Вільний форум міста Калушa

Калуш => Куплю-Продам => Тема розпочата: Лалія від 01 Грудня 2008, 18:20:53

Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 01 Грудня 2008, 18:20:53
Ділимося враженнями про надані  нам послуги та обслуговування. Які фірми та магазини вартують нашої уваги.


Відповідь від: 01 Грудня 2008, 18:02:08
"Електрон"  :evil
Домовлятися про щось, з продавцями та власником даного  магазину я б не радила, зі свого гіркого досвіду.
http://forum.kalush.info/index.php/topic,176.msg36671/topicseen.html#msg36671
 
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Ассоль від 15 Січня 2009, 21:47:59
Усе так гарно починалось...
Замріяна моя мама з великими ідеями відправилась у магазин шити штори.Правда не знаю як він називаєть але мама називала заді "Алмазу". Так от коли мама принесла штори замітила на шторі брак .
Позвонила .Вибачились.Приходьте. Переробим.
Коли мамі сказали що вони просто обрізали 20см збоку штори бо іменно там і знаходився брак.То мама подумала що вона виглядає на повну дуру.(цеж одна штора вужча за іншу)
-" Ви розумієтє от ми вам обрізали штору що тут такого"....
Але моя мама досить терплячим тоном попросила всетаки переробити штору.
Добре переробим.Вибачте.Приходіть.
Приходить мама . Приносить штори.Гладить .Вішає і.... що ви думаєте ... була штора вужча на 20см а тепер коротша на 5см.
На що моя мама присіла і потім усіх послала .І...завтра підгинає штору сама. Так от у нас хоть і вибачте і приходіть а всерівно до своєїї роботи відносяться порнографічно.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 19 Січня 2009, 10:46:38
  Якось ми з жінкою робили закупини в оптовому магазинч "555", який знаходиться біля райлікарні.
Купили там недорогий чай в пакетиках. Коли брали той чай, то на ціннику ціна була 3 грн. з копійками. Ну припустимо, то оптова ціна, бо роздрібна там написана малими цифрами знизу, але зазвичай вона відрізняється від оптової в декілька копійок. Коли дома придивились до чеку, то побачили що за чай ми заплатили 6 грн. з копійками. Спершу подумали шо то так сильно відрізняється роздрібна ціна від оптової. Але як нам підказали, що ймовірний такий варіант, що просто в тому магазині не встигли поміняти цінники, а на касі ціна вже була нова. :evil
  Якщо хтось таке замітить вчасно і оперативно звернеться у відділ захисту прав споживачів, то такий торговий заклад може мати великі проблеми, адже відсутність цінника, чи невідповідність ціни на ньому це грубе порушення!
  Того ж дня в тому ж таки магазиці, я бачив і чув як один мужик скандалив через те, що уящику пива, який він взяв перед тим у "555", виявилась одна повністю порожня пляшка...
  А ще там ціла купа майонезів, у яких от-от закінчиться строк придатності до споживання. :(
  Висновок: будьте уважні і обережні закупляючись в оптовому магазині "555"!!!
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Ігор_О від 19 Січня 2009, 11:16:37
оперативно звернеться у відділ захисту прав споживачів, то такий торговий заклад може мати великі проблеми,
У Калуші немає окремої структури, яка б займалася захистом споживачів. Є спеціаліст обласного відділу, який курує кілька (!) районів і в Калуші приймає скарги громадян щоп'ятниці в управлінні економічного розвитку за адресою Шевченка,4, другий поверх. Так що "оперативно" не завжди вийде... А щодо "п'ятірок" - щиро не раджу відвідувати ці крамниці.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 19 Січня 2009, 15:59:23
Цікаво, а от якщо б самому зафіксувати на фото чи відео фак невірної ціни на ціннику і зберегти чек, то чи могли б ці дані послужити підставою для стягнень з торгівельних закладів? :unknow
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ARNI від 19 Січня 2009, 18:51:38
Цікаво, а от якщо б самому зафіксувати на фото чи відео фак невірної ціни на ціннику і зберегти чек, то чи могли б ці дані послужити підставою для стягнень з торгівельних закладів? :unknow
Кажуть що відеофайл - не є доказом.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: romashkin від 03 Лютого 2009, 19:28:13
багато хто не знає, що лічильники на воду повинні повірятись за рахунок постачальника. Ця процедура уже закладена у вартість.

згідно Постанови КМУ №630 від 21.07.2005 всі витрати,пов"язані з демонтуванням, повіркою та транспортуванням лічільника покладаються на постачальника послуг. Але трапляється це рідко, бо люди не знають своїх прав.

до речі чув від знаючих людей, що водотеплосервіс перераховує навіть гроші за "повірку" відповідній організації.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: sawog від 03 Лютого 2009, 20:05:11
багато хто не знає, що лічильники на воду повинні повірятись за рахунок постачальника. Ця процедура уже закладена у вартість.

згідно Постанови КМУ №630 від 21.07.2005 всі витрати,пов"язані з демонтуванням, повіркою та транспортуванням лічільника покладаються на постачальника послуг. Але трапляється це рідко, бо люди не знають своїх прав.

А через який термін повинні проводити повірку лічильників на воду? І скільки коштує така послуга зараз(хоча  з вищесказаного плата не мала б стягуватись, але ми ж в Україні де всі закони чітко виконуються  :=))
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: romashkin від 04 Лютого 2009, 09:16:05
 лічильники холодної води повіряють кожні 3 роки. Гарячої - кожні 2. Скільки тепер коштує, не знаю.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 17 Серпня 2009, 15:35:50
  Хочу поділитись своєю історією покупики DVD-плеєра.
  Купив я його на минулому тижні у МЕТРО. Фірма взагалі якась непонятна DESO,  :unknow але мене звабила ціна 298грн. + там ше є USB-порт.
  Коли купляв, то при мені його роботоздатність перевіряв продавець-консультант і гіби все працювало, але коли підключив дома, то виявилось що будь-які диски він читає із сильним приторможуванням зображення і звуку. З флешки фільми відтворювались нормально. Я сильно розізлився на себе через те шо купив таку галіматню. Відрив Закон "Про захист прав споживачів" і зазубрив ст. 8, бо готувався до суперчки з працівниками МЕТРО (гарантія на плеєр була 1 рік). Я думав, що вони заберуть його на довший час для встановлдення дефекту, а потім ще довго будуть його ремонтувати, а я хотів вимагати аби мені поміняли неякісний товар на якісний. Але я помилявся, після звернення у відділ рекламації ТЦ МЕТРО, мені одразу запропонували обміняти DVD-плеєр на такий сами роботоздатний. Я вже на власних дисках первірив новий DVD-плеєр і довольний поманжав додому. :)
  Добре, що мені без проблем вдалось реалізувати свої права споживача, але насторожує те, що вони так легко обміняли неякісний товар. Догадуюсь, що такі DVD-плеєри беруть у Китаї на вагу і їх реальна вартість не більше 10 у.о., а у ціну 298 грн. вже закладено суму відшкодування за ймовірно високий процент неробочих плеєрів. :(
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 21 Грудня 2009, 17:22:28
DVD-плеєри беруть у Китаї на вагу і їх реальна вартість не більше 10 у.о
цікава ідея   =))
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 22 Грудня 2009, 08:34:17
Так, а ще цікавіше, що назви тим низькосортним китайським виробам, мабуть, придумують пяні шофери по дорозі до України... Всілякі там XORO, DESO і т.п. :fool
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 22 Грудня 2009, 09:12:58
що назви тим низькосортним китайським виробам, мабуть, придумують пяні шофери
думаю що все простіше - китайці крадуть розробки щоб не платити патентів а назву придумують щоб звучала приблизно нейтрально або щоб нагадувала відомі марки :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Доктор Хаос від 15 Січня 2010, 14:10:41
Назва магазину "Імпреза" здається, це там де продають головні убори, на Хмельницького, коло "Ощадбанку".  Продавчині - хамки, обслуговування на нулі!!!!!!
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 30 Січня 2010, 15:36:57
Дуже люблю "Фуршет". Але, там, на жаль, часті такі 2 прикрі нюанси,як:
- кілька разів попадала на те, що під датою виготовлення і пригодності наклеєною магазином - є інша, старіша дата (так що, особливо мамочки, що купляють для дітей там, скажімо, наприклад, сосиски - будьте уважні)
- не на всі товари є ціни.
 В "Барвінку" також "обпікалася" на тому, що ціна під товаром ( купувала подушку) стояла одна, а на касі виявилася іншою.
  У "Станіславському " магазині натрапляла на товари з просроченими датами пригодності (на соєві вироби).
  Я вже було подумала, а може відновити уповноважений "народний контроль" (колись же ходили і робили конрольні закупки люди з посвідченнями). Чи він існує? У всякому разі у Києві я кілька разів бачила як працюють такі люди.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 31 Березня 2010, 20:40:57
непогане кіно    http://video.yandex.ru/users/arni-raj/view/1013/
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 31 Березня 2010, 22:24:34
Назва магазину "Імпреза" здається, це там де продають головні убори, на Хмельницького, коло "Ощадбанку".  Продавчині - хамки, обслуговування на нулі!!!!!!
В мене схожий досвід, що до цього магазину.  :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: mika від 01 Квітня 2010, 00:25:08
Я вже було подумала, а може відновити уповноважений "народний контроль" (колись же ходили і робили конрольні закупки люди з посвідченнями). Чи він існує? У всякому разі у Києві я кілька разів бачила як працюють такі люди.
а справді, як би то нам щось подібне створити  :good
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 09 Квітня 2010, 00:05:24
"Помилки" з цінами все більше і більше процвітають в супермаркетах. Сьогодні зайшла у "Фуршет" - взяла 3 продукти і ВСІ три мали одну ціну на ціннику і іншу пробили на касі, кожен з товарів навіть по знижці були на 1 - 4 гривні дорожчі. Так як я уже була накручена безсовістністю МТС, то я пішла і вказала на ці невідповідності старшому подавцю.
  Може б хтось з міської влади звернув би на це увагу? І наказали б хоч примітивним малюсньким штрафом та пристидили б через ЗМІ.
Так уповноваженого народного контролю не вистачає. Я б першою пішла.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: romashkin від 09 Квітня 2010, 08:20:47
Пишіть в книгу скарг. До речі, продавець повинен продати товар за тією ціною, що на ціннику а не десь там у комп'ютері. Ви мали повне право вимагати...
Відповідь від: 09 Квітня 2010, 07:47:27
http://zt.20minut.ua/news/146198
Приховано: Право супермаркету і покупця • Показати

