейспалм?  :o
Як там в пісні: "Он шёл на Одессу, а вышел к Херсону"  :D

Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: doktor-maks від 10 Грудня 2013, 19:58:19
Hyundai вже учетверте зламався у дорозі. Застряг у лісосмузі
Нагадаємо, за минулу зиму поїзди Hyundai ламалися більше 10 разів.

Сьогодні, 10 грудня, у Харківській області сталася перша в цьому сезоні поломка швидкісного поїзда Hyundai на рейсі Київ-Донецьк (http://ua.korrespondent.net/ukraine/events/3276118-poizd-Hyundai-kyiv-donetsk-prostoiav-bilshe-trokh-hodyn-cherez-obryv-drotiv)

До місця призначення поїзд прибув із запізненням близько 3,38 години.

тобто в Донецьку відчули "покращення вже сьогодні"

ця нікчемна влада "проффесіоналів" закупила потяги, які непридатні до зимових умов експлуатації - аварії у зимовий період то вже закономірність
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 01 Жовтня 2015, 13:35:53
Запускають новий дизель Львів-Чернівці
https://www.facebook.com/lviv.railway?fref=nf
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 01 Жовтня 2015, 15:30:17
Не через Калуш  :(
Хоча тут швидкісний неможливий :(
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 01 Жовтня 2015, 15:41:13
Ніби все добре там починалось,і під Франківськ дещо поправили графік.Квитків Івано-Франківськ Львів нема в продажу.Змушують купляти з Чернівців.Правда в зворотню сторону є.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 01 Жовтня 2015, 15:46:08
Ну за 1год 45хв з Франківська до Львова це круто, тепер маршрутки ховаються :)
жаль не через Калуш :(
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 01 Жовтня 2015, 19:20:09
Фактично навіть якшо їхати в Франик автобусом, то швидше ніж на пряму на Львів автобусом.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 01 Жовтня 2015, 21:19:02
20:53 в Франківську зі Львова,хто знає коли остання маршрутка на Калуш?
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 01 Жовтня 2015, 21:20:04
Вартість проїзду 101 грн.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 01 Жовтня 2015, 21:55:58
Цитувати (вибране)
20:53 в Франківську зі Львова,хто знає коли остання маршрутка на Калуш?
вроді в 21,00 колись була
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: sala-svetlana від 02 Жовтня 2015, 00:44:52
остання маршрутка  з Франківська на Калуш в 21.05
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 02 Жовтня 2015, 07:21:03
Ну тоді з Калуша на нього клієнтів буде мало.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 02 Жовтня 2015, 09:45:40
Ну за 13 хвилин можна добігти  :)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 03 Грудня 2015, 13:56:59
Запускают новий паротяг до Львова  ;)

Правда Калушани збоку...
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 03 Грудня 2015, 17:34:16
Львів – Івано-Франківськ – Львів.. Розклад такий собі,але враховуючи що дизель і так простоює без діла вдень то хороший варіант  :).
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Сонечко+ від 06 Листопада 2016, 20:26:31
А як зі свого відео викласти зараз на форум? Їхала у суперовому потягу з Одеси. Просто не могла не зазняти хоч своє купе
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 06 Листопада 2016, 20:29:50
Кидайте на Ютюб , дальше розберемось  ;) ;)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Сонечко+ від 06 Листопада 2016, 20:32:29
а без ю-туба? (не дуже хочу, щоб воно аж так широко виходило в маси))
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 06 Листопада 2016, 20:39:09
Цитувати (вибране)
не дуже хочу, щоб воно аж так широко виходило в маси
як би ти не кидала в нет, воно може розійтися в маси, такщо кидай на ютуб ;)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 06 Листопада 2016, 20:42:14
Кидай , ми нiкому не скажимо  ;)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 19 Лютого 2017, 17:47:57
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16807708_1880797508798296_2116829028130393523_n.jpg?oh=01e58484f882cfcf7d96a5756673596b&oe=592B89CC)
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16832285_1880797522131628_5060680239154310614_n.jpg?oh=13acf3d78414550b2dbf397d425e27c7&oe=5948D8EB)
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16807233_1880797538798293_844099959324572374_n.jpg?oh=ff8c8d773a8f835d2264f7d737b177f8&oe=592AE7A3)
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16649387_1880797478798299_3077623286003069171_n.jpg?oh=84d4b238da66098617e5d38e807eeb3c&oe=5937E909)
(https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16864508_1880797482131632_1524720059848998210_n.jpg?oh=27a483d83b0a8791ca0928b8ae0d8ccf&oe=58FDA7AA) :good
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 19 Лютого 2017, 17:49:32
А шо, гарно хтось фотошопить.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: oleg1981 від 27 Березня 2017, 02:14:06
№ поїзда:
133Л
Маршрут поїзда:
Івано-Франківськ > Миколаїв Пас

