Вільний форум міста Калушa
Розваги => Фотокуток => Фотоконкурс => Тема розпочата: IxIXIxI від 18 Квітня 2010, 03:19:51
-
Пропоную до вашої уваги нові правила, які давно просились до життя:) Вони ще не являються затвердженими, тому в разі незгоди з якимось з пунктів, чи бажання щось додати/відредагувати - пишіть... :frend
1. Правила проведення фотоконкурсу.
1.1 З 20-го числа поточного місяця, до його кінця, обираємо назву конкурсу наступного місяця.
1.2 З 1-го по 15 число, всі бажаючі учасники виставляють свої роботи обраної тематики в тему фотоконкурсу.
1.3 З 15-го числа до кінця місяця проходитиме голосування в якому і будуть визначені переможці.
1.4 Фотографія-переможець місяця та її автор будуть відзначені в темі «Фотографія місяця (http://forum.kalush.info/index.php?topic=658.0/)» В кінці кожного року проводитиметься голосування на номінацію «Фотографія року (http://forum.kalush.info/index.php?topic=4062.0/)»
1.5 В якості заохочення та подяку за участь у розвитку даного жанру кожен учасник фотоконкурсу отримуватиме по «+5» до карми. Переможець місяця «+15», переможець року - «+30» (деталі в темі Роздача карми за проявлену активність у конкурсах (http://forum.kalush.info/index.php?topic=2292.0))
2. Правила викладення фотографій:
2.1. Авторство викладеної фотографії мусить належати виключно учаснику, що викладає її в тему конкурсу.
2.2 Фотографія повинна мати назву і відповідати тематиці фотоконкурсу.
2.3. У випадку, якщо застосування фотошопу не являється ключовим моментом тематики конкурсу – рівень його використання не більш, як символічний (ретушування, колір, контраст, різкість, розмиття)
2.4 Всього приймається не більше 5 фотографій від одного користувача.
2.5 Фотографії повинні бути викладені у форматі, який на http://www.radikal.ru називається "Превью - увеличение по клику" або "Картинка в тексті, чи аналогічні їм на інших інтернет-ресурсах.
2.6 Розмір фотографіїй повинен бути оптимізований до розміру екранів. (На тому ж, вищезгаданому http://www.radikal.ru залишаємо галочку напроти «Уменьшить до 640 пикселей»
*Ті фото, які не відповідають вищезгаданим вимогам до конкурсу не допускатимуться, чи будуть видалені модератором.
**За великої кількості робіт, чи суперечливості результатів можуть проводитись другий та третій тури голосування.
-
+100 :good
Немає нічого додати більше ;) :bouquet:
-
:frend
-
давно пора.. а то панаєзжалі здєсь всякійе.. :fool
-
а то панаєзжалі здєсь всякійе..
(http://s4.rimg.info/392734d4423a96a7804ef9902d1c3c4c.gif) (http://smajliki.ru/smilie-379044135.html)
-
Прошу звернути увагу, що у темі проходить голосування.
Такий інтерес виник в зв'язку зі скаргами щодо недоцільності у фотоконкурсі викладати велику кількість робіт.
Оскільки у нас вільний форум і непрофесійний фотосайт чи спілка фотохудожників, ми були б вдячні, якби форумці допомоглми визначитись і висловили свою думку шляхом голосування на задане запитання.
Звісно що і тут можете висловлювати свої думки.
Голосування триватиме місяць. За його результатами будуть внесені зміни до Правил проведення фотоконкурсу ;)
Буду вдячна за допомогу :bouquet:
-
питання в тому, обмежувати кількість фото по одному на учасника, чи давати учаснику конкурсу вибір - викладати 1,2,3,4 чи 5 фото.
тому пропоную залишити два пункти в голосування - "Одно фото від учасника" і "Більше одного фото від учасника(максимум 5)".
-
питання в тому, обмежувати кількість фото по одному на учасника, чи давати учаснику конкурсу вибір - викладати 1,2,3,4 чи 5 фото.
тому пропоную залишити два пункти в голосування - "Одно фото від учасника" і "Більше одного фото від учасника(максимум 5)".
Так - ти правий. Відредагувала..
Шановні форумці, хто вже проголосував, буду вдячна якщо Ви проголосуєте ще раз.. :-[
Бо справді так питання звучить коректніше :bouquet:
-
Я раніше якось не звернула увагу на кількість. Понавикладала кучу :-[ фотографій. Але оптимальним рахую кількість 2-3шт.