Купуючи продукти в супермаркеті, завжди беріть касовий чек. Удома перевірте, чи всі продукти належної якості, аж тоді викидайте документ. Якщо потрібно обміняти якийсь продукт, не баріться, бажано зробити це того ж дня. А коли ви в супермаркеті випадково розбили чи пошкодили якусь річ, платити за неї ви не зобов’язані.

Трапляються випадки, коли дату виробника заклеюють своєю наклейкою — про дату придатності товару, говорить заступник управління у справах захисту прав споживачів Тетяна Кав’юк. Але ж в супермаркеті дату визначають із того моменту, коли вони прийняли товар у реалізацію, а не від дати виробника. А це вже недостовірна інформація для споживача, нагадує вона. Тому головний документ у супермаркеті – це чек.

Тернополянка Олена (28р.) пригадує, як нещодавно в одному з супермаркетів міста купила голландський сир, фасований виробником.

— На упаковці стояв термін придатності та вага, визначені супермаркетом. Але коли я вдома придивлялася, хто є виробником того сиру і здерла наклейку супермаркету, побачила, що термін придатності там інший, а ій сир вже більше місяця не є придатним до вживання. - Мене це неабияк обурило, я хотіла іти в супермаркет обміняти товар. Але чеку я не взяла, тож як могла доказати, що саме там купила той сир? Вирішила не псувати собі нервів і викинула продукт.

Закон дозволяє

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, для продукції, споживчі властивості якої можуть із часом погіршуватися і становити небезпеку для життя, здоров’я, майна споживачів і навколишнього природного середовища, встановлюється строк придатності, який зазначається на етикетках, упаковці або в інших документах, що додаються до неї при продажу, і який вважається гарантійним строком.

Строк придатності обчислюється, починаючи від дати виготовлення, яка також зазначається на етикетці або в інших документах і визначається часом, протягом якого товар є придатним для використання, або датою, до настання якої товар є придатним для використання.

Продаж товарів, на яких строк придатності не зазначено або зазначено з порушенням вимог нормативних документів, а також товарів, строк придатності яких минув, забороняється.

— Читаємо статтю 14 “Право споживача на безпеку продукції (товарів, наслідки робіт)”. Так у пункті 2 цієї статті визначено: “Забороняється змінювати строк служби (строк придатності), який зазначено на етикетці, упаковці або у супровідних документах на товар, а також вводити в обіг товари, строк придатності яких минув”, — говорить експерт із питань захисту прав споживачів Проекту “Спільнота споживачів та громадські об’єднання” Наталія Бородачова. — Тому наполягайте на своєму праві купувати і споживати тільки якісну, безпечну продукцію. Пишіть заяви-претензії та підкріплюйте свої вимоги посиланням на закон.

Немає інформації

Типові порушення, які зустрічають на продуктах, — відсутність доступної, достовірної своєчасної інформації про товар, тобто складу продукту, кажуть фахівці.

Так, відповідно до п. 13 Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами, не допускаються до продажу фасовані вітчизняні та імпортні харчові продукти без маркування державною мовою України, яке повинно містити в доступній для сприйняття покупцем формі інформацію про продукт.

Інформацію на іноземній мові без відповідного перекладу слід розглядати як відсутність необхідної інформації. У зв’язку з цим, територіальний орган у справах захисту прав споживачів, відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, має право припинити продаж товарів, що не супроводжуються доступною, достовірною, необхідною інформацією. Крім того, зазначений орган має право застосувати до магазину штрафні санкції, передбачені ст. 23 вищеназваного Закону (за відсутність доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар). Відповідно до Закону, суми штрафів зараховують до Держбюджету.

— Упускають виробники також інформацію про наявність харчових добавок та їхню кількість. Але вони суттєво впливають на стан здоров’я, — пояснює пані Кав’юк. — Трапляється, на сметані пишуть термін зберігання – місяць, хоча цей продукт без добавок не може стільки часу зберігатися. А що саме допомагає їй зберігатися, не пишуть.

Крім того, виробники часто не вказують дату виробництва, хоча це суттєво для молочних продуктів, ковбасних виробів тощо, а також реалізовують торговці і товар, термін придатності якого минув, зауважила пані Кав’юк.

Страви – за стандартами

— Не завжди відповідають якості і страви, виготовлені в супермаркеті, — розповідає вона. — Так, ми подекуди виявляємо салати і кулінарні вироби, виготовлені без нормативних документів, що регламентують скільки і яких компонентів має бути у страві.

До речі, існують стандарти на температуру зберігання різних страв. Наприклад, готова риба, згідно зі стандартами, має витримуватись при температурі від 0 до 2 градусів за Цельсієм, м’ясо – не вище 2 градусів, все інше – не вище 6 градусів. Для визначення температури на вітринах обов’язково встановлюють термометри.

Крім того, на вітринах повинні бути етикетки з датою та часом приготування страви. Чи купувати готову кулінарію без цього – вирішувати споживачу.

Салати на прилавку можуть зберігатися не більше 12 годин. Страви із м’яса та риби – максимум добу. Після цього їх мають уцінити – як продукти “не першої свіжості”, але поки що не зіпсовані. А от викладати страви з холодильника і зберігати при кімнатній температурі, згідно з стандартами і вимогами, категорично заборонено.

Якщо купили готову продукцію з супермаркету, а вона неякісна або навіть отруїлися ними, то можна звернутися до управління у справах захисту прав споживачів, санепідстанцію. У такому разі спеціалісти перевірять всі страви у магазині. Якщо всі чи частина продуктів виявляються зіпсованими – супермаркет заплатить штраф.

За відсутності скарг санітарно-епідеміологічна станція перевіряє процес раз на три місяці.

Якщо ціна не співпадає

Купуючи велику кількість товарів, спробуйте записувати ціни в записничок, потім зможете їх порівняти, кажуть фахівці. У випадку, коли виявили, що на касі вам необхідно оплатити товар за іншою ціною, вам необхідно звернутися до представника суб’єкта господарської діяльності (наприклад, адміністратора) і звернути його увагу на розходження у ціні товару. За законом, супермаркет повинен повернути вам різницю між цінами на ціннику і в чеці. Якщо адміністратор не погоджується з вами, розповідає про внутрішні накази, розпорядження або просто пропонує повернути товар – попросіть його скласти письмовий акт про те, що сталося, який і буде доказом на вашу користь і правом оплатити товар за вказаною ціною у ціннику.


Зібравши докази, напишіть заяву в Управління у справах захисту прав споживачів. Зробіть декілька копій зібраних доказів і заяви.

До речі, відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, як і “Порядку здійснення торговельної діяльності й правил торговельного обслуговування населення”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №833 від 15.06.2006 р., не передбачено обов’язок покупців здавати свої речі в камери схову супермаркетів для реалізації права на здійснення покупок. Тож кожен із покупців має право входити туди зі своєю сумкою. Проте на виході охоронець може попросити такого покупця показати, що в його сумці. А привід для такої недовіри дають “нечисті” на руку люди, які заходять до крамниці з метою щось поцупити. Якщо покупця запідозрили в крадіжці товару, його речі оглядають – цими повноваженнями наділений лише працівник міліції.

Покупець ні в чому не винен

Коли ви, вибираючи продукт у супермаркеті, випадково зачепили сусідню упаковку з макаронами чи пляшку пива і воно розбилося, то платити за товар ви не зобов’язані.

У західних магазинах у таких випадках діє принцип “покупець завжди правий”. Вважається, що він є беззахисним порівняно із бізнесом і державними установами. Тому на захист споживача різні держави створюють закони, а також керуються Декларацією ООН “Керівні принципи із захисту споживачів”.