Калуш   18:45   18:47   42
Долина   19:32   19:34   70
Моршин   20:28   20:30   93
Стрий   20:50   21:10   108
Львів   22:16   22:41   183

26/03-29/05/2017 та з 2/09/2017 по 2, 5, 8, 11, 14, 17, 20, 23, 26, 29 числах кожного місяця

Згадали і про нас  :prapor:
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 27 Березня 2017, 07:44:24
Ади. То звісно добре, але ще би хоч до Львова. Я вже не кажу далі.  Спершу подумав що то той інший Миколаїв. Зробили б до Херсона. То би люди собі на море і в гори райзували
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 27 Березня 2017, 07:48:01
А ні! Все чітко! То той Миколаїв. Можна їхати на море!!!
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 27 Березня 2017, 08:20:06
Але що за абсурд. Якщо так як там пише, то означає, що він є з березня по червень, а потім лише з вересня знов є. Тобто літом, в сезон, його нема???  :o
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 27 Березня 2017, 10:22:40
може літом частіше буде ніж раз на три дні ;)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 27 Березня 2017, 11:21:28
Як на разі - то просто не буде. Хіба по старому графіку, через Ходорів і з приїздом у Херсон вночі  :facepalm:
http://kalush.info/page/shhe-odin-potjag-z-zupinkoju-na-stanciyi-kalush
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: ББА від 15 Квітня 2017, 22:50:41
Які документи потрібні для поїздки? Для обміну/викупу електронного квитка в залізничній касі документи, що засвідчують особу, не потрібні (окрім пільгових квитків). При посадці в поїзд, крім квитка, обов'язково потрібно надати оригінал документа, що засвідчує особу. Без документа вам буде відмовлено у посадці в поїзд. В подорожах з дітьми обов'язково слід мати свідоцтво про народження дитини (паспорт, проїзний документ дитини). Рекомендовано мати оригінали всіх документів! Вік дитини на момент посадки в поїзд повинен відповідати віку, зазначеному в документі. Посадка в поїзд без надання документа, що засвідчує особу пасажира, здійснюється тільки для проїзду в приміських поїздах.

Приховано: Показати
Дізнайтеся більше на сайті: https://gd.tickets.ua/uk/content/required-documents-train.html


Піпец ! В Англії нафіг нікому не потрібні твої документи . Купляй квиток і чухай на всі 4 сторони !!!     :o
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 01 Червня 2017, 09:11:56
Ну. І що? І що що Бальчун?  :towall  :dopovid

З розповіді одного з форумців...

Мав їхати до Києва зі Львова. Вирішив до Львова доїхати Миколаївським потягом, що тепер ходить через Калуш. (згічно ж ніби).
За графіком різниця між прибуттям першого і відбуттям другого 45 хв.

Стою, чекаю.
У Калуш він приходить з 25-ти хвилинним запізненням. До Долини запізнюється ще на +10 хв.

Беру таксі до Львова.
Приїжджаю, а він сволота приходить на ст. Львів точно за графіком...  >:(

А ще миколаївська бригада провідників навіть без уніформи і старезні вагони.

От така вона нова-стара УЗ.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 18 Вересня 2017, 18:05:49
Проблему електричок в Україні планують вирішити за рахунок “секонд-хенду” :good
http://www.galka.if.ua/problemu-elektrichok-v-ukrayini-planuyut-virishiti-za-rahunok-sekond-hendu/
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 18 Вересня 2017, 19:44:25
Це насправді гарна новина і мудре рішення. У нас нема і не буде ше мінімум 10 років свого виробництва електричок. А можна одночасно з Сіменсом угоду укласти і за років 5 виготовляти їх вже тут.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 19 Вересня 2017, 10:30:27
http://biz.liga.net/all/transport/stati/3709417-vladimir-omelyan-balchun-sbezhal-iz-strany.htm
Владимир Омелян: Балчун сбежал из страны

18.09.2017 09:00
Министр инфраструктуры Владимир Омелян о Maybach для жены, сбежавшем из страны Балчуне и олигархах
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 06 Жовтня 2017, 14:49:05
Через порушення громадського порядку групу пасажирів було висаджено зі швидкісного поїзда Інтерсіті+ № 706 Перемишль – Київ
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/459527/
Під час поїздки у швидкісному поїзді група пасажирів із Перемишля до Києва після відправлення поїзда зі станції Львів почали вести себе зухвало, дуже голосно розмовляти, вживати алкогольні напої, порушувати громадський порядок та заважати спокійно подорожувати іншим пасажирам.
 :moskali
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 06 Жовтня 2017, 17:57:05
:moskali
Так.
Дідо розказував, шо за Польщі такого пияцтва і близько не було.
Про мати взагалі мовчу. Їх просто ніхто не знав.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: ББА від 06 Жовтня 2017, 19:25:17
Дідо розказував, шо за Польщі такого пияцтва і близько не було.

