Ми з чоловіком вирішили одружитись, бо не хочемо, щоб наше майбутнє дитя було зачате в гріху. Нажаль не можемо поки що вінчатися, бо чоловік був вінчаний в першому шлюбі. Може хтось підкаже, що робити?
В любом случае - развод есть грех.
Нажаль не можемо поки що вінчатися, бо чоловік був вінчаний в першому шлюбі. Може хтось підкаже, що робити?Церква також дає розвід, правда це довга процедура, але думаю Ви справитесь. Щасти Вам! :)
Церква також дає розвідЦерква в особі правлячого ієрарха вивчає обставини розлучення і дає або не дає благословіння на повторний шлюб.
На жаль мені ВЖЕ потрібно вагітніти за мед.показаннями.Сарра завагітніла від Авраама у віці 90 років. Якщо Ви дійсно вірите, що Бог Благий і Чоловіколюбець, то можна зачекати
На жаль мені ВЖЕ потрібно вагітніти за мед.показаннямиКрім прокреативної мети християнський шлюб має іншу мету - духовне єднання люблячих споріднених сердець в образ Нареченого Христа і Його Небесної Нареченої - Церкви
Цитата: Kotik від Сьогодні в 23:44:09Ага, особливо з теперішнім станом здоров"я жінок. :P
На жаль мені ВЖЕ потрібно вагітніти за мед.показаннями.
Сарра завагітніла від Авраама у віці 90 років. Якщо Ви дійсно вірите, що Бог Благий і Чоловіколюбець, то можна зачекати
Крім прокреативної мети християнський шлюб має іншу мету - духовне єднання люблячих споріднених сердець в образ Нареченого Христа і Його Небесної Нареченої - Церкви
Найвища мета шлюбу
Не лише задоволення природного потягу плоті та народження дітей є метою шлюбу у людини, що створена «за образом і подобою самого Бога» (Бут. 1, 26). У шлюбі є ще третя, найвища мета. В. Соловйов розрізняє три складових взаємовідносин у шлюбі:
1) Фізичний потяг, обумовлений природою організму;
2) Процес зачаття і народження дітей, який визначає доцільність потягу.
Ці дві складові є спільними у людей із тваринами. А от третьої у тварин немає. Це - взаємна ідеалізація закоханих, що створює екзальтацію душевного почуття - пафос любові.
В. Соловйов пише, що чоловік бачить в обраній ним жінці «своє природне доповнення, своє матеріальне інше - бачить тут не так, як сторонній спостерігач, ...а прозріває в її істинне єство або ідею, і те, чим від початку призначена бути, чим споконвіку бачив Бог і чим вона остаточно має стати. Тут і за матеріальною природою в її вищому індивідуальному виявленні - жінці - визнається безумовне значення, і вона стверджується як моральна особа, як самоціль або як істота, здатна до одухотворення і «обоження». З такого визнання витікає моральний обов'язок діяти в сенсі реалізації в цій справжній жінці і її житті того, чим вона повинна бути. Цьому відповідає особливий характер найвищого любовного почуття і у жінки, яка бачить у своєму обранці справжнього рятівника, який повинен відкрити їй та здійснити сенс її життя». На особливе духовне значення шлюбу вказує і професор Троїцький у своїй праці «Християнська філософія шлюбу». У шлюбі «любов має таємничий характер. Вона є таїнством вже й тому, що ... об'єктивно об'єднує нас з Богом, який Сам і є Любов і має благодатний характер, бо Господь присутній там, де люди об'єднані взаємною любов'ю».
Отже, взаємний потяг чоловіка і жінки має на меті не тільки заснування сім'ї та народження дітей, але і взаємне духовне піднесення - відновлення в людині її початкової краси - первообразу сотворіння «за образом і подобою».
Ось чому Церква засуджує усі види блуду, перелюбу, подружньої невірності, проституцію і проповідь так званого «вільного кохання», «пробні» шлюби, які відділяють тілесну близькість від особистісної та духовної спільності, від жертовної і цілковитої відповідальності одне за другого, які здійснюються лише у довічній подружній вірності» (Осн. соц. конц., Х, 6). Тобто у православній традиції шлюб сприймається як пожиттєвий союз подружжя, скріплений не лише фізичною, а й духовною близькістю.
Православна Церква обстоює унікальність та принципову неможливість розірвання шлюбу, засуджуючи розлучення як гріх (хоча з цього правила є низка виключень). Вона наголошує, що головою сім'ї, за вченням св. апостола Павла, є чоловік: він повинен любити дружину, як Христос любить Свою Церкву, а та повинна коритися йому, як Церква кориться Христові (Єф. 5, 22-23; Кол. 3, 18). «В цих словах мова йде, звичайно, не про деспотизм чоловіка і закріпачення жінки, але про першість у відповідальності, турботі і любові; не слід також забувати, що всі християни закликані до взаємного «послуху одне одному у страсі Божому» (Єф. 5, 21). Тому «ні чоловік без жінки, ні жінка без чоловіка, в Господі. Бо, як жінка від чоловіка, так і чоловік через жінку; все ж - від Бога» (1 Кор. 11, 11-12)» (Основи концепц. РПЦ, Х, 6 ).
Тільки в такій сім'ї, особистим прикладом батьків можливо досягти найпершої мети шлюбу - виховати дітей-християн, нових синів і дочок Божих. І ось на це повинні бути націлені від самого створення сім'ї молоді чоловік та жінка, які не повинні забувати про те, що вони отримали благословення стати співробітниками Бога у появі нової особистості. Вони зобов'язані розуміти свої інтимні відносини не лише як здійснення повноти фізичного життя особи, а і як участь (хоч би й потенційну) у появі нової істоти, призначеної для життя вічного. Духовне життя - найцінніше, що ми можемо дати нашим дітям у спадок.
З виступу архієпископа Львівського і Галицького Августина (УПЦ) на конференції Форуму Богословів-Моралістів Центральної Європи «Відповідальність за передавання людського життя: 40 років енцикліки Humanae Vitae» (26-29 серпня 2008 рік, м. Львів)
це довга процедура1 місяць - це довго? :o
Цитата: лалія від Сьогодні в 00:29:06Ну я рада, що так швидко. :P Мені розповідали ті хто мали таку мороку, що там є трохи ходінь. Залучали свідків, відповідали на багато запитань і т.д.
це довга процедура
1 місяць - це довго?
На власному досвіді переконався, що написане тут правда. Ми з рибкою вінчалися у Греко-католицькій церкві. Ніхто ані раз не запитав чи ми розписані у РАГСі.А нас не хотіли вінчати без свідоцтва про одруження. Обовя"зковим був даниий документ. І церква та сама. :unknow
Нажаль не можемо поки що вінчатися, бо чоловік був вінчаний в першому шлюбі.
Первая жена мужа развелась с ним без его ведома, пока он зарабатывал деньги.На мою думку, це значна підстава для визнання того шлюбу недійсним
Щоб отримати дозвіл на вінчання потрібно їхнати на Західну УкраїнуТобто Ваш чоловік брав перший шлюб в УГКЦ. Процедура там, як зазначив yurko, триваліша і складніша ніж в ПЦ
церковний суд у католицькій 9там то значно складніше).Юридизм Католицької Церкви загальновідомий
Что же нам делать?