Українські закони нашу ситуацію прямо не передбачають, але теж виступають проти примусового “впихання” розбитої пляшки, пояснює експерт із питань захисту прав споживачів проекту “Спільнота споживачів та громадські об’єднання” Наталія Бородачова.

Фахівці радять тримати себе у руках – тільки тоді можна обстояти свої права.

Якщо продавець не погоджується з вашими усними аргументами – варто написати заяву на ім’я керівника торговельного підприємства із проханням не пред’являти вимоги про сплату за розбитий товар на підставі Закону України “Про захист прав споживачів”.

Не забудьте простежити за реєстрацією заяви! Якщо не допомагає, зверніться за допомогою до облуправління у справах захисту прав споживачів.

Право на таку поведінку покупцеві у супермаркеті надають такі статті Закону України “Про захист прав споживачів”:

— Стаття 17, пункт 2: “Продавець (виконавець) зобов’язаний усіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції. Забороняється примушувати споживача здобувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту”.

А хіба випадково розбитий товар є вашим вибором?

— Стаття 19, пункт 1: “Нечесна підприємницька практика забороняється. Нечесна підприємницька практика включає яку-небудь діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною”.

— Стаття 19, пункт 4: “Агресивною вважається підприємницька практика, що фактично містить елементи примусу, докучання або неналежного впливу й істотно впливає або може впливати на волю вибору або поводження споживача відносно придбання продукції”.

— Стаття 19, пункт 5: “Як агресивні забороняються такі форми підприємницької практики: 4) вимога оплати продукції, наданої продавцем (виконавцем), якщо споживач не давав прямої й недвозначної згоди на її придбання”.

Відповідь від: 09 Квітня 2010, 08:16:55
http://www.buhinform.com.ua/main/168-shho-robiti-pokupcevi-koli-cinnika-na-tovar-nemaye-abo-cina-v-nomu-nedostovirna.html
Приховано: Ціна товару викликає підозру або цінника на нього немає • Показати


Коли виникли сумніви з приводу ціни товару, насамперед варто звернутися до продавця-консультанта чи адміністрації магазину. Вони зобов'язані надати документи, що її підтверджують. Як варіант, таким документом може бути реєстр роздрібних цін (далі — Реєстр), що мусить бути на кожному підприємстві роздрібної торгівлі. У ньому зазначено назву товару, що реалізується, артикул, марку, тип, оптову відпускну ціну (ціну постачальника) з посиланням на документ, котрий її посвідчує, розмір торгової націнки, роздрібну ціну на весь асортимент товару (п. 5 Інструкції № 2).
Якщо такого Реєстру вам не нададуть або ціна на ціннику не відповідає ціні, зазначеній у Реєстрі, або коли уповноважені працівники відмовляються надавати інформацію про товар, що реалізується, а також коли ви вважаєте, що ваші права як споживача обмежено, є всі підстави звернутися з письмовою скаргою про порушення ваших прав до місцевих органів захисту прав споживачів (п. 6 ч. 1 ст. 4 Закону про захист прав споживачів). До речі, контактні дані цих органів (адреси та номери телефонів) ви легко знайдете в Куточку покупця (п. 10 Порядку №833).
У тексті скарги треба зазначити:
—ваше прізвище, ім'я, по батькові;
—місце проживання;
—серію і номер паспорта чи інший документ, що посвідчує особу;
—дані про товар, при продажу якого було порушено права споживача.
Ця заява стане приводом для позапланової перевірки суб'єкта торгівлі.
Якщо писати й надсилати скаргу ви не хочете, є можливість звернутися до ще одного захисника споживача: Книги скарг і пропозицій (далі — Книга). У будь-який момент ви можете залишити в ній пам'ятний запис, якщо порушено ваші права. До того ж як заявника вас звільнено від клопоту пред'являти будь-які особисті документи або пояснювати причини написання скарги, пропозицій, відгуків, зауважень (абз. 2 п. 5 Інструкції № 349).
Керівник торгової точки або його заступник зобов'язані в тижневий строк розглянути внесений запис, розібратися по суті питання та вжити заходів для усунення недоліків і порушень у роботі підприємства чи з приводу реалізації висловлених пропозицій. Підтвердженням про вжиті заходи служить запис, котрий робить адміністрація на зворотному боці Книги. Якщо ж ви хочете одержати письмову відповідь на ваші зауваження, не забудьте зазначити в Книзі вашу адресу. У тижневий строк очікуйте відповіді на вашу скаргу (п. 6, абз. 1 п. 7 Інструкції № 349).
"Реальна" ціна товару вища від проставленої на ціннику
Щоб з'ясувати, як правильно повестися в цій ситуації, для початку розберімося в правовій суті відносин, що виникають між продавцем і покупцем при продажу товару.
Виставлення товару, демонстрація його зразків чи надання даних про товар (опис, каталоги, фотознімки тощо) у місцях його продажу — це публічна пропозиція укласти договір купівлі-продажу (ст. 699 ЦКУ). А особливість договору роздрібної купівлі-продажу в тому, що він укладається переважно на підставі публічної пропозиції (оферти), що має містити всі його істотні умови (ст. 641 ЦКУ).
Зверніть увагу, за договором роздрібної купівлі-продажу покупець зобов'язаний оплатити товар за ціною, озвученою продавцем, у момент укладення договору, якщо інше не встановлено договором чи не випливає із суті зобов'язання (ст. 706 ЦКУ). Але в тому-то й справа, що продавець до укладення цього договору мусить надати покупцеві необхідну і достовірну інформацію про товар (ст. 700 ЦКУ). Сюди, зокрема, входить інформація про його ціну, що є істотною умовою договору. А її, як ми говорили в попередніх статтях, зазначають на ціннику товару (п. п. 3,6 Інструкції № 2).

Якщо до оплати товару з'ясовується, що ціна на ціннику не відповідає тій, за яку його реально продають, а продавець не хоче віддавати товар за ціною, зазначеною на ціннику, і покупець вправі вимагати:
—продажу товару саме за публічно озвученою ціною, а не тією, що забита у продавця в комп'ютері (касі);
—відшкодування збитків, завданих необґрунтованою відмовою від продажу товару за ціною, проставленою на ціннику (ч. 3 ст. 700 ЦКУ).
Коли за товар все-таки сплачено за ціною, що перевищує ту, котра зазначена на ціннику, а розбіжність помітили лише на касовому чеку (іншому розрахунковому документі), у покупця є право відмовитися від покупки, вимагати повернення сплачених грошей, відшкодування збитків і моральної шкоди. Для цього він може скористатися Книгою, написати заяву до органу захисту прав споживачів або у крайньому випадку звернутися з позовом до суду (ч. 1 ст. 4 Закону про захист прав споживачів).
Таким чином, коли порушено ваші права споживача, ви можете їх відстояти. Для цього є такі способи:
—полюбовно вирішити питання з адміністрацією суб'єкта торгівлі,
—зробити запис у книзі скарг і пропозицій,
—подати письмову скаргу до органу захисту прав споживачів,
—звернутися до суду.
На підставі скарг, що надійшли, контролюючі органи зможуть перевірити тих, хто вас скривдив. Не бійтеся відстоювати ваші права — Закон на боці споживача!
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 15 Квітня 2010, 15:34:21
Так, мені справді запропонували повернути гроші за товар. Але мені він був потрібен. Та якби я заїкнулась про моральну шкоду, уявляю де б у них закрутився вказівний палець.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 15 Квітня 2010, 16:10:11
  Сьогодні я як споживач потрапив у досить неприємну ситуацію, яка просто таки вивела мене з себе.
  Зайшов я в магазин дитячих товарів "НЕМО", що у Франику по вул. Чорновола навпроти Перенатального центру, бо цікавлюсь покупкою прогулочного візочка для малого. Таких візочків там був з десяток, але цінників на них не було. За кожен візочок я розпитувався окремо і замітив, що ціна наклеїна на інструкції до кожного візочка, а ті в свою чергу лежали в кошиках. Коли продавці відійшли від мене, я дістав комунікатор і почав занотовувати собі для порівняння фірми, моделі і ціни тих візочків, що мене зацікавили. Тут до мене підскочила одна з продавців і заявили, що у них не мож записувати ціни. Я запив чому? На що почув, що можливо я являюсь представником конкуруючої фірми і хочу використати цю інформацію з метою недобросовісної конкуренції (звичайно вона висловлювалась не такими розумними словами). Я показав їй своє службове посвідчення і розяснив, що згідно чинного законодавства я не маю права займатись будь-якою підприємницькою дільністю і ніякий я їм не конкурент. Але та недальока продавчиня покликала власницю магазину, а та в свою чергу заявила те саме, обгрунтувавши це тим що магазин є її приватною власністю і вона сама встановлює правила в ньому. :o І тут мені просто забракло слів, щоб відповісти їм щось розумне і відночас доступне до для їхнього обмеженого розуму. :fool Під кінець я їм заявив, що міг би всі свої зауваження записати в "Книгу скарг і пропозицій", але не маю то часу.
  Для себ вирішив, що більше ніколи в той магазин не піду. Тепер от думаю, що може все таки варто було пожертвувати часом і таки щось записати у "Книзі скарг і пропозицій", адже видимим порушенням у них є відсутність цінників на товарі, не говорячи вже про хамське відношення до покупців. :(
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 15 Квітня 2010, 20:19:40
Мене цікавить також чи можна фотографувати цінники? Я хотіла б таке зробити з 3 причин: 1) як доказ на касі, 2) щоб вдома в інтернті продивитись характеристику та відгуки на даний товар, 3) щоб вдома ще раз передивитись дані та спокійно, не поспішаючи порівняти та обрати модель. Та у Фокстроті мені також відмовили у фотографуванні цінника. Переписати, правда дозволили,але лише марку без характеристики.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 15 Квітня 2010, 21:28:15
Одного разу в МЕТРО я фотографував ДВД-леєр і до мене підійшов охоронець та вказав, що у них не можна фотографувати і попросив видали раніше зроблені фото. Я чемно послухався, бо при вході було попередження про заборону фотографувати. Та я і надалі фоткаю там цінники, але вже в тіхаря аби не замітили. :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 27 Квітня 2010, 20:57:17
Я думаю в дану тему можна віднести і сферу послуг.  :unknow