Мій дідо казав , що прийшов москаль , налив стакан горівки і сказав "Пий" . Якщо не пєш - то або били або забирали в каталажку ( типу перевіряли чи не враг народа )  . Матюки були якісь польські
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 12 Жовтня 2017, 21:43:25
https://westnews.com.ua/zaliznichniy-shik-teper-u-nichnih-poyizdah-nas-goduvatimut/
Залізничний “шик”: тепер у нічних поїздах нас годуватимуть
(https://pbs.twimg.com/media/DL7LlBsWAAA0jTO.jpg)
І компот!) У листопаді запропонуємо сервіс повноцінного харчування в нічних поїздах.  У меню-перші страви, сендвічі, снеки, десерти.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 31 Жовтня 2017, 11:01:13

https://www.facebook.com/JSCUkrzaliznytsia/posts/1719357614764686
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22815530_1719356431431471_8762572698209590285_n.jpg?oh=e78c1314a420a485189eefc19016935e&oe=5A61A702)
(https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/22861450_1719356508098130_751762054775048747_o.jpg?oh=88db71c259598fe490f76395026559b0&oe=5AADB276)
Краще б вагони помили з хлоркою , бо такi смороди  :facepalm:
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 31 Жовтня 2017, 12:07:48
Цитувати (вибране)
Алекс Букко Гробовщики. Быстро, качественно! По всей Украине! транспорт свой.)
НравитсяЕще реакции · Ответить · 1 ч
:D :D :D
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 10 Листопада 2017, 11:53:27
Воно ще досі їде?!
http://www.youtube.com/watch?v=8r0iXZ0wbVs
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: vover від 10 Листопада 2017, 15:23:14
ну та пхають тай їде :=)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 16 Листопада 2017, 16:36:49
У мене таке цiкаве питання - як вiдомо в Европi колiя на пару дициметрiв (ну +-) вужча за росiйську . Нашу колiю будував цiсар , значить вона була европейського стандарту . А тепер вона росiйського стандарту , отже ii мали б у свiй час перекласти на ширшу . Але я нiгде не чув коли тото могло б вiдбутися , чи може я й помиляюсь ?  :unknow
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 16 Листопада 2017, 17:05:27
Очевидно, що москалі після 1939-го. бо до того часу то були залізниці різних країн.
Приховано: Показати
https://ua.korrespondent.net/ukraine/3592470-reikova-imperiia-ukrainska-zaliznytsia-zberehla-infrastrukturu-XIX-st

ПОГАНО ШУКАЄШ!
Цитувати (вибране)
Вересень 1939 року. Червона армія переходить Збруч і стрімко пересувається в напрямку Львова. Польський орел на символіці залізниць заміняється радянською символікою - на Галичині створюється Львівська залізниця. Першим кроком нової влади стала перешивка колії на радянський стандарт - 1520 мм. До цих робіт широко залучалось на обов`язкоій основі місцеве населення.

Приховано: Показати
http://firtka.if.ua/?action=show&id=9046


Відповідно потім німці знов зробили вузьку, а потім совіти знов широку.
І то ще не всьо.


Цитувати (вибране)
з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше - СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1520 мм.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 16 Листопада 2017, 17:07:36
Ось до речі відколи у Калуші є колія
Цитувати (вибране)
Будівництво колії біля Воловецького перевалу для поєднання Львова та Пешту
було розпочато 1872 р. З галицького боку слід було побудувати лінію Львів – Стрий –
Бескид з гілкою від Стрия на Болехів – Долину – Калуш – Станиславів. 16 вересня 1873 р.
Львів поєднався зі Стриєм, 1 травня 1875 р. – Стрий зі Станиславовом. Відкриття лінії
Львів – Стрий і Стрий – Станиславів відбулося з піврічним запізненням через недотри-
мання контракту підрядником. Колія Хирів – Стрий стала частиною Галицької транс-
версальної лінії й у 1876 р. стала першою державною колією в Австрії
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 16 Листопада 2017, 17:11:10
Що цікаво, австріяки мають плани збудувати колію нашої ширини до себе від нас
Приховано: Показати
http://vgolos.com.ua/news/z_avstrii_do_ukrainskogo_kordonu_hochut_proklasty_shyroku_zaliznychnu_koliyu_279643.html
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 16 Листопада 2017, 17:21:39
ПОГАНО ШУКАЄШ!
Чесно кажучи я й не шукав . Просто така подiя мала б бути вiдомою , а я про це не чув , ну тобто менi нiхто не розказував .  :-[
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 13 Грудня 2017, 10:52:32
После того, как РФ пустила поезда в обход Украины, Укрзализныця также начала рассматривать вопрос прекращения железнодорожного сообщения с Россией. Об этом в эфире 112 Украина заявил министр инфраструктуры Владимир Омелян.
http://www.youtube.com/watch?v=rzdhkBV4mMg

Бусики фореве :prapor:
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: yurko від 13 Грудня 2017, 14:12:16
То не бусики  то курва дебільна недолугість.

Як нічого зробити не вмієм, то робим шоу. І фігня, що завжди ми чогось робимо другий крок після Кацапії.

Хоча, не фігня. то теж про багато говорить.
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 15 Лютого 2018, 16:40:14
Поезд Киев-Москва стал самым прибыльным в 2017 году
Российское направление приносит деньги "Укрзализныце".

https://lb.ua/economics/2018/02/15/390210_poezd_kievmoskva_stal_samim.html
Пять самых прибыльных поездов 2017 года:

№5/6 Киев - Москва — 11 вагонов, 77% заселенности, 154 млн прибыли
№23/24 Одесса - Москва — 10 вагонов, 89% заселенности, 98 млн прибыли
№105/106 Киев - Одесса — 17 вагонов, 95% заселенности, 47 млн прибыли
№91/92 Киев - Львов — 15 вагонов, 87% заселенности, 29,7 млн прибыли
№53/54 Киев - Санкт-Петербург — 11 вагонов, 65% заселенности, 20 млн прибыли :good
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: ББА від 15 Лютого 2018, 16:53:05
кацапаваротим ковбасу перевозять ?  :o
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 04 Листопада 2018, 22:13:44
Через Львів, Івано-Франківськ і Чернівці проляже колія українського сегменту Пан’європейських сполучень від польського до румунського кордону в обхід Карпат.
http://report.if.ua/groshi/panyevropejska-zaliznycya-projde-cherez-frankivsk/?fbclid=IwAR1FifU0WumVWVlMLxMAPivciu7zNVS2BWwM1a6gMF98mwrnJnCb9bjB75Y

От тепер попре  ;)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: ББА від 05 Листопада 2018, 01:52:10
Через Львів, Івано-Франківськ і Чернівці проляже колія українського сегменту Пан’європейських сполучень від польського до румунського кордону в обхід Карпат.


Хм . А гроші звідки візьмуть ? триндіти можна багато чого
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 21 Лютого 2019, 19:11:01
https://strana.ua/news/187274-video-kak-kievljane-ne-mohut-vlezt-v-horodskuju-elektrichku-na-troeshchine.html
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: ББА від 21 Лютого 2019, 21:12:05
http://www.youtube.com/watch?v=Z8br_p_Giqs

Гу Жва -
Се редактор портал страна юа,
Страна юа - се ля відро гівна,
Хотів гівна - відкрив "Страна":
Ну і на.

Гу Жва...
Се ля рупор авек путін москва,
Мордва шука уже нове гужва.
Шука мордва нове гужва,
А може даже цілих два.

Йде Гу Жва до тюрма.
Там бон жюр до братва;
Там бон жюр вам братва
В вашу хату.
Полосате тужюр,
Вечорами лямур,
Параша у куті
Гарнітур.

Гу Жва...
Хунта кривава попира права,
Але надія у Гужва жива:
Суддя призначить застава
І са ва.

Гу Жва...
Така в країні нашій не одна,
А ідея у пісні головна:
Що не піде Гужва на дно -
Бо наше дно не має дна!!!

Отака то гужва,
Не питайся пуркуа?
А старайся не бути Гужвою!
Закатай рукава,
Причому обидва.
Виривай як трава,
Вся гужва!
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 22 Лютого 2019, 07:58:17
 :bayan То вже навiть не баян , а аркадiон  :=)
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: ББА від 22 Лютого 2019, 13:44:18
а ти і дальше як та балалайка продовжуєш балалаяти лапшу якогось гужьви
Назва: Укрзалiзниця жгет
Відправлено: Tad від 05 Березня 2019, 12:39:28
http://www.youtube.com/watch?v=Xdmd04Ankzo