Натрапили на гарного логопеда. Дуже приємна людина і гарний спеціаліст - Тетяна Ігорівна. Дякуючи їй, доця вже майже вимовляє "р"  за два уроки 8)
  :good
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 02 Листопада 2010, 22:05:27
Покупці увага (особливо батьки, у кого дітки) у Фуршеті купила заморожену рибу нотенію. Розморозила. А вона така як гарячого копчення - розлізла, безформенними кусками. Одним словом, явно не першої свіжості. Тож краще нікому її не брати поки не привезуть свіжу :(. До речі, погано, що вони на рибі чомусь пишуть лише термін пакування. А кінцевого терміну реалізації не зазначають. Це ж порушення,за яке чомусь ніхто їх не наказує. А може то у них просрочена дата використання? Тоді вона вийшла ще в середині жовтня. Чому не міняють?
Відповідь від: 02 Листопада 2010, 21:45:03
І ще у мене одне питання -хіба кури і мясні продукти в малі магазини не повинні завозитись в холодильниках?! Коли я купую стегна, тільки завезені в магазин "***" - вони завжди теплі.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 11 Листопада 2010, 17:32:15
Цікаво, що в "Гостинному Домі" ціна на ціннику великими цифрами, то ціна з 5%знижкою для власників дисконтної картки. А збоку маленькими буквами загальна ціна.
Знаю про таке в "ДЦ" тепер і до нас прийшло. ;)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: cgr від 11 Листопада 2010, 18:26:20
Цитувати (вибране)
Але та недальока продавчиня покликала власницю магазину, а та в свою чергу заявила те саме, обгрунтувавши це тим що магазин є її приватною власністю і вона сама встановлює правила в ньому

 =)) =)) =))

шкода що це в франківську. в калуші я б зайшов до цієї власниці і добряче попрікалувася б з неї.
наприклад купляючи товари і вимагаючи їх взяти назад з поверненням коштів.
чи питаючи де у них в магазині витяги з закону про права споживачів, впевнений що цих витягів в неї нема)
тоді я б попросив книгу скарг щоб це записати, от бідна б налякалась)   

магазин приватна власність і вона встановлює правила в ньому, цікаво рекетирам з податкової вона це саме говорить?  :D

ні бе ні ме, ні культури ні виховання, а знайомим вже мабуть розказує що вона в житті сама всього добилась  =))

Відповідь від: 11 Листопада 2010, 18:18:32
Цитувати (вибране)
тоді я б попросив книгу скарг щоб це записати, от бідна б налякалась)   

хоча судячи з зайав про приватну власніть не налякалась би, очевидно вона й не знає що цей витяг має в неї висіти))
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: chuck від 11 Листопада 2010, 18:33:18
купила заморожену рибу
Декілька разів схотілося рибки смаженої  :) Точно не скажу зараз, але жодного разу, коли купляв в магазинах не отримав більш-менш задовільного результату.
Води в тій рибі більше ніж самої риби. Дуже зручно - рибка то заморожена! От і наморожують... бізнесмени.

ціна на ціннику великими цифрами, то ціна з 5%знижкою для власників дисконтної картки. А збоку маленькими буквами загальна ціна.
Або взагалі, на ціннику одна ціна, а "поки до каси донесеш" - інша  :D Кажуть, що цінники не встигають міняти...

Цитувати (вибране)
от бідна б налякалась)   
Не знаю. Деколи преглядаю "Контрольную закупку" (це типу нашого "Знаку якості"). Так в деяких магазинах на посвідчення телевізійника і на тв-камеру дивляться як на якесь онʚіɹ.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Забута мелодія від 11 Листопада 2010, 23:32:04
Дуже зручно - рибка то заморожена! От і наморожують...
Так, в магазинах спеціально дообливають заморожену рибу водою і намотують побільше плівки.
 Але, якби у них була совість, то підпорчену рибу утилізували б якось інакше ніж заморожувати і спокійно продавати людям(бо заморожену не перевіриш на якість поки не купиш і не розморозиш).
а "поки до каси донесеш" - інша
І таке зустрічала, деколи не встигають міняти цінники по кілька днів після привозу товару.
на посвідчення телевізійника і на тв-камеру
дивляться як на якесь онʚіɹ.
а без посвідчень і камер - як на жертву
Щодо якості товару - купила на бутерброд чорноморську кільку в томаті від "Рибпродукт". Не рекомендую - риба не тримається купи, тобто не ціла і борошна більше ніж самої риби. Відповідно і про смак можете судити.
В "Іванківських ковбасах" купляла домашню курячу ковбасу. Всіх хто її їв пронесло. Також купувала недавно курячий рулет в "Родинній ковбасці" - 5 балів по 5бальній шкалі. Вперше брала і залишилась і я і бейбі задоволеними.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 12 Листопада 2010, 01:37:42
Я показав їй своє службове посвідчення і розяснив, що згідно чинного законодавства я не маю права займатись будь-якою підприємницькою дільністю і ніякий я їм не конкурент.
ну взяв і "наїхав" на бідних підприємців  8)  :D  . хоча чесно кажучи конкуренти можут просто взяти телефон і продиктувати ті ціни хоча би колезі чи взяти мікрофон і записати на диктофон :) і ніхто би навіть не замітив  :=) :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 12 Листопада 2010, 14:01:22
Можна подумати, що конкуренту, якщо потрібно знати ціни, то він цього не зробить ;). Знайде спосіб. На крайній випадок запам"ятає.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 12 Листопада 2010, 16:21:55
  Так от і я не розумію чо працівники магазині так дико реагують на те, коли я витягаю свій комунікатор і починаю тицяти по ньому стилусом. :unknow Іноді при вході в магазин є попередження про те, що заборонено фотографувати в середині магазину. Ну раз таке попередження є, то значить треба його дотримуватись, бо, принаймні, на перед попередили і як не подобається, то мож і не заходити в той магазин. Але от ніде в магазинах я не бачив попередження про те, що не можна робити власні записи (замітки) чи то на папері, чи з використанням сучасних технічних засобів.
  Одного разу я вирішив у ФУРШЕТІ на місці зясувати для себе ціну за 1 шт. памперса. Витяг комунікатор і почав ділити ціну на кількість штук в упаковці. Тут якась мадам одразу почала кричати охоронцю шо он якийсь пацан шось там записує. До поки до мене ше ніхто не підбіг я так само в голос заявив, що користуюсь калькулятором і до мене так ніхто і не підходив.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 12 Листопада 2010, 17:00:13
Тут якась мадам одразу почала кричати охоронцю шо он якийсь пацан шось там записує
ось люди як налякані . але з чим це звязано - невже державі вигідно щоб люди боялись уже один одного і поводились як роботи у вязниці ?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: chuck від 12 Листопада 2010, 17:43:44
От знайшов:
Цитувати (вибране)
С помощью фотографии возможно сделать компромат с характеристикой что это заведение плохое, понизить репутацию заведение, клевета и.т.д. , а это потеря посетителей и денег и любое повышение качества услуг заведение может быть напрасной когда репутация испорчена. С помощью фотографии можно воровать дизайн заведения, организационную структуру и прочие ... Фотография может служить инструментом разведки конкурентов, фотография это сила! Например что бы было более понятно: художники при продаже своих рисунков запрещают их фотографировать, потому что есть много художников которые умеют рисовать но нет фантазии, они скопировав чужую идею получают за счет чужой идеи доход, здесь наверное похожая ситуация, вообщем всё еще зависит от владельца заведения- это один из возможных вариантов ответа.
Але я думаю, що це все фігня.
Вони цим просто прикривають свої махінації з цінами і решта "фокусів".
Он десь чув, коли взнають, що коли хтось путіноподібний прямує до магазину - мерщій міняти цінники!  :ganba
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: cgr від 12 Листопада 2010, 17:59:24
Цитувати (вибране)
Вони цим просто прикривають свої махінації з цінами і решта "фокусів".

теж так думаю. який там дизайн, які ідеї?  =)) теж мені дольче і гаВанна.
просто продають по одній ціні а звітують по іншій от і все. або щось в цьому роді.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 12 Листопада 2010, 19:45:20
С помощью фотографии возможно сделать компромат с характеристикой что это заведение плохое, понизить репутацию заведение, клевета и.т.д. , а это потеря посетителей и денег и любое повышение качества услуг заведение может быть напрасной когда репутация испорчена. С помощью фотографии можно воровать дизайн заведения, организационную структуру и прочие ... Фотография может служить инструментом разведки конкурентов, фотография это сила!
та мені здається що хамське відношення до покупця ( у любому вигляді - тобто махлювання з цінами , продажа гнилі , обман ...) значно більше має вплив на втрату покупця і грошей . тобто репутація це не є щось абстрактне а просто ВІДНОШЕННЯ ДО ПОКУПЦЯ . багато хто думає що навпаки :(
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Мілана від 12 Листопада 2010, 23:13:22
просто продають по одній ціні а звітують по іншій от і все
Це малоймовірно. Фокуси з цінниками найчастіше бувають у супермаркетах, а там вся реалізація через касові апарати і занижувати вартість продажі нема змісту, там зовсім інші схеми працюють. Найчастіше цінники невідповідають дійсності через недбальство персоналу. Бувають і інші випадки, коли свідомо цінники не міняють або під 200г-упаковкою ставлять цінник від 100г. Розрахунок на те, що людина спокуситься на ціну і возьме собі у кошик, а фактичну ціну у чеку шукати не буде.
 
С помощью фотографии возможно сделать компромат с характеристикой что это заведение плохое, понизить репутацию заведение, клевета и.т.д. , а это потеря посетителей и денег и любое повышение качества услуг заведение может быть напрасной когда репутация испорчена. С помощью фотографии можно воровать дизайн заведения, организационную структуру и прочие ... Фотография может служить инструментом разведки конкурентов, фотография это сила! Например что бы было более понятно: художники при продаже своих рисунков запрещают их фотографировать, потому что есть много художников которые умеют рисовать но нет фантазии, они скопировав чужую идею получают за счет чужой идеи доход, здесь наверное похожая ситуация, вообщем всё еще зависит от владельца заведения- это один из возможных вариантов ответа.
А це цілком реальний варіант. Скажу чесно. Інколи сама знімаю цінники в магазині, щоб вберегтись від недобросовісної конкуренції. Поясню. На кожну групу товару ставиться своя націнка. Підприємці, які торгують одним типом товарів зараз знають і своїх конкурентів, і хто де бере товар (на якій фірмі і за якими цінами), і яку націнку ставить. Завезла я, наприклад, товар. Поставила на нього стандартну націнку. Все гарно продається. За тиждень-два хтось з потенційних клієнтів каже:"А у Вас дорого! Ось така сама модель в іншому магазині коштує на 20грн. дешевше". І йде геть. Я знаю, що на цей товар конкуренти ставлять вищу націнку. Тому здивувалась. Довелось посилати добрих знайомих до конкурентів. Вони звітують. Так, на ті, ті, ті моделі ціна вища, а на цю (модель, що найбільше кидається в очі) - нижча. Тоді довелось зняти цінник саме з цієї моделі і все внормувалось.
Цей випадок стався дуже давно. З того часу ми намагаємось уникати прямої конкуренції і,по можливості, завозити товар, якого ніде більше нема. На деякі позиції просто знімаємо цінники і спокійно сприймаємо людей, які з періодичністю раз на місяць детально вивчають весь асортимент.Крім того ми подружились з багатьма основними конкурентами, вони приходять до нас на каву і тепер на правах "своїх" можуть залізти в ящик з товаром і пошукати реквізити фірми виробника. Або ненароком спитати:"Де ти береш цей товар?".  :P
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: cgr від 12 Листопада 2010, 23:36:20
недобросовісної конкуренції.

хм, я думав що це сама що не на є добросовісна конкуренція яка тільки може бути - зниження ціни при збереженні якості, як ще можна конкурувати добросовісніше? )))

ну чи якщо така конкуренція недобросовісна, то яка тоді, добросовісна?
Відповідь від: 12 Листопада 2010, 23:29:20

а коли бізнесмени щоб уникнути конкуренції кидаються на покупців? заявляють їм що магазин це приватна власність і там вони встановлють правила, натравлюють охоронців - ось це недобросовісне ведення торгівлі!

Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Мілана від 12 Листопада 2010, 23:59:35
хм, я думав що це сама що не на є добросовісна конкуренція яка тільки може бути
В чому Ви бачите добросовісну конкуренцію? В тому, що на весь товар ставиться вища націнка і більше заробляється, а на одну одиницю ціна показово знижується? Це в кращому випадку - оригінальний маркетинговий хід. В інтересах здорової конкуренції треба знижувати стандартну націнку на всю групу товару. Прикладом здорової конкуренції я вважаю ситуацію, коли різко стрибав долар, а у нас ціни не мінялись. Тобто, незалежно від того, за яким курсом придбався товар ціна на нього при зростанні курса долара не зростала, а навіть могла впасти, коли долар падав. При цьому вимивалися оборотні кошти і за тисячу грн можна було закупити одиниць товару менше, ніж перед цим продалось. Знаю, що більшість підприємців в цей час перераховували ціну на курс долара. У нас такого не було, бо ніхто з конкурентів ціни не підняв. І інші не могли. Оце - здорова конкуренція.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: yurko від 13 Листопада 2010, 08:52:39
Мілано, а якими товарами Ви торгуєте?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 13 Листопада 2010, 14:51:36
Юрко -
Цитувати (вибране)
Мілана, як і до цього, погодилась взяти на себе координацію наших дій.
Тому усі, хто має бажання допомогти, прошу здавати кошти у магазин "Люстра"
- згадав?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: sala-svetlana від 13 Листопада 2010, 16:00:18
Цитувати (вибране)
Натрапили на гарного логопеда. Дуже приємна людина і гарний спеціаліст - Тетяна Ігорівна. Дякуючи їй, доця вже майже вимовляє "р"  за два уроки 8)  :good
Це та Тетяна Ігорівна,що в "Ластівці" працює і  по деяких школах?
Відповідь від: 13 Листопада 2010, 15:44:48
Мілана сонечко я
Недавно чуть не купила в "Фуршеті" просрочене масло (франківське),та вчасно додивилася до дати,почала шукати нормальне непросрочене (тієї ж марки)- не найшла ,все масло було старе!Будьте уважні з "Фуршетом".От що там можна брати -овочі й фрукти,а ще торти їхні хвалять,самі дівчата там же і печуть.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 13 Листопада 2010, 17:44:30
а ще торти їхні хвалять,самі дівчата там же і печуть.
а масло для тортів де беруть ?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Alexander від 13 Листопада 2010, 20:45:51
а масло для тортів де беруть ?
:=)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: gaar від 13 Листопада 2010, 20:56:14
асло для тортів де беруть ?
:D gg
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: beauty від 16 Листопада 2010, 20:13:53
На деякі позиції просто знімаємо цінники
А, хіба таке можна робити? Кажуть, податкова за таке може "взути"
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Мілана від 16 Листопада 2010, 22:39:09
А, хіба таке можна робити? Кажуть, податкова за таке може "взути"
Якщо податкова хоче взути, то одним цінником більше, одним цінником менше...  ;)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 23 Листопада 2010, 16:06:15
Або взагалі, на ціннику одна ціна, а "поки до каси донесеш" - інша   Кажуть, що цінники не встигають міняти...
Може десь і не встигають. А у "Фуршеті" ставлять "акційний" товар на дві полочки - і по два різні цінники. А код-то той самий. Завезли сироп - виклали один і той же НОВИЙ товар під ціною 12 і 9 грн. Звісно, що на касі проб"є акційну ціну 12. І так ЗАВЖДИ. Це не не встигають. Це у них такий маркетинговий хід. Я спеціально кілька днів слідкувала за цим. Виставляються відразу 2 різні ціниики. І не бояться податкової ;)
Відповідь від: 23 Листопада 2010, 16:03:12
Ой, забула поділитися новиною - в "Барвінку" купила шампунь по акції "Пантін". Якщо, хтось ним користується, то у них зараз велика баночка по 24-25грн а збоку прикріплена массажна з ефектом вентиляції щітка для волосся. (непогано - сама щітка така у супермаркетах тягне на півціни товару).
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Забута мелодія від 24 Листопада 2010, 15:36:23
може створити окремо тему АКЦІЇ. І писати там в якому магазині, що дешевше, з подарунками і по-акції?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ulgur від 24 Листопада 2010, 21:03:19
може створити окремо тему АКЦІЇ. І писати там в якому магазині, що дешевше, з подарунками і по-акції?
Дійсно Була б цікава така тема
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: sala-svetlana від 27 Листопада 2010, 18:39:43
а масло для тортів де беруть ?
Думаю,що масло беруть дешевше зі всякими добавками,де термін зберігання  не менше 2 міс.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Саянка від 28 Листопада 2010, 22:56:54

Ви знаєте цілком згідна. Товар у "Фуршеті" дуже часто попадається прострочиний та зіпсутий! Нещодавно купила торт, то змушена була повернути, бо він знизу аж зацвив!!!!!! 8) Це щастя, що ніхто не зїв!!!!!!!!!!
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: yurko від 28 Листопада 2010, 23:10:41
Ну фуршет тут не гірший і не кращий. А от за те, що ціни на багато аналогічних товарів там вищі ніж у інших супермаркетах. то мали б слідкувати хоч за порядком, як було на початках. Зараз же все як усюди. Відчувається брак доброго керівника.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: sala-svetlana від 29 Листопада 2010, 09:33:14
Не розумію,якщо у "Фуршеті" таке твориться,і то вже роками, то чому на кожних вихідних такі черги, і то приїжджають такі "цаци"?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: yurko від 29 Листопада 2010, 10:21:32
Бо то Фуршет  :=) Там гарно ;)
А бардак там від часу як забрали з директора жіночку. Її відправили на інший магазин, а у Калуші поступово все почало партачитися.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 30 Листопада 2010, 03:59:43
Думаю,що масло беруть дешевше зі всякими добавками,де термін зберігання  не менше 2 міс.
зрозуміло
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: bornslippy від 30 Листопада 2010, 12:28:06
фуршет зіпсувався через кризу. Як і фаворит. Погані розрахунки з постачальниками. відсутність товару на полицях. менша привабливість покіпців. просрочка яку постачальники вже не забирають. і яку викинути не вигідно. З тортами взагалі жесть раніше у фуршеті були найкращі торти а зараз. хоча вроді почали відживати.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 30 Листопада 2010, 14:26:23
З тортами взагалі жесть раніше у фуршеті були найкращі торти а зараз. хоча вроді почали відживати.
На цих вихідних якраз взяли у ФУРШЕТІ тестеві на дєньчик два торти і зробили висновок, що їх якість залежить від зміни, яка їх випікає. Нам якраз не повезло зі зміною. :(
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: bornslippy від 30 Листопада 2010, 14:37:28
Володя хто зна коли вони взагалі були печені. ;)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 01 Грудня 2010, 13:48:49
Та ми на перед замовляли конкретний торт і пляцок з конкретним оформленням. Можливо вони їх в останній день і не пекли, але не думаю, що стояли там довго до того як я їх забрав.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: sala-svetlana від 01 Грудня 2010, 14:09:04
Якщо у дівчат по -людськи спитатися про "свіжість"  конкретного торту,то жестом покажуть і порекомендують які свіжіші.Як я брала ввостаннє в "Фуршеті" малому  торт на день народження,то зразу попередила,що це для дітей ,і щоб "дивіться мені діти не потруілися",то кликали дівчат з випічки і питалися який торт найсвіжіший.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Забута мелодія від 01 Грудня 2010, 15:31:56
А дорослих не шкода - хай їдять не дуже свіжі?  =)) або замовляють наперед.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 01 Грудня 2010, 18:33:10
А дорослих не шкода - хай їдять не дуже свіжі?
ну типу під горівку все піде :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: beauty від 01 Грудня 2010, 19:46:21
щоб "дивіться мені діти не потруілися",то кликали дівчат з випічки і питалися який торт найсвіжіший.
то й найсвіжішим можна отруїтись, бо хто його знає, що вони в той торт пхають, мабуть, свіжого і натурального мало.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Рибка від 01 Грудня 2010, 22:06:04
так що робіть дівчатка висновки, торти потрібно пекти самим  :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ARNI від 02 Грудня 2010, 08:27:31
так що робіть дівчатка висновки, торти потрібно пекти самим  :)
Я си втручусь.  :=)
Є класний магазинчик з випічкою та тортами на вул. С.Бандери на підйомі до Кондрата. Беріть торти там. І дешево і смачно.
P.S. Якось з колєгами туди зайшли на каву, обїлись пірожнами (смакота  :) ) з кавою, і цілу фігню заплатили.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: syddia від 02 Грудня 2010, 10:04:41
Є класний магазинчик з випічкою та тортами на вул. С.Бандери на підйомі до Кондрата.
Ванілька?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 02 Грудня 2010, 12:08:33
А ми були кілька раз в "Ваніль"(точну назву не пам"ятаю, отій що по дорозі до Кондрата). Так зовсім не сподобалась випічка. Не свіжа, не смачна. Але то кому як.  :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: beauty від 02 Грудня 2010, 22:57:19
Ми теж якось з чоловіком там брали щось типу торта і теж не сподобалось, але то таке, може, на такий торт попали. То в будь-якому магазині можна на щось недобре попасти. Треба буде там ще щось попробувати. Краще дійсно самому пекти, але на то треба купу часу. Я, особисто, печу щось таке, що можна зробити, поки малий в обід спить, ну, наприклад, кекси чи якусь шарлотку :)
А, взагалі, хто які торти може порадити в Фуршеті, чи Гостинному (чула, там теж не погані)? Ну, такі, що вам сподобались.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Мілана від 02 Грудня 2010, 23:13:57
Радити важко, бо у кожного свій смак.
Я люблю торти бісквітні без надлишку важкого масляного крему. І трохи з кислинкою (вишня, ківі), щоб не був дуже нудким. Пару років тому часто брала у "Фуршеті" торт "Ківі". Несвіжий не попадався.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Gorec від 03 Грудня 2010, 01:12:38
 Можливо це і не в цю тему, але  як споживач послуг хотів би спитати,- "хто що знає за цей інтернет проект?" -www.tc.if.ua
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Рибка від 03 Грудня 2010, 09:22:36
В Фуршеті беру завжди торт кавовий аромат, завжди свіжий :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Мілана від 04 Грудня 2010, 01:21:03
"хто що знає за цей інтернет проект?" -www.tc.if.ua
Знаю, що проект ще не повністю створений, але вже зараз можна користуватись як інтернет-довідником. Рекламна згадка в ньому коштує недорого.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: derevynka від 04 Грудня 2010, 19:21:43
Глухонемой подает записку продавцу:
- Сколько стоит у вас этот торт?
Продавец пишет ответ:
- Он стоит у нас полгода.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 30 Грудня 2010, 18:31:54
Купила донечці штанці ТМ "Одягайко" зимові, 150грн. Була рада, що саме український виробник. :=)
Звичайно ж на шляху моєї дитини трапилось болото, і вона вирішила в нього впасти.  :hot

Так, от, з даних штанців не відпирається болото. Залишилось купу плям. Можна нести в мусор  хоч одягали їх лише два рази.  :(
Мушу сказати, що це не перший політ в болото, і до цього часу все прекрасно відпиралось з інших штанців.
 
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Alexander від 30 Грудня 2010, 20:51:59
тут діло не в штанцях, а в болоті :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Рибка від 30 Грудня 2010, 20:53:56
перед тим як викидати штанці, попробуй їх намастити Фейрі чи чимось схожим.мені допомагало.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 30 Грудня 2010, 21:15:50
Спробую Фейрі.

Болота ми вже спробували багато різного.  ;)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: bornslippy від 30 Грудня 2010, 21:22:32
в мене дома користуються кимось засобом від емвея. вроді допомагає від усіх плям.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ARNI від 31 Грудня 2010, 09:41:57
в мене дома користуються кимось засобом від емвея. вроді допомагає від усіх плям.
Є така зараза аерозольна в балончику від цього виробника, ніби ефективна. Хіба що пляма вже дуже стара, то може не допоможе.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 06 Травня 2011, 19:26:07
Пишіть в книгу скарг. До речі, продавець повинен продати товар за тією ціною, що на ціннику а не десь там у комп'ютері. Ви мали повне право вимагати...
Пробувала вимагати 3 рази у 3 різні дні. бЕЗУСПІШНО.Начальства немає, а продавці немають права. Така відповідь постійна. А у книзі скарг уже не раз писалось - ніякої реакції. До речі, навіть не перемістили книгу до виходу і не оформили куточок споживача, вона і далі знаходиться на 2му поверсі в кондитерському відділі.

Цікава ситуація у Терезах. Якось попала на просрочене дитяче молоко(з трубочкою). А недавно купила свіже масло (спеціально подивилась на дату уже), а воно - кислувате :(. Може їм потрібно поремонтувати холодильники? Чи вони притягують недобросовісних виробників? Чи транспортують не так?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Siromanetz від 06 Жовтня 2011, 18:05:05
Сьогодні,5 жовтня 2011 р, купив (з дуру) в Торговому домі на "п"ятаку" заморожене філе мінтая. На чеку - 632 г за ціною 18.95.  Для приколу дома розмотав метр целофану з упаковки, розморозив... Стало аж 200 г !!!!!!!!!! риби за ціною 6 грн. Нає...ли  на 13 грн!!! Знав же, що купую лід, але щоб дві третини-це вже занадто!!! :ganba  :ignor
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ksenya від 07 Жовтня 2011, 10:03:36
до речі чув від знаючих людей, що водотеплосервіс перераховує навіть гроші за "повірку" відповідній організації.
На роботі буквально "на днях" зняли газовий лічильник. За повірку заплатили триста з "копійками"  :unknow... Після того якось прийшли перевіряти покази на тому лічильнику, який самі і зняли  =)) ...а коли почули, що зняли, то почали "возмущатись" ЧОМУ МИ ЇХ ( САМЕ ЇХ) НЕ ПОПЕРЕДИЛИ (щоб вони дурно не ходили) ....
Відповідь від: 07-10-2011, 09:11:40
Цікаво, що в "Гостинному Домі" ціна на ціннику великими цифрами, то ціна з 5%знижкою для власників дисконтної картки. А збоку маленькими буквами загальна ціна.
Знаю про таке в "ДЦ" тепер і до нас прийшло.
Так, в ДЦ так було відколи памятаю. В нас так і в "Купало" і в "Омодосі". Цінники такі, то не найбільша біда наших прототипів ДЦ... :(
Відповідь від: 07-10-2011, 09:23:34
Є така зараза аерозольна в балончику від цього виробника, ніби ефективна.
Кажуть, що так. Таку ще не брала. Брала від Емвею такий порошок від плям гранульований  у пляшці. Добре виводить, на довго стає. Якщо плями від соку чи ін давніші, то тре в ньому замочити, а потім випрати - перевірено дитячим одягом  ;)
Відповідь від: 07-10-2011, 09:51:24
Про "Родинну ковбаску". Останнім часом завжди там беремо. Завжди свіже. Завозять щодня і нам найближче  ;). А от той магазин, що в центрі нище салону "Камелія", "Делікатес", зається, одним словом не ходіть. Мама якось зайшла, а продавщиця ковбасу тряпкою витирає....фе....
Про "Ваніль". Там милі і ввічливі продавці, завжди кажуть, що "сьогоднішнє" і свіже. Пеньочки там добрезні. А інші на смак, як я кажу, як "державні". Але там не дуже дорого. можна випити каву, чай, коктейль, взяти десерт.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 01 Жовтня 2012, 22:00:02
Будьте обережні на цей раз із покупкою вірменського лаваша у "Гостинному домі". Купили упаковку лаваша на пятачку, принесли додому, розпакували і в носа вдарив запах цвілі - весь тільки куплений лаваш затхнувся в упаковці і пішов зеленим мохом по поверхні. Спробувала вибрати з нього хоч щось, але весь лаваш був занадто крихким і не скручувався навіть у трубочку, відразу тріскав.
Перед тим брали - був нормальний і смачний.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: kac від 01 Жовтня 2012, 22:14:35
шановні форумачани. скільки коштує експертиза по перевірці на якість товару. в мене ситуація така. купив я дорогі туфлі собі . одів тіки 1-раз. відлетіла прекраса. є гарантія. магазин вказує мені на те що я спеціально відірвав прекрасу і магазин відмовляється у заміні товару і ремонту, сказали іти в куток споживача і робити експертизу. скільки вона коштує і скільки часу вона робиться?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: asin від 01 Жовтня 2012, 23:13:33
Не знаю кілько коштує та експертиза але маю пораду.Відірвати і на другому капці прикрасу.  ;)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 01 Жовтня 2012, 23:21:43
магазин вказує мені
Напишіть котрий магазин, щоб і ми знали "героя".  :hot
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: kac від 02 Жовтня 2012, 00:32:39
Магазин "Де Люкс" м. Івано-Франківськ. Вискажу одне: продавці нахаби(після того як я приніс відразу товар, продавці агресію включили,власниця така сама розказувала мені про совість).магазин виглядає солідно,але моя думка лишається незмінною. Продають фуфло за космічними цінами.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Лалія від 02 Жовтня 2012, 08:59:00
То звертайтеся таки в відповідну службу.  :butcher
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: bornslippy від 02 Жовтня 2012, 14:12:45
буде дуже довго і наврядчи результативно. простіше відремонтувати за свої кровні ібільше в той магазин не ходити і радити іншим так само.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 03 Жовтня 2012, 18:01:20
На жаль, Борнсліппі має рацію. Мені колись у відділі захисту прав споживачів також запевнили, що то майже марна справа - бо доказати, що товар зламався\порвався сам майже не можливо. Експертиза такий факт встановити не може - хіба констатує, що річ порвана. Але з чиєї вини - то уже "як карта ляже". Хіба, якщо представник захисту прав споживача сам прийде у той магазин з комісією. Лалія права - звертайтеся у відповідну службу - напишіть письмову скаргу і зреєструйте її, а не замовляйте експертизу самі. Хай цим займуться ті, кому належить.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: bodya від 01 Листопада 2012, 13:11:27
Хотів би трішки внести ясність за колишній "фаворит" в кризі "фаворитів" ніхто не винен просто власнику захотілось отримувати великі прибутки а в Калуші не було того обєму торгівлі на той момент. Підприємець просто призупинив роботу нашого а тепер ще й мережу фаворитів ліквідував. Тепер за новим законодавством при створенні нової фірми чи підприємства надається податковий пільговий період на 5 років всі фаворити в області тепер стали "вопаками" при одному власнику. А через наступних 5 буде інша назва і друга контора з колишнім власником. В Калуші просто буде хвиля закриття і відкриття нових "старих" фірм.
Відповідь від: 01 Листопада 2012, 13:04:09
:) час обідньої кави

Відповідь від: 01 Листопада 2012, 13:05:27
Хотів би стосовно сервісу в магазинах: хотілось щоб власники маркетів звертали увагу на продавців у хлібобулочних відділах щоб люди які працюють з хлібом не користувались духами одеколоном та ін.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: yurko від 01 Листопада 2012, 13:57:39
І навпаки, щоб користувалися МИЛОМ!!!

Бо і таке буває
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 01 Листопада 2012, 21:02:00
І навпаки, щоб користувалися МИЛОМ!!!
підтримую
а ще не завадило б до хлібного відділу, як у радянські часи, давати лопатку, щоб покупці не перепробували батони своїми руками. А продавцям у хлібних павільйонах бажано користуватись целофановими рукавичками. А то вийшли, пардон, з туалету чи погладили бездомного песика, а потім тими руками подають нам хліб.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 08 Жовтня 2013, 22:29:33
Сьогодні купила у Фуршеті курячі пупці. Кинула на сковорідку і в ніс мені вдарив різкий запах схожий на хлорку. Що це?! Вперше таке зустрічаю. А рідини натекло купу на дно! Після смаження на сковорідці залишився наліт такий як від крохмалю. А пара, яка осіла на сусідню каструлю, залишила після себе білий "борошняний" наліт. :=)
 П.С. От би хтось із працівників Фуршету написав тут - признався що то за шлунки такі шпійонські.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Lyolik від 30 Червня 2014, 12:28:11
Гарна пропозиція для чоловіків!
На стройбазі в магазині "Джинсовий Одяг" (по дорозі від зупинки Теxнікум до Аврори) йде тотальний :)  розпродаж джинсовиx штанів та піджаків. Ціни справді цікаві  :good Купив собі дві пари штанів всього за 100грн. Штани здебільшого класика, але знайшов цікаві, і некласичні. Розмірів навалом в поясі 29, 30, 31. Можна ще вибрати 32, 34. Джинсові піджаки всі по 50 чи то по 40 грн.!!! Не маю до того жодного інтересу, але xалявка ще та... Штани від 40грн. до 200, є різні фірми, Madoc, Lee і т.д.
Не знаю доки   буде цей розпродаж, але з кожним днем вибір меншає.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Yana від 30 Червня 2014, 12:30:54
 :)Інфа корисна. Хіба комусь кину.....Чую про таке вже вдруге за весну. :good
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Lyolik від 30 Червня 2014, 12:50:23
Вони від весни то і розпродують, але тепер реально мало одягу. там "нормально запаковано" :)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Сонечко+ від 24 Листопада 2014, 18:22:18
На тому тижні хотіла купити у "Гостинному домі" на Стуса кетчуп фірми Щедро. Але УВЕСЬ кетчуп у меншій розфасовці "до шашлика" був протермінованим. Бачила, що внизу у коробках був ще не виставлений цей кетчуп. Сьогодні зайшла знов - і що - весь протермінований кетчуп ЗАЛИШИВСЯ ЧЕКАТИ СВОЇХ ЖЕРТВ на прилавку. Хоча термін придатності вийшов - чітко на пачках написано ще 06.10.2014 року тобто БІЛЬШЕ МІСЯЦЯ. І це не перший товар, що не замінюють місяцями у магазині :(. Я ще можу зрозуміти ігри з цінами (ах, не встигли поміняти). Але тут не замінюють свідомо, бо новий товар був ще на тому тижні цієї торгової марки. Та якщо і немає нового, то такі продукти мають бути забрані з товарооббігу і списані. До речі не лише цієї марки товар протермінований. Невже ніхто не буде у Калуші контролювати магазини? Якщо представник відділу споживання не справляється і не хоче ходити по торговим точкам - то нехай беруть мене на роботу - я не лінуватимусь проводити рейди. :stop:
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: beauty від 07 Грудня 2015, 00:23:53
Хочу обуритись на магазин "Колібріс", той, що по вул. Грушевського :ganba  >:(
Приїхав вчора чоловік з того магазину, глянув на чек, та й каже, що щось завелика сума вийшла і додивився, що за мариновані шампіньйони, ціна за які на ціннику була акційна 32,49 грн., по чеку вийшли 42,49 грн. тобто на 10 грн. дорожчі  :o
(http://s018.radikal.ru/i507/1512/d5/fc48c8d0b0d9t.jpg) (http://radikal.ru/fp/be80ffcd3109428696cf42999663566c)

Чек ми зберегли, гриби не відкривали, подумали сьогодні поїдемо істину з'ясовувати. Проте, сьогодні поїхали за чимось іншим, а чек забули. Зрештою, по дорозі дійшли до висновку, що то нас би не спасло, бо, як доказати, що саме вчора була акційна ціна, фотографії чоловік не робив.
Зайшовши у "Колібріс" (там гриби відразу справа), побачили таку картину
(http://i081.radikal.ru/1512/fd/9c196ebb749ft.jpg) (http://radikal.ru/fp/c086af47b5c649eb96c6a31334b86730)

Тобто, на верхній поличці шампіньйони акційні 32.49 грн., а нижче ідентичні шампіньйони (звірили все: виробника, мілілітри, дату виготовлення) 42.49 грн. На акційному червоному ціннику пише дата 27.11.2015 р., а на звичайному ціннику 03.12.2015 р. Щось не дуже віриться, що за 10 днів працівники не додивились, що потрібно зняти акційний цінник, добре, що на касі все роблять вчасно.
Взяли ми знов банку шампіньйонів з верхньої полиці і було видно, що, мабуть, за сьогодні вже 3-4  банки хтось теж купив (думаю, що в кінці робочого дня вони поправляють товар, тобто підсувають його до переду). Чоловік зробив вищевикладене фото. Ще щось взяли і пішли на касу. Оскільки, працювала одна каса, трохи людей зібралось. І, звичайно, нам пробили по ціні 42.49 (http://s020.radikal.ru/i710/1512/ba/9c031855c85bt.jpg) (http://radikal.ru/fp/81b6cf12726f40da876c8040ebf9e1d8), після чого ми культурно попросили відмінусувати 10 грн., оскільки така ціна на ціннику. Касир відправила подивитись охоронця, який взагалі називав різні ціни і не розумів, що від нього хочуть. Потім підійшла адміністратор, яка щось пробувала нам пояснювати, що ціна та, що на касі. В цей же ж час, одна з працівниць залу знімала червону ціну, на що ми їй сказали, що сфотографували ці ціни. Далі я їм почала розказувати про Закон України "Про захист прав споживачів", питала, чи вони про нього чули і казала, що при потребі викличемо міліцію (чи то вже поліцію за новим Законом :=) ). Касир каже: "То, що, бити відміну?" Нам не так треба було тої другої банки грибів, але то вже була справа принципу. Адміністратор сказала їй відмінусувати 10 грн. від суми пробитої по чеку 42.49 грн.
Люди, які зібрались в черзі нічого не казали, що то ми так довго, просто спухали. Одразу після нас якась жіночка брала акційний шоколад (там, де на другу плитку - 50%), їй теж вибило не ту ціну, вищу, проте, їй пояснили, що то нижча ціна на молочний шоколад, а це чорний (мабуть, не точно порозставляли цінники), то жінка сказала бити відміну.
Ще ми зауважили, до прикладу, що ціна на кетчуп пише великими цифрами 10 з копійками, а внизу маленьким шрифтом дописано, що це при купівлі від 2 штук і ціна за одну штуку (меншим шрифтом, ніж 10 з копійками) - 14.99 грн. Тобто, старші люди того можуть і не побачити :unknow
Так і з тими шампіньйонами, коли люди беруть багато товару і бачать акційну ціну на гриби (хтось собі думає: "Візьму зо 2 банки на свята, це ж 20 грн. економії"), то потім можуть і не зауважити по чеку тих 20 грн. різниці. Може, це для когось і не великі гроші, але для когось це цілий статок.
Якось з нами таке було Епіцентрі, то нам культурно віддали тих 10 грн., ще й вибачались. То ми їм ті гроші залишили, хоч за те, що визнали свою помилку. Там дійсно великий магазин, може, й справді не зауважили, що не змінили цінник, хоча, це не проблема споживача.
Тому, форумчани, перевіряйте, як то кажуть в банку, чеки, не відходячи від каси і пам"ятайте, що товар повинен бути проданий за ціною, вказаною на ціннику.
Ото  :dopovid накатала :)

Довідка
Ось цікаве роз"яснення з посиланнями на нормативно-правові акти http://dinai.com/ua/publications/54 актуальність яких завжди можна перевірити на офіційному сайті Верховної Ради.

Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ББА від 07 Грудня 2015, 02:31:50
Все правильно . Нефіг обманювати покупця . Та й інших не варто дурити . Всі знають , що в ціні магазину уже закладений прибуток і всі збитки , але навіщо ж обманювати ?

Ось я правда з цієї фотки в шоці

(http://static.panoramio.com/photos/large/81791987.jpg)

Не можу повірити , що до цього часу ніхто не додув зробити заїзд для колясок з дітьми чи інвалідів . Просто ідіотизм одним словом .

Ось наприклад як це зробили в Уельсі

(http://i056.radikal.ru/1512/49/f7fc05443c74.jpg)

(http://i081.radikal.ru/1512/f2/9774ae17ce13.jpg)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ББА від 08 Грудня 2015, 01:40:38
Lesia Bašić-Lazhevska
Yesterday at 11:51 · Bihac, Bosnia and Herzegovina ·

Дивилися сьогодні на National Geographic цікаву передачу - експеримент в перевірку теорії розбитих вікон.
В кафе приязна касирка видає людині каву і на здачу "випадково" дає більше грошей, ніж треба - наприклад, людина дає 5 доларів, а їй замість 2-3 долари здачі дають 20-30 і т.д.
І знімають прихованою камерою.
Так от, протягом години всі відвідувачі відмовилися від шарових грошей і повернули їх касирці.
Потім касирку попросили поводитися з покупцями грубо і неуважно - розмовляти по телефону замість того, щоб прийняти замовлення, виглядати байдуже, огризатися тощо. І перші ж двоє покупців вирішили не повертати неправильно видану здачу! І загалом з семи людей троє не повернули гроші.
Коли їх потім на виході з кафе питали, чому вони так вчинили, вони сказали, що неуважна продавчиня викликала відразу, і їм хотілося якось її покарати.
Тоді як коли питали людей, які повернули різницю у здачі, вони казали, що поставили себе на місце цієї приязної касирки, яка б мала ці гроші доплатити зі своєї кишені. І не хотіли її таким чином підставляти.

Добро і зло - це в якійсь мірі віруси, друзі мої. Від нас залежить, яким з них ми інфікуємо оточуючих нас людей.

Приховано: Показати
https://www.facebook.com/lesia.basiclazhevska/posts/10153767743227010
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: Рибка від 09 Грудня 2015, 10:48:39
якщо мені дають забагато здачі, то я у всіх випдках віддаю касиру, по іншому якось і не може бути.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ББА від 09 Грудня 2015, 16:17:58
А якщо касир нахамить чи веде себе , ніби всі йому винні з самого народження ?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: yurko від 09 Грудня 2015, 16:25:51
Вона все одно віддасть зайве, але при тому пошле на юх  ;)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ББА від 09 Грудня 2015, 16:56:25
Тю . І який в тому смисл ?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: yurko від 09 Грудня 2015, 17:22:58
Виховання!  ;)
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ББА від 09 Грудня 2015, 20:03:51
А хто буде хамів виховувати , які засіли за касою ( тобто я не кажу , що всі касири чи продавці хами , а наголошую , що треба виховувати окремих хамів , які затесались між ними ) ?
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: yurko від 09 Грудня 2015, 20:43:52
Тим, що ти затіхариш її прольот її не виховаєш. Вона навіть не уявлятиме коли і як пропали гроші. А потім і так розпишуть недостачу на всіх.
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ББА від 10 Грудня 2015, 01:55:19
Якщо вона здає касу і не вистачає грошей в касі - то скоріше спишуть з неї . А з усіх спишуть загальні крадіжки з магазину .
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: ББА від 10 Грудня 2015, 14:20:24
Конти, давай до свидания

Незаметно прошла новость о том, что Борис Колесников перерегистрировал свою кондитерскую компанию "Конти" в "ДНР". Его продукция теперь выглядит иначе: на новой обертке указан адрес "Конти", но фирмой-производителем указан некий "Тор".

"ДП "Тор". Место нахождения изготовителя: ДНР, 83081, г.Донецк, улица Бучмы, дом 107А.
Место производства: ДНР, 83016, г.Донецк, улица Кирова, дом 54А.

Теперь, покупая детские подарки к Новому году, внимательно читайте название производителя: не нужно поддерживать бизнес сепаратистов собственным кошельком.

(http://img-fotki.yandex.ru/get/3800/35931700.11f/0_dbf30_2faad917_orig)

Приховано: Показати
http://www.dialog.ua/news/72225_1448015203
Назва: КУТОК СПОЖИВАЧА
Відправлено: vover від 10 Грудня 2015, 14:27:35
Цитувати (вибране)
Конти, давай до свидания
щось дуууже похоже на фейк ;) Так що напевно новина не для цієї теми